Şimdi Ara

XBOX Support Ürün Gönderme

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Kinect cihazımda bir arıza var ve USA'e göndericem. Daha önce böyle bir işlem yapan var ise;

    - Gönderme işlemini hangi kargo firması ile yapacağım?
    - Kargo ücretleri (gidiş geliş) kim tarafından karşılanıyor?
    - Eğer ben karşılayacak isem tahmini ne kadara patlar?

    Teşekkürler.



  • Yardımcı olabilecek kimse yok mu ?
  • Hocam bence mail at ve ayrıntıları onlardan öğren.
  • hocam xbox one urunu mu? ama gonderemeyebilirsin cunku herkesin kendi bolgesinde garantisi var buradan amerikaya gonderilmiyor diye biliyorum ama sen yine xbox.xom da repair diye arat
  • berky88 kullanıcısına yanıt
    Amerika'dan alındıysa, yollayabilir Berkay.
  • bluelabel kullanıcısına yanıt
    forumda gormustum de herkesin garantisi satildigi yerle ilgili diye ondan supheye dustum

    ben buradan turkiye icin 360 aksesuarii degistirebilmistim

    https://myservice.xbox.com/en-US/Pages/Welcome.aspx cihazi kaydedip adres girip sorun kaydi olusturunca gonderecegin yeri onlar sana gonderiyor
  • Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler.

    Cihaz XBOX ONE ve spotçudan aldım (NTSC). XBOX Support'tan form doldurduğum zaman bölgenizde destek bulunmamaktadır yazıyor zaten. Sanırım gönderemeyeceğim...?
  • erkanmanyak kullanıcısına yanıt
    hocam 2 yol var o zaman onunde
    -spotcuyla goruseceksin
    -ya da garantisi olan bir ulkede tanidik varsa urunu oraya gondereceksin o halledecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berky88

    hocam 2 yol var o zaman onunde
    -spotcuyla goruseceksin
    -ya da garantisi olan bir ulkede tanidik varsa urunu oraya gondereceksin o halledecek

    Aynen abi de spotçu yarı yolda bıraktı bile zaten...

    ABD'de tanıdık arkadaşlarım var fakat burdan oraya kargo yaptıktan sonra çok daha pahalıya gelecek zaten (Normal şartlarda kargo ücretlerini Microsoft'un karşılayacağını hesaplarsak :) )
  • Hocam yanlış anlamazsan, 1-2 şey söylemek istiyorum;

    Konu, meşhur "tükkan garantili abi, bişey olursa ayıpsın yaparız hallederiz" muhabbetinin saçmalığına örnek olmuş maalesef. Spot almayı düşünenler ve "olmayan" tükkan garantisine inanlar iyi okusun.

    1-2 yer hariç, dağdan bayırdan tarla tapa satıp, oyunun hatta konsolun ismini bile söyleyemeyenlerin yaptığı iştir konsol spotçuluğu. İksböx, pılaysıtaşın diyenleri gördüm zamanında. Bunlara para kazandırmaktansa, fazla para verip garantili alın daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluelabel

    Hocam yanlış anlamazsan, 1-2 şey söylemek istiyorum;

    Konu, meşhur "tükkan garantili abi, bişey olursa ayıpsın yaparız hallederiz" muhabbetinin saçmalığına örnek olmuş maalesef. Spot almayı düşünenler ve "olmayan" tükkan garantisine inanlar iyi okusun.

    1-2 yer hariç, dağdan bayırdan tarla tapa satıp, oyunun hatta konsolun ismini bile söyleyemeyenlerin yaptığı iştir konsol spotçuluğu. İksböx, pılaysıtaşın diyenleri gördüm zamanında. Bunlara para kazandırmaktansa, fazla para verip garantili alın daha iyi.



    malesef bizim ulkemizde garanti anlayisi da zayif ben goldtan almistim gamepad bozulmustu yolladim pili degistirsin diye cvp geldi :) birde rapor cikartmislar ustunde cizikler ve toz var diye bir is yapmis gib,microsofta yolladim aninda yenisini yolladilar herseyin ozeti bu aslinda gold'a baksan kendisini pazarlama devi falan zanneder TC sinirlari icersinde




  • berky88 kullanıcısına yanıt
    Gold'un da spotçudan çok farkı yok zaten Berkay:) Bildiğim kadarıyla da distribütör değil, kendi garanti verdiği için öyle oluyor zaten.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.