Bildirim
Yeni aldığım üründe arıza
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Öyle olsa memlekette ticaret olmaz. 1 ay kısa süre değil, onarım olmalı iade olmaz. -
İyi güzel diyosun da daha 1 ay içinde kendi kendine arıza vermesi ürünün problemli olduğu anlamına gelmez mi belki de ayıplıquote:
Orijinalden alıntı: hakim bey
Öyle olsa memlekette ticaret olmaz. 1 ay kısa süre değil, onarım olmalı iade olmaz. -
Urun nedir garantisi var midir ? -
Garantili ve faturali ürünse iade hakkınız ürünün nev'ine göre olabilir. Firmaya iade için başvurun, olumlu cevap alamazsanız çare THH -
Ne kadar bir süre olsa sizin için uygun olurdu?quote:
Orijinalden alıntı: hakim bey
Öyle olsa memlekette ticaret olmaz. 1 ay kısa süre değil, onarım olmalı iade olmaz. -
Ürün laptop 2 yıllık garantisi var.quote:
Orijinalden alıntı: Lawyer066
Urun nedir garantisi var midir ? -
Iki yol var ya dogrudan servise IADE talebi ile vereceksiniz. Bu talebi yazdirmaniz onemli onlar onarim yazar sonra okumadan imzalarsiniz onarim istemişsiniz derler.
Ya da hakem heyetine başvuracaksiniz. -
Firmaya iade için başvurdum fakat bir haftadır geri dönüş alamadım. THH'ye başvurduktan sonra cevap almam ne kadar sürer acaba?quote:
Orijinalden alıntı: sertosman
Garantili ve faturali ürünse iade hakkınız ürünün nev'ine göre olabilir. Firmaya iade için başvurun, olumlu cevap alamazsanız çare THH -
Cevaptan kastınız karar ise 3-6 ay arası.quote:
Orijinalden alıntı: bbbse17
Firmaya iade için başvurdum fakat bir haftadır geri dönüş alamadım. THH'ye başvurduktan sonra cevap almam ne kadar sürer acaba?
Alıntıları Göster -
Mesafeli satış sözleşmesi var.
Bu hakkınız -
Mesafeli satış sözleşmesi ile bu durumun bir ilgisi yok.quote:
Orijinalden alıntı: AlfaAdam
Mesafeli satış sözleşmesi var.
Bu hakkınız -
Alakası var.
İnternetten alınan ürünler mesafeli satış sözleşmesine göre satış yapılıyor.
Herhangi bir şart aranmaksızın müşterinin ürünü iade etme hakkı var. -
Öyle mi? Çok enteresan bir bilgiymiş. Bu iadenin bir süresi var mı peki?quote:
Orijinalden alıntı: AlfaAdam
Alakası var.
İnternetten alınan ürünler mesafeli satış sözleşmesine göre satış yapılıyor.
Herhangi bir şart aranmaksızın müşterinin ürünü iade etme hakkı var. -
Neden bilmediğiniz konularda yanlış Bilgi vererek insanları mağdur ediyorsunuz. Oysaki ilk 6 ay ortaya çıkan arızalarda tüketicinin iade veya değişim hakkı var. Tüketici kanununun 10 ve 11 maddelerini incelerseniz anlarsınız -
Dediğiniz doğru fakat mesafeli satışlarda cayma hakkı 15 gündür. O sebeple bundan bir şey çıkmaz. Fakat ilk 6 ay içinde arıza yaptığı için değişim veya iade talep edebilir. -
Merhaba. Tüketici kanunun 10 ve 11. maddesi gereği satın alma tarihinden itibaren ilk 6 ay içerisinde arızalanan cihazda sıfırı ile değişim ve ücret iadesi hakkınız vardır. Hangisini isterseniz onu seçersiniz firma kabul etmek zorundadır.
Üretici firma ile iletişime geçerek onların yönlendirmesiyle cihazı servise gönderin. Ve ispat niteliği taşıması açısından, değişim veya iade talebinizi mail yoluyla veya firmanın internet sitesi üzerinden iletin. Yazılı cevap talep edin. Talebiniz kabul edilmez ve onarım yapılırsa, talebinize gelen olumsuz yanıt, servis fişiniz ve faturanızla birlikte Tüketici kanununun 10 ve 11 maddelerini gerekçe göstererek kaymakamlıklarda bulunan tüketici hakem heyetine başvurun. Başvuruyu evinizden çıkmadan e-devlet üzerinden de yapabilirsiniz.
Takıldığınız yerde yine yardımcı olurum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hp_anka -- 28 Mayıs 2020; 5:24:1 > -
Ben bunları zaten biliyorum hocam, element uyduran diğer arkadaşa söyle sen bunları.quote:
Orijinalden alıntı: hp_anka
Merhaba. Tüketici kanunun 10 ve 11. maddesi gereği satın alma tarihinden itibaren ilk 6 ay içerisinde arızalanan cihazda sıfırı ile değişim ve ücret iadesi hakkınız vardır. Hangisini isterseniz onu seçersiniz firma kabul etmek zorundadır.
Üretici firma ile iletişime geçerek onların yönlendirmesiyle cihazı servise gönderin. Ve ispat niteliği taşıması açısından, değişim veya iade talebinizi mail yoluyla veya firmanın internet sitesi üzerinden iletin. Yazılı cevap talep edin. Talebiniz kabul edilmez ve onarım yapılırsa, talebinize gelen olumsuz yanıt, servis fişiniz ve faturanızla birlikte Tüketici kanununun 10 ve 11 maddelerini gerekçe göstererek kaymakamlıklarda bulunan tüketici hakem heyetine başvurun. Başvuruyu evinizden çıkmadan e-devlet üzerinden de yapabilirsiniz.
Takıldığınız yerde yine yardımcı olurum
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X