Şimdi Ara

yagburada.com | Bor Power MS-250 + Castrol Magnatec 10W/40 89.90 TL! (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
1
Favori
4.321
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neozine

    Nitelikli bilgi için teşekkür ederim. Aracı BMW X5, önerilen aslında Castrol Edge Sport FST 0xW40 ancak yurt dışı fiyatlarını emsal aldığında fevkalde pahallı olduğundan aynı niteliklerde farklı markalara bakıyorum. Yeni gelecek 0x40 ürün niteliği karşılıyor ve fiyatı da uygun olacak ise daha 5000km kadar yağ değişimini bekleyebilirim. Velkelam Turkiye nin yol ve hava şartları sebebi ile 5000km erken yağ değişimine gidiyorum genelde. Bu anlamda önerimiz olur ise memnun olurum.

    Sitemizde yok ancak Edge Sport 0W/40'ı 95 TL'ye verebiliriz isterseniz. Elimizde de yok ancak sipariş verdiğimizde 1 günde gelir. Bu arada Mobil ESP 0W/40'ın fiyatının nasıl olacağı konusunda bilgim yok onu söyleyeyim.




  • forumda başka bir satıcının fiyatı gibi kargo dahil 85TL olur ve bonus ile taksit mümkün ise 2 adet castrol 0/40 sizden sipariş edeyim. Selamlar
  • opel vectra benzinli araç için MObil1 10/40 yarı sentetik (servislerin kullandığı) 4L ve
    Castrol Tam sentetik 10/40 4L yağ fiyatınız kargo dahil ne kadar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arkadaşlar bor power yağ katkısı kullanmak için mutalaka araçta bir sorun olmalı motor ile ilgili onun dışında kesinlikle araca bir faydası yok

    Aracınız yağ eksiltiyorsa motorda vuruntu v.s birşey varsa alın kullanın onun dışında kullanmayın

    Bu ürünü 4 litre yağ alan araçta 1 kutu kullanın

    Aracınız 4 litereden fazla yağ alıyorsa iki kutu alıp 8 litreye kadar 400 gram kullanın

    Kullanma talimatına mutlaka dikkat edin


    Emin misiniz?

    Peki biz arkadaşın sıfır kilometre olarak aldığı Kia Picanto 1.1 EX model benzin/LPG'li araca "motoru sorunsuz" olmasına rağmen BOR POWER kattığımızda neden motor sesinde azalma, çekişte ciddi bir artış, hararette hafif düşüş ve bir miktar da yakıt sarfiyatı düşüklüğü gözlemledi?

    Peki 2006 model Ford Fiesta model aracımı ikinci el olarak daha 80 bin km'de bile değilken aldığımda biraz kullandıktan sonra "motorda hiç bir sorun olmamasına rağmen" BOR katkısı attığımda neden yine "çekişte ciddi artış, az bir miktar yakıt düşüşü ve motor sesinde ve motor titreşiminde azalma" faydalarını elde ettik?
    42 litrelik LPG deposuyla Ankara şehir içinde hayatta 440-445 kilometrenin üzerine çıkmayan araç BOR katkısı atıldıktan sonra ilk defa 480-485 kilometreleri gördü. Bu tek seferlik ölçüm değil, ayda 4 depo yakan biri olarak en az 6-7 kez kilometre ölçümü yaptıktan sonra bunları söylüyorum.


    Bence denemediğiniz şeyler hakkında bu kadar kesin konuşmayın.




  • BOR katkılarıyla ilgili genel deneyimlerim ve tavsiyelerim:


    1- Bor katkıları aşırı derecede aşınmış motorlarda faydasızdır. Bor katkısı asla bir yağ eklentisi değildir! Yağ katkısı değildir yani... Motor yağını sadece iç yüzeye yapışmak için bir araç olarak kullanır.

    2- Sıfır kilometre motora BOR katkısı katmanın bir anlamı yoktur. Araç rodaj süresini tamamlayana kadar, yani pistonlar ve piston yatakları (silindirler) birbirlerine tam alışıncaya kadar ilk aşamada ciddi bir aşınma olur. Bu aşamada BOR katkısı kullanırsanız o katkının içerisindeki milimetrenin binde birinden bile daha küçük olan bor kristalleri bu aşınma sırasında heba olur. O yüzden işi garantiye alın, 10 bin kilometreyi devirdikten sonra bu ürünü kullanmaya başlayın.

    3- Çok ciddi yakıt tüketimi düşüşü beklentisiyle almayın. Bunun görevi motor yağını aracı olarak kullanarak motor içerisindeki yağın değdiği yüzeylere yapışıp sürtünmeyi azaltmak! Temel prensibi bu. Sürtünmeyi azaltır. Böylelikle çekiş artışına, motor aşınmalarının çok azalmasına ve dolayısıyla güç artışına neden olur. Sürtünme azaldığı için de hararet ufak bir miktar düşer. Çünkü sürtünmenin olduğu her yerde ısı oluşumu (ve güç kaybı) vardır.

    4- Bor katkıları motor yağının değdiği tüm yüzeylere işler, birbiriyle çalışan parçalar arasına dahi girerek burada görevini yapar. Pistonlar, piston yatakları (silindirler), biyel kolları, krank mili, krank yatakları, egzantrik mili ve buna sürtünerek çalışan sübap uçları motor yağına temas ettikçe bor kristallerinin korumasından yararlanır.

    5- Bor katkıları motor yağını değiştirince uçup gitmez. Motor içerisinde değdiği tüm metal yüzeylerdeki mikron boyutundaki çukurlara yerleşir. 1/1000 elektron mikroskobuyla bakıldığında son derece parlak görünen bir piston yüzeyinde bile çukurlar ve tepecikler görünür. Nano boyuttaki bor kristalleri bu çukurları doldurmak suretiyle daha düz bir yüzey elde edilmesini sağlar ve bu minik kristaller parçalanana kadar görevini yapar.

    6- Bor katkısını kullanırken; motor en az 60-70 dereceye ulaşmalı, bor katkısı en az 4-5 dakika sıkı sıkı çalkalanmalı (milimetrenin milyonda biri boyutundaki kristallerin dipte birikmemesi ve iyice homojenize olması için), motor susturulup yağ dolum kapağından son damlasına kadar dökülmeli ve hemen motor yeniden çalıştırılıp en az 25-30 kilometre yol yapmalı...

    7- NNT BOR POWER (Türk malı) adlı ürünü 2-3 defa kullandım. Genel olarak diyebilirim ki en az 25 bin kilometre boyunca iş görüyor. Bu ürünü kattıktan sonra iki kez yağ değişimi yaptım, buna rağmen 5000 kilometre daha işlevini yitirmedi. Ancak iddia edildiği gibi 50-100 bin kilometre boyunca tam olarak işe yaramıyor. Bizim kullandığımız araçta görünen-hissedilen etkileri (çekiş, yakıt düşüşü) 25 bin kilometrede bitti.

    8- Şu anki aracımda MOTORSILK adlı Amerika menşeli ürünü kullanıyorum. Üretim Amerika, patent sahibi ise bir Türk profesör... 33 bin kilometredir etkisini yitirmedi. Bakalım bu ürün kaç km gidecek?

    9- Bor katkılarını kullanırken şunu da gözlemledik: Yağ ömrünü uzatma. Arkadaşın aracında 15 bin kilometrede bir motor yağı değişimine gittiğimizde motordan son derece pis bir yağ çıkardı. Baş parmağımızla işaret parmağımızı o pis yağa daldırıp baktığımızda yağın içerisinde metal talaşları görürdük. Bor katkısı koyduktan sonra 15 bin kilometre yapmış yağın çok daha temiz olduğunu ve içerisindeki metal talaşların ciddi anlamda azaldığını fark ettik. Hatta bir keresinde 17-18 bin kilometre yapıp bakıma öyle gittik. Yağ yine de bor katkısız haline göre çok daha temizdi. Garantiyi bozmayacaklarını bilsek 20 bin kilometrede bir yağ değişimine gidecektik.




  • MOBİL-1 ESP FORMULA serisi veya "TAM SENTETİK MOTOR YAĞI" almayı düşünen arkadaşlara da şöyle bir uyarım olacak:

    Aracınızda "partikül filtresi" yok ise siz de benim gibi Mobil1 markasının "ESP" model yağına boşa para vermeyin. Ben benzinli araca bu yağı alıp kattırdım. Hani sanıyordum ki bu yağı katınca bakım aralığı 15 bin kilometreden 25 binlere çıkacak. Meğer bu yağlar "partikül filtresi" olan dizel araçlara özelmiş. Ben 100 TL'ye yakın para döküp Mobil1 ESP FORMULA serisi yağı aldım, 16-17 bin km gidince yağ değişimi istedi. Normal bir "tam sentetik yağ" zaten 16-17 bin kilometre götürüyor.


    Örnek verecek olursam:
    Partikül filtresi olmayan bir araç için şu iki yağın ömür olarak birbirinden pek bir farkı yok. 100 TL olanı değil de 65 TL olanı alın geçin... İkisi de "tam sentetik".
    http://www.yagburada.com/Mobil-1-ESP-Formula-5W30-4L,PR-15.html
    http://www.yagburada.com/Mobil-Super-3000-Formula-FE-5W30-4L,PR-13.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ulaş-ım -- 16 Kasım 2012; 4:11:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım

    MOBİL-1 ESP FORMULA serisi veya "TAM SENTETİK MOTOR YAĞI" almayı düşünen arkadaşlara da şöyle bir uyarım olacak:

    Aracınızda "partikül filtresi" yok ise siz de benim gibi Mobil1 markasının "ESP" model yağına boşa para vermeyin. Ben benzinli araca bu yağı alıp kattırdım. Hani sanıyordum ki bu yağı katınca bakım aralığı 15 bin kilometreden 25 binlere çıkacak. Meğer bu yağlar "partikül filtresi" olan dizel araçlara özelmiş. Ben 100 TL'ye yakın para döküp Mobil1 ESP FORMULA serisi yağı aldım, 16-17 bin km gidince yağ değişimi istedi. Normal bir "tam sentetik yağ" zaten 16-17 bin kilometre götürüyor.


    Örnek verecek olursam:
    Partikül filtresi olmayan bir araç için şu iki yağın ömür olarak birbirinden pek bir farkı yok. 100 TL olanı değil de 65 TL olanı alın geçin... İkisi de "tam sentetik".
    http://www.yagburada.com/Mobil-1-ESP-Formula-5W30-4L,PR-15.html
    http://www.yagburada.com/Mobil-Super-3000-Formula-FE-5W30-4L,PR-13.html



    Evet ESP Formula partikül filtreli araçlar içindir zaten.




  • dpf için üretilmiş yağlar, katalitik konvertörüde korumaya yardımcı olur, yani benzinli içinde faydalıdır ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım




    BOR katkılarıyla ilgili genel deneyimlerim ve tavsiyelerim:


    1- Bor katkıları aşırı derecede aşınmış motorlarda faydasızdır. Bor katkısı asla bir yağ eklentisi değildir! Yağ katkısı değildir yani... Motor yağını sadece iç yüzeye yapışmak için bir araç olarak kullanır.

    2- Sıfır kilometre motora BOR katkısı katmanın bir anlamı yoktur. Araç rodaj süresini tamamlayana kadar, yani pistonlar ve piston yatakları (silindirler) birbirlerine tam alışıncaya kadar ilk aşamada ciddi bir aşınma olur. Bu aşamada BOR katkısı kullanırsanız o katkının içerisindeki milimetrenin binde birinden bile daha küçük olan bor kristalleri bu aşınma sırasında heba olur. O yüzden işi garantiye alın, 10 bin kilometreyi devirdikten sonra bu ürünü kullanmaya başlayın.

    3- Çok ciddi yakıt tüketimi düşüşü beklentisiyle almayın. Bunun görevi motor yağını aracı olarak kullanarak motor içerisindeki yağın değdiği yüzeylere yapışıp sürtünmeyi azaltmak! Temel prensibi bu. Sürtünmeyi azaltır. Böylelikle çekiş artışına, motor aşınmalarının çok azalmasına ve dolayısıyla güç artışına neden olur. Sürtünme azaldığı için de hararet ufak bir miktar düşer. Çünkü sürtünmenin olduğu her yerde ısı oluşumu (ve güç kaybı) vardır.

    4- Bor katkıları motor yağının değdiği tüm yüzeylere işler, birbiriyle çalışan parçalar arasına dahi girerek burada görevini yapar. Pistonlar, piston yatakları (silindirler), biyel kolları, krank mili, krank yatakları, egzantrik mili ve buna sürtünerek çalışan sübap uçları motor yağına temas ettikçe bor kristallerinin korumasından yararlanır.

    5- Bor katkıları motor yağını değiştirince uçup gitmez. Motor içerisinde değdiği tüm metal yüzeylerdeki mikron boyutundaki çukurlara yerleşir. 1/1000 elektron mikroskobuyla bakıldığında son derece parlak görünen bir piston yüzeyinde bile çukurlar ve tepecikler görünür. Nano boyuttaki bor kristalleri bu çukurları doldurmak suretiyle daha düz bir yüzey elde edilmesini sağlar ve bu minik kristaller parçalanana kadar görevini yapar.

    6- Bor katkısını kullanırken; motor en az 60-70 dereceye ulaşmalı, bor katkısı en az 4-5 dakika sıkı sıkı çalkalanmalı (milimetrenin milyonda biri boyutundaki kristallerin dipte birikmemesi ve iyice homojenize olması için), motor susturulup yağ dolum kapağından son damlasına kadar dökülmeli ve hemen motor yeniden çalıştırılıp en az 25-30 kilometre yol yapmalı...

    7- NNT BOR POWER (Türk malı) adlı ürünü 2-3 defa kullandım. Genel olarak diyebilirim ki en az 25 bin kilometre boyunca iş görüyor. Bu ürünü kattıktan sonra iki kez yağ değişimi yaptım, buna rağmen 5000 kilometre daha işlevini yitirmedi. Ancak iddia edildiği gibi 50-100 bin kilometre boyunca tam olarak işe yaramıyor. Bizim kullandığımız araçta görünen-hissedilen etkileri (çekiş, yakıt düşüşü) 25 bin kilometrede bitti.

    8- Şu anki aracımda MOTORSILK adlı Amerika menşeli ürünü kullanıyorum. Üretim Amerika, patent sahibi ise bir Türk profesör... 33 bin kilometredir etkisini yitirmedi. Bakalım bu ürün kaç km gidecek?

    9- Bor katkılarını kullanırken şunu da gözlemledik: Yağ ömrünü uzatma. Arkadaşın aracında 15 bin kilometrede bir motor yağı değişimine gittiğimizde motordan son derece pis bir yağ çıkardı. Baş parmağımızla işaret parmağımızı o pis yağa daldırıp baktığımızda yağın içerisinde metal talaşları görürdük. Bor katkısı koyduktan sonra 15 bin kilometre yapmış yağın çok daha temiz olduğunu ve içerisindeki metal talaşların ciddi anlamda azaldığını fark ettik. Hatta bir keresinde 17-18 bin kilometre yapıp bakıma öyle gittik. Yağ yine de bor katkısız haline göre çok daha temizdi. Garantiyi bozmayacaklarını bilsek 20 bin kilometrede bir yağ değişimine gidecektik.



    Çok güzel bir anlatım olmuş tebrikler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım




    BOR katkılarıyla ilgili genel deneyimlerim ve tavsiyelerim:


    1- Bor katkıları aşırı derecede aşınmış motorlarda faydasızdır. Bor katkısı asla bir yağ eklentisi değildir! Yağ katkısı değildir yani... Motor yağını sadece iç yüzeye yapışmak için bir araç olarak kullanır.

    2- Sıfır kilometre motora BOR katkısı katmanın bir anlamı yoktur. Araç rodaj süresini tamamlayana kadar, yani pistonlar ve piston yatakları (silindirler) birbirlerine tam alışıncaya kadar ilk aşamada ciddi bir aşınma olur. Bu aşamada BOR katkısı kullanırsanız o katkının içerisindeki milimetrenin binde birinden bile daha küçük olan bor kristalleri bu aşınma sırasında heba olur. O yüzden işi garantiye alın, 10 bin kilometreyi devirdikten sonra bu ürünü kullanmaya başlayın.

    3- Çok ciddi yakıt tüketimi düşüşü beklentisiyle almayın. Bunun görevi motor yağını aracı olarak kullanarak motor içerisindeki yağın değdiği yüzeylere yapışıp sürtünmeyi azaltmak! Temel prensibi bu. Sürtünmeyi azaltır. Böylelikle çekiş artışına, motor aşınmalarının çok azalmasına ve dolayısıyla güç artışına neden olur. Sürtünme azaldığı için de hararet ufak bir miktar düşer. Çünkü sürtünmenin olduğu her yerde ısı oluşumu (ve güç kaybı) vardır.

    4- Bor katkıları motor yağının değdiği tüm yüzeylere işler, birbiriyle çalışan parçalar arasına dahi girerek burada görevini yapar. Pistonlar, piston yatakları (silindirler), biyel kolları, krank mili, krank yatakları, egzantrik mili ve buna sürtünerek çalışan sübap uçları motor yağına temas ettikçe bor kristallerinin korumasından yararlanır.

    5- Bor katkıları motor yağını değiştirince uçup gitmez. Motor içerisinde değdiği tüm metal yüzeylerdeki mikron boyutundaki çukurlara yerleşir. 1/1000 elektron mikroskobuyla bakıldığında son derece parlak görünen bir piston yüzeyinde bile çukurlar ve tepecikler görünür. Nano boyuttaki bor kristalleri bu çukurları doldurmak suretiyle daha düz bir yüzey elde edilmesini sağlar ve bu minik kristaller parçalanana kadar görevini yapar.

    6- Bor katkısını kullanırken; motor en az 60-70 dereceye ulaşmalı, bor katkısı en az 4-5 dakika sıkı sıkı çalkalanmalı (milimetrenin milyonda biri boyutundaki kristallerin dipte birikmemesi ve iyice homojenize olması için), motor susturulup yağ dolum kapağından son damlasına kadar dökülmeli ve hemen motor yeniden çalıştırılıp en az 25-30 kilometre yol yapmalı...

    7- NNT BOR POWER (Türk malı) adlı ürünü 2-3 defa kullandım. Genel olarak diyebilirim ki en az 25 bin kilometre boyunca iş görüyor. Bu ürünü kattıktan sonra iki kez yağ değişimi yaptım, buna rağmen 5000 kilometre daha işlevini yitirmedi. Ancak iddia edildiği gibi 50-100 bin kilometre boyunca tam olarak işe yaramıyor. Bizim kullandığımız araçta görünen-hissedilen etkileri (çekiş, yakıt düşüşü) 25 bin kilometrede bitti.

    8- Şu anki aracımda MOTORSILK adlı Amerika menşeli ürünü kullanıyorum. Üretim Amerika, patent sahibi ise bir Türk profesör... 33 bin kilometredir etkisini yitirmedi. Bakalım bu ürün kaç km gidecek?

    9- Bor katkılarını kullanırken şunu da gözlemledik: Yağ ömrünü uzatma. Arkadaşın aracında 15 bin kilometrede bir motor yağı değişimine gittiğimizde motordan son derece pis bir yağ çıkardı. Baş parmağımızla işaret parmağımızı o pis yağa daldırıp baktığımızda yağın içerisinde metal talaşları görürdük. Bor katkısı koyduktan sonra 15 bin kilometre yapmış yağın çok daha temiz olduğunu ve içerisindeki metal talaşların ciddi anlamda azaldığını fark ettik. Hatta bir keresinde 17-18 bin kilometre yapıp bakıma öyle gittik. Yağ yine de bor katkısız haline göre çok daha temizdi. Garantiyi bozmayacaklarını bilsek 20 bin kilometrede bir yağ değişimine gidecektik.



    Size bir çok noktada katılmıyorum

    Bor katkısı asla 0 km araca konmaz bunda hem fikiriz

    Bor katkısı motorda sorun varsa son çare olarak kullanılır atıyorum araçta yağ eksiltme varsa kullanılır

    Yakıt tüketimi sağlamaz öyle birşey yok

    Bir mucuze bekleyemeyin öyle birşey olsa bunu CASTROL MOBİL1 kendisi yapardı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulaş-ım

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arkadaşlar bor power yağ katkısı kullanmak için mutalaka araçta bir sorun olmalı motor ile ilgili onun dışında kesinlikle araca bir faydası yok

    Aracınız yağ eksiltiyorsa motorda vuruntu v.s birşey varsa alın kullanın onun dışında kullanmayın

    Bu ürünü 4 litre yağ alan araçta 1 kutu kullanın

    Aracınız 4 litereden fazla yağ alıyorsa iki kutu alıp 8 litreye kadar 400 gram kullanın

    Kullanma talimatına mutlaka dikkat edin


    Emin misiniz?

    Peki biz arkadaşın sıfır kilometre olarak aldığı Kia Picanto 1.1 EX model benzin/LPG'li araca "motoru sorunsuz" olmasına rağmen BOR POWER kattığımızda neden motor sesinde azalma, çekişte ciddi bir artış, hararette hafif düşüş ve bir miktar da yakıt sarfiyatı düşüklüğü gözlemledi?

    Peki 2006 model Ford Fiesta model aracımı ikinci el olarak daha 80 bin km'de bile değilken aldığımda biraz kullandıktan sonra "motorda hiç bir sorun olmamasına rağmen" BOR katkısı attığımda neden yine "çekişte ciddi artış, az bir miktar yakıt düşüşü ve motor sesinde ve motor titreşiminde azalma" faydalarını elde ettik?
    42 litrelik LPG deposuyla Ankara şehir içinde hayatta 440-445 kilometrenin üzerine çıkmayan araç BOR katkısı atıldıktan sonra ilk defa 480-485 kilometreleri gördü. Bu tek seferlik ölçüm değil, ayda 4 depo yakan biri olarak en az 6-7 kez kilometre ölçümü yaptıktan sonra bunları söylüyorum.


    Bence denemediğiniz şeyler hakkında bu kadar kesin konuşmayın.

    Ben bu katkıyı

    Tüm araçlarımda denedim ticari araçlarda

    Sadece yağ eksilmesi olan araçta yağ eksilmesi durdu onun dışında bir fark olmadı

    2009 model 1.5 dcı symboll'e kullandım en ufak bir fark olmadı

    Çoğu şey biraz psikolojik emin olun buna




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Ben bu katkıyı

    Tüm araçlarımda denedim ticari araçlarda

    Sadece yağ eksilmesi olan araçta yağ eksilmesi durdu onun dışında bir fark olmadı

    2009 model 1.5 dcı symboll'e kullandım en ufak bir fark olmadı

    Çoğu şey biraz psikolojik emin olun buna


    Torku ve motor gücü yüksek olan araçlarda fark bariz hissedilmiyor. Örneğin; çalıştığım yerdeki müdürümün dizel BMW'sine kattık. Çekiş farkını hissedemedi çünkü zaten araçta 320nm devasa bir tork var.

    Ancak bir 80HP Fiesta'da, 65HP Kia Picanto'da bunu hissedebildik.
    Hadi çekiş artışı psikolojik diyelim. Ancak ortada rakamlar var. Araç MotorSilk katılana kadar defalarca denedim ve tek depo ile kaç km gidiyorsa MotorSik kattıktan sonra bu rakam 35-40km arttı. Hayatında tek depo 42 litre gaz ile 450 km'nin üzerini görmeyen araç genelde 480 ve bazen de 490 kilometrelere çıktı. Bunu tek seferlik deneyerek değil her bir durumu 7-8 defa deneyerek gördüm.

    Kardeşim de dizel "Hyundai Accent ERA" aracında denedi. Motor sarsıntısının, vuruntuların azaldığını söyledi. Ama çekiş artışını hissedemedi. Aracın torku zaten çok yüksek.




  • Tamam yine tartışma çıkmasın.
  • Konu günceldir.
  • 2004 golf5 1,6 fsi 107 bin km deki benzinli aracım için hangi yağı önerirsiniz?genelde soğuk iklimde kullanıyorum,Ağrı'da yaşıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boncuk82

    2004 golf5 1,6 fsi 107 bin km deki benzinli aracım için hangi yağı önerirsiniz?genelde soğuk iklimde kullanıyorum,Ağrı'da yaşıyorum

    Castrol'ün hangi yağı önerdiğine şuradan bakabilirsiniz:http://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=9041330&contentId=7074757




  • Günceldir..
  • selamlar 2 zamanlı johnson 50 hp motora sahip teknem icin uygun yag var mı. varsa fiyat bilgisi verebilirmisiniz. (motor, yagi benzinle birlikte tuletiyor. )
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.