DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Windows 7 32 bit-64 bit
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
12
Cevap
0
Favori
1.082
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      44 Mesaj
      28 Kasım 2010 11:44:33
      Selamlar. Windows 7 32-bit kullanıyorum. Sistemim şöyle, sorum ise şu: 64-bit'e geçirdiğimde, gözle görülür bir performans artışı olur mu? Çoğu oyunda kötü fps'ler alıyorum çünkü. (Hazır sistem bu arada)

      4 GB 800 Mhz Ram
      Intel Core 2 Quad Q8200 2.33 Ghz
      Nvidia Gt 9400 1 Gb
      500 Gb Hard Disk

      Yardımlarınızı bekliyorum.



      _____________________________

      Nulla è reale, tutto è lecito.

      Nothing is true, everything is permitted.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Kasım 2010 12:23:49
      diyeceğim o ki windows 7 64 bit home premium kur sen ama ekran kartından dolayı oyunlarda düşük fps alırsın şimdilik sana 5770 önerebilirim cok iyidir yada nvdiadan gtx 460 bunlar şimdilik yeterli tüm oyunlarda ben 5850 kullanıyom tüm oyunlarda 1680x1050hiç donmadan oynuyom 60fps ve üstü yani


      _____________________________

    • Yarbay
      3369 Mesaj
      28 Kasım 2010 22:36:39
      merhaba.

      orjınal xp kullanıcısıyım.ama galıba wın7 ye gecıcem.zıra pc de antıvırus prograımı kullanma alıskanlıgımn yok.yavaslamasını ıstemedıgımden olsa gerek.

      oncelıke sıstemım

      ıntel e2180
      abıt ıp35
      2x1 gb ddr2 ram
      8600gt+ ekran kartı
      fazla olmasada oyun oynarım

      sımdı 64 bıt wın 7 kurmak ıstıyorum ama drıver sorunu yasarmıyım?muhtemelen ekrankartına yukseltme yapıcam.acaba 2 gb ram yeterlı olurmu?wın7 de cok kullanılna programlar pc acıldıgında ram lere yazılıyormus.buda ram ın dolu olmasına yol acıyormus.bunu kapatmanın bır yolu yokmu?

      ekleme:32 bıt xp de kullandıgım auto-cad ve 3d max programları 64 bıt wın 7 de sorunsuz calısırmı?

      genel olarak 32 bıt oyun program vs sorunsuz calısrmı?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 28 Kasım 2010; 22:38:34 >
      _____________________________


      Formula 1 tarihinde bir sezonda yapılan 16 yarışın 15 ini kazanan,10 unda da duble yapan,o sezon içerisinde 27 tur dışında tüm yarışlarda lider giden,halen bu rekorun tek sahibi,f1 tarihinin en mukemmel ikilisi alain prost ve ayrton senna ya sahip olan tek takım.McLAREN
    • Yarbay
      3662 Mesaj
      29 Kasım 2010 20:59:28
      Bende buna benzer bir başlık açacaktım madem varmış..

      Öneri istiyorum. Sistem basit ev kullanımı ve torrent için 2GB ram lı Atom D510 (Çift Çekirdek) sistem topladım. 320GB 2.5" lik Dahili HDD var. Ufak bişi.. Ben buna 64Bit Windows 7 Premium kurdum. Normal ve makul bir hızda sıkıntı yaratmadan işlemlerimi gerçekleştirebiliyorum memnunum. Microsoft sitesinde Win 7 32 bt için en az 1 GB ram Win 7 64 bit için en az 2 GB ram önerdiğini fark ettim. Zaten benim basit sistem 2GB ramlı yani 64 Bit için min seviyede.
      Acaba sizce 32 bit kursam dahamı iyi olur bir şey fark etmezse 64 bit de devam edeyim..



      _____________________________

    • Yarbay
      3662 Mesaj
      29 Kasım 2010 21:08:50
      Üstteki arkadaşa biraz bilgi vereyim. Donanımlar tanınmış modeller olduğundan 64 bit sürücüsü mutlaka vardır. 2GB ram bence yeterli gibi bende bu konu hakkında bir soru sordum arkadaşlara.. Bakalım nasıl bir sonuç çıkacak. Win 7 performansını bu ram doluluğundan kazanıyor zaten Her yeni açılan program zaten ram da öncelikli ise yer alıyor. Yani ram doluluğuna kafayı takmayın normal, olması gereken bişi bu.. Ne yazıkki 64 bit uygulama ile çalışmak gerekecek. Sizden 64 bitli olanı kurmanızı isteyecektir. Zaten inernette bunlar mevcut..
      64 bit Win 7 ultimate yükli laptopumda oyunlarda herhangi bir problem yaşamadım. Yani windows için yazılmış oyunlar çalışıyor..
      Tavsiyem oyun ve ağır uygulamalar çalıştırıyorsunuz, Ramlar pahalanmadan 2 GB ram daha eklemeniz olacaktır.



      _____________________________

    • Yarbay
      3369 Mesaj
      30 Kasım 2010 21:30:47
      32 bıt uygulamalar 64 bıt wın 7 de calısmazmı?

      anakartın drıverlerı wın7 kurulumundan sopnra donanımları tamnıtmak ıcın yeterlı olurmöu?yoksa sıtesınden 64 bıt drıver mı ındırılmelı?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 30 Kasım 2010; 21:34:27 >
      _____________________________


      Formula 1 tarihinde bir sezonda yapılan 16 yarışın 15 ini kazanan,10 unda da duble yapan,o sezon içerisinde 27 tur dışında tüm yarışlarda lider giden,halen bu rekorun tek sahibi,f1 tarihinin en mukemmel ikilisi alain prost ve ayrton senna ya sahip olan tek takım.McLAREN
    • Yarbay
      3662 Mesaj
      30 Kasım 2010 23:34:37
      Bazı 32 bitlik uygulamalar 64 de çalışmıyor. Ama ben pek rastlamadım. Sadece bir adet rastladım onunda yeni sürümünde problem yoktu.. Genelde donanımı direk kullanan (Yani aradan DirectX i aradan çıkaran programlar) da bu tür problemler oluyor gibi.. Genelde Win 7 donanımları tanısada en sağlamı Donanım sitesindien 64 bitli driverlerini kurmak.. Daha performanslı olur..


      _____________________________

    • Teğmen
      113 Mesaj
      01 Aralık 2010 15:06:15
      selamlar windows 7 64 bit kurmak için c diskinde en az kaç gb yer olması lazım 30 gb yetermi


      _____________________________

      core i7 950*x58A ud3r*GSKİLL 1600mhz 3*2 8-7-8-24*hpower 600
    • Yarbay
      7981 Mesaj
      01 Aralık 2010 15:22:24

      quote:

      Orijinalden alıntı: blacksaw1

      selamlar windows 7 64 bit kurmak için c diskinde en az kaç gb yer olması lazım 30 gb yetermi

      30 Gb sorun çıkartabilir sanal bellek gibi ek işlemlerde girince işin içine 50 gb yapmanızı tavsiye ederim.



    • Teğmen
      113 Mesaj
      01 Aralık 2010 16:21:45
      cevabınız tşk ederim kolay gelsin.


      _____________________________

      core i7 950*x58A ud3r*GSKİLL 1600mhz 3*2 8-7-8-24*hpower 600
    • Yarbay
      3369 Mesaj
      04 Aralık 2010 18:46:01
      an ıtıbarı ıle 64 bıt wın7 ultımade yukledım.

      wınrar ındırdım surumu 32 bıtmıs.uyarı verdı 64 bıt wınrar kullanmanızı onerırım dıye

      neyse msn falan nerede bunun?
      ayrıca mozılla ındırıcem.64 bıt olmalı dımı oda

      vede ekrankartı drıverım 64 bıt mı olmalı?
      8600gt kullanmaktayım

      ekleme:gorev yonetıcısıne az once bakytım.galıba ram takvıyesı yapmanın vaktı geldı.2gb ram den 900mb bos dıyor



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MMX 166 -- 4 Aralık 2010; 18:48:53 >
      _____________________________


      Formula 1 tarihinde bir sezonda yapılan 16 yarışın 15 ini kazanan,10 unda da duble yapan,o sezon içerisinde 27 tur dışında tüm yarışlarda lider giden,halen bu rekorun tek sahibi,f1 tarihinin en mukemmel ikilisi alain prost ve ayrton senna ya sahip olan tek takım.McLAREN
    • Yarbay
      3369 Mesaj
      04 Aralık 2010 22:45:10
      an ıtıbarı ıle dıger hdd de yuklu haldekı xp ye dondum.tanrım wın7 64 bıt ıcın mınımum 4 gb ram lazım.ve evet w7 32-64 bıt ıcın raıd sart


      _____________________________


      Formula 1 tarihinde bir sezonda yapılan 16 yarışın 15 ini kazanan,10 unda da duble yapan,o sezon içerisinde 27 tur dışında tüm yarışlarda lider giden,halen bu rekorun tek sahibi,f1 tarihinin en mukemmel ikilisi alain prost ve ayrton senna ya sahip olan tek takım.McLAREN
    • Yarbay
      7981 Mesaj
      06 Aralık 2010 20:22:19
      @MMX 166
      Film gibi anlatmışsın, bende birazdan geçmeyi düşünüyorum win7 64 bit e.

      Malesef tv kartını unuttum yine bu 3. teşebbüsüm 64 bite geçmeye ama hala 64bit sürücüsü çıkmamış tv kartının



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exFAT -- 6 Aralık 2010; 23:56:23 >
Reklamlar
-x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.