DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Windows 7 Yönetici İzni
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
15
Cevap
3
Favori
83.111
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      278 Mesaj
      09 Mayıs 2010 18:27:17 Konu Sahibi
      Arkadaşlar, Windows 7 Ultimate x86 kullanıyorum.. C: içindeki Program Data klasöründen bir klasör silmek istiyorum fakat silerken izin ver dediğim hâlde yönetici tarafından izin verilmelidir diye uyarı alıyorum.. PC'nin yöneticisi, kurucusu ve tek kullanıcı benim.. Ne yapabilirim?..



      |
      |
      _____________________________

      !!! Deathly Game !!!
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      10 Mayıs 2010 01:00:35
      başlat -denetim masası -kullanıcı hesapları -kullanıcı hesabı denetimi

      hesabı en alta indir bi dene
      |
      |
      _____________________________

      Fakir has Karadeniz uşağı
    • Binbaşı
      1342 Mesaj
      11 Mayıs 2010 17:19:52
      Sorununun çözümünü buldunmu ?
      |
      |
      _____________________________

      Katılım zamanı: 31 Ocak 2007
    • Yüzbaşı
      278 Mesaj
      11 Mayıs 2010 22:27:15 Konu Sahibi
      yardımınız için teşekkür ederim..
      |
      |
      _____________________________

      !!! Deathly Game !!!
    • Teğmen
      191 Mesaj
      04 Kasım 2010 21:59:31
      arkadaşlar yeni laptop aldım kurulumunu kendim yaptım parola falan koymadım bilgisayar açıldı fakat hiçbir işlem yapamıyorum kullanıcı hesabı denetimine girmeye çalıştığım yönetici parolanızı yazıp devam edin diyor ne parola yazacak yer var ne de yönetici parolam var ne yapmam lazım
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      108 Mesaj
      13 Mayıs 2012 18:55:34
      bize de bi anlataydınız yapaydık iyiydi
      |
      |
      _____________________________


      SONY XPERIA™ Z5 Premium | Chrome
    • Binbaşı
      1929 Mesaj
      31 Mayıs 2012 19:04:29
      arkadaşlar bi dosyada özellikler>güvenlik>sahip falan oralarda değişiklik yaptım..
      şimdi dosyaya giremiyor ve silemiyorum..
      yetkileri değiştirmeye çalışınca da izin vermior aynen öle kalıyor..
      Bi yardım Allah Rızası için..
      _____________________________

    • Teğmen
      104 Mesaj
      01 Haziran 2012 19:22:24
      quote:

      Orijinalden alıntı: CagBaBa

      arkadaşlar bi dosyada özellikler>güvenlik>sahip falan oralarda değişiklik yaptım..
      şimdi dosyaya giremiyor ve silemiyorum..
      yetkileri değiştirmeye çalışınca da izin vermior aynen öle kalıyor..
      Bi yardım Allah Rızası için..

      Unlocker programını yüklemenizi öneririm.Büyük ihtimalle sorununuzu çözecektir.
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      02 Haziran 2012 01:52:53
      Dosya özelliklerinden güvenlik>gelişmiş>sahip>düzenle ile kendi hesabınızı sahip yaptıktan sonra özellikler>güvenlik>düzenle içinden kendi hesabınıza tam denetim yetkisi verin. Çözülmesi gerek
      _____________________________

    • Yarbay
      3731 Mesaj
      20 Mart 2013 18:31:30
      Hort yapacağım ama arkadaşlar program files altındaki internet download manager klasörünü kaldıramıyorum arkadaşlar yardım edin lütfen . Bu klasörü silmek için yönetici izni sağlamalısınız diyor ne yapmalıyım
      |
      |
      _____________________________

      2003 Skoda Fabia Combi Elegance 1.4

      SAMSUNG GALAXY S III
      Fabiadan Sonra Ford Courier 1.6 Titanium
    • Er
      1 Mesaj
      02 Aralık 2013 18:07:56
      Arkadaşlar benimde şöyle bi sorunum var bir klasör silerken veya Denetim Masasında Kullanıcı HEsapları ekle veya kaldır yerine tıkladığımda ''Yönetici parolanızı yazın ve eveti tıklatın diye uyarı çıkıyor ama parola yazılcak yer belli değil sadece uyarı çıkıyo ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      09 Haziran 2014 21:33:52
      KESİN ÇÖZÜM!!!

      1-(Silmek İstediğiniz Klasör) Sağ Tık

      2-Özellikler tık

      3-Güvenlik Sekmesi Tık

      4-SYSTEM (Seçin)

      5-Gelişmiş tık

      6-(En altta) ''Tüm Bağımlı nesne izin girdilerini bu nesneden devralınabilen izin girdileriyle değiştir'' kutucuğunu işaretleyin

      Klasörünüzü rahatlıkla siliceksiniz..

      NOT:Ben yaptım oldu.. Ama başkasını bilemem.. Sorununuz çözülmesse üzgünüm :(
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      309 Mesaj
      05 Temmuz 2014 02:10:00
      Standart kullanici hesabindasiniz muhtemelen



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      ROG(Republic of Gamers)
    • Er
      2 Mesaj
      11 Eylül 2014 22:49:14
      MERHABA ARKADASLAR BENIM BI SORUNUM VAR 4 5 SAATIR UGRASIORUM COZEMEDIM bir oyun icin userpasword2 ayarını kurcalıodum sonra onu kapattım bılgısayarı yenıden baslatmak ıstedı baslattım sonrasında ıse uac ı en guvenlı hale getırmısım ole anlatılıo onu hıc bır sekılde duzeltemıyorum cmd den net user administrator /active:yes ayarını denedım olmuo admınastor olamıyorum konuk modundayım ve baska bı mod yok guvenlı moddanda gırıom ole oldugu halde gene bısı yok hıc bısı yapamıyorum lutfen bırı bana yardım etsın formatı daha 1 hafta once attırdım bıda attırmadan bu sorunumu cozcek birisi lasım lutfen :/ yardım
      |
      |
      _____________________________

    • 25 Aralık 2016 14:17:59

      Sahip ten sonra düzenleye basınca "Erişim denetimi düzenleyicisi açılamıyor." Yaziyor. Ayrıca yanında yönetici işareti olan hiçbir şeye giremiyorum aynen şu şekilde yazıyor. " C:\falanflilan\bilmemne Devre dışı olduğundan veya ilişkili etkin aygıt olmadığından hizmet başlatılamadı." Lütfen biri çözümünü bulursa söylesin.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      MoonFang kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • 25 Aralık 2016 14:19:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: MoonFang

      Dosya özelliklerinden güvenlik>gelişmiş>sahip>düzenle ile kendi hesabınızı sahip yaptıktan sonra özellikler>güvenlik>düzenle içinden kendi hesabınıza tam denetim yetkisi verin. Çözülmesi gerek

      Sahip ten sonra düzenleye basınca "Erişim denetimi düzenleyicisi açılamıyor." Yaziyor. Ayrıca yanında yönetici işareti olan hiçbir şeye giremiyorum aynen şu şekilde yazıyor. " C:\falanflilan\bilmemne Devre dışı olduğundan veya ilişkili etkin aygıt olmadığından hizmet başlatılamadı." Lütfen biri çözümünü bulursa söylesin.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
ses yalıtımı
SEO
izmir havalimanı transfer
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,345
1.2.163

Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.