|
Bildirim

|
İlk açıklamaları ve kararları bitireceği izlenimini uyandırıyordu sonra abonelik sistemi satışlarının düşmesini doğru okumuş kendi ekibini ve müşterilerini dinleyip kararları değiştirmiş olabilir. Umarım öyle olur. Güçlü rakipler rekabeti körükler bu da biz tüketicilerin işine yarar.
|
|
Kadın tam benim aklımdaki düşünceyi yapıyor ve tam hedefi 12 den vurucak.Xbox,a özel oyun dediği bu arada kendi platformlarına özel die yorumluyorum sonuçda Windows da kendilerinin Helix hem Windows hem Xbox olucak Heryerde Oyunlara sınırsız erişim tek hedef.Valla bu Kadın benim beklentimi karşılıyacak unarım sonradan saçmalamaz.Kadın Xbox'ı tek bir yerde Oyunla doldurucaz diyor istersen Asus el konsolunda oynuyabiliceksin İstersen kendi topladığın Pc da oynuyabileceksin.İsterse Xbox'ın yeni konsolunu alıp oynuyabileceksin demek istiyor.Şaha kalkıcaklar. Elindeki gücün farkına varmış sonunda biri bunu neden kullanıpda rakiplerimi altını üstüne getirmiyim diyor başdan yapmadıkları hataydı.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ctntas -- 24 Nisan 2026; 12:30:21 > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B9DE71EDF -- 24 Nisan 2026; 12:52:06 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AykutT291 -- 24 Nisan 2026; 13:52:16 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
|
Geçenlerde bir açıklama yapmışlardı. Tek bir konsolu onu da xbox (Microsoft) bünyesinde yapacaklarına dair. Yani muhtemelen ya pcye özel oyunları gelmeye devam edip game pass in sadece en üst paketi ile ilk gün erişimi verilecek ya da pcye de ilk baştaki gibi (xbox one dönemi) belli bir süre sonra gelecek. Ki zaten ps ve nintendo ya gelmemesi ve tek donanım çıkartmak konsol oluyor hocam :d tamamen gaz alma değil, tekrardan kâr etme çabası. Oyuncuya bir şeyi dayatmanın bir faydasını görmediler. Xbox kavramını değiştirmenin de görmediler. O yüzden istenilen şeyleri iyi analiz etmişler belli ki ve ona dönecekler gibi görünüyor. Bence hem biz oyuncular için hem firma için en mantıklısı buydu. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AykutT291 -- 25 Nisan 2026; 22:52:24 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|