< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
--- Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil ---
|

1 Mobil
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
--- Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil ---
|
|
Sıvı teması veya batarya sorunu |
|
_____________________________
Akıllı ev robotları bakım onarım
iRobot R5XX, R7XX, R9XX, i7+, S9+ Neato Botvac 85, D5, D7 iLife A9s, Zaco W450, A10S, Ecovacs O950, O960, T8+ Samsung 7900 , Roborock S6MAXV, Narwal, Trifo Lucy, Neabot, Lydsto R1 |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Yaklaşık 3 senedir Viomi SE kullanıyoruz.Aletten memnunuz ama şu yasaklı bölge işini çözemedik koltuk altları makinenin girmesi için dar ama girip altta sıkışıyor. Bunu çözmek için yasaklı bölge olarak programda belirledik ancak yine de koltuk altına giriyor Bunu çözmenin yolu var mı? |
|
_____________________________
|
|
Hocam merhaba, ben de yaklaşık 2 senedir viomi se kullanıyorum ancak son 6 aydır cihazın kafası çok karışık :) Çalışmaya başladığın anda kendini farklı konumda gösteriyor bu sebeple farklı oda ya da alana gidiyor. Bazen de şarj dockunu farklı odada gösteriyor. En son dün haritayı sildim ve yeniden hartialandırma yaptım. Henüz denemedim. Sende de bu tür sorunlar var mı? Bu arada koltuklar duvar dibinde duruyorsa koltukların olduğu bölgeyi odaları ayır özelliği ile ayırmayı deneyebilirsiniz. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adalya17 -- 17 Temmuz 2023; 10:36:26 > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lawministration -- 19 Temmuz 2023; 16:39:52 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Modemi yeniden başlatın. Modemin yerini değiştirin. Wi-Fi kanalını değiştirin. Paket kaybı genelde modem ile alakalı. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhaba. Bende 3 sene olcak viomi se kullanıyorum. Tüm ev temizliği yaptıkça harita değişebiliyor. Kayma falan yapıyor. Yeni haritlandırma sorunu bence çözecektir. Olmazsa lazer sensörün dönmesini falan toz gibi şeyler engelliyor olabilir. Sensörleride silin ara ara. Bunlarda çözmezse bizide bilgilendirirseniz sevinirim :) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hocam merhaba. Uzun süredir görüşmüyorduk. Malum arıza vermedi benim 3 senelik viomi se. Şükür hala çalışıyor ama bir sorum olacak. Bu ara sanki az toz alıyor. Garantiside bitti. Arkadaki hava kanallarından çıkan hava azaldı sanki. Eskiden suratıma çarpardı yaklaşınca. Şimdi öyle bir şey söz konusu değil sanki. Fanda bir azalma yada çıkış filtrelerinde tıkanma mı vardır sizce? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Merhaba, üç sene içerisinde ister istemez hava kanallarında ve fanda birikme ve güçten düşme oluyor tabii. Fan çıkış ağzından basınçlı hava tutmayı deneyin. |
|
_____________________________
Akıllı ev robotları bakım onarım
iRobot R5XX, R7XX, R9XX, i7+, S9+ Neato Botvac 85, D5, D7 iLife A9s, Zaco W450, A10S, Ecovacs O950, O960, T8+ Samsung 7900 , Roborock S6MAXV, Narwal, Trifo Lucy, Neabot, Lydsto R1 |
|
Merhaba Sizin sorununuz çözüldü mü acaba? Çözüldü ise nasıl çözüldü acaba? Bizde de 1C var ve engel sensörü hatası veriyor. Alet resmen "wipe my obstacle sensor clean" diye yırtınıyor. Servise gönderdim (bendekinin teknik servisi Ouno) ve gelen cevap şarj döngüsü dolmuş, pili değiştireceğiz!!! İtiraz ettim hata sensörde pil ile alakalı bir sorun yok diye. Sözüm ona kontrol etmişler ve sorun pilmiş!! Şeytan diyor geri iste dışarıda tamir ettir, zaten 2-3 aylık bir garantisi kaldı |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Çok teşekkür ederim mesajınız için Bence de salak saçma birşeyden bu hatayı veriyor. Artık sensörün ucunda köşesinde bir yere toz mu geldi neyse. Ama servis olayı "pil döngüsü dolmuş, pil değişmeli" diyerek çözüyor maşallah |
|
_____________________________
|
|
Teşekkürler Ali hocam. İstikrarlı şekilde forumda cevap veriyorsunuz teşekkürler < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bir not düşeyim, batarya çıkış voltajı belirli bir seviyenin altına düşerse sensör takımından gelen veri okunamayabilir. Ücretsiz değiştireceklerse servis yapsın bildiği işlemi. |
|
_____________________________
Akıllı ev robotları bakım onarım
iRobot R5XX, R7XX, R9XX, i7+, S9+ Neato Botvac 85, D5, D7 iLife A9s, Zaco W450, A10S, Ecovacs O950, O960, T8+ Samsung 7900 , Roborock S6MAXV, Narwal, Trifo Lucy, Neabot, Lydsto R1 |
|
Hocam merhaba tekrardan, Geçen hafta haritayı sildim tekrardan haritalandırma yaptım. 1 haftadan beri gayet iyi çalışıyor. Eğer aynı sorunlar devam ederse yeni bir robot süpürge almayı düşünüyorum. :) Saygılar, |
|
_____________________________
|
|
Merhaba, Mesajınız için teşekkürler. Maalesef pil dönügüsü doldu diyerek garanti dışı diyip 2700 TL para istiyorlar batarya için. Batarya sıkıntı olduğunu gerçekten sanmıyorum. Kafamı kurcalayan başka birşey ise bu ürünü 2 yıldır kullanıyoruz diyelim. 720 gün eder, diyelim ki hergün bunu kullandık ve hergün 1 kere şarj olsa 720 kere şarj olmuş bir batarya şarj döngüsü bitmiş olabilir mi? Bu ürünlerin bataryaları bu kadar salak saçma mı yani? İnternette bakıyorum, tabii ki orjinal batarya değil ama daha uygun fiytlı bataryalar var. Ürünü 2021 kasım ayında almışım, 2 yıl garanti olduğunu düşünerek zaten şunun şurası 4 ay garanti kaldı diyorum. Bana robotu geri gönderin diyip dışarıda bir yerlerde baktırmayı düşünüyorum açıkçası. Burada da sürüncemede olduğum nokta acaba bunlara yaptırmadığım için içindeki sağlam parçaları alıp arızalı parça takıp gönderirler mi? Ben değişim olursa bir daha uğraşmayalım diye kutudaki tüm ürünleri göndermiştim, acaba eksik geri gönderirler mi diye de düşünüyorum < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pyros -- 24 Temmuz 2023; 10:25:23 > |
|
_____________________________
|
|
Hepsirobot olarak biz senelerdir tüm robot markaları için batarya üretiyoruz, belki biliyorsunuzdur. İçinde kullanılan hücrelerin beklenen çevrimleri 650-700 arasındadır, yani 720 rakamı çok da kötü bir rakam değil. Batarya kaynaklı enerjinin kimyasal bir reaksiyon olduğunu unutmamak gerek bu hesabı yaparken. 18-24 aydan sonra batarya genelde ölmez ama enerji tutma kapasitesi belirgin bir şekilde azalır. 2700TL yüksek bir rakam, haklısınız. Hepsirobot üretimi - ki orijinalinden daha uzun ömürlü olduğunu ispatladı - orijinal kapasite 2600mAh batarya 900TL, en yüksek kapasitemiz 7000mAh ise 1600TL. Eksik parça vs hakkındaki kaygılarınız için bir yorum yapamayacağım. Saygılarımla < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hepsirobot -- 24 Temmuz 2023; 18:47:47 > |
|
_____________________________
Akıllı ev robotları bakım onarım
iRobot R5XX, R7XX, R9XX, i7+, S9+ Neato Botvac 85, D5, D7 iLife A9s, Zaco W450, A10S, Ecovacs O950, O960, T8+ Samsung 7900 , Roborock S6MAXV, Narwal, Trifo Lucy, Neabot, Lydsto R1 |