Arkadaşlar merhaba , Ben türk telekom vdsl internet kullanıyorum . İnternetim 09.01.2021 de sabah saat 08.43 de gitti müşteri hizmetlerini aradığımda genel bir arıza olduğunu o bölgede internet olmadığını ve 18.01.2021 saat 08.43'e kadar çözülecegini söyledi. Bana genel bir arıza olduğu için her hangi bir arıza kaydı oluşturamam dedi . Apartmanda da iki kişi daha internet kullanıyor. Onlarda da internet gitmiş. Aramışlar müşteri hizmetlerini onlara genel arıza falan dememişler . Arıza kaydı oluşturulmuş ve ekip geldi. Komşunun interneti düzeldi . Ben arıyorum aynı apartmanda internet var çözüldü diyorum . Bana ezbere aynı şeyleri söyleyip durdu . Yok genel arıza var bölgenizde intenet yok falan deyip duruyor . Aynı apartmanda internet var diyorum . Kabul etmiyor. Sinir küpü oldum . Lütfen yardımcı olur musunuz ? Nasıl bir yol izlemeliyim ? |
Bildirim