Şimdi Ara

Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü (529. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
16 Misafir (12 Mobil) - 4 Masaüstü12 Mobil
5 sn
23.972
Cevap
627
Favori
605.438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 527528529530531
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Xiaomi roborock s50 kullanıcılar,
    Mi home uygulaması haricinde roborock’un kendi uygulaması var bildiğiniz gibi.
    Ancak roborock uygulaması s5 max ve sonrası modeller destekliyor.
    S50 modelini roborock yazılımda kullanmayı başaran var mı?
    Çünkü mi home kararsız çalışıyor. bazen cihaz şarj aletini bulmakta bile şaşırıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hangi Robot Süpürgeyi Almalıyım ? Tüm Xiaomi Robot Süpürgelerin Detaylı İncelemesi ve Kıyaslaması !

    KargoKapıda kanalıma abone olursanız çok sevinirim, şimdiden teşekkürler..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekiz -- 31 Mayıs 2020; 9:54:46 >
    _____________________________
  • Gearbest üzerinden an itibari ile Xiaomi Viomi v2 Pro alarak bende kervana dahil oldum. Kargo dahil 387$ a aldım. Geldiğinde birde vergi var tabi. Umarım beklediğimi bulabilirim. İlginiz için teşekkürler Melih Bey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KenanK89 -- 31 Mayıs 2020; 13:49:44 >
    _____________________________
    SteamDeck & PlayStation 5 Pro Player

    PSN ID : KenanK89
    XBOX Gametag : KenanK89#6017
  • tekiz kullanıcısına yanıt
    Elinize sağlık hocam. ürünü aldık ama hala izliyoruz :) umarım türkiyenin "vacuum wars"u olursunuz
    _____________________________
  • Gearbestten alınan S5 Max DHL ile geliyor. Gümrük ödemesini de yaptım. Eve kadar yine DHL mi getirecek?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tekiz kullanıcısına yanıt
    T7 pro satışını bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Herkese merhabalar, 3 gündür viomi v2 pro kullanıcıyısım. Cihazın haritalamasını yaptıktan sonra ara ara farklı odalarda performansını test ediyorum. Bu süreçte aklıma takılan bazı sorular oldu.

    Evin haritalamasını yaparken aşağıda işaretlediğim yerde yatağın yanındaki komodini duvar olarak algılamış cihaz. Daha sonra komodini çekip odayı tek temizletirken o bölgeye hiç girmedi cihaz. Mi Home uygulaması üzerinden o bölgeyi tanıtma imkanı var mı? Yoksa tekrar en baştan haritalatma mı yapmam gerekiyor? Tekrar haritalatma yapacaksam da sadece odayı yeniden haritalatabilir miyim yoksa tüm evin haritasının baştan mı çıkarılması lazım? Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü

    İkincisi, evimizin salonundaki tv ünitesinin yüksekliği cihazın lidar kulesi hariç altına girebileceği boyutta. Temizlik yaparken cihaz o bölgeye geldiğinde yavaşlıyor daha sonra biraz hızlanıp altına girmeye kalkınca lidar kulesi tv ünitesine çarpıyor. Çarpışma cihazın yol bulurken eşyalara hafifçe çarpması şeklinde değil, daha sert bir şekilde küt sesi çıkıyor. Cihaz birkaç kere oradan çıkmak için debelendikten sonra geri çıkıyor ve bu sefer tv ünitesinin geri kalan alanını aynı şekilde temizlemek için tekrar girip aynı çarpışma gerçekleşiyor. Bu durum beni rahatsız ettiği için cihazın o bölgeye girmesini uygulamadan yasakladım. Acaba bu durum uzun vadede cihaza zarar verecek duruma gelir mi diye düşünüyorum. Eğer bir zararı yoksa o yasaklı bölgeyi kaldıracağım.

    Son olarak, cihazı odadaki topaklanmış tuvalet kağıdı parçalarını süpürmesi için yollayıp medium modda çalıştırdım. Süpürme bittiğinde gördüm ki neredeyse halının üstündeki kağıtların hiçbirini süpürmemiş. Çok moralim bozuldu. Daha sonra normal süpürgeyle kendim süpürdüm. Cihazı turbo mod haricinde çalıştırdığımda halılardaki küçük kırıntıları vs. almakta pek başarılı olmadığını gördüm aynı şekilde. Bu aşamada fırçanın temiz, toz haznesinin de boşaltılmış olmasına dikkat ettim. Hepa filtreyi de kesinlikle yıkamadım. Biliyorum ki viomi v2 modellerinde s5 max vs. olduğu gibi carpet boost özelliği yok. Yani halılara geldiğini anlayıp çekiş gücünü arttırmıyor. Acaba bu nedenle cihazı sürekli turbo modda mı çalıştırmak gerekiyor? Viomi v2 kullananlar varsa halılarda nasıl bir temizlik yapıyorlar, halıdaki bazı pislikler kalıyor mu yazabilirlerse çok sevinirim çünkü bu durum biraz canımı sıktı açıkçası. Bu arada halılarımızın bir kısmında girintili çıkıntılı desenler var ama cihazı bunlar bana göre cihazı çok zorlayacak seviyede değiller. Yani cihaz ilerlemesinde herhangi bir sıkıntı yaşamıyor. Sadece özellikle küçük parçaları almada sorun var şu an. Çok teşekkür ederim.
    _____________________________




  • enginkirtay E kullanıcısına yanıt
    Eoborock firmasi s50 yi aplikasyona tanimlamadigi surece s50 yi roborock uygulamasina tanimlamak imkansiz. Firma yakın zamanda tanimlayacagini söyledi ama ne zaman gelir meçhul. İkinci olarak s50 cihazınızı Türkiye server ina baglarsaniz daha hizli çalışıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba,

    Evimizde resimdeki gibi bir köşe koltuğumuz var.

    Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü

    Ayakları 8 cm ve şu şekilde baza ayağı gibi,

    Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü

    Sana sorum; benim 1. Nesil vacuum cleaner ın yanlış bilmiyorsam 9,3 cm yüksekliği var. Firmayla görüştüm ve bu ayakları 10 cm lik olanla değiştircekler ama izlediğim son videonda 11 cm olmalı demişsin. 10 cm yeterli gelmez mi cihaz için?

    Ekleme: Son yüklediğin videoda 1. Nesilin çekim gücüne 1800 pascal yerine 1080 pascal demişsin.

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkay956 -- 31 Mayıs 2020; 19:59:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Raphaël kullanıcısına yanıt
    3. Soruna bişey diyemem çünkü 1. Nesil cihazım var ve hiç halı da bir şey bıraktığını görmedim. Halının türüyle alakalı olarak zorlanması bir sebep olabilir.

    1. Soru tüm evi tekrar haritalandırmalısın. Sadece kenarları temizletirsen daha kısa sürer.

    2. Soru evimdeki bir sehpada bahsettiğin sorun var alet oraya doğru gidiyor ve tepe korumasını çarpıyor. Bence buna yapılabilecek bir şey yok. Ben sehpayı biraz yükselterek sorunu çözdüm. Sana tavsiyem tv ünitesini bir şekilde 1-2 cm yükseltirsen problem kalmaz ve kalıcı çözüm olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • berkay956 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    10cm ayak kullandığınızda robot şimdilik altına girse bile ufak tefek sarkmalarda hem takılacak hem de çizilebilecektir.
    Daha fazla yükseltme imkanınız var ise tercih ediniz.
    Saygılarımla
    _____________________________
    Akıllı ev robotları bakım onarım
    iRobot R5XX, R7XX, R9XX, i7+, S9+ Neato Botvac 85, D5, D7 iLife A9s, Zaco W450, A10S, Ecovacs O950, O960, T8+ Samsung 7900 , Roborock S6MAXV, Narwal, Trifo Lucy, Neabot, Lydsto R1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginkirtay

    Xiaomi roborock s50 kullanıcılar,
    Mi home uygulaması haricinde roborock’un kendi uygulaması var bildiğiniz gibi.
    Ancak roborock uygulaması s5 max ve sonrası modeller destekliyor.
    S50 modelini roborock yazılımda kullanmayı başaran var mı?
    Çünkü mi home kararsız çalışıyor. bazen cihaz şarj aletini bulmakta bile şaşırıyor.
    hocam ben de zaman zaman bağlanma sorunu yaşıyorum. ilginçtir ki telefonumdan wifi kapatıp mobil veriyi açtığımda anında bağlanıyor. siz de bu şekilde dener misiniz?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jackiechan01

    Çizilmelere son, yeni böceğimiz 😀


    Nasıl yaptınız hocam? Reklamcılar falan yapar mı acaba? Bizde STY robot var. Ona göre bir sticker yapmak istiyorum ben de.
    _____________________________
    Doğruluk sonsuzluğun güneşidir. Nasıl olsa doğar.
  • Bir konuda bilgi vereyim: STY robota 2 in 1 toz kutusu (+su) su sızdırıyor. O yüzden içinde bırakmayın. Bir de bir şekilde su sızdıran yerleri tespit edebilirseniz silikon-yapıştırıcı vs ile oraları kapatın. Suyu alttaki paspasa akıtan 2 tane boru gibi birşey var, onlar da kısa yapılmış, robotun içine de su akabiliyor. Ben onların ucuna pipet kesip taktım, sıkıntı yok şuanda. Bir de su sızdıran yerleri silikonladım. Şuan deneme aşamasında ama gördüğüm kadarıyla su damlatmıyor. Siz yine de mop işi bitince toz-su haznesini robotta bırakmayın, çıkarın ve robot içini kontrol edin su var mı diye, oradan anakarta akma ihtimali var....
    _____________________________
    Doğruluk sonsuzluğun güneşidir. Nasıl olsa doğar.
  • d_darko kullanıcısına yanıt
    Bu yazdıklarınız yaygın bir sorun ise gerçekten çok ciddi bir tasarım hatasıdır ve ispat edilmemesi halinde cihazın garantisini bile etkileyebilir bir arıza olduğunda.
    Naçizane önerim, olur da ilerde garantili bir servis ihtiyacınız olur ise kullanmak üzere bu şekilde kaçıran tankların resim ve videolarını şimdiden çekip saklamanızdır.
    Servise gittiğinde cihazın içinde veya çevresinde su izi bulunur ise hiç bir işlem yapılmadan müşteri hatası denir ve garanti dışı bırakılır.
    Resim ve videoları kullanarak ispat edebilirsiniz.
    Saygılarımla
    _____________________________
    Akıllı ev robotları bakım onarım
    iRobot R5XX, R7XX, R9XX, i7+, S9+ Neato Botvac 85, D5, D7 iLife A9s, Zaco W450, A10S, Ecovacs O950, O960, T8+ Samsung 7900 , Roborock S6MAXV, Narwal, Trifo Lucy, Neabot, Lydsto R1
  • 4 Nisan'da sipariş verdiğim S5 Max an itibariyle elime geçti. Kuryeye 12de verildi ve 2 saatte elime geçti. Dhlyi baya beğendim. Yarın denemeye başlayacağım robotomu. Çok heyecanlıyım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hepsirobot

    Bu yazdıklarınız yaygın bir sorun ise gerçekten çok ciddi bir tasarım hatasıdır ve ispat edilmemesi halinde cihazın garantisini bile etkileyebilir bir arıza olduğunda.
    Naçizane önerim, olur da ilerde garantili bir servis ihtiyacınız olur ise kullanmak üzere bu şekilde kaçıran tankların resim ve videolarını şimdiden çekip saklamanızdır.
    Servise gittiğinde cihazın içinde veya çevresinde su izi bulunur ise hiç bir işlem yapılmadan müşteri hatası denir ve garanti dışı bırakılır.
    Resim ve videoları kullanarak ispat edebilirsiniz.
    Saygılarımla
    Banggood'dan almıştım cihazı, garanti prosedürü işler mi emin değilim. Aslında baya oldu alalı, ama mop yaptırmamıştım pek fazla. Şimdi yaz gelince halıları kaldırdık, mop'u sık kullanmaya başladım. Yurtdışı sayfalarda falan da benzer sorunlar görmüştüm, o yüzden temkinli yaklaştım. Su akan 2 boruya pipet takmama rağmen robotun içine su aktığını gördüm. Bu akan 2 boruyu kapattım, hazenin yan tarafında minik bir hava deliği var (o olmazsa zaten su akıtmaz), onu da kapattım, su dolum ağzından üfledim, haznenin birleşim yerlerinden baya su sızdı. Oraları komple silikonladım. Şimdilik bu şekilde kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi d_darko -- 1 Haziran 2020; 14:21:23 >
    _____________________________
    Doğruluk sonsuzluğun güneşidir. Nasıl olsa doğar.




  • Merhaba,

    GearBest'ten 20-25 gün önce Roborock S5 Max satın aldım ve şu anda kullanıyoruz. Bir tane de anneme almak istiyoruz. Fakat şu an ülkemize bir gönderim sağlayamıyorlar.Bunun nedenini biliyor musunuz acaba? Ayrıca bu durum ne zaman düzelir bir bilginiz var mı?

    Hepinize teşekkür ederim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d_darko

    Banggood'dan almıştım cihazı, garanti prosedürü işler mi emin değilim. Aslında baya oldu alalı, ama mop yaptırmamıştım pek fazla. Şimdi yaz gelince halıları kaldırdık, mop'u sık kullanmaya başladım. Yurtdışı sayfalarda falan da benzer sorunlar görmüştüm, o yüzden temkinli yaklaştım. Su akan 2 boruya pipet takmama rağmen robotun içine su aktığını gördüm. Bu akan 2 boruyu kapattım, hazenin yan tarafında minik bir hava deliği var (o olmazsa zaten su akıtmaz), onu da kapattım, su dolum ağzından üfledim, haznenin birleşim yerlerinden baya su sızdı. Oraları komple silikonladım. Şimdilik bu şekilde kullanıyorum.

    Alıntıları Göster
    Xiaomi styj02ym(mop pro) su sızdırma sıkıntısı bende de mevcut. İlk farkettiğimde robotu ters çevirip suyun nereden geldiğini anlamaya çalıştım. Tekerleklerin yanlarından su akıyordu. Sonra yere koydum ve şarja yollamak istedim robotu ama ya karta ya da sensörlerden birine su girdiği için robot saçmaladı, deli gibi kendi etrafında dönmeye başladı.

    İnternete girip araştırma yaptım bir çok kullanıcıda da aynı sorun olmuş. Cihazın için açtım ve kuruladım. Şu an sorunsuz çalışıyor ama korkudan paspas yapamıyorum. İnternetten kablo makaronu sipariş verdim; 2in1 haznesinin su damlatan yerlerini o makaronları kullanarak uzatmayı planlıyorum. Ben sorunumun 2in1 haznesinin su damlatan yerlerinin kısalığından kaynaklandığını düşünüyorum çünkü robotun hazne bölmesi kupkuru ancak cihazın içinde su var??? Sanırım su damlatma yerlerinden paspasa geçiş sırasında cihazın bağlantı yerinden içeriye sızdırıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozzy_cartman -- 1 Haziran 2020; 17:22:35 >
    _____________________________




  • Almanya dan gelen V2 Pro için 790₺ vergi çıktığını söylemiş bir arkadaş diğer konuda. ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 527528529530531
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.