Şimdi Ara

Xperia Z Su Geçirmesi ve Tüketici Hakem Heyeti Ücret İadesi Süreci (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
326
Cevap
18
Favori
25.542
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sagy

    bende servisi aradım geri iadasini istedim şimdi oşekiklde kullanıyorum dışarda yaptıracam çünkü 2 ay sürecek tkh kararı yanışyapmış olur muyum ?

    Hocam bence dışarda yaptırmayın. Kullanmanızda sorun yoksa kullanmaya devam edin ve thh ye başvurun. Sonuçlanana kadar bekleyin. Zaten telefonu kullanmaya devam edeceksiniz çünkü telefon sizde kalacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AYNEN BENDE DIŞARDA YAPTIRCAM EN AZINDAN AÇIP BAKSINLAR OLACAK BİŞEY Mİ DİREK ANAKART DEĞİŞİMİNE GEREK VARMI BAKACAZ
  • Ben de z2 aldım 10 dk normal kamera çekiminde telefon kilitleniyor. Yarın para iadesi için bimeksten vercem. 10 gün oldu alalı. Umarım tüketici haklarına gerek kalmadn iade ederler. Çok canım sıkkın. Sizce verirler mi?
  • Merhaba arkadaşlar. Bende sizin gibi mağdurum. Ankara tüketici mahkemesine dava açtım. telefon bilirkişiye gitti geldi bilirkişi olumlu rapor sundu 12. ayda duruşması var karar çıkacak. dosyama xperia z sıvı teması ile ilgili emsal bir bilirkişi raporu da sundum. hayırılısıyla davayı kazanırsam cok mutlu olacağım. elimdeki tüm dökümanları paylaşabilirim. sizde paylaşirsaniz sevinirim. Elinde emsal karar veya bilirkişi raporu olan arkadaşlar
  • Merhaba arkadaşlar, 10 gün önce benim de telefonum havuzda su geçirdi yarım metre derinlikte 5 dakika olmadı ki birden ekran karardı. Telefon arandığında çalıyordu ancak ekran düzelmedi daha sonra kendi kendine kapandı ve bir daha açılmadı. İstanbul bilişimin servisine götürdüm 890 lira talep ettiler ana kart ve ekran değişimi için. Bu hafta içinde tüketici hakem heyetine gitmeyi planlıyorum elinizdeki emsal kararları paylaşırsanız çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: niy121

    Merhaba arkadaşlar, 10 gün önce benim de telefonum havuzda su geçirdi yarım metre derinlikte 5 dakika olmadı ki birden ekran karardı. Telefon arandığında çalıyordu ancak ekran düzelmedi daha sonra kendi kendine kapandı ve bir daha açılmadı. İstanbul bilişimin servisine götürdüm 890 lira talep ettiler ana kart ve ekran değişimi için. Bu hafta içinde tüketici hakem heyetine gitmeyi planlıyorum elinizdeki emsal kararları paylaşırsanız çok sevinirim.

    hocam inşallah nasip olursa davayı kazanırsam emsal karar olarak paylaşacağım. 12. ayda duruşmam var telefon bilirkişiye gitti olumlu rapor geldi bekliyoruz
  • Hocam ben de telefonumu ankara'daki teleserviceye verdim 16.07.2014 tarihinde 31.07.2014 de telefonunuz ankaraya gönderilmek üzere kargo firmasına verilmiştir diye mesaj geldi ama hala telefon gelmedi cuma günü 20 iş günü doluyor ve bazı sorunlar aldığım günden beri vardı telefon da yani ayıplı maldı şimdi ben thh başvursam beni haklı bulurlarmı ki şimdi boşuna 2-3 ay beklemeyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tbrk ederim.bilgi için de tşkler elinize sağlık.
  • benim xperia z de temmuz ayında denizde kızımın fotograflarını cekerken tum kapakları kapalı oldugu halde su almıs simdi ses ve mikrofon ile ilgili sıkıntısı var. Ankarada teleservise elden goturup verdim 2 gun sonra tamirsiz iade dediler. sıvı temasından garanti dışı kalmıs. 1272 lira onarım bedeli istiyorlar. az once gittim telefonu aldım bi dunyada kavga ettim kapalı kapaktan su alan telefonda suclu benmiyim bunun testini yaptınızmı diye sordum. yapmadık dediler hakem heyetine gidebilirsiniz dediler. neyse kavga dovus aldım telefonu geldim. zaten telefonun arka kapagı da tam kapanmıyor artık.

    yalnız bana verdikleri sadece sevk irsaliyesi. her hangi bir sikayet dilekcesi yoktu telefonu elden verirken boyle bir dilekce vermedim. elimde sadece sevk irsaliyesi ve internet servis raporu cıktısı var.

    hakem heyetine gidecegim ama sikayet dilekcesi sartmıdır sevk irsaliyesi yeterli olurmu. bugunun tarihinde telefon bedeli icin hakem heyeti kararı artık baglayıcımıdır?

    yeminle sinir harbi her sey ya..




  • Selamun aleyküm kardeşler,arkadaslar.bende aranıza su geçiren xperia z mağduru olarak katılmıs bulunuyorum.benım cihaz bir yıllık ve çok defa suya sokmusumdur telefonumu.şimdiye kadar en ufak bir arıza ile karsılasmadım hatta bugun sabah akvaryumda video çektim balıkları felan :) aksam telefon kötü kokuyor diye akvaryumdan dolayı bir kez daha yıkayayım dedim suyun altına tuttum.tabi önceden bilgi sahibi oldugumuz için su geçirmesin diye hep kazırcasına bastırırdım kapakların üstüne.bu aksamda aynısıın yaptım sonra suya soktum.gayet güzel yıkandı sonra herzaman yaptıgım gibi kuruladıktan sonra acıp kapakların altındaki beyaz şeridi kontrol edeyimdedim bir baktım sarj etme usb girişindeki şerit kırmızı olmus.aklımdan hep geçiyordu iyice bollastı burası gecirebilir diye ama tabi yinede üzerine sıkıca bastırıyordum ve kapalı gözüküyordu sonucta şimdiye kadarda birşey cıkmamıstı.neyse su geçirdi ama nereye kadar geçirdi emin değilim sanıyorum sadece o şeride değdi ve sadece orası kırmızı oldu.tabi benım yanlısım varsa düzeltin o şeritle alakası yok mu kırmızı olmasının,yani kırmızı olması için illa içine mi girmesi gerekiyor su yoksa şeride su değdiği içinde kırmızı olabilirmi.neden çünkü telefonun hiçbir aksamında sıkıntıyok,şarj oluyor normal calısıyor sadece şerit kırmızı oldu.tabi henuz 1 bucuk saat geçti üzerinden.sizce telefon normal calısmaya devam etse bile garantiye yollayıp sonra da tüketici haklarına yollamalımıyım yoksa direk tüketici haklarına mı yollamam lazım yada birşey yapmayayımmı birdahaki sefer su alıp hiç çalısmayana kadar.sonucta bu alet suan calısıyor.ama kapaklarını değiişmesi lazım çünkü iyice gevşedi.bu konuda bilgili arkadaslarım dan bilgi almak isterim saygılar iyi aksamlar




  • Aleyküm Selam. Hocam 2 ihtimal var ya diğer telefonlar gibi arka kapak kalkıklığından su geçirdi ya da dediğiniz gibi o yan kapakçıklardan geçirdi. Ama yan kapakçıklardan geçirmiş olma ihtimali yüksek. Tabi çok bir miktar su geçmiş bence. Telefonda sıkıntı yoksa büyük ihtimal anakarta ulaşmadı su yani giren bir iki damla. Ama bir daha ki sefere daha çok su alma ihtimali var. Tüketici hakem heyetine hemen gidemezseniz maalesef. İlk önce servise göndermeniz gerekiyor. Zaten servise gidince su geçip geçmediği belli olur. Geçmişse hemen garanti dışı bırakıyorlar. Bu aşamadan sonra gidebilirsiniz sadece. Yani servis yolunu denemeden olmuyor hocam. Benim Z de de sıkıntı olmamıştı 2 gün sonra düzelmişti fakat sıvı temaslarında telefonun ne zaman bozulacağı belli olmuyor. 2 gün sonra da bozulabilir 2 sene sonra da bozulabilir. Bu kısım tamamen şans işi. Kapakçıklar gevşediği için servise gönderebilirsiniz. Değişeceklerini zannetmiyorum. Eğer açıklık falan yoksa bu kapakçıkları sizde rahatlıkla değişebilirsiniz. Xperia Z kullanıcılar kulübünde paylaşılmıştı daha önceden de.




  • SuCh S kullanıcısına yanıt
    hocam cevap için cok teşekkür ederim
  • Aynı sıkıntı benim telefonumda da var (z1) fakat telefonun faturası benim adıma değil (tanımıyorum ikinci el aldım). İade konusunda tarafıma ödeme yapılmaması gibi bir durum sözkonusu olabilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [][][]

    Aynı sıkıntı benim telefonumda da var (z1) fakat telefonun faturası benim adıma değil (tanımıyorum ikinci el aldım). İade konusunda tarafıma ödeme yapılmaması gibi bir durum sözkonusu olabilir mi?

    Tüketici Hakem Heyetinde mutlaka ve mutlaka telefonun faturası kimin adına kesildiyse onun kimlik fotokopisi , onun adına olan fatura ve yerleşim kağıdı olmak zorunda.
  • kötü haber desenize, tamir yolu göründü o zaman benim telefona bakalım ne kadar fiyat çekecekler
  • SuCh hocam cihazı bugun vatan bilgisayara teslim ettim.onlarda servise gönderecekler.benım cihazımda hiçbir sorun yoktu biliyorsun bir şeridin kırmızı olması dısında.ama ileride su geçireceği kesindi .enazından kapakcıkların değiştirilmesini ve o şeridin beyazı ile değiştirilmesini istiyorum servisten.tabi onlar muhtemelen bunu yapmıcaklar ve garanti dısı bırakacaklar cıhazı,haa hatta büyük ihtimal tamamen sorunsuz calısan cihazımı tamir etmek için para isticekler :) .bende zaten bunu yapmalarını istiyor olacagım :) para iade almakiçin bunları mahkemeye vereceğim.bakalım umarım şu servis işi hızlı olurda tlefonsuz kalmam.ayrıca ben bu adamlara telefonu calısırken verdimya şimdi korkmaya basladım ya bozup geri verirlerse diye.tabi bunun için cihazı servisevermeden önce hemen önce calısır halde videosunu cektim.kanıt niteliğinde olacak şekilde.İNŞALLAH.sony adam gibi cihazın o ufak sorunlarını halleder güvenimi kazanır yada halletmez öfkemi kazanırmahkeme yolu görünür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Siyah Kan -- 1 Eylül 2014; 22:17:13 >




  • Hocam bozup göndereceklerini zannetmiyorum. Eğer sıvı teması olduğunu anlarlarsa tamirbetmeden gönderirler. Size de paranızı alma hakkı doğar. Bakalım sonucu ne olacak :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SuCh S kullanıcısına yanıt
    aynen umarım öyle olur .aşama aşama buradan bildiricem.ama şu var ki göndermesemiydim diye düşünmeye basladım :) telefonsuzluk ne zormus be
  • Siyah Kan S kullanıcısına yanıt
    benim aldığım firma GG üzerinde ceppaket diye bir kullanıcı idi kendi siteleri iş yerleri vs var. Fakat yetkili servis olarak DELTA ile anlaşmalıymış. ben delta yı aradım sıvı teması varsa ücretle tamir olur kullanıcı hatası çünkü dedi. Ben de göndermedim servise. Direk tüketici heyetine gitsem dezavantaj olur mu? Telefonu bulunduğum yerdeki bir telefoncuya verdim belki tamir ederler diye fakat maalesef edemediler.
  • Hocam merhaba, öncelikle emeğiniz için teşekkürler.
    Aynı sorunu yaşadım bugün itibariyle Amasya Tüketici Hakem heyetine başvuracağım.
    Bu ve buna benzer şeylerin paylaşımı önemli bir vatandaşlık görevidir.
    Duyarlı tüm arkadaşlara tekrar tekrar teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.