Şimdi Ara

Yanıyooo- Okka Minio PRO-(Metal cezve)-252,90 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
1
Favori
6.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 27
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 14 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • jujuuu (10 mesaj) Bucephalas (4 mesaj) Pi (4 mesaj) HrTomK (4 mesaj) PeTaR (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (25 mesaj) Mobil (19 mesaj) Mini (7 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byturkuaz -- 26 Kasım 2020; 21:28:11 >



  • Yanmıyo usta sönük bu
  • Tesekkurler faydalandik , evdeki ikili modelinden telve var, ihtiyac da yok ama bilincli bir sicak firsatci ihtiyaci olup olmadigina degil sadece fiyata bakar ve karar verir

    Tekrar sagol
  • Bilen olucu arkadaşlar desin hele. Harbiden iyi mi
  • yorumlar cok iyi degil sanki. kahveyi taşırıyor kapatmasına rağmen heryere döktü falan yazanlar var. ben kahveyi koyup AFK olmayacaksam napayım öyle teknolojiyi? Tefalin makinesini 5 sene kullandım, ömrü bitti sensörü calısmıyor.


  • Oyle deme iyi fiyat ama soyledigi gibi 350 nin altinda bulamazsiniz da degil

    |
    |
    ixsmail kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Karar verin iyi mi kötü mü ona göre iptal edelim?
  • Fiyat gayet uygun ölücü kardeşlerim bende aldım
  • Eyvallah hocam 250/25 indirim varmış 227.90 a geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PeTaR

    Eyvallah hocam 250/25 indirim varmış 227.90 a geldi.
    Size özel mi?
  • Taşırma problemi olduğu yazıyor yorumlarda. Vazgeçtim
  • Teşekkürler iyi fiyat yararlandım

  • Aynen hocam. Bana özelmiş.
    |
    |
    HrTomK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • merhaba 2 sene önce almıştım farklı rengini.

    sanırım bir kere filan taşma sorunu yaşadım, onda da iş yerinde arkadaşlarda içecek diye tek seferde kapasitesinden fazla su doldurmuştum ondan oldu. neredeyse her gün kullanıyorum.


  • Sensoru temizlemek lazim, aksi takdirde cok buhar yedigi icin zamanla yanlarindan iceri kaciriyor , makineyi dagit internetten ogrenip cozersin

  • Ulan ya. Karar verene kadar bitti
  • düşündümde 250 liraya artık cezveler satıldığını düşünürsek almaya karar verdim, ödeme ekranında sms şifresi girerken ne göreyim ürün geçici olarak temin edilememektedir.. :) belki bu bir işarettir, umarım tefal veya arzumun o meşhur okka kampanyası falan gelir

  • Pro larin farki neydi

  • Al benden de o kadar, tam karar veridm alıyorum dedim sepete eklerken yok oldu.. Şansımı seveyim

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dcorp

    Al benden de o kadar, tam karar veridm alıyorum dedim sepete eklerken yok oldu.. Şansımı seveyim

    Yarın gün içerisinde belki bir ihtimal birşeyler olabilir hocam. Kısmet  

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.