Şimdi Ara

YARDIM: DISCOVERY EKRAN RENK TONU NEDEN SARI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
1
Favori
434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

    General Mobile Discovery telefonumun ekranı sarı tonda. Aşırı derece rahatsız edici bir durum. Telefonu aldığımdan beri böyle. İki telefonun da ekran parlaklığı en yüksekteyken fotoğraflarını çektim. Çok açık bir şekilde fark ortada.

    Bu sorunun çözümü nedir? Garantiye vermeli miyim? İstanbul'dayım Profilo Avm'ye gidip çabucak hallettirebilirim çözümü teknik servisteyse.



     YARDIM: DISCOVERY EKRAN RENK TONU NEDEN SARI?
     YARDIM: DISCOVERY EKRAN RENK TONU NEDEN SARI?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetakiffk -- 13 Haziran 2015; 14:51:35 >







  • garantiye götürün istanbulda olduğunuz için hemen birkaç saatte yapıp vereceklerdir
  • Teşekkürler, götürmeyi düşünüyorum yarın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memedagf

    Arkadaşlar bilgilendirebilecek birisi yok mu

    Bu tür bi sorun cihaz çok ısındıkdan sonra olur muhtemeln ekran kartında bi sorun çıktı . cihazın götür telpaya kullanıcı hatası demezler umarım :S



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartoo378 -- 13 Haziran 2015; 23:26:46 >
  • kartoo378 kullanıcısına yanıt
    İki gün önce şarj soketini değiştirmek için gittim ücretsiz değiştirdiler 40 dakikada. Ekranda beyaz leke var onun darbelere bağlı olduğunu söylediler fiyat biçtiler yaptırmadım. Bi de bu ekranın sarı olmasını belirtmeyi unuttum. Tekrar gitsem durum ne olur sizce? Bu sararma ilk aldığımdan beri var aşırı ısınmadan kaynaklandığını düşünmüyorum.
  • taha_kilic T kullanıcısına yanıt
    İki gün önce şarj soketini değiştirmek için gittim ücretsiz değiştirdiler 40 dakikada. Ekranda beyaz leke var onun darbelere bağlı olduğunu söylediler fiyat biçtiler yaptırmadım. Bi de bu ekranın sarı olmasını belirtmeyi unuttum. Tekrar gitsem durum ne olur sizce?
  • Servise göndermedin mi hocam hâla?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yarın gideceğim profilo avm'ye bizzat ben götüreceğim. Ama ücretsiz yaptırmakta diretebilmem için neydeb kaynaklandığını öğrenmem gerekli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son gelişmeleri aktarırsın hocam, takipteyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biri teknik servise bastırabileceğim bi neden verse hemen gidicem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memedagf

    İki gün önce şarj soketini değiştirmek için gittim ücretsiz değiştirdiler 40 dakikada. Ekranda beyaz leke var onun darbelere bağlı olduğunu söylediler fiyat biçtiler yaptırmadım. Bi de bu ekranın sarı olmasını belirtmeyi unuttum. Tekrar gitsem durum ne olur sizce?

    ben beyaz lekeler için yolladığımda garanti dahilinde yapıp yollamışlardı beyaz leke darbeyle olmaz vermeyin asla 4 defa yollayın olmazsa tüketici haklarına başvurun kesin haklı çıkar alırsınız paranızı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taha_kilic T kullanıcısına yanıt
    yarın gidip hem beyaz leke hem sarı ekran için bastıracağım ama garantinin bitimine 1.5 ay kaldı tüketici haklarından bu sürede sonuç çıkmaz diye düşünüyorum. bakıcaz bakalım gelişmeleri yazarım buraya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memedagf

    yarın gidip hem beyaz leke hem sarı ekran için bastıracağım ama garantinin bitimine 1.5 ay kaldı tüketici haklarından bu sürede sonuç çıkmaz diye düşünüyorum. bakıcaz bakalım gelişmeleri yazarım buraya

    şu an başvursanız garantiniz bitse bile o başvuru tarihi esas alınır .. şimdiye kadar bir yıl içerisinde 4 kere yolladıysanız hakkınız var. gelişmeleri takip ediyor olacağım
  • taha_kilic T kullanıcısına yanıt
    bugün gidemeyebilirim biraz bekleticem sizleri kusura bakmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün şikayetvar üzerinden yaptığım şikayet doğrultusunda general mobile'dan arayıp bunun bir anakart veya erkran kartı problemi olduğunu söyleyip, bugün veya yarın gidip görüşebileceğimi söylediler. Sanırım ücretsiz ekranı değişecekler.

    Yeni ekranın kalitesine bakıp yazacağım yine buraya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar az önce telpa servisinden çıktım, olay şöyle:

    Şikayetim üzerine geri dönüş yapıp beni çağıran Duygu Hanım ile görüştüm. Ekrandaki sarılığı merak edip telefonu eline aldı ve kendisi de fark ettiğini söyledi. Ayrıca ekrandaki beyaz noktaları gösterdim. Hiç beklemeden sıra aldık kayıt yaptık cihaza bakılması için teknik servis tarafına geçti. (Belirtmemde yarar var: Duygu adlı teknik servis elemanı, kayıt sırasında telefonun sorununu soran görevliye "ÖLÜ PİXEL VAR, EKRAN TONU SARI" yazdırdı. Servis formu elimde.)

    Neyse 5 dakika sonra Duygu Hanım elinde telefonla gelip "Üzgünüz Mehmet Bey, ben darbeleri görmemiştim. Telefonun üst kısmında birkaç darbe olduğu için cihazı garanti kapsamında değerlendiremiyoruz. Hatalar darbe kaynaklı olduğu için yalnızca ücret karşılığı tamir edebiliriz." dedi. Ben de ısrar ettim telefonun aldığımdan beri böyle olduğuna. Ama kadına laf anlatamayınca çıktım.


    Evet beyler öneriniz nedir? Sizce ne yapmalıyım? Darbe olduğu doğru ama ağır bir darbe yok. Ekran sağlam yalnızca çerçevede ufak eziklikler ve çizikler var. Zaten bu sorunların darbeden kaynaklanması söz konusu bile değil aldığımdan beri böyle. İl hakem heyetine başvurayım mı? Yoksa tekrar şansımı deneyeyim mi bugün?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • forumda bilgi sahibi biri yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetakiffk

    Arkadaşlar az önce telpa servisinden çıktım, olay şöyle:

    Şikayetim üzerine geri dönüş yapıp beni çağıran Duygu Hanım ile görüştüm. Ekrandaki sarılığı merak edip telefonu eline aldı ve kendisi de fark ettiğini söyledi. Ayrıca ekrandaki beyaz noktaları gösterdim. Hiç beklemeden sıra aldık kayıt yaptık cihaza bakılması için teknik servis tarafına geçti. (Belirtmemde yarar var: Duygu adlı teknik servis elemanı, kayıt sırasında telefonun sorununu soran görevliye "ÖLÜ PİXEL VAR, EKRAN TONU SARI" yazdırdı. Servis formu elimde.)

    Neyse 5 dakika sonra Duygu Hanım elinde telefonla gelip "Üzgünüz Mehmet Bey, ben darbeleri görmemiştim. Telefonun üst kısmında birkaç darbe olduğu için cihazı garanti kapsamında değerlendiremiyoruz. Hatalar darbe kaynaklı olduğu için yalnızca ücret karşılığı tamir edebiliriz." dedi. Ben de ısrar ettim telefonun aldığımdan beri böyle olduğuna. Ama kadına laf anlatamayınca çıktım.


    Evet beyler öneriniz nedir? Sizce ne yapmalıyım? Darbe olduğu doğru ama ağır bir darbe yok. Ekran sağlam yalnızca çerçevede ufak eziklikler ve çizikler var. Zaten bu sorunların darbeden kaynaklanması söz konusu bile değil aldığımdan beri böyle. İl hakem heyetine başvurayım mı? Yoksa tekrar şansımı deneyeyim mi bugün?

    Standart Telpa bokdan firma boktan telefon diyecek bişe yok . Geri göndersinler artık öyle kullan kardeş. hakem heyetinle falan uhraşcan uzun iş o :S sen bilirsin yine yapacağın başka birşey yok bir daha gm ye bulaşmassın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartoo378 -- 16 Haziran 2015; 18:23:40 >




  • Kafama silah tutsalar gm almam bi daha. Garanti bitmeden yeni telefon alırsam veririm hakem heyetine upraştırırım üşenmem..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.