Şimdi Ara

HAT DEVİR ÜCRETİ 10.75 TL OLDU (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
544
Cevap
64
Favori
184.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • samsun iki bayi 25 ve 45 lira dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMOR55

    samsun iki bayi 25 ve 45 lira dediler
    Her yer kafasına göre fiyat veriyor, 25 tl'de iyi fiyat ama sanırım şu ana kadar bu forumda en ucuza devir işlemini yapabilen benim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Beyefendisi

    Her yer kafasına göre fiyat veriyor, 25 tl'de iyi fiyat ama sanırım şu ana kadar bu forumda en ucuza devir işlemini yapabilen benim.

    Alıntıları Göster
    Aynen herkes kafasına göre en iyi fiyat sizde 19.
    Tabi 25 "te iyi ben bugün gezecem baya bayi hedefim 25 19 gelse çok iyi olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar turkcell sabit faturasız hattımda sıkıntı olduğu için hattımı turk telekom ve ya vodafone'a taşıyacağım. fakat devir işleminin ücreti benim için önemli. vodafone'u aradım 30 tl dediler türk telekom içinse bir fiyata ulaşamadım.

    btk'nın kendi yayınladığı dosyada ise KDV ve ÖİV dahil 10.75TL yazıyor. bu fiyat farklılıkları nerden kaynaklanıyor net olarak açıklayacak varsa sevinirim. sevgiler...

    dipnot: Btk'nın yayınladığı dosyadan : "Yukarıda yer alan tarifelere %18 oranında Katma Değer Vergisi (KDV) ve %7,5 oranında Özel İletişim Vergisi (ÖİV) dâhildir. KDV ve ÖİV oranlarında yapılacak değişiklikler tarifelere yansıtılır."
  • Freespirit1 F kullanıcısına yanıt
    Türk telekom bayi geçen hafta bana vergi hariç 70 tl dedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yibo90 -- 19 Mart 2019; 14:23:9 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10.75'e devir yapabilen var mı sahiden? 80 lira diyor turkcell
  • Arkadaşlar ben turkcell den Vodafone geçtim 1 hafta oldu

    Bugün 30 tl isteyen bayiye gittim devir yapmak için

    Hata verdi hatada

    Ücretsiz devir işlemi yaptığınız için 3 ay boyunca devir işlemi yapılamaz dendi.

    VE bayideki çalışan numaramı yeni taşıdığım için devir işlemi 3 ay geçmeden yapılamayacağını söyledi.

    Müşteri hizmetlerini aradım ve oda aynı şeyi dedi numarayı yeni taşıdığınız için 3 ay geçmeden işlem yapamazsın dedi?

    Burada sanırım geçtiği gibi devir alan vardı

    Ne yapmamı önerirsiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F95E650A3

    Arkadaşlar ben turkcell den Vodafone geçtim 1 hafta oldu

    Bugün 30 tl isteyen bayiye gittim devir yapmak için

    Hata verdi hatada

    Ücretsiz devir işlemi yaptığınız için 3 ay boyunca devir işlemi yapılamaz dendi.

    VE bayideki çalışan numaramı yeni taşıdığım için devir işlemi 3 ay geçmeden yapılamayacağını söyledi.

    Müşteri hizmetlerini aradım ve oda aynı şeyi dedi numarayı yeni taşıdığınız için 3 ay geçmeden işlem yapamazsın dedi?

    Burada sanırım geçtiği gibi devir alan vardı

    Ne yapmamı önerirsiniz?
    2 bayide aynı hatayı verdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F95E650A3

    2 bayide aynı hatayı verdi

    Alıntıları Göster
    .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana da bayii hattı taşırsanız 3 ay geçemezsiniz diyordu hatta benim bu konudaki daha önceki mesajlarıma bakarsanız görürsünüz. Bayiye devir için gittiğim zaman yine aynısını söyledi, ben size böyle böyle dedim neden geldiniz falan diye ama madem geldiniz bir deneyelim dedi. Denedik hata vermedi devir yaptık o an.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Beyefendisi

    Bana da bayii hattı taşırsanız 3 ay geçemezsiniz diyordu hatta benim bu konudaki daha önceki mesajlarıma bakarsanız görürsünüz. Bayiye devir için gittiğim zaman yine aynısını söyledi, ben size böyle böyle dedim neden geldiniz falan diye ama madem geldiniz bir deneyelim dedi. Denedik hata vermedi devir yaptık o an.
    Anladım hocam ben 2 ayrı bayide denedim
    Birincisi neden böyle hata veriyor bilmiyorum dedi.
    Bende müşteri hizmetlerini aradım kontrol etti dedi hiç bir sorun yok. Başka bayiye gidin dendi.

    Tabi ben hiçbirine numaramı yeni taşıdım demedim.

    2. Bayiye gittim de hatayı numaramı yeni taşıdığım için verdiğini söyledi ve 3 ay beklemem gerektiğini söyledi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam turktelekomdaki hattı vodafona taşıdık. 2 hafta sonra üzerime devir aldım. vodafone çekmediği için hattı faturalıdan faturasıza geçirmek istedim hattı üzerime aldıktan sonra 30 gün geçmesi gerekiyormuş yarın doluyor bu süre ve faturasıza geçirip turktelekoma taşıyacağım. bu arada faturasıza geçirmeden direk telekoma geçirmek istediğimde 90 gün bekleyeceksin denildi turktelekoma gittim üzerime devir aldığım hat var telekoma geçirmek istiyorum dedim 1 ay geçtiyse taşırız dedi.

    yalnız sizin durumunuz farklı hattı devir almak için hiçbir kısıtlama bulunmuyor. ben numarayı taşıdıktan 2 hafta sonra üzerime aldım hattı.

    siz bence bayiye gittiğinizde hiç numara taşıdığınızı felan karıştırmayın direk devir işlemi yapmak istediğinizi söyleyin başka bir bayiye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeeLee

    hocam turktelekomdaki hattı vodafona taşıdık. 2 hafta sonra üzerime devir aldım. vodafone çekmediği için hattı faturalıdan faturasıza geçirmek istedim hattı üzerime aldıktan sonra 30 gün geçmesi gerekiyormuş yarın doluyor bu süre ve faturasıza geçirip turktelekoma taşıyacağım. bu arada faturasıza geçirmeden direk telekoma geçirmek istediğimde 90 gün bekleyeceksin denildi turktelekoma gittim üzerime devir aldığım hat var telekoma geçirmek istiyorum dedim 1 ay geçtiyse taşırız dedi.

    yalnız sizin durumunuz farklı hattı devir almak için hiçbir kısıtlama bulunmuyor. ben numarayı taşıdıktan 2 hafta sonra üzerime aldım hattı.

    siz bence bayiye gittiğinizde hiç numara taşıdığınızı felan karıştırmayın direk devir işlemi yapmak istediğinizi söyleyin başka bir bayiye.
    Hocam. Cevabınız için teşekkür ederim.

    Dediğiniz gibi benim durum baya değişik.

    Ben iki bayiye de numara taşıdığımi söylemedim.
    Birinci bayide o hatayı verince. Bende müşteri hizmetlerini aradım temsilcisi kontrol etti dedi herhangi bir sorun yok tekrar bayide denemesini söyleyin.

    Bende aynı bayiye gittim aynı hatayı verdi.

    Başka bayiye gittim yine hiçbir şey demedim.
    Aynı hata çıktı. Vodafone çalışanı direk bana dedi. Yeni mi numara taşıdınız. Bende dedim 2 hafta dedi olmaz 3 ay geçmesi gerek.

    Müşteri hizmetlerini aradım sordum oda aynı şeyi 3 ay geçmesini söyledi.


    Vodafoneda fazla beklemek istemiyorum keşke bir yolu olsa hemen geçmenin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zeytinburnunda dandik bir turkcell tim deki birşey bilmeyen personel bana her şube de 120 tl dedi özellikle beyinsizlerden seçiyorlar bu personelleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anldrms34

    Zeytinburnunda dandik bir turkcell tim deki birşey bilmeyen personel bana her şube de 120 tl dedi özellikle beyinsizlerden seçiyorlar bu personelleri
    Özellikle turkcell dekiler baya sıkıntı.

    Vodafone çalışanları daha bilgili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FastegL F kullanıcısına yanıt
    bu sorunun cevabını öğrendiniz mi? ya da bilen var mı?
  • Hala fiyat konusunda ucuz fiyat alabilen olmadı mı?
  • badem97 B kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom 100 tl bugün aldığım fiyat

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türk Telekom faturasız için 80, faturalı için 120 TL talep etti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anldrms34 kullanıcısına yanıt
    O kadar beyinsizler ki hem de anneme faturalı hat ücretsiz deyip satmışlar. Faturaya her ay 5 TL geçiriyorlar. Gittim bu nasıl ücretsiz verirken para almadık diyor. Karşımdaki bir de kadın halen ısrar ediyor. Dedim beyinsiz insan sen böyle insan kandırmak için mi eğitildin? Beyinsizligini başkasına sakla daha fazla çekmeyeceğim dedim. Lütfen düzgün konuşun diyor. İnsanları kandırırken düzgün olmuyorsunuz da size söylenen doğru lafların düzgün olmasını mı bekliyorsun diye çıkıştım ve halen ısrarla ücretsiz diye iddia ediyordu biliyor musunuz? Büyük ihtimalle Turkcell bu çalışanlarını mitomanik kişiler üzerinden seçiyor yani normaldir hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.