Şimdi Ara

Windows 7 Her Programda Aşırı Ram Tüketiyor ??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
164
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İşyerinde kullandığımız windows 7 bilgisayarımız var. Çok ilginç bir şekilde örnek 1 mb winrar dosyasını açmaya kalktığımda ramın 8 gb kullanmaya başlıyor ve kasıyor. Bu sadece sıkıştırma programı için değil aynı sorun örnek yazıcıdaki kalan öğeleri göster dediğimdede oluyor. Resmen ne yapacağımı şaşırdım? Format hariç nasıl bir çözüm önerirsiniz ?

    svchost işleminin boyutunu ayrıca yüksek buldum boştayken bile en çok ram kullanımı onda net framework yüklemelerinde mi acaba birşey var diyorum. Çünkü sadece belirli programlarda kasıyor. Örnek ziraat bankasının internet şubesindede kasıyor onuda java yüzünden diye düşünüyorum.



    _____________________________
    Gideceğiniz yeri bilmiyorsanız, vardığınız yerin önemi yoktur.
    P.Drucker
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.