Şimdi Ara

Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
502
Cevap
33
Favori
44.937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emnshn

    merhaba arkadaşlar benimde WD 2,0 750 gb lik hard diskimde tanılama hatası sebebi ile wd sitesinden rma numarası alarak UTİ avcılar/istabbul adresine gönderdim. onlarda 28/02/2013 te gönderiyi merkeze ulaştırmışlar. 12/03/2013 te bana 3,0 1tb lik harici hard disk göndermişler.buraya kadar herşey güzel. bu gün gümrük müşavirliğinden aradığını söyleyen bir vatandaş ürünün geldiğini ürünün tüm gümrük vergilerinin wd tarafından karşılandığını ancak ürünün gümrükten çekilerek bana ülaşabilmesi için kendilerini vekil tayin etmem gerektiğini tayin etmez isem bütün işlerle benim uğraşmam gerektiğini söyledi. bu hizmetleri karşılığıda 200-250 tl civarı bir faturanın çıkacağını da iletti. bende ürünün türkiyede 169 tl olduğunu 200 tel yi veripte o ürünün alacağıma gidip yenisini alabaileceğimi söyledim.şimdi ne olacak bilmiyorum.aranızda böyle bir durumla karşılaşan arkadaş varmı diye merak ettim.

    Forumda harddiski dönerken gümrükte takılan ilk kişi bendim. FedEx önce benden gümrük ücretini ödememi istemişti, WD'ye mail atmıştım durumu anlatan. 1 hafta sonra FedEx tekrar arayıp WD'nin gümrük masraflarını ödemeyi kabul ettiğini ve sadece fatura için TC kimlik no vermemin yeterli olduğunu söylemişti. Yani benim durumumda WD hem müşavirlik ücretlerini hem de gümrük ücretlerini ödemişti (125TL müşavirlik + ardiye parası, 50TL vergi).

    quote:

    Orijinalden alıntı: diabolus79
    bu arada telefonunuza nereden ulaşmış acaba gümrük müşavirliği?

    WD faturanın üzerine telefonunuzu da yazıyor.




  • arayan kişide ulaşımın fed ex tarafın yapıldığını söyledi.oysa gönderi şirketi ups görünüyor.telefonum yazılıydı.şimdilik resmi bir bildirim yok.zaten gümrük masrafları karşılanacak ama müşavirlik ücreti konusunda resmi bir bildiri bekliyorum.dediğiniz gibi wd e mail atarım o zaman.yada benim yapabileceğim bir iş ise kendim takip ederim.o parayı vermeyi düşünmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emnshn

    merhaba arkadaşlar benimde WD 2,0 750 gb lik hard diskimde tanılama hatası sebebi ile wd sitesinden rma numarası alarak UTİ avcılar/istabbul adresine gönderdim. onlarda 28/02/2013 te gönderiyi merkeze ulaştırmışlar. 12/03/2013 te bana 3,0 1tb lik harici hard disk göndermişler.buraya kadar herşey güzel. bu gün gümrük müşavirliğinden aradığını söyleyen bir vatandaş ürünün geldiğini ürünün tüm gümrük vergilerinin wd tarafından karşılandığını ancak ürünün gümrükten çekilerek bana ülaşabilmesi için kendilerini vekil tayin etmem gerektiğini tayin etmez isem bütün işlerle benim uğraşmam gerektiğini söyledi. bu hizmetleri karşılığıda 200-250 tl civarı bir faturanın çıkacağını da iletti. bende ürünün türkiyede 169 tl olduğunu 200 tel yi veripte o ürünün alacağıma gidip yenisini alabaileceğimi söyledim.şimdi ne olacak bilmiyorum.aranızda böyle bir durumla karşılaşan arkadaş varmı diye merak ettim.

    hocam, bence vermeyin o parayı. öyle şey mi olurmuş. sanki yurt dışından satın almışsın gibi işleme tabi tutmuşlar ürününüzü. bence wd'yle irtibata geç.




  • arkadaşlar kıt İngilizcemle ve Google translate yardımı ile yazdığım mail

    Hello dear authorized person
    My harddisk RMA changing-warantly number is 84*****.ıt is in Turkey customs at the moment. yesterday someone called me from fed ex(perhaps), and told me that my package is at customs and they said they can take it and reach to me. Western Digital paid the costs of customs-work ,but he say "you have to pay nearly 200-250 Turkish lira (130 $) to follow work " . I told him I do not take the product. because the harddisk $ 80 in Turkey . What should I do. Thank you.


    anlayabilirlerse yardım edebilirler belki:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emnshn -- 23 Mart 2013; 12:53:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Network KILLER

    Merhaba arkadaşlar. Forumun epey eski üyelerindenim. Tanıyanlar çıkar eminim. Bu konuyu açma nedenim harddisk konusunda başıma gelenleri sizinle paylaşmak. Öncelikle Western Digital firmasının WD20EARS model 2TB Green serisi diskine sahibim. Diskimde adıktan 1,5 yıl kadar sonra bad sector'ler oluştu. İlk zamanlar farkına varamadım. Okuma hatalarını, arşivimdeki filmlerin bozuk olmasına ya da codec sorunlarına bağlıyordum.

    Diskin garantisi 23.10.2013'te bitiyor diye ha bugün ha yarın bakarım diyip, iş yoğunluğu ve biraz da üşengeçlikten durumu sallayıp durdum. 25. ayda yani bu ay içerisinde sonunda dank etti ve diski yedekledim. Bad sector'ler nedeniyle sadece 2 filmim zarar gördü Allah'tan. Bad sector'ler çoğunlukla diskin sonunda oluşmuştu. Ardından elimdeki mevcut 5 adet WD diski, Western Digital Company'nin internet sitesinden register ettim yani sistemlerine kaydettim. WD20EARS ile ilgili case (konu diyelim) açtım. WD'ye HDD regenerator ve Hard Disk Low Level Formatter ekran çıktılarını yolladım. Çıktılar şu şekilde:

    Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol


    Tüm disk yüzeyinde HDD regenerator 2 kere Low Level Formatter 1 kere çalıştı. Hemen akabinde WD bana önce Türkiye'deki distribütörüme ulaşmam gerektiğini söyledi. Buraya kadar her şey normal. Bu diskleri Türkiye'ye getiren başlıca 3 firma var.

    1. Index
    2. Asbis
    3. Logosoft

    Üçüne de mail yoluyla ulaştım. Biraz gecikmeli de olsa cevap alabildim. İlk önce ASBİS bana geri dönüş yaptı. Index ve Logosoft'a ikinci mailleri atmam gerekti. Logosoft'tan aldığım cevap şaşırtıcıydı. Şimdi size bu firma ile aramda geçen mailleşmeleri aynen alıntılıyorum:

    Giden Posta Tarihi: 12.10.2012

    quote:

    Kolay gelsin. Elimdeki WD20EARS model Western Digital diskin garantisinin sizde olup olmadığını öğrenmek istiyorum. Seri No: WMxxxxxxxxx. Daha önce de mail attım geri dönüş olmadı. İlgilenebilirseniz sevinirim. zira 2013'ün 10. ayına kadar garantim sürüyor. Yedekleyecek verilerim var. durum biraz acil. İyi çalışmalar...


    Gelen Posta Tarihi: 12.10.2012

    quote:

    Merhaba
    Bizde garanti süreniz bitmiş gözükmektedir.
    Alım faturanız var ise 2 yılı geçmemiş ise ibraz edebilirsiniz


    Giden Posta Tarihi: 12.10.2012

    Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol


    quote:

    Garanti konusunda WD bana öyle demiyor :) Bu konuda ben önce onlarla yazıştım. İlk olarak distribitörünüzle irtibat kurun dediler. O nedenle WD'nin üç distribitörüne de ulaştım. Garanti sizde çıktı. Yukarıdaki resimden de görebileceğiniz üzere garanti 23.10.2013'e kadar devam etmektedir. Faturasının elimde olması lazım. 24.09.2010'da almış olmalıyım ki yukarıya da o tarihi girmişim. Garanti süresi Türkiye'de çoğu üründe yasal olarak 2 yıl olabilir ama HDD'lerde bizler marka ve modele göre garanti sürelerini de göz önüne alarak seçim yapıyoruz. Uluslararası garanti süresi ve değişim şartları aynen geçerli olmalı. Sizden olumlu sonuç alamazsan tekrar WD ile yazışacağım. Önce sizinle irtibata geçmemi istedikleri için size ulaştım. Faturanın çok da önemli olduğunu sanmıyorum. Seri numarasından ürün takibi rahatlıkla yapılabiliyor. Lütfen mevcut sorunla ilgili prosedürü bana iletiniz.

    İyi çalışmalar...


    Gelen Posta Tarihi: 15.10.2012

    quote:

    Merhaba bu ürünler bize ait değil
    İndex e sorabilirmisiniz


    NOT: Burada hatlar mı karıştı benim dediklerimi adam gibi takip eden mi yok yorum sizin!

    Giden Posta Tarihi: 15.10.2012

    quote:

    WD20EARS için önceki mailinize itafen aşağıdaki resmi göndermiştim. WMxxxxxxxxx seri no'lu ürün için garantinin bittiği söylendi bana. ben de devam ettiğini ilettim ilgili arkadaşa. Neyse ki WD global ile yazışmalarım sonucu RMA'mı onaylamış bulunuyorlar. Benim anlayamadığım garantisi 3 yıl olan bir ürüne sizin nasıl oluyor da "garantisi bitmiş efendim" dediğiniz. Bu tür bir servis ve garanti güvencesi pek "güvence" olarak algılanamıyor ne yazık ki. WD global'e sorunumu ilettim. Cuma akşam saat 17 gibi. Cumartesi öğlen RMA'yı onaylayarak sorunumu gidermişlerdi. Yurtdışı ile sorunumu bu kadar kısa sürede çözebiliyorum ama Türkiye'deki distribütör ile sorunumu çözemiyorum. Umarım servis politikanız her zaman bu şekilde işlemiyordur yoksa logosoft distrübütörlüğündeki ürünleri alırken artık daha dikkatli davranmam gerekecek.

    Kolay gelsin...

    Western Digital HDD garanti konusunda izlenecek yol


    Gelen Posta Tarihi: 15.10.2012

    quote:

    Merhaba
    15/09/2012 de bitmiş gözükmektedir
    Garanti süresi almış olduğunuz faturadan itibari ile 2 yıldır
    Eğerki faturanız geömemiş ise fatura ile birlikte ibraz edebilirsiniz
    Wd de görmüş olduğunuz tarih garanti süresi değildir
    Dispritörlerin yurtdışına gönderebileceği tarihtir


    NOT: Gelen cevaplarla oynamadan noktası virgülüne kadar aynen veriyorum sizlere yukarıdaki maile bir bakın! Ben bir şey demiyorum.

    Giden Posta Tarihi: 15.10.2012

    quote:

    Size bana WD'nin attığı maili atayım. Yabancı dili olan bir arkadaş zaten ne yazdığını anlayacaktır. Sizin tutumunuzu anlatınca adamlar benden özür bile diledi :)

    Gerçekten anlamak istiyorum, kendimi zorluyorum. Bir distribitör malın garantisi 2 yıl da olsa alıp zaten WD'ye yolluyor. Türkiye'de bu cihazların genel olarak tamirini yapabilecek mühendisimiz yok diye biliyorum. Olsa da WD'nin standartlarına uygun bir laboratuvarı olmalı zaten. Kaldı ki bu ürünün uluslararası garantisi daha bitmemiş. (Mailde kalın ve altı çizili yer) Siz bana garantisi bitti diyince ben de WD'ye aynen böyle diyorlar dedim. Verdikleri cevap ortada. Ben daha önce seagate hdd ile de sorun yaşamıştım. Aldığım yere yolladım (distribitör DEĞİL), onlar da bir şekilde Seagate'in Almanya merkezine yollamışlar. 20 gün sonra yenisi gelmişti.

    Şimdi soruyorum: distribitöre güvenip de mal alamayacaksak ne yapacağız? Satarken iyi de sorun olunca mı kötü? Benim bilgilerimi alıp WD ile siz görüşseydiniz de bana cevap dönseydiniz fena mı olurdu? Sizin ilişkileriniz daha yoğundur kaldı ki bu sizin işinizin bir parçası zaten. Amaç kullanıcıya yardımcı olmaktır. Bana şunu diyorsunuz: faturanız varsa (seri no yeterli oluyor bu durumlarda faturası var ama ibrazı gerekli değil diye biliyorum. Seri no ile takip mümkün) ve 2 yıl geçmemişse bize yollayın. Garantisi devam ediyor 3 yıl diyorum bana hala 2 yıl diyorsunuz. O zaman bu hdd'lerdeki garanti süresini herkes işine geldiği gibi değiştiriyor demektir ve ortada bir sorun olduğu da aşikâr.

    Bir daha logosoft'un getirdiği ürünleri almamaya gayret göstereceğim gibi çevremi de bu konuda bilgilendireceğim WD'ye cuma günü zaten benimle ilgilenmeyeceğinizi tahmin ettiğimi söylemiştim. Cumartesi cevap döndü adamlar. Yeni sürücünüzü en kısa sürede alacaksınız diyorlar. Adamlar işleminizi tamamladıktan sonra size bir anket yollayacağız. lütfen bunu doldurun ki biz de servis kalitemizi irdeleyelim diyor. İşte Fark bu! Ülke olarak bir boşvermişliktir gidiyor. Sizi de bu konuda duyarlı olduğunuz için kutluyorum. Tebrikler!!!

    Neyse sizi daha fazla meşgul etmeyeyim. Malum işiniz çoktur. Ben Western Digital Service Center'a diski bugün kargoluyorum. Umuyorum ki 1-1.5 aya kadar diskim elime geçecektir. Allah'tan merkezleri ile yazışmışım. İyi günler dilerim.


    Dear Mr./Mrs. SENOL,

    Thank you for your Email. My name is Willem.

    I apologize for any inconvenience this has caused. Yes, your drive is still in warranty
    I have created an RMA for you : 84008793
    This is the pre mailer :http://websupport.wdc.com/warranty/rmapremailersfdc.asp?cmd=premailer&fs=84008793&ss=001U000000PxRCa&retailer=
    click on : Print RMA Label (must be attached to your shipment) and print your shipping details.
    Please ship your device to us and you will receive an replacement drive from us as soon as possible.

    After your case is closed and unless you opted out, you can receive an e-survey. Please fill this out for us, we would like to know what our customers think of our service to them.
    If you have any further questions, Please reply to this email and we will be happy to assist you further.

    Sincerely,
    Willem
    Western Digital Service and Support
    Ref#: 101212-6085503
    http://support.wdc.com

    This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized posting, copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.


    ref:_00DU0Jpn7._500U05H0y1:ref


    NOT: Bu mailden sonra gelen cevaba bakınız. Sevgili arkadaşımın kafaya dank ediyor. Bakıyor ki bu adam ısrarlı ve numarayı yutacak gibi değil. Bu arada Türkçe’lerine de hayran kaldım!!!

    Gelen Posta Tarihi: 15.10.2012

    quote:

    Ürün müdürüne maili attım gelicek olan cevabı tarafınıza bildireceğim


    NOT: …ve ürün müdüründen son olarak aldığım mesaj…

    Gelen Posta Tarihi: 15.10.2012
    quote:

    Merhaba ürünü benim dikkatime bize ulaştırabilirmisiniz
    E… d… (arkadaşım adını yazmış. İsim vermek doğru değil o nedenle siliyorum ismi)


    Evet şimdi bu noktadan sonra ben ne yaptım? Tabii ki bugün bana WD’nin verdiği adrese hdd’yi kargoladım. Bu arkadaşlara göndermedim. Ne gerek var ki zaten? Ben bu kadar uğraştıktan sonra zaten gerisini de hallederim. Kaldı ki bu arkadaşlara da artık güvenemem. Bilginiz olsun WD tarafından RMA’sı onaylanan diskleri, paketleme koşullarına sadık kalmak koşulu ile (ilgili bilgiler WD’nin sitesinde ve WD’nin bana yolladığı yukarıdaki mailde geçen linkte var) aşağıdaki adrese yolluyorsunuz.

    quote:

    Western Digital Service Center UTI (Istanbul)
    Cihangir Mah. Sarı Zeybek Cad. No:8 C Blok l Avcılar
    l 34310 Istanbul Turkey


    Evet diski bu akşam kargoya verdim. Umarım bir sorun çıkmadan gidip gelir. Bu yazı kimseyi aşağılamak ya da gücendirmek için yazılmadı. Fakat işini doğru yapmayan ve karşısındakini enayi yerine koymaya çalışanlara tahammülüm yok. Ağızlarına almışlar bir 2 yıl lafı. Varsa yoksa 2 yıl. Uluslararası garanti hikaye olmuş onlar için. Size tavsiyem hakkınızı yedirmeyin. Israrcı olun. Olmadı yurt dışı ile temasa geçin.

    Bu iş tabii ki daha bitmedi. Şikayetvar.com'a da yazacağım. Diskin akıbetini merak edenler için konu sonuca ulaştığında yine buradan paylaşacağım. Bu tip olayların başkalarının başına gelmemesi dileğiyle...


    Güncelleme 1 >>
    sikayetvar.com linki:http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1404200/wd-harddisk-garanti-problemi/f2xwa

    Güncelleme 2 >>
    sanırım bu arkadaşları WD'ye sağlam bir şekilde şikayet etmek lazım ki bir daha ürün satamasınlar bu ülkede. Baksanıza şikayetvar'da sürüsüne bereket şikayet varmış arkadaşlar hakkında...

    network kıller bendede blue serisinden 1 TB dısk var.arayüz iletişim problemi(ultra DMA account) diye bir hata verdi.Bende rma yaptım.senin yaptıkların gibi gönderdim.Gönderdiğim tarih 26.02.2013 bu yazıyı yazdığım gün itibari ile hala yenisi gelmedi.WD nin sitesinde rma takip diye bir şeyde yok.Diskin akibetini nasıl takip edicem bilmiyorum.Nasıl olcak anlamadım gitti.60GB ssd ye talim etmekten gına geldi.Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emnshn

    arkadaşlar kıt İngilizcemle ve Google translate yardımı ile yazdığım mail

    Hello dear authorized person
    My harddisk RMA changing-warantly number is 84*****.ıt is in Turkey customs at the moment. yesterday someone called me from fed ex(perhaps), and told me that my package is at customs and they said they can take it and reach to me. Western Digital paid the costs of customs-work ,but he say "you have to pay nearly 200-250 Turkish lira (130 $) to follow work " . I told him I do not take the product. because the harddisk $ 80 in Turkey . What should I do. Thank you.


    anlayabilirlerse yardım edebilirler belki:)

    anlaşılır olmuş, sorun yok. pazartesi günü dönüş alırsınız muhtemelen, bizi de gelişmelerden haberdar ederseniz sevinirim.
  • Arkadaşlar gümrük konusunda açıkçası çok bilgim yok ama müşteri memnuniyeti adına bu tür işlerde son kullanıcının para ödememesi gerektiğine inanıyorum. Zira uluslararası garanti kapsamında değişen bir üründen söz ediyoruz. Siz de benim gibi zaten distribitörün yapması gereken ama yapmadığı bir işi WD ile halletme gibi bir gereksiz işe soyunmak zorunda kaldınız. Bu durumda daha önce gümrük ve diğer vergilerin hesaba katılması ile elde edilen bir fiyatı ödeyerek aldığımız bu diskler için bir daha vergi ödemememiz lazım mantık olarak. Fakat gümrükte belli ki işler böyle yürümüyor. Orada belki şu bilgi es geçiliyor. Bu diskler yurtdışı satın alma değil garantiden değişen diskler. Yani vergi kaçırma yok. Çünkü para ile satın alma yok. Bunun üzerine gitmek lazım diye düşünüyorum. Herkese çok geçmiş olsun. Keşke gümrük konusunda yardımcı olabilsem ama malesef o konuda pek bilgim yok.




  • biraz önce fedexten aradılar. kargom gelmiş. akşama teslim alacağım. hadi hayırlısı. darısı diğer bekleyen arkadaşların başına.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar. mail işe yaradı sanırım. az önce fed-ex ten aradılar. wd nin bütün masrafları kabul ettiğini söyledi. Kimlik numaramı aldı. 2 gün içinde size ulaşır dedi görevli. bakalım biraz daha bekleyeceğiz.hayırlısı...
  • Network KILLER Tebrikler.Kesinlikle aynı kafadayız bende kesinlikle yaptığının aynısını yapardım.
    Biraz ingilizce ve kendine güven yeterli, keşke herkes böyle yapsa en azından birşeyler düzene girer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi procaptain -- 25 Mart 2013; 15:06:59 >
  • Fedex'ten direkt gümrüklü gönderi varış bildirisi adı altında bir dosya geldi bana da bugün. 150 TL terminal hizmet bedeli ve gümrük masrafları vb. ödenmesi lazım şudur budur diye giden bir belge. Telefonda gelen disklerin garanti değişiminden geldiğini ve vergi kapsamına alınmaması gerektiğini söyledim, göndericiyle ilteişime geçeceklerini ve bana dönüş yapacaklarını söylediler. WD'e de mail attım böyle böyle diye, hızla çözerler umarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diabolus79

    Fedex'ten direkt gümrüklü gönderi varış bildirisi adı altında bir dosya geldi bana da bugün. 150 TL terminal hizmet bedeli ve gümrük masrafları vb. ödenmesi lazım şudur budur diye giden bir belge. Telefonda gelen disklerin garanti değişiminden geldiğini ve vergi kapsamına alınmaması gerektiğini söyledim, göndericiyle ilteişime geçeceklerini ve bana dönüş yapacaklarını söylediler. WD'e de mail attım böyle böyle diye, hızla çözerler umarım.

    Banada aynısı geldi yarım saat önce. ama bu olay beni Fed-EX ten görevli hanımın aramasından sonra oldu.yani orada yazan 150 tl yi ödemem gerekmiyor sanırım.önceki aramalarında ödemem gerektiğini söylemişlerdi. sende mail atmayı dene.kesin çözüm...




  • Arkadaşlar wd den aradılar. yarım yamalak anlaşmaya çalıştık ingiliz türkçesi gibi kelime kelime:) biri görse ne gülerdi ama...neyse sıkıntıyı anladı en azından.biz ödedik dedi...sanırım:)sonradan bana mail at dedim.sağolsun gönderdi.velhasıl kelam. çok üzgünlermiş benim sıkıntıya girmeme...siz de okuyun:)

    Dear Mr. SAHIN,

    Thank you for your Email. My name is Pascal.

    I am sorry to read that you are experiencing some difficulty with our product.

    If i understood good what you told me on the telephone.
    The package was at the border of turki and you had to pay tax to receive it.

    western digital payed the tax and you will receive the package tomorrow.

    if this is rigt please confirm us the good reception tomorrow and we will close your case.

    Please reply to this email and we will be happy to assist you further.

    Sincerely,
    Pascal
    Western Digital Service and Support




  • Güzel gelişmeler. güzel...
  • 21 Mart'ta UTI'ye ulaşan gönderdiğim ürün 26 Mart'ta WD'ye ulaşmış, onlar da bugün USB 3.0 olan bir üst modeli yola çıkartmışlar.Vallahi tebrik etmek lazım ben böyle bir müşteri hizmeti görmedim Türkiye sınırlarında :)) Logosoft ders almalı satış sonrası hizmet nasıl olur diye...
  • ve mutlu son...harddiskim az önce elime ulaştı. darısı diğer arkadaşların başına.
  • Bu tarz sorunlar genelde üretici firma ile ilgili değilde distribütör firmadan kaynaklanıyor. Hele ki WD gibi bir firmanın sorun çıkaracağını sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emnshn

    ve mutlu son...harddiskim az önce elime ulaştı. darısı diğer arkadaşların başına.

    Gözünüzaydın :)
  • teşekkür ediyorum.
  • ben diski paketleyip adamlara gönderdim hiç aramadım sormadım. geçenlerde fedex bana telefon açtı böyle böyle dedi, ben de adamları arayıp bir iki bilgi verip
    çok cool şekilde olaya noktayı koydum. Hiçbir ücret sıkıntısı çıkmadan ürünü teslim alacağım.

    daha göndereceğim 2tb internal disk var la havle.... ne dandik çıktı bu diskler...

    bu arada wd net karı 240 milyon dolar olarak açıkladı, acımayın zengin firma bunlar.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.