Şimdi Ara

YAZILIM SONRASI ARACIMDA Kİ GÜÇ KAYBI 2011 POLO GTİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
55
Cevap
1
Favori
5.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jessiyang


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarı arıza lambası

    Performanslı arabalar için ibiza cupra mesela, 6 ileri ıslak dsg kullanıyorlar. Sen 7 ileriyi sıkıştırmışsın. Senin şanzımanın sonu feto gibi olacak büyük ihtimalle.


    edit: Özür dilerim leon cupra'ymış.

    Yanlisiniz var ben ibiza cupra sahibiyim bunaraclarin hepsi polo gti gibi kuru tip 7 ileri dsg sanzimana sahip sadece guncel kasa 1.8 tsi ibiza cupralar 6 ileri manuel sanzimana sahip.Bende de yazilim var uzun suredir motora turboya ve dsg ye iyi bakarsaniz hicbir sorun cikartmas sadede daha sik yag degisimi ve duzenli detayli bakim yapmaniz gerekli.Sadece motorun omru biraz kisaliyor bu bir gercek ama zaten cupra gti gibi araclari kimse 150bin 200bin km kullanmak icin almiyor zaten cok km yapacak adama gelmez bu araclar mobilden yazdim imla için kusura bakmayin

    8.000km bir bakima girmeyi dusunuyorum,

    Siz neler yaptirdiniz kullanici olarak
    Nelere dikkat etmeliyiz ?
    Biraz detayli yazarsaniz herkese fikir olsun.

    Simdiden tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Fathmetinol kullanıcısına yanıt
    Muhtemelen. Ozellikle sogukken sikinti cikarir. Sabahlari ilk marsta hayalar cok soguk olur. Ustaya soylerin hayalarda problem var soyleyin. Yardimci olucaktir. Gecmis olsun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Fathmetinol kullanıcısına yanıt
    Hocam yazılım hangi koşullarda atılır ben size yazayım.

    1.4 tsi 125 hp aracınız vardır ona yazılım atılabilir neden aynı motordan 180 hp ye kadar güç alınıyor demek ki limitleri yüksek.

    Ama siz zaten son noktasında olan bir motoru daha da ileriye götürmeye çalışıyorsunuz. Dayanma noktası var hocam. Bunu demek istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GTS1907

    Muhtemelen. Ozellikle sogukken sikinti cikarir. Sabahlari ilk marsta hayalar cok soguk olur. Ustaya soylerin hayalarda problem var soyleyin. Yardimci olucaktir. Gecmis olsun hocam

    Araba soğukken yüklenilmez yağ sicakligi diye bir olay var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Hocam yazılım hangi koşullarda atılır ben size yazayım.

    1.4 tsi 125 hp aracınız vardır ona yazılım atılabilir neden aynı motordan 180 hp ye kadar güç alınıyor demek ki limitleri yüksek.

    Ama siz zaten son noktasında olan bir motoru daha da ileriye götürmeye çalışıyorsunuz. Dayanma noktası var hocam. Bunu demek istiyorum

    Ayni motor degil hocam..

    Piston kollari farkli
    Krank daha dayanikli
    Turbo farkli
    İnterrcoler var 180liklerde
    Supercharger

    Ve daha degisiklik illa ki vardir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Fathmetinol kullanıcısına yanıt
    hocam aracta dump valve veya blow off var mı?bu parcalar vites değiştikten sonra düşen turbo basıncından dolayı güçsüz hisstetiriyor olabilir.
    _____________________________
    Sandero STEPWAY Turbo TCe 90 Gök Mavi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    hocam aracta dump valve veya blow off var mı?bu parcalar vites değiştikten sonra düşen turbo basıncından dolayı güçsüz hisstetiriyor olabilir.

    İntercooler + downpipe + dumpvalve var
    Sadece eksik r8bobin + iridyum buji yok
    Bakalim dediklerinizi yarin iletcem firmaya cevabi buraya yazarim tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fathmetinol


    quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    hocam aracta dump valve veya blow off var mı?bu parcalar vites değiştikten sonra düşen turbo basıncından dolayı güçsüz hisstetiriyor olabilir.

    İntercooler + downpipe + dumpvalve var
    Sadece eksik r8bobin + iridyum buji yok
    Bakalim dediklerinizi yarin iletcem firmaya cevabi buraya yazarim tesekkur ederim

    bence sorun dump valve kaynaklı vites geçişlerinde sıkıştırılan hava birden boşa salınınca turbo tekrar basınç oluşturmak için gecikiyor buda güçsüz hissettirir.
    _____________________________
    Sandero STEPWAY Turbo TCe 90 Gök Mavi
  • Agzi olan konusmus, herseyi yapmissiniz ama ateslemeyi es gecmissiniz. Atesleme kaciriyor arkadasim. Ilk etapta bujileri degistirip dene Ngk BKR7EIX iridium buji. Eger ki yine kacirma devam ederse, kirmizi r8 bobin takicaksin. Tahminim buji degisimiyle kurtaricaksin ama o da olmazsa bobin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fathmetinol


    quote:

    Orijinalden alıntı: jessiyang


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarı arıza lambası

    Performanslı arabalar için ibiza cupra mesela, 6 ileri ıslak dsg kullanıyorlar. Sen 7 ileriyi sıkıştırmışsın. Senin şanzımanın sonu feto gibi olacak büyük ihtimalle.


    edit: Özür dilerim leon cupra'ymış.

    Yanlisiniz var ben ibiza cupra sahibiyim bunaraclarin hepsi polo gti gibi kuru tip 7 ileri dsg sanzimana sahip sadece guncel kasa 1.8 tsi ibiza cupralar 6 ileri manuel sanzimana sahip.Bende de yazilim var uzun suredir motora turboya ve dsg ye iyi bakarsaniz hicbir sorun cikartmas sadede daha sik yag degisimi ve duzenli detayli bakim yapmaniz gerekli.Sadece motorun omru biraz kisaliyor bu bir gercek ama zaten cupra gti gibi araclari kimse 150bin 200bin km kullanmak icin almiyor zaten cok km yapacak adama gelmez bu araclar mobilden yazdim imla için kusura bakmayin

    8.000km bir bakima girmeyi dusunuyorum,

    Siz neler yaptirdiniz kullanici olarak
    Nelere dikkat etmeliyiz ?
    Biraz detayli yazarsaniz herkese fikir olsun.

    Simdiden tesekkur ederim.

    Altta bir arkadas daha yazmis ilk yapmaniz gerekenleden biri bujiydi en masrafsiz olan da keza bujidir atesleme cok onemli.Benim arac stage 1 buji ,bobin, dv,dp ,hava filtresi,peformans egsoz mevcut stage 1 icin intercooler sart degil ama ozellikle sicak havalarda uzun sureli gazlamalarda size cok faydasi olacak.
    Tsi motorda ozellikle birde yazilim varsa kullanima 2 kat dikkat etmelisiniz madde maddr yazacak olursak
    1)sabah sogukken hem motor hem turbo icin yag sicakligi icin kontak cevirip mutlaka biraz bekleyin sonra yola cikarken asla direk gazlamayin deviri lineer bir sekilde arttirib direk sert kullanima geçmeyin
    2)ozellikle performansli kullanimlardan sonra aracinizi park ettiğinizde mutlaka ama mutlaka rolantode araci bekletin direk kapatmayın yaglamanin devam etmesi icin yoksa turbo turbini hala faal sekilde donerken yaglamasiz kalir bu da asinmaya sebep olur.Performanslli kullanmasaniz dahi bunu yapmak elzemdir.
    3)Dsg araclarda sanzimani nazik kullanmak lazim en basiti araci park edince durunca once N ye alip el frenini cekip ayabinizi feenden cekin sonra tekrsr ayak frenine basip araci p ye aliniz bunu aliskanlik haline getirmek zorundsyiz yoksa yuk el frenine degil dsg yede biner bu sekilde kullanmanizda ciddi fayda var
    4)yazilimli arac icin en gex 10.000km de bir yag degisimini tavsiye ederim ben servis bakimlarinda mecbur servisin kendi önerdiği castrol edge 5w30 koydurtuyorum kendi degisimlerimde ise mobil kullaniorum gene 5w30.
    5)Yazilimizda mutlaka motor koruma olsun bazi firmalar motor korumayi kapatiyor arabayla canavar gibi gazlarsaniz daha ne oldugunu anlamayadan motor kirma yasayabilirsiniz ama yaziliminiz motor korumayi kapatmamissa motor kendini korumaya aliyor ve kisiyor aracin cekisi dusunce korumaya aldigini anlıyorsunuz zaten mumkunse sakin bir yere cekip 5-10 dk beklemkte fayda var bu durumda.Simdilik aklima gelenler bunlar baska birsey olursa bilgim dahilinde ise seve seve cevaplarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • O aracın benzin pompası 205 hp sonrası yetersiz kalır. Bunu yazılımcıların bilmesi gerekir. Sorununuz enjektörlere yeterli basıncın ulaşmaması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WeskaGan

    Agzi olan konusmus, herseyi yapmissiniz ama ateslemeyi es gecmissiniz. Atesleme kaciriyor arkadasim. Ilk etapta bujileri degistirip dene Ngk BKR7EIX iridium buji. Eger ki yine kacirma devam ederse, kirmizi r8 bobin takicaksin. Tahminim buji degisimiyle kurtaricaksin ama o da olmazsa bobin.

    Bugun bujileri alicam kismet olursa birde oyle deneyelim
    Tavsiyeniz icin tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jessiyang


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fathmetinol


    quote:

    Orijinalden alıntı: jessiyang


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarı arıza lambası

    Performanslı arabalar için ibiza cupra mesela, 6 ileri ıslak dsg kullanıyorlar. Sen 7 ileriyi sıkıştırmışsın. Senin şanzımanın sonu feto gibi olacak büyük ihtimalle.


    edit: Özür dilerim leon cupra'ymış.

    Yanlisiniz var ben ibiza cupra sahibiyim bunaraclarin hepsi polo gti gibi kuru tip 7 ileri dsg sanzimana sahip sadece guncel kasa 1.8 tsi ibiza cupralar 6 ileri manuel sanzimana sahip.Bende de yazilim var uzun suredir motora turboya ve dsg ye iyi bakarsaniz hicbir sorun cikartmas sadede daha sik yag degisimi ve duzenli detayli bakim yapmaniz gerekli.Sadece motorun omru biraz kisaliyor bu bir gercek ama zaten cupra gti gibi araclari kimse 150bin 200bin km kullanmak icin almiyor zaten cok km yapacak adama gelmez bu araclar mobilden yazdim imla için kusura bakmayin

    8.000km bir bakima girmeyi dusunuyorum,

    Siz neler yaptirdiniz kullanici olarak
    Nelere dikkat etmeliyiz ?
    Biraz detayli yazarsaniz herkese fikir olsun.

    Simdiden tesekkur ederim.

    Altta bir arkadas daha yazmis ilk yapmaniz gerekenleden biri bujiydi en masrafsiz olan da keza bujidir atesleme cok onemli.Benim arac stage 1 buji ,bobin, dv,dp ,hava filtresi,peformans egsoz mevcut stage 1 icin intercooler sart degil ama ozellikle sicak havalarda uzun sureli gazlamalarda size cok faydasi olacak.
    Tsi motorda ozellikle birde yazilim varsa kullanima 2 kat dikkat etmelisiniz madde maddr yazacak olursak
    1)sabah sogukken hem motor hem turbo icin yag sicakligi icin kontak cevirip mutlaka biraz bekleyin sonra yola cikarken asla direk gazlamayin deviri lineer bir sekilde arttirib direk sert kullanima geçmeyin
    2)ozellikle performansli kullanimlardan sonra aracinizi park ettiğinizde mutlaka ama mutlaka rolantode araci bekletin direk kapatmayın yaglamanin devam etmesi icin yoksa turbo turbini hala faal sekilde donerken yaglamasiz kalir bu da asinmaya sebep olur.Performanslli kullanmasaniz dahi bunu yapmak elzemdir.
    3)Dsg araclarda sanzimani nazik kullanmak lazim en basiti araci park edince durunca once N ye alip el frenini cekip ayabinizi feenden cekin sonra tekrsr ayak frenine basip araci p ye aliniz bunu aliskanlik haline getirmek zorundsyiz yoksa yuk el frenine degil dsg yede biner bu sekilde kullanmanizda ciddi fayda var
    4)yazilimli arac icin en gex 10.000km de bir yag degisimini tavsiye ederim ben servis bakimlarinda mecbur servisin kendi önerdiği castrol edge 5w30 koydurtuyorum kendi degisimlerimde ise mobil kullaniorum gene 5w30.
    5)Yazilimizda mutlaka motor koruma olsun bazi firmalar motor korumayi kapatiyor arabayla canavar gibi gazlarsaniz daha ne oldugunu anlamayadan motor kirma yasayabilirsiniz ama yaziliminiz motor korumayi kapatmamissa motor kendini korumaya aliyor ve kisiyor aracin cekisi dusunce korumaya aldigini anlıyorsunuz zaten mumkunse sakin bir yere cekip 5-10 dk beklemkte fayda var bu durumda.Simdilik aklima gelenler bunlar baska birsey olursa bilgim dahilinde ise seve seve cevaplarim

    Cevaplariniz icin cok tesekkur ederim
    Motor korumayi bugun ugradigimda ozellikle soracagim

    Buji icin fiyat aldiginiz bir yer var mi ankara icin ?

    Ayrica dediklerini madde madde olanlarin hepsine dikkat ediyorum el freni olayini iyi oldu hatirlattiginiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fathmetinol -- 19 Temmuz 2016; 15:53:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fathmetinol


    quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    hocam aracta dump valve veya blow off var mı?bu parcalar vites değiştikten sonra düşen turbo basıncından dolayı güçsüz hisstetiriyor olabilir.

    İntercooler + downpipe + dumpvalve var
    Sadece eksik r8bobin + iridyum buji yok
    Bakalim dediklerinizi yarin iletcem firmaya cevabi buraya yazarim tesekkur ederim

    bence sorun dump valve kaynaklı vites geçişlerinde sıkıştırılan hava birden boşa salınınca turbo tekrar basınç oluşturmak için gecikiyor buda güçsüz hissettirir.

    Westgate ayarsizligindan yapiyor olabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fathmetinol


    quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fathmetinol


    quote:

    Orijinalden alıntı: predator93

    hocam aracta dump valve veya blow off var mı?bu parcalar vites değiştikten sonra düşen turbo basıncından dolayı güçsüz hisstetiriyor olabilir.

    İntercooler + downpipe + dumpvalve var
    Sadece eksik r8bobin + iridyum buji yok
    Bakalim dediklerinizi yarin iletcem firmaya cevabi buraya yazarim tesekkur ederim

    bence sorun dump valve kaynaklı vites geçişlerinde sıkıştırılan hava birden boşa salınınca turbo tekrar basınç oluşturmak için gecikiyor buda güçsüz hissettirir.

    Westgate ayarsizligindan yapiyor olabilir mi?

    orasını bilmiyorum.
    _____________________________
    Sandero STEPWAY Turbo TCe 90 Gök Mavi




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.