Windows 10 Pro lisanslı kullanıyorum ve güncel tutuyorum. Akınsoft Cafe Plus programını kullanırken muhasebe yada satış kısmına girdiğimde yani kısacası işlem yaptığım zaman bir süre sonra win32kbase.sys Mavi ekran hatası alıyorum. Ram, ekran kartı, anakart dahil denenmedik yöntem kalmadı ama bir değişiklik yok. Daha önce bu sıkıntıyı yaşayan veya çözümü bilen birisi yardımcı olursa sevinirim.
++++++++++++++++
straightnessS
kullanıcısına yanıt
Genellikle RAM olarak biliniyor, Ramleri başka ramler ile değiştirin bakalım nolacak. Olmazsa win 7'ye dönüş yapacaksınız.
quote:
Orijinalden alıntı: straightness
++++++++++++++++
Bu sorun bende de var.Ram ile kesinlikle alakası yok. Cafeplus programı açık iken, her iki pc'de de kapanıyor, mavi ekran veriyor.Bence sorun akınsoft'un cafe programı ile alakalı. Siz çözebildiniz mi sorunu ?
quote:
Orijinalden alıntı: GT_55
quote:
Orijinalden alıntı: straightness
++++++++++++++++
Bu sorun bende de var.Ram ile kesinlikle alakası yok. Cafeplus programı açık iken, her iki pc'de de kapanıyor, mavi ekran veriyor.Bence sorun akınsoft'un cafe programı ile alakalı. Siz çözebildiniz mi sorunu ?
Hayır malesef sorunu hala bulamadım ram leri değiştirdim ekran kartını dahil herşeyi değiştirdim windows crackliydi normal lisans aldım ama hala sorun devam ediyor.
quote:
Orijinalden alıntı: efebora06
Genellikle RAM olarak biliniyor, Ramleri başka ramler ile değiştirin bakalım nolacak. Olmazsa win 7'ye dönüş yapacaksınız.
Bu sorun Win7 de veriyordu acaba eskidi diye mi yapıyor Win10 Pro lisanslı olanını kullanıyorum değişen bişi yok Home sürümünde de yapıyordu. Ramleride değiştirdim gene aynı devam ediyor.
straightnessS
kullanıcısına yanıt
Sürümlerle alakalı değil olması da saçma olur du zaten. Peki akınsoft ile görüştünüz mü ? Onlar bu durum için ne diyorlar ? Yazılım hatası olabilir mi ?
Sürümlerle alakalı değil olması da saçma olur du zaten. Peki akınsoft ile görüştünüz mü ? Onlar bu durum için ne diyorlar ? Yazılım hatası olabilir mi ?
Artık son çare onu yapacağım daha farklı bir çözüm aklıma gelmiyor.
quote:
Orijinalden alıntı: straightness
quote:
Orijinalden alıntı: GT_55
quote:
Orijinalden alıntı: straightness
++++++++++++++++
Bu sorun bende de var.Ram ile kesinlikle alakası yok. Cafeplus programı açık iken, her iki pc'de de kapanıyor, mavi ekran veriyor.Bence sorun akınsoft'un cafe programı ile alakalı. Siz çözebildiniz mi sorunu ?
Hayır malesef sorunu hala bulamadım ram leri değiştirdim ekran kartını dahil herşeyi değiştirdim windows crackliydi normal lisans aldım ama hala sorun devam ediyor.
Dediğim gibi ramler ile alakası yok.Cafeplus programı masaüstü ve laptopda kurulu.Versiyonları aynı. İki pc'de en son güncellemeli windows 10 kurulu. Muhasebe hesabı veya satış yaptığın zaman, bir süre sonra hata verip mavi ekrana düşüyor. Bunları yapmadığın zaman hiçbir şey olmuyor. O yüzden bende geçici olarak, bu işlemleri yaptıktan hemen sonra, programı kapatıp, tekrar açıyorum, o zaman hata vermiyor.Sanırım son çıkan windows 10 update'i programın çalışmasını bozdu diye düşünüyorum.Problemi çözdüğünüz zaman burda paylaşırsınız, aynı şekilde bende burada paylaşırım.
quote:
Orijinalden alıntı: GT_55
quote:
Orijinalden alıntı: straightness
quote:
Orijinalden alıntı: GT_55
quote:
Orijinalden alıntı: straightness
++++++++++++++++
Bu sorun bende de var.Ram ile kesinlikle alakası yok. Cafeplus programı açık iken, her iki pc'de de kapanıyor, mavi ekran veriyor.Bence sorun akınsoft'un cafe programı ile alakalı. Siz çözebildiniz mi sorunu ?
Hayır malesef sorunu hala bulamadım ram leri değiştirdim ekran kartını dahil herşeyi değiştirdim windows crackliydi normal lisans aldım ama hala sorun devam ediyor.
Dediğim gibi ramler ile alakası yok.Cafeplus programı masaüstü ve laptopda kurulu.Versiyonları aynı. İki pc'de en son güncellemeli windows 10 kurulu. Muhasebe hesabı veya satış yaptığın zaman, bir süre sonra hata verip mavi ekrana düşüyor. Bunları yapmadığın zaman hiçbir şey olmuyor. O yüzden bende geçici olarak, bu işlemleri yaptıktan hemen sonra, programı kapatıp, tekrar açıyorum, o zaman hata vermiyor.Sanırım son çıkan windows 10 update'i programın çalışmasını bozdu diye düşünüyorum.Problemi çözdüğünüz zaman burda paylaşırsınız, aynı şekilde bende burada paylaşırım.
Windows 10 Update'i ile alakalı olduğunu düşünmüyorum. Çünkü biz bu hatayı windows 7 kullanırken bile aynı hatayı alıyorduk. Son güncelleme üzerine bir sürü güncelleme geldi ayrıca bu sorun yaklaşık 1,5 senedir bende var malesef. Hatta bir kişi windows a bildiride bulunmuş aynı hata üzerinden ve microsoft destek mühendisinin verdiği cevap oldukça ilginç. Windows ile alakalı olsa adamlar bu yönde bir çözüm yolu bulurdu diye düşünüyorum. Bu konu ile alakalı AKINSOFT'un sitesiden AR-GE bölümüne bildiride bulundum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi straightness -- 14 Ocak 2018; 19:9:17 >
quote:
Orijinalden alıntı: straightness
quote:
Orijinalden alıntı: GT_55
quote:
Orijinalden alıntı: straightness
quote:
Orijinalden alıntı: GT_55
quote:
Orijinalden alıntı: straightness
++++++++++++++++
Bu sorun bende de var.Ram ile kesinlikle alakası yok. Cafeplus programı açık iken, her iki pc'de de kapanıyor, mavi ekran veriyor.Bence sorun akınsoft'un cafe programı ile alakalı. Siz çözebildiniz mi sorunu ?
Hayır malesef sorunu hala bulamadım ram leri değiştirdim ekran kartını dahil herşeyi değiştirdim windows crackliydi normal lisans aldım ama hala sorun devam ediyor.
Dediğim gibi ramler ile alakası yok.Cafeplus programı masaüstü ve laptopda kurulu.Versiyonları aynı. İki pc'de en son güncellemeli windows 10 kurulu. Muhasebe hesabı veya satış yaptığın zaman, bir süre sonra hata verip mavi ekrana düşüyor. Bunları yapmadığın zaman hiçbir şey olmuyor. O yüzden bende geçici olarak, bu işlemleri yaptıktan hemen sonra, programı kapatıp, tekrar açıyorum, o zaman hata vermiyor.Sanırım son çıkan windows 10 update'i programın çalışmasını bozdu diye düşünüyorum.Problemi çözdüğünüz zaman burda paylaşırsınız, aynı şekilde bende burada paylaşırım.
Windows 10 Update'i ile alakalı olduğunu düşünmüyorum. Çünkü biz bu hatayı windows 7 kullanırken bile aynı hatayı alıyorduk. Son güncelleme üzerine bir sürü güncelleme geldi ayrıca bu sorun yaklaşık 1,5 senedir bende var malesef. Hatta bir kişi windows a bildiride bulunmuş aynı hata üzerinden ve microsoft destek mühendisinin verdiği cevap oldukça ilginç. Windows ile alakalı olsa adamlar bu yönde bir çözüm yolu bulurdu diye düşünüyorum. Bu konu ile alakalı AKINSOFT'un sitesiden AR-GE bölümüne bildiride bulundum.
Problemi çözdünüz mü hocam. Ben hala çözemedim. Cafeplus programı ile muhasebe hesabı yaptığım zaman mavi ekran veriyor.Satışta hiçbir problem yok. Bazen hemen veriyor bazende biraz bekledikten sonra veriyor.Programı kapatıp açtığın zaman hata vermiyor. Mavi ekran vermemesi için mutlaka açıp kapatılması gerekiyor.Diğer türlü asla mavi ekran vermiyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme