Şimdi Ara

Xiaomi Mi A3/Android One (01.01.2021 MIUI 12(20.12.28) Güncellemesi) [ANA KONU] (138. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.315
Cevap
70
Favori
442.519
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 136137138139140
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kaşif79 K kullanıcısına yanıt
    Bazı arkadaşlar ahize ile ilgili sorunlardan bahsetmişti ancak bende ve yine birkaç kişide bir problem yok yani bu sorun tam olarak kronikmi daha belli değil :D

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • NemesiS_81 kullanıcısına yanıt
    Hadi ya şansa bak bize denk geldi demek ki. Sim kart takıldığı için iade almıyorlar diye bir şey var ama sim kart takılmadan nasıl konuşalım, konuşunca anlaşılıyor sesin boğuk geldiği. Bir de benim kutuda xiaomi türkiye garanti kağıdı çıktı, başka bir servisin garantisi falan çıkmadı, ne genpa ne kvk ne evafone, bu normal midir? Satıcı Hepsiburada.
  • Kaşif79 K kullanıcısına yanıt
    Normal

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Nokia'nın ilk 0.3mp kameralı telefonu 7650 ile 108mp kameralı Xiaomi Note 10 pro çekim farklarını izleyebilirsiniz :)
    18 yılda çok gelişme olmuş :)
    ORTAK BİLGİSAYARyoutube
    Xiaomi Mi NOTE 10 PRO ile Nokia 7650 kamera karşılaştırma örnekleri
    https://www.youtube.com/watch?v=rhYwSVV2L7g




  • Benim anlamadığım bu ahize problemi donanımsal mı yazılımsal mı? Donanımsalsa servise gönderelim yapsınlar, yazılımsalsa xiaomiye bildirelim güncellemeyle düzeltsinler, işe bak ya sim kart taktığımız için iade de edemiyoruz. ( yanlış anlaşılmasın benim sesim çok net gidiyormuş, bana gelen seste problem var, boğuk ve derinden)
  • Redoks33 kullanıcısına yanıt
    Yakınlık sensörü ile alâkalı hangi uygulamayı indirmemiz gerekiyor ? Link verebilir misiniz?

    Güzel sonuçlar aldınız mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaşif79

    Hadi ya şansa bak bize denk geldi demek ki. Sim kart takıldığı için iade almıyorlar diye bir şey var ama sim kart takılmadan nasıl konuşalım, konuşunca anlaşılıyor sesin boğuk geldiği. Bir de benim kutuda xiaomi türkiye garanti kağıdı çıktı, başka bir servisin garantisi falan çıkmadı, ne genpa ne kvk ne evafone, bu normal midir? Satıcı Hepsiburada.
    bunu duyduğum iyi oldu wifiden bağlanıp messenger ile falan bi şekilde konuşmayı deneyeyim telefonu aldığımda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NemesiS_81

    Nereden aldınız? Ben aldım sıkıntısız elime ulaştı ürün de gayet iyi.
    www.hepsiburada.com
    Blitzpower Xiaomi Mi A3 Nano Glass Nano Ekran Koruyucu Fiyatı
    https://www.hepsiburada.com/blitzpower-xiaomi-mi-a3-nano-glass-nano-ekran-koruyucu-p-HBV00000PBLI2?magaza=FiberAksesuar

    zore marka defolu ürün gönderdiler.nalet olsun dedim Xiaomi Mi A3/Android One (01.01.2021 MIUI 12(20.12.28) Güncellemesi) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wquzun -- 7 Şubat 2020; 1:34:35 >




  • UNLOCK işlemi ve MIUI ROM kurmadan kulaklık ses çıkışını yükseltme işlemi yapabilir miyiz?

    Konu başlığında şöyle bir şey var:

    SES KALİTESİNİ VE YÜKSEKLİĞİNİ ARTIRMA (Viper4android ve Mixer_paths_tasha) ▬▬▬▬▬
    İşlemlere başlamadan önce twrp üzerinden aşağıdaki magisk'i flashlamanız gerekiyor.https://github.com/topjohnwu/magisk_files/blob/canary/magisk-release.zip
  • Créw kullanıcısına yanıt
    Play Store'da

    Proximity Sensor Yakınlık Sıfırlama (onarım) diye geçiyor

    Tech tool yayımcısı

    İndirdikten sonra programı çalıştırıp calibre et duşuna basın. Size sensöre karşı yapmanız gereken hareketleri gösteriyor. Sonra calibrasyon tamamlandı yeniden başlat diyor ve telefonu yeniden başlatın. Faydası oluyor en iyi sonucu elde edene kadar yeniden yeniden calibre edin.
  • Redoks33 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • wquzun kullanıcısına yanıt
    Aynı ürünü Kılıf&Kılıf adlı mağazadan aldım sıkıntısız geldi keşke mağaza ile iletişime geçip iade etseydiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • amazon'dan xiaomi türkiye garantili diye 128 gb mi a3 aldım ama namütenahi bilişim diye bir ithalatçı firma garantili çıktı. amazon'u aradım bişey yapamayız dediler. hediye kartla aldığım için iade benim için çözüm değil.

    amazon'dan almayı düşünenler dikkat etsin.
  • alitaro A kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada dan aynı şekilde geldi bana da redmi 8. Hakem heyetine basvurdum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoctorMysterio

    Hepsiburada dan aynı şekilde geldi bana da redmi 8. Hakem heyetine basvurdum
    satıcı Hb mıydı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoctorMysterio

    Hepsiburada dan aynı şekilde geldi bana da redmi 8. Hakem heyetine basvurdum
    başvurunuzda talebe ne yazdınız hocam. ben ayıp oranında bedel indirimi istemeyi düşünüyorum. dilekçenizin bir örneği varsa gönderebilir misiniz özelden
  • alitaro A kullanıcısına yanıt
    Para iadesi al daha iyi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburadadan aldığım ürünlerle ilgili şikayetvar sitesinde akşam şikayet oluşturdum bu gün tarafıma dönüldü ürünler sizde kalsın kartınıza para iadesi yapıyoruz dendi soru yaşıyan arkadaşlar şikayetvarda şikayet oluştursun.
  • Xiaomi Mi A3/Android One (01.01.2021 MIUI 12(20.12.28) Güncellemesi) [ANA KONU]
    site üzerinden mebla küçük diye iade oluşturmadım şikayet vara yazdım sonuç bu kılıfta sorun yok kullanıyorum ama ekran koruyucuları söküp attım şimdi bu kılıfı geri göndereyimmi arkadaşlar.
  • wquzun kullanıcısına yanıt
    Ürünler sizde kalsın dendiğine göre göndermenize gerek yok, kılıftan memnunmusunuz acaba? Koruması kalınlığı vs nasıl?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 136137138139140
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.