Şimdi Ara

Yardım eder misiniz Türk Telekom ezbere bilgi söylüyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba , Ben türk telekom vdsl internet kullanıyorum . İnternetim 09.01.2021 de sabah saat 08.43 de gitti müşteri hizmetlerini aradığımda genel bir arıza olduğunu o bölgede internet olmadığını ve 18.01.2021 saat 08.43'e kadar çözülecegini söyledi. Bana genel bir arıza olduğu için her hangi bir arıza kaydı oluşturamam dedi . Apartmanda da iki kişi daha internet kullanıyor. Onlarda da internet gitmiş. Aramışlar müşteri hizmetlerini onlara genel arıza falan dememişler . Arıza kaydı oluşturulmuş ve ekip geldi. Komşunun interneti düzeldi . Ben arıyorum aynı apartmanda internet var çözüldü diyorum . Bana ezbere aynı şeyleri söyleyip durdu . Yok genel arıza var bölgenizde intenet yok falan deyip duruyor . Aynı apartmanda internet var diyorum . Kabul etmiyor. Sinir küpü oldum . Lütfen yardımcı olur musunuz ? Nasıl bir yol izlemeliyim ?




  • Birkaç kez arayıp farklı müşteri temsilcisine denk gelmelisiniz. Ben birçok sorunumu artık çözeceğini veya çözmeyeceğini baştan anlıyorum temsilcilerin. Baktım iş yapmayacak teşekkür edip kapatıp hemen geri arıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • circassianman kullanıcısına yanıt

    en az 10 defa aradım aynı şeyi diyip duruyor . Sizde farklı santral var diyen oldu işte arıza kaydı oluşturamayız böyle bir yetkimiz yok dedi

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.