Şimdi Ara

*WARMHAUS ENERWA & ENERWAplus* Kullanıcıları (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.381
Cevap
36
Favori
115.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eid27 E kullanıcısına yanıt
    merhaba enerwa plus mı yoksa priwa plus modelini mi aldınız hangi şehirdesiniz?
  • disintegration kullanıcısına yanıt
    Sipariş ettigim enerwaplus 28 kw modelini bugun gidip yetkili saticisindan aldım.eve geldigimde arabada kombiden su aktığını gördüm az miktar degildi karton kutusundan dışarı verecek kadar akıyordu.bu durum normal mi acaba? Test mi yapmislar acaba içinde kalan sumuydu o kalan. Dusuncesi olan varmı acaba?
  • philo__sophia P kullanıcısına yanıt
    Sorunuzu warmhaus teknik müdürü Koray Bey'e mail olarak ilettim yanıtını paylaşırım.

    Bu arada ürünü hangi şehirde ve ne kadara aldığınızı öğrenebilirmiyiz.
  • eid27 E kullanıcısına yanıt
    http://www.odatermostati.org/ferroli/OSCARW-kullanma.pdf

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zyzapin

    Sorunuzu warmhaus teknik müdürü Koray Bey'e mail olarak ilettim yanıtını paylaşırım.

    Bu arada ürünü hangi şehirde ve ne kadara aldığınızı öğrenebilirmiyiz.

    çok teşekkür ediyorum.yanıtınızı bekleyeceğim.
    Ankara da warmhausun Katre ısı adında bir yetkili satıcı var oradan aldım ama aslında bana söyledikleri şöyle parakende çalışmıyorlarmış bayilere satış yapıyorlarmış daha evvel iletişim kurmuştum bayilere yönlendirmişlerdi, bayilerde ise enerwaplus modeli yoktu, durumu warmhause müşteri ilişkilerine mail attım, ertesi gün murat isminde genel müdür oldugunu söyleyen bir kişi aradı ve katre ısı dan bu kombiyi talep etmemi isteyerek kendinin temin olayında yardımcı olacagını söyledi ,bende katre ısıdan talep ettim ama stoklarında yokmuş şipariş verdim dün geldi.2 hafta bekledim. fiyat ise enerwaplus 28 kw 2440 tl nakit olarak ödedim.kredi kartı ve taksit olayları yokmuş zaten.kombi iyimidir bilmiyorum ama disintegration rumuzlu arkadaşın bilgi ve önerileri doğrultusunda güven duyarak aldım.markanın henüz pazarı yok yani değil vatandaş yetkili satıcı ve yetkili servisleri bile markaya yabancılar.zamanla birlikte daha iyi olur umarım.




  • zyzapin kullanıcısına yanıt
    Merhaba şu ulaşılamayan warmhaus ekibine nasıl ulaşabildiniz ben arıyorum telefonları açan yok mail atıyorum cevap yok mobil uygulama üzerinden yazıyorum yine cevap yok sereff88@hotmail.com mail adresine bir mail atmasını rica eder misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: philo__sophia

    Sipariş ettigim enerwaplus 28 kw modelini bugun gidip yetkili saticisindan aldım.eve geldigimde arabada kombiden su aktığını gördüm az miktar degildi karton kutusundan dışarı verecek kadar akıyordu.bu durum normal mi acaba? Test mi yapmislar acaba içinde kalan sumuydu o kalan. Dusuncesi olan varmı acaba?

    muhtemelen test suyu,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sherefff

    Merhaba şu ulaşılamayan warmhaus ekibine nasıl ulaşabildiniz ben arıyorum telefonları açan yok mail atıyorum cevap yok mobil uygulama üzerinden yazıyorum yine cevap yok sereff88@hotmail.com mail adresine bir mail atmasını rica eder misiniz?

    @sherefff hocam şirket ile ilgili bulabildiğim tüm mail adreslerine yapıcı fakat aynı zaman da eleştirel ve bi mail attım ve şirket ceo su mailimi okuyunca ilgilenmeye başladılar fakat her mailime de yanıt gelmiyor tabii ki cumartesi günü mesajınızı gönderdim ve bugün öğlende gözden kaçabilir diye yine gönderdim ama yanıt yok aynı şekilde

    @philo__sophia adlı kullanıcının da mesajını attım ve bugün yeniledim maili fakat yine yanıt yok yarın telefon açıp durumu belirtip cevap beklerim yine yanıtsız kalırsam da warmhaus defteri benim gözümde kapanır.

    Sanki biraz fazla şansımı zorluyorum gibime geliyor.




  • Arkadaşlar teknik olarak bilemem ama ben bu markanın temininden tutunda dizaynına kadar bir çok konuda memnun kalmadım. Kombinin test suyu verdigini yazmismistim daha önce.ondan öncede temininde gecikme yaşamıştık. Şimdide deforme durumundan bahsedeyim. Montaj icin kombiyi açtığımda ön tarafının bir kaç yerinde ezilmenin yarattigi göçük vardı hani araba kaportasinda olan göcükler vardır ya onun gibi dalgalanmalar oluşmuş ve bu göçükten dolayı gövdeyle ayar panelindeki kuşağın birbirinden ayrilmasina neden olmuş. Sorun bukarda degil yine ön üst tarafta da oldukça da derin çizikler oluşmuş.resimlerini koyacagim simdi buraya alacak olanlar alirken kutuyu orada açıp bakmaları magdur olmalarini önleyecektir diye dusunuyorum.

    Bu ezik ve ciziklerin muhtemelen kargoda oldugunu düşünüyorum cunki şubeden urunu alirken kombinin arka yuzunu bir tahta palete sabitlemis olduklarini gördüm.bu iyi bisey ama ust bolumu korunaksiz kalmış üst bolumde zarar gormeyecek sekilde korunakli olmaliydi yada uzerine birsey konmamaliydi.

    Netice itibariyle siparis tedarik temin süresinde farkli kisiler ile defalarca kez görüşmem oldu.zor oldu yani. Simdi bu durumuda goruserek adete problemli musteri yerine konmak istemiyorum.

    *WARMHAUS ENERWA & ENERWAplus* Kullanıcıları

    *WARMHAUS ENERWA & ENERWAplus* Kullanıcıları

    *WARMHAUS ENERWA & ENERWAplus* Kullanıcıları

    *WARMHAUS ENERWA & ENERWAplus* Kullanıcıları

    *WARMHAUS ENERWA & ENERWAplus* Kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • philo__sophia P kullanıcısına yanıt
    @philo__sophia hocam problemli müşteri olmak ile alakası yok bu konunun bence ivedilikle şikayette bulun ve değişim talep et. Keşke ürünün montajını yaptırmadan servis çağırıp değişim isteseydin.

    Sonuçta sen müşterisin ve deforme bir ürünü de tüketici kanununa göre ya 1 e 1 değişim ya da kusur nispetinde para iadesi talep edebilirsin hatta iade hakkında vardı ama montaj nedeni ile bu hakkın devam ediyor mu onu bilmiyorum.

    Kesinlikle bu işi boşlama ve hakkını ara firma zaten yeni amaçları isim yapmak ise müşteri memnuniyeti için yardımcı olacaklardır diye düşünüyorum yok yardımcı olmazlar ise de anlaşılır ki bu firmaya asla yaklaşmamalı.
  • philo__sophia P kullanıcısına yanıt
    kargo hatası var gibi görünüyor sizin suçunuz yok bence hakkınızı arayın
  • balıkesir de satışlara başlanacağı söyleniyor bence aradım bulamadım daylux premix,eca scot arasında gidip geliyorum baymak duo tech olabilir
  • philo__sophia P kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar kargo da oluşan hasar ile ilgili durumda gedigimiz nokta şöyledir.

    Ben ürünü oluştuğu hasarla zaten kabul edip montajını yaptirmistim, ama benzer sorunlarin yaşanmaması ve iyileştirme amacı taşıyan bir mail yazdım.mailin ertesi gunu warmhause genel müdürü benden konu hakkinda bilgi almak istedi, durumu anlattım ve hicbir talebim olmadigini da belirttim, buna ragmen memnuniyeti artirmak amacli ilgili birimler ile irtibat kurarak montajli kombimi yenisi ile degisimini sagladı.buradan kendilerine cok tesekkur ediyorum.ayrica warmhaus ileilgili olarak forumun linkini paylaştım ve iyilestirme ve gelistirmeye yonelik olarak nihai kullanicilarin nabzini buradan tutabileceklerine dair bilgi verdim.tahmin ediyorumki forum takip ediliyordur.benim markaya olan ilgim sempatim ve güvenim devam ediyor ilgilenen arkadaşlara belirtmek isterim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genel müdürün bu kadar takipte olması müşteri memnuniyetine önem vermeleri takdire şayan
  • Aynı düşünceleri paylaşıp kesin olarak taktırmak niyetindeydim fakat son haftalarda ne teknik müdürleri ne pazarlama müdürü ne de genel müdürlükten maillerime yanıt alamadığım gibi ilettiğim müşteri sorunlarına da çözüm bulunmaması veya iletişime geçilmemesi nedeni ile en son 17 05 2017 tarihinde yönetim kurulu üyelerinin de dahil olduğu ilgili tüm kademelere attığım mail yanıtlanmadığından ben kesinlikle uzak durmaya karar verdim.

    Belki 3-5 yıl sonra alınabilir fakat şu anda son tüketiciye çok uzak tersine toplu inşaat projelerine satışa yoğunlaştıklarını tespit ettim. Bu neden ile de hala bir çok ilde sadece toptan satış bayileri var ve servisler maalesef ki yeterli bilgi ve donanıma sahip değil.

    Kağıt üzerinde çok iyi bir ürün olsa da kombiyi alarak servislerin kobayı olmak istemem ki bölgemde yani Kocaeli ilinde halen parekende satışı yok.

    Takdir de para da sizin...




  • Merhaba arkadaşlar warmhaus dan sonunda arandım ama kim tarafından arandığımı sormadım🙂 hemen başladım sorularımı sormaya anlattım ve bütün sorularımın cevabını aldım sağolsun.

    Aklımdakilerini tek tek anlattım iletişim sorunu anlattım attığım mailleri anlattım hepsini tek tek not aldı forumdan bahsettim gelir sorularınıza cevap verir inş. Ben ne olursa olsun warmhaus enerwaplus 24kw serisini almaya karar verdim. Hayırlısı bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sherefff kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun
  • Ben bu cihazı şubat ayında bağlattım cihaz on numara fakat satış sonrası servis hizmeti sıfır.Tabiki bu bölge olarak değişiklik göstere bilir ama benim bulunduğum il/ilçe de servis sıkıntılı bu sebeple aldığıma ppişmanım diyebilirim.Cihazla şu an için bir sıkıntı yok inşallahta olmaz...
  • Bu kombi için aldığınız oda termostatı sitesinde olan modeli rfrc03 modeli ürün kodu wt-03 olan mı yarın enerwaplus la beraber sipariş edeceğim. Şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meço dayı M kullanıcısına yanıt
    rfrc03 ve wt-03 aynı ürün kablosuz-modülasyonlu-programlı
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.