Bildirim
wow kaldırır mı?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
ayarları düşük tutarsan oynarsın. çok da problem yaşamazsın. _____________________________ -
addonları falan indirince sorun olmaz değilmi hocam birde legionla birlikte grafik gereksinimleri artmış diyorlar _____________________________ -
Blizzard, oyunlarına macbook lar için ayrı bir optimizasyon yapıyor. Bende aynı özelliklere sahip, sadece i7 işlemci farkı olan pro var ve sıkıntı olmuyor, high - ultra arasında 60 fps alıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
anladım hocam teşekkürler ozaman bi format atıp battlechestimi alayım _____________________________ -
o makinede sana problem olabilecek tek şey 13 inç ekran
wow için biraz küçük değil mi?
_____________________________ -
yapıcak birşey yok maalesef hocam
oynamaya çalışıcam birşekilde
_____________________________ -
Bende i3 4 GB Ram Ati 5470 ekran kartlı sistem var. Low ayarlarda görevleri rahatça yapıyorum. dungeonlarda sorun olmuyor. ama sanırım raidlerde boss figthlar sıkıntı çıkaracak gibi geliyor. FPS 50-55 arası kalıyor görevlerde.
Değişim zamanı gelmiş :D_____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

kullanıcısına yanıt






