Bildirim
Yapıkredi mobil ödemeye %25 iade max 25 tl(Agustos) (3. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
takip -
Pos farketmiyor. Tüm bankaların pos cihazı olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dün yaptim migrostan.
100tl lik.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam, nfc açık, internet açık, hatta tuş kilidi de açık olarak ykb cüzdan ile ödemeyi gerçekleştiriyoruz.
Peki 1 den fazla kredi kartı varsa ykb cüzdan da kart seçilebiliyor mu? Ne tür aşamalardan geçerek ödemeyi gerçekleştiriyoruz? Örneğin bende 1.world gold ve 2.opet world var. Bu ay opet world kullanma niyetindeyim. Uygulama otomatikman 1.kart world gold u seçip işlem gerçekleştirmiyordur umarım.
Bir haftaya kadar nfc li bir telefonda deneme niyetindeyim. Burada bu tür bir sorunla karşılaşan olduysa paylaşabilirse çok iyi olur.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Oncelikli kart diye bi buton onu aktif hale getirmen lazim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen öyle, Gayet basit iki kartıda temassız alışverişte kullanabiliyorsunuz. Cüzdan uygulamasından mobil ödeme kısmında öncelikli kart tikini işaretlediğiniz karttan alışveriş yapılıyor. Kullanmak istediğiniz kartı işaretlemeniz yeterli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
uygulamayı tekrar kurup bugün başarılı şekilde 100tl lik işlem yaptım. 25tl eylülde ne zaman yatar?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codred -- 16 Ağustos 2016; 20:18:32 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Temmuz iadeleri yattımı? bana daha iade gelmedi geçen ay 11 de yatırmıştı iadeleri..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
26 ağustos ta
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam peki ben kendi kartımdan bu kampanyaya katıldım diyelim. Başkasının kartıyla da katılmak için -örneğin kardeşim, babam vs.- sadece ykb cüzdan uygulamasına onların bilgilerini girip bu ayarları yapsam "müşteri sim kartı takılı olmasa da" temassız ödeme yapabilir miyim? Güvenlik gerekçesiyle ödememe ihtimali var mı acaba? Var mı bu şekilde deneyen?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben babamın kartıyla kullanıyorum kendi sim kartım takılıyken, sorun olmuyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bugün veya dün tam bilmiyorum 25 tl yatmış hangi ayın onu bile takip etmiyorum artık -
Bugün ilk mobil ödeme işlemimi yaptım.
# NFC açık
# İnternet açık
# Android Beam açık *
# YKB Cüzdan Mobil Ödeme özelliği tanımlı
İşlem birkaç saniyede tamamlandı. (Cihaz: Vodafone Smart 7 Style** )
*Bugün ilk denememde NFC açık olmasına rağmen android beam özelliği kapalı kalmış. İşlem gerçekleştirememiştim. Sanırım kapalı olduğundan sorun yaşadım.
**NFC etiketi arka kapakta alelade yapışık. Telefonda bağlantıyı sağlayan kısımda temassızlık oluyor. Telefonla temas ettiği sim kartın takılı olduğu kısma yakın bölüme baskı uyguladığımda sorunsuz işlem tamamlandı.
Sadece migrosta denedim, ilk işlem tamamlandı olarak bildirim geldi. Fakat kasada tamamlanamadı olarak gözüktü. 2.denemede sorun olmadan işlem tamamlandı. Ama cihazın NFC etiketi berbat. Fazlaca sorun yaşatacağım sanırım.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Telefonumda başkasının YKB cüzdan hesabını açıp mobil ödeme tanımlayıp mobil ödemeyi yaptık. Daha sonra o hesabı kapatıp kendi hesabımı açıp mobil ödeme özelliğini aktiflestirmeye çalıştım. Fakat sözleşme onaylama aşamasından sonra "hata oluştu" uyarısı alıyorum ve birkaç defa denememe rağmen düzelmedi. Acaba güvenlik önlemi olarak mı bu durumla karşılaşıyorum? Var mı bunun çözümü?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
samsung s6 da denedim olmadı nfc açık andorid beam açık dokun öde acık başka ne olabilir? -
Ayarlardan cüzdan uygulamasını seçip temizle tüm verileri sorma tekrar dene
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Kaç defa sildim, tekrar kurdum ama kendi hesabımla mobil ödemeyi aktifleştiremiyorum. İşin ilginç kısmı daha önce telefonumdan babamın ve kardeşimin hesaplarıyla mobil ödeme özelliğini aktive etmiş ve ödeme yapmıştım. Onların hesabıyla telefonumda tekrar aktif edebiliyorum ama benımkinde bu hatayla karşılaşıyorum.
Dün babamın hesabını kapatıp kendi hesabımı aktifleştirecek iken bu sorunla karşılaştım. Ne yaptıysam düzelmiyor.
100/25 iade için başka bi telefondan ödeme yapacağım artık. Bu sorun düzelecek gibi değil. Play Store'da uygulama altında epey kişi bu sorunla karşılaşmış. Genel olarak yapıkredi uygulamalarını kaplumbağa hızında güncellediğinden uzun bir süre bekleyeceğiz gibi sorunun düzelmesini.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c1xa -- 28 Ağustos 2016; 11:49:17 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
adamlar kampanya kartı diye nuvo yapıp elimize verdi. şimdi nuvoya kampanya yapmayı bırakıp normal kartlarına kampanya yapıyor adamlar. ne armutlar ya anlamak güç
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X