Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DH Mobil Uygulamasının yeni özelliklerini ilk siz deneyin. Gizle Şimdi Dene

Yazılımlı Audi A1 Aracım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
30
Cevap
0
Favori
1.150
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Cevapla
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> DH Garaj >> Yazılımlı Audi A1 Aracım
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      524 Mesaj
      06 Şubat 2018 15:29:36
      "DQ200 (DSG7) potential maximum factory rated torque of 360 NM instead of the more commonly known 250NM torque limit, I am fortunate to have a friend to test out this theory."



      Dq200 (dsg7) fabrikanın belirttiği potansiyel en üst tork değeri 360NM genellikle 250nm diye biliniyor.Bir arkadaşım ile bu teoriyi test ettik. yani fabrika belirtilen 360nm güvenlik açısından 250nm de sınırlandıgını düşünüyorum.Kendim de dq200 kullanıcısıyım.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1238 Mesaj
      06 Şubat 2018 15:37:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo

      "DQ200 (DSG7) potential maximum factory rated torque of 360 NM instead of the more commonly known 250NM torque limit, I am fortunate to have a friend to test out this theory."



      Dq200 (dsg7) fabrikanın belirttiği potansiyel en üst tork değeri 360NM genellikle 250nm diye biliniyor.Bir arkadaşım ile bu teoriyi test ettik. yani fabrika belirtilen 360nm güvenlik açısından 250nm de sınırlandıgını düşünüyorum.Kendim de dq200 kullanıcısıyım.

      A closing note:

      This is by no means an absolute fact about DSG7. This is purely based on the personal experience that me and my friend have playing around with the "supposedly fragile" DSG7.

      Mod at your own risk.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      | GALATASARAY |
      ISTANBUL TECHNICAL UNIVERSITY
      2014 SEAT LEON 1.2 TSI STYLE LED PLUS 17" RSA STAGE 1
    • Yüzbaşı
      524 Mesaj
      06 Şubat 2018 15:53:27
      quote:

      Orijinalden alıntı: Fhistle-X


      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo

      "DQ200 (DSG7) potential maximum factory rated torque of 360 NM instead of the more commonly known 250NM torque limit, I am fortunate to have a friend to test out this theory."



      Dq200 (dsg7) fabrikanın belirttiği potansiyel en üst tork değeri 360NM genellikle 250nm diye biliniyor.Bir arkadaşım ile bu teoriyi test ettik. yani fabrika belirtilen 360nm güvenlik açısından 250nm de sınırlandıgını düşünüyorum.Kendim de dq200 kullanıcısıyım.

      A closing note:

      This is by no means an absolute fact about DSG7. This is purely based on the personal experience that me and my friend have playing around with the "supposedly fragile" DSG7.

      Mod at your own risk.

      Hocam bunun konu ile alakası yok ancak yine de siz bilirsiniz.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Binbaşı
      1238 Mesaj
      06 Şubat 2018 19:27:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo


      quote:

      Orijinalden alıntı: Fhistle-X


      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo

      "DQ200 (DSG7) potential maximum factory rated torque of 360 NM instead of the more commonly known 250NM torque limit, I am fortunate to have a friend to test out this theory."



      Dq200 (dsg7) fabrikanın belirttiği potansiyel en üst tork değeri 360NM genellikle 250nm diye biliniyor.Bir arkadaşım ile bu teoriyi test ettik. yani fabrika belirtilen 360nm güvenlik açısından 250nm de sınırlandıgını düşünüyorum.Kendim de dq200 kullanıcısıyım.

      A closing note:

      This is by no means an absolute fact about DSG7. This is purely based on the personal experience that me and my friend have playing around with the "supposedly fragile" DSG7.

      Mod at your own risk.

      Hocam bunun konu ile alakası yok ancak yine de siz bilirsiniz.

      Tam aksine konuyla asıl alakalı olan kısım burası. Sanırım ingilizce olduğu için anlamada sıkıntı yaşadınız. Burada diyor ki yukarıda yazdıklarım dsg7 için kesin bir kanı değildir. Bu bizim "sözde kırılgan" dsg7 ile denemelerimiz sonucu elde ettiğimiz tecrübeye dayalıdır. Yani demek istiyor ki 360nm diyoruz ama bu bizde sıkıntı çıkarmadı ondan böyle diyoruz.
      _____________________________

      | GALATASARAY |
      ISTANBUL TECHNICAL UNIVERSITY
      2014 SEAT LEON 1.2 TSI STYLE LED PLUS 17" RSA STAGE 1




    • Yüzbaşı
      524 Mesaj
      06 Şubat 2018 21:37:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: Fhistle-X


      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo


      quote:

      Orijinalden alıntı: Fhistle-X


      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo

      "DQ200 (DSG7) potential maximum factory rated torque of 360 NM instead of the more commonly known 250NM torque limit, I am fortunate to have a friend to test out this theory."



      Dq200 (dsg7) fabrikanın belirttiği potansiyel en üst tork değeri 360NM genellikle 250nm diye biliniyor.Bir arkadaşım ile bu teoriyi test ettik. yani fabrika belirtilen 360nm güvenlik açısından 250nm de sınırlandıgını düşünüyorum.Kendim de dq200 kullanıcısıyım.

      A closing note:

      This is by no means an absolute fact about DSG7. This is purely based on the personal experience that me and my friend have playing around with the "supposedly fragile" DSG7.

      Mod at your own risk.

      Hocam bunun konu ile alakası yok ancak yine de siz bilirsiniz.

      Tam aksine konuyla asıl alakalı olan kısım burası. Sanırım ingilizce olduğu için anlamada sıkıntı yaşadınız. Burada diyor ki yukarıda yazdıklarım dsg7 için kesin bir kanı değildir. Bu bizim "sözde kırılgan" dsg7 ile denemelerimiz sonucu elde ettiğimiz tecrübeye dayalıdır. Yani demek istiyor ki 360nm diyoruz ama bu bizde sıkıntı çıkarmadı ondan böyle diyoruz.

      Araç 321nm ye yükseltilmiş. 360 değil.Aslında stock halinin bilinenin aksine 359.9nm dayanımı olduğunu,Bunu test ettiklerini ve sorun çıkmadığını gözlemlemişler. 321nm ye yükseltildiğinde sorun olmadığını asıl limitin 359.9 nm olduğunu Ancak testlerin herkesin kendi risk i olduğunu anlatmışlar.Benim anladığım bu.



      < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Binbaşı
      1227 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      P1YADE


      06 Şubat 2018 22:11:03
      Hayırlı olsun ben de golf e attırmıştım yazılım fişşeq gibi gidiyordu tabi şimdi segment değiştirdik
      |
      |
      _____________________________

      xxxxxxxxxxxxxxx
    • Binbaşı
      1238 Mesaj
      06 Şubat 2018 22:29:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo


      quote:

      Orijinalden alıntı: Fhistle-X


      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo


      quote:

      Orijinalden alıntı: Fhistle-X


      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo

      "DQ200 (DSG7) potential maximum factory rated torque of 360 NM instead of the more commonly known 250NM torque limit, I am fortunate to have a friend to test out this theory."



      Dq200 (dsg7) fabrikanın belirttiği potansiyel en üst tork değeri 360NM genellikle 250nm diye biliniyor.Bir arkadaşım ile bu teoriyi test ettik. yani fabrika belirtilen 360nm güvenlik açısından 250nm de sınırlandıgını düşünüyorum.Kendim de dq200 kullanıcısıyım.

      A closing note:

      This is by no means an absolute fact about DSG7. This is purely based on the personal experience that me and my friend have playing around with the "supposedly fragile" DSG7.

      Mod at your own risk.

      Hocam bunun konu ile alakası yok ancak yine de siz bilirsiniz.

      Tam aksine konuyla asıl alakalı olan kısım burası. Sanırım ingilizce olduğu için anlamada sıkıntı yaşadınız. Burada diyor ki yukarıda yazdıklarım dsg7 için kesin bir kanı değildir. Bu bizim "sözde kırılgan" dsg7 ile denemelerimiz sonucu elde ettiğimiz tecrübeye dayalıdır. Yani demek istiyor ki 360nm diyoruz ama bu bizde sıkıntı çıkarmadı ondan böyle diyoruz.

      Araç 321nm ye yükseltilmiş. 360 değil.Aslında stock halinin bilinenin aksine 359.9nm dayanımı olduğunu,Bunu test ettiklerini ve sorun çıkmadığını gözlemlemişler. 321nm ye yükseltildiğinde sorun olmadığını asıl limitin 359.9 nm olduğunu Ancak testlerin herkesin kendi risk i olduğunu anlatmışlar.Benim anladığım bu.

      Vcds inputları göz önüne alarak bir hesaplama yapar ve tahmini bir tork değeri verir. Şöyle örnek vereyim ben yazılımı attırdığımda 275 civarı bir peak değer göstermişti vcds'de ama gerçekte tork 240 civarı. Yani burada 360 yazıyor ama büyük ihtimalle dynoda göreceği 320-330 nm civarı olur.



      Adamlar da 321 nm kullanmışlar zaten ve siz de ben de aynı şeyden bahsediyoruz aslında. Adamlar bizde sıkıntı çıkmadı ama belli olmaz diyor yani başka bir araçta çıkıp çıkmayacağı meçhul. Mesela 1.8 tsi manuel cupralarda tork 320nm iken dsg 7 dq200 olanlarda yine 250ye sınırlı.



      Dsg zaten narin bir şanzıman bundan dolayı vw olabildiğince sıkıntı çıkaracak değerlerden kaçınıyor. Şu an 320nm belki sıkıntı çıkarır belki sıkıntı çıkarmaz o biraz şans işi ama atıyorum 40 bin km sonra ne olacağı belli olmaz.



      Bunu başka bir örnekle daha anlatayım Mercedes'in 1.6 cgi motorlarına yazılım pek önerilmez çünkü blok çatlatmaya yatkın bir yapısı vardır ama yazılımlı olduğu halde sıkıntı çıkmadığını söyleyen bir çok insan var, bu demek değildir ki sıkıntı çıkarmayacak, 30 bin km sıkıntı çıkarmaz sonra bir bakmışsın blok sizlere ömür.



      Bu tarz durumlarda deneme yanılma yoluyla bulunan değerler pek sağlıklı olmaz çünkü ne zaman ne çıkacağını bilemezsin, mekanik parça sonuçta bu. Düzenli olarak belirli bir stress altında çalışıyor. Benim yukarıda bahsettiğim de buydu. Adamlar da demiş zaten aracı yüklerseniz riski sizin diye.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      | GALATASARAY |
      ISTANBUL TECHNICAL UNIVERSITY
      2014 SEAT LEON 1.2 TSI STYLE LED PLUS 17" RSA STAGE 1




    • Yarbay
      21738 Mesaj
      07 Şubat 2018 10:35:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo


      quote:

      Orijinalden alıntı: Fhistle-X


      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo


      quote:

      Orijinalden alıntı: Fhistle-X


      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo

      "DQ200 (DSG7) potential maximum factory rated torque of 360 NM instead of the more commonly known 250NM torque limit, I am fortunate to have a friend to test out this theory."



      Dq200 (dsg7) fabrikanın belirttiği potansiyel en üst tork değeri 360NM genellikle 250nm diye biliniyor.Bir arkadaşım ile bu teoriyi test ettik. yani fabrika belirtilen 360nm güvenlik açısından 250nm de sınırlandıgını düşünüyorum.Kendim de dq200 kullanıcısıyım.

      A closing note:

      This is by no means an absolute fact about DSG7. This is purely based on the personal experience that me and my friend have playing around with the "supposedly fragile" DSG7.

      Mod at your own risk.

      Hocam bunun konu ile alakası yok ancak yine de siz bilirsiniz.

      Tam aksine konuyla asıl alakalı olan kısım burası. Sanırım ingilizce olduğu için anlamada sıkıntı yaşadınız. Burada diyor ki yukarıda yazdıklarım dsg7 için kesin bir kanı değildir. Bu bizim "sözde kırılgan" dsg7 ile denemelerimiz sonucu elde ettiğimiz tecrübeye dayalıdır. Yani demek istiyor ki 360nm diyoruz ama bu bizde sıkıntı çıkarmadı ondan böyle diyoruz.

      Araç 321nm ye yükseltilmiş. 360 değil.Aslında stock halinin bilinenin aksine 359.9nm dayanımı olduğunu,Bunu test ettiklerini ve sorun çıkmadığını gözlemlemişler. 321nm ye yükseltildiğinde sorun olmadığını asıl limitin 359.9 nm olduğunu Ancak testlerin herkesin kendi risk i olduğunu anlatmışlar.Benim anladığım bu.

      Sizin kacirdiginiz nokta su:



      Bu veriler fabrika verisi degil. Fabrikadan bir muhendis konusmuyor araci stage 2 yapan biri anlatiyor.



      Ne olup bitecegi sans uzerine kurulmus bir blog yazisi.



      Bocanegra'sı olan bir tanidigim sanziman yazilimi yaptirdigi halde stage 2 de sanziman kirdi mesela bu ne olacak peki ?



      Dedigim gibi burada Fabrika cikisli olaydan bahsediyoruz. İsterseniz siz o araci 500 tork yapin yine sanziman belirli sure goturecektir sonra dagilmaya baslar.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      "Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur." Başkomutan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK




    • Yarbay
      7637 Mesaj
      07 Şubat 2018 14:26:13
      Yazılımı yaptıran kişi bunları göze almıştır diye düşünüyorum.

      0-100 ne oldu ? performans ? yakıt tüketimi ?
      |
      |
      _____________________________

      Fikrin kadar varsın!
    • Çavuş
      82 Mesaj
      08 Şubat 2018 01:09:23
      Geçen gün Ümit abi’nin İnstagram sayfasında da görmüştüm aracı. Dönüp bir daha bakmıştım. Maaşallah güzel ve temiz duruyo araç. Hayırlı olsun. Bu arada fiyat olarak ne kadar tuttu yazılım ?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Adanmış hayatların umudu şanlı GALATASARAY
    • Yarbay
      4606 Mesaj
      08 Şubat 2018 18:07:55
      quote:

      Orijinalden alıntı: TheCaliph_


      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo


      quote:

      Orijinalden alıntı: Fhistle-X


      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo


      quote:

      Orijinalden alıntı: Fhistle-X


      quote:

      Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo

      "DQ200 (DSG7) potential maximum factory rated torque of 360 NM instead of the more commonly known 250NM torque limit, I am fortunate to have a friend to test out this theory."



      Dq200 (dsg7) fabrikanın belirttiği potansiyel en üst tork değeri 360NM genellikle 250nm diye biliniyor.Bir arkadaşım ile bu teoriyi test ettik. yani fabrika belirtilen 360nm güvenlik açısından 250nm de sınırlandıgını düşünüyorum.Kendim de dq200 kullanıcısıyım.

      A closing note:

      This is by no means an absolute fact about DSG7. This is purely based on the personal experience that me and my friend have playing around with the "supposedly fragile" DSG7.

      Mod at your own risk.

      Hocam bunun konu ile alakası yok ancak yine de siz bilirsiniz.

      Tam aksine konuyla asıl alakalı olan kısım burası. Sanırım ingilizce olduğu için anlamada sıkıntı yaşadınız. Burada diyor ki yukarıda yazdıklarım dsg7 için kesin bir kanı değildir. Bu bizim "sözde kırılgan" dsg7 ile denemelerimiz sonucu elde ettiğimiz tecrübeye dayalıdır. Yani demek istiyor ki 360nm diyoruz ama bu bizde sıkıntı çıkarmadı ondan böyle diyoruz.

      Araç 321nm ye yükseltilmiş. 360 değil.Aslında stock halinin bilinenin aksine 359.9nm dayanımı olduğunu,Bunu test ettiklerini ve sorun çıkmadığını gözlemlemişler. 321nm ye yükseltildiğinde sorun olmadığını asıl limitin 359.9 nm olduğunu Ancak testlerin herkesin kendi risk i olduğunu anlatmışlar.Benim anladığım bu.

      Sizin kacirdiginiz nokta su:



      Bu veriler fabrika verisi degil. Fabrikadan bir muhendis konusmuyor araci stage 2 yapan biri anlatiyor.



      Ne olup bitecegi sans uzerine kurulmus bir blog yazisi.



      Bocanegra'sı olan bir tanidigim sanziman yazilimi yaptirdigi halde stage 2 de sanziman kirdi mesela bu ne olacak peki ?



      Dedigim gibi burada Fabrika cikisli olaydan bahsediyoruz. İsterseniz siz o araci 500 tork yapin yine sanziman belirli sure goturecektir sonra dagilmaya baslar.

      Aynen öyle. Fabrika çıkış araçlarda bile " x nm torktan sonra gider" kafası yoktur. Fakat risk artar. 300 Nm torka çıkarırsınız, hayatınız boyunca gaza tatlı sert yüklenirsiniz, hiçbir şey olmaz. 250 Nm torkta beş kere launch yaparsınız, bir de bakmışsınız altıncıda araç boş viteste.

      Bir örnek vereyim.

      Stock renault clio 2014 modelde şanzıman dişlilerini kırmış arkadaşım var. Bakın altını çize çize söylüyorum, araç zil zurna fabrikasyon ayarında. 75 hp 200 nm versiyon. Orijinal 90 binde. Arkadaş merak etmiş bir gün, geri viteste esp çalışıyor mu diye. Boş arazide geri viteste dipgaz yapıyor, araç boşa düşüyor. Servise gitti, son hali böyleydi. Diş kırılmış dişliden. Makine mühendisiyim, ben araçlarda böyle saçma sapan bir hasar görmedim.

      Sonra da renault alınmaz dediğimde beni eleştiriyorlar.






      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 8 Şubat 2018; 18:8:31 >
      |
      |
      _____________________________

      Devrim Arabası




Reklamlar
modasor
SEO
SEO
türksohbet.net
paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,828
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.