Şimdi Ara

Yanlamadan Anlayan?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
986
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir şey sorucam bir türlü anlam veremiyorum cevaplarınıza ihtiyacım var. E90 320d sahibiyim, başlıktan da anladığınız üzere yanlıyorum vs, son 3 gündür arabaya bir şey oldu, her şey aynıydı araba birden yanlamamaya başladı. Arkayı ata ata 10 kere sağa sola gittiğim yerde yanlamaya çalışıyorum 1 kere atıyor biri yardım etsin muzdaribim:/ arabayı alalı 1 ay olmadı sattırmayın bu arabayı bana lütfen. Dün gittim lastik havalarını kontrol etmeye havalar önlerde 28-31 arkalar 26-38 çıktı.Normal mi bu ? Önleri 34 arkaları da 40 yaptım yine aynı sonuç değişmedi. Yanladığım zaman hava sıcakken öğlen vakti yanlıyordum , şu denediğim son 3 gündür akşamları soğukken yanlıyorum fark oluyor mu hava sıcaklığında ?? Lastiğe taş falan mı girdi ne anlamıyorum bi yardım edin :S



  • DTC tuşu ile ilgili olabilir.Normalde her zaman aktif kapatmaz iseniz , yanlama olmaması gerek.....Lastikleri de kontrol ediniz.Kabak lastikler de problem olur.Diş derinliği önemli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasso331 -- 15 Nisan 2014; 10:39:19 >
  • Yok tamamen kapatıyorum tabikide. Alalı 2 hafta oldu kabak da değiller.
  • önler de arkalar da 32 hava basmalısınız 16 inç se eğer tabi
  • Hava sıcaklığı da önemli rol oynamaktadır kaymasında.Gündüz sıcağında daha iyi kayar.Bazen havalar sıcak olur arabanın lastiğini çevirince ses gelir ya onun gibi.Fakat akşamları bizim araçla dışarı çıktığımda da arkayı koparıyorum.Vitesi S'ye alıyorum DTC'yi 3-4 sn basıp kapatıyorum o zaman başlıyor eğlence

    Ayrıca DTC iki kademedir.Bir sn yada bir kez bas-çek yaparsanız yarısı kapanır.DSC devrede olur.Ekranda DTC yazar.Eğer uzun basarda kapatırsanız yuvarlak bir ok çıkıyor ve tamamen kapanıyor.İlk kademede araç sadece biraz yanlamaya izin verir.Tamamen kapatırsanız olay sizde biter.
  • Bugün öğlen sıcağında da denedim kesinlikle bir sıkıntı var. Yahu go pro alıp video çekmeyi düşünüyordum 4 gün önce, şimdi yanlamadan bakıyorum sağa sola kimse olmasın da rezil olmayayım diye, ayrıca şu dtc kapatma olayını söylemenize gerek yoktu biraz aşağılanmış hissettim :) Zaten tek kademe kapatıp da yanlamaya yanlamak denmiyor. 2 kademe kapatıp 50 metre yan gittiğim yerde, şimdi gece ve gündüz denedim 10 metre gidebiliyorum ve sorunu hala bulamadım. Arabada 1 ŞEY DEĞİŞTİ ve onu bulamadım. Ayrıca arka lastiklere daha fazla hava basınca sertleşiyor ve yanlamayı kolaylaştırıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurxxx5

    Bugün öğlen sıcağında da denedim kesinlikle bir sıkıntı var. Yahu go pro alıp video çekmeyi düşünüyordum 4 gün önce, şimdi yanlamadan bakıyorum sağa sola kimse olmasın da rezil olmayayım diye, ayrıca şu dtc kapatma olayını söylemenize gerek yoktu biraz aşağılanmış hissettim :) Zaten tek kademe kapatıp da yanlamaya yanlamak denmiyor. 2 kademe kapatıp 50 metre yan gittiğim yerde, şimdi gece ve gündüz denedim 10 metre gidebiliyorum ve sorunu hala bulamadım. Arabada 1 ŞEY DEĞİŞTİ ve onu bulamadım. Ayrıca arka lastiklere daha fazla hava basınca sertleşiyor ve yanlamayı kolaylaştırıyor.

    Yanlış anlamayın.Forumda bu konuyu aratan-bakan birisi çıkar diye yazdım dtc kapatma konusunu.Sizinle en ufak bir alakası yoktu yazarken.

    Araçta güçten düşme gibi bir olay var mı ?

    Keyifli forumlar




  • E90'i birakip e 30'a gecince ben cok rahat yanlamaya basladim. E90'larda kronik sorun bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araca chip yazılım, hava filtresi vs şeyler yapmak istiyorum. Bu konularda da bilgisi olan varsa paylaşabilir. Mesela spor hava filtresi'nde bilgim 0. Racechip de yaptırmayı düşünüyorum. Kısaca performansı güvenli bir şekilde nasıl artırabilirim ? Ve bir arkadaşla tartıştık da benim arabadaki şanzıman 6 ileri kuru tip dsg ve 450 nm torka dayanıklı olması gerekiyor sanırım, arkadaş da 400 tork a dayanalıklı max dedi. Bu konudada bilgisi olan varsa o bilgileri de alayım bi zahmet.
  • tövbeler olsun....
  • Problemin nedir kardeşim
  • aracındaki şanzıman dsg değil, dsg vw grubunun kullandığı çift kavramalı bir otomatik şanzıman tipidir, yanlış hatırlamıyorsam 6 ileri ıslak (dq500), 7 ileri kuru (dq200) ve 7 ileri ıslak (dq550) çeşitleri var bendeki 2013 ibizada 7 ileri kuru tip var max tork dayanımı 250 nm, dsg yazılımı ile bu rakamı artırmak mümkün.
    senin aracında zamanının en iyisi olan 6 ileri zf marka bir tork konvertörlü klasik otomatik şanzıman var, modeli 6hpxx gibi birşey olması lazım aracın şasi numarasından falan sorgulatırsan son xx rakam hanesini bulabilirsin sonradahttp://apps01.zf.com/zf.productDataBase/service/mediaFiles?levelTypeName=Products&levelID=336222&mediaFileName=6HP_2ndGen_EN_2006s.pdf
    linkinden max tork dayanımını görürsün...
    şimdi sen tut 320d ile yanlıyorum bilmem ne de, sonra arkadaşla tartışırken ben 6 ileri kuru tip dsg dedim o bunu dedi diye yaz, sonrada problemin nedir kardeşim...
    anladınmı neymiş problemim kardeşim




  • Böyle bi tartışmada biri dayattı bana dsg kullandığını tamam neyse doğrusunu öğrendik sorun yok. 6hp19 şanzıman modeli. 400 tork limit gösteriyor. Racechip vs 430 torktan 470e kadar veriyor. Limitlerin baya bi üstü oluyor.
  • yav he he

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neyse insan olanlarla konuşsam daha iyi olacak, yardım eden arkadaşlara teşekkür ediyorum.
  • ulan daha ne kullandigini bilmiyorsun, arastirmiyorsun birde insanliktan bahsediyorsun... hey allahim yaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 20 Nisan 2014; 0:38:30 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Yanlamasa daha iyi :-)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.