Şimdi Ara

W213 MERCEDES E SERİSİ ANA KONU (54. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.414
Cevap
42
Favori
135.941
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence e 1.6 dizel 160hp gayet güzel olur.. 9 ileri ile performansda yeter..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iki aracı da test ettim. merso nun içi acaip zengin. arkadaş yanımdaydı, arkada uyudu, ölee rahat geldi koltuklar :). ama turbolag mı ne deniyor ya o var sanki araçta. sanırım bu turbo ile alakalı bi durum. bu seriye tenezzül edip koymadığını düşünüyorum, şu twinscroll mu ne o olayı merso nun , hızlanma için gazı diplersen, o milisaniyeler farkı gösteriyor, sanki o nu algılaması geç işte anlatamıyorum da , forumda deneyimli arkadaş çok, benim anlatamadığımı anlayacak. o nun haricinnde tatminkar. 5.20 i ye geelinnce, tadından yenmiyor, yani gazı yapıştırdın mı gidiyor, ama bende f30 var, o nun iri kuzeni, ya da iri abisi diyim. baktım baktım bi fark göremedim, bi tavan aydınlatmaları güzel farklı. bi de ambiyans. ama motor şanzuman uyumu bambaşka. he şunu da belirteyim. f30 benim garanti bittikten sonra superchips yazılımm yaptırmıştım. iki yıl garanntili. 232 hp olmuştu. valla ne bileyim, yani , sürüş keyfini onda alıyor insan. eh buraya kadar dertleşme gibi yazıp başınızı ağrıttım. şimdi soruma geleyimm. Allh nasip ederse, e 180 mi almalıyım. yoksa yeni 5.20 mi. bu ikisinin dışına çıkmıycam. eylül de bmw kur kesin 4.00 diyor. doğrudur. merso, eylül de yüzde beş zam açıklamış. ya ben bakıyorum öyle hızlı bir satışları da yok. mahsus mu yapıyorlar. yüzde 5 zam yapıp, sonra iskontolarını mı artırcaklar.satılmaz ki araç, 15 bin daha zam yerse. tabi bu benim görüşümm. siz ne dersiniz?




  • kendim yazıp kendim okuyorum galiba. ama neyse. elbet forum hareketlenir.
    mercedes 1.6 benzinli 156 ps motorlarında neden twinscroll kullanmıyor. ya da kullanıyor mu. yukarıda da yazdım. turbo lag denilen boşluk hissi var araçta. tek ben mi hissettim bunu. motoru şanzumanı uyumlu. ancak gaz verince bi durup birden vites küçültmesi, gazdan ayağını çekince kararsız yükseltmesi, ne bileyim bi farklı geldi yani, ayrıca yüksek süratle virajda arkasını salacak gibi oldu, tabi salmıyor da o hissi verdi, sert fren yapınca, devreye girmedik güvenlik önlemi kalmadı. bunları yazıyorum. yanlış anlaşılmasın. ciddi w213 arayışındayım. Allah nasip ederse yıldızı takıcam ;). ama, ama, ama, 5.20 i bunların hiçbirini hissetrimdi. basınca gidior. basınca ok gibi duruyor araba. iç mekan zayıf o ayrı. sizin yorumlarınızı alabilirmiyim.




  • Ikinci el E200 bak E180 alma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Ikinci el E200 bak E180 alma.

    abi, ya 5.20 ya e 180. sıfır nasipse. ona göre bi şey desen?
  • 520

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abi merso forumundayız bi de. . ne yalan söyliyim, Allh nasip ederse yıldızı takcaz galba ama. hala aklım 5.20 de :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyoglubeyy

    kendim yazıp kendim okuyorum galiba. ama neyse. elbet forum hareketlenir.
    mercedes 1.6 benzinli 156 ps motorlarında neden twinscroll kullanmıyor. ya da kullanıyor mu. yukarıda da yazdım. turbo lag denilen boşluk hissi var araçta. tek ben mi hissettim bunu. motoru şanzumanı uyumlu. ancak gaz verince bi durup birden vites küçültmesi, gazdan ayağını çekince kararsız yükseltmesi, ne bileyim bi farklı geldi yani, ayrıca yüksek süratle virajda arkasını salacak gibi oldu, tabi salmıyor da o hissi verdi, sert fren yapınca, devreye girmedik güvenlik önlemi kalmadı. bunları yazıyorum. yanlış anlaşılmasın. ciddi w213 arayışındayım. Allah nasip ederse yıldızı takıcam ;). ama, ama, ama, 5.20 i bunların hiçbirini hissetrimdi. basınca gidior. basınca ok gibi duruyor araba. iç mekan zayıf o ayrı. sizin yorumlarınızı alabilirmiyim.

    2.5 yıldır 5.20d kullanıyorum. Bir sürede 5.20i ve A6 Quatro kullandım.

    5.20d evet güçlü ve güzel bir motora sahip. Aynı şekilde ZF de harika, ancak 5.20i yi ilk kullandığımda hayretler içinde kalmıştım. Son derece keyifli bir motor. 100km/s hızdan sonra dizeldeki gücü veremiyor ancak sessizliği harika. Tabi birde yakıt farkı var. 41.000 km İstanbul 5.20d yakıt ortalamam 8.1lt. 5.20i ise kullanımımda 10-11lt de gezindi ve dizelden daha sakin kullandım.

    A6 ise kullanırken eşimin A3 ünü kullanıyorum gibi hissettim. Araç o kadar pratik ve sessiz geldi ki a3 kullanıyormuş gibisiniz. Minimalist bir yapıya sahip. Fakat bmw ve mercedesten sonra bana göre değil bu araç, ısınamadım. bmw de ki motor keyfi yok, ancak daha konforlu. yakıt ortalamam 7.5lt çıkmıştı.

    Bu süreçten sonra şirkete bir c180 birde e180 aldık. bmw ile 2.5 yıl inanın eziyet çekmişim dedim. bmw preminum paket ve 17inc comfort süspansiyona sahip olmasına rağmen yoruyormuş bizi. Mercedes kat ve kat daha konforlu, daha sessiz ve keyifli yolculuklar yapıyorum; tek bir farkla, bmw basınca gidiyor arkadaş ve vites geçişi daha keyifli. Mercedeste sollamaya çıkarken biraz düşünüyorsunuz, acaba diyorsunuz. Bunu yazarken şununda farkındayım, bmw basınca giden araç olması için bu araçları yapıyor zaten. mercedes ise öncelikle konfor sonra hız ve güç.

    Sonuç itibariyle kişisel sonuç karnem:

    Güç:
    5.20d > 5.20i > e180

    Atiklik:
    5.20i > 5.20d > e180

    Konfor:
    mercedes > audi > bmw

    Sonuç:
    mercedes > bmw > audi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Bu dediğiniz işlemler belki de kodlama ile araca uygulanabilir, kişiden kişiye değişen ve kullanım alışkanlığı ile ilgili durumlar bunlar, zamanla alışılıyor. @Uğur31



    W213 amg kış lastiği için araştırma yapan var mı, maliyeti ne olur, servisten mi almak lazım? Ben araştırma yapacağım, bilgi edinirsem buradan paylaşırım.

    Benim sorum aslında bu durumun diğer W213 kasa E200 kullanıvılarında olup olmadığı. Sorunu serviste mi yoksa başka bir yerde mi çözeceğimi bilmek istiyorum.



    Diğer bir sorum, sürüş modlarının süspansiyonu da değiştirip değiştirmediğini bilmek.

    Aravıöda 19 inç jant var ve Sport+ modunda Bodrum - Antalya yolculuğu yaptım geçen hafta. Yoldaki her bozuk yerde ataç kıç atıp durdu. Hız yapamadım resmen bu yüzden. Bu konuda yardımcı olabilecek, fikir verecek arkadaş var mı acaba?



    Bu arada jantları değiştirmeyi düşünüyorum. Önde 8,5 arkada 9,5 kullanmak gerekir mi? Böyle bir seçenekte iki de yeni lastik almak gerekir sanırım. Yoksa bu fırsatta jantları 18 inç mi yapsam. 19'da ciddi konfor sorunu var çünkü. Her çukuru ve tümseği sert bir şekilde hissediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ugur31 kullanıcısına yanıt
    Lastik havalarınızın durumunu kapı içi etiketinden kontrol edin mutlaka.İdeal başınçta olmayabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31


    quote:

    Orijinalden alıntı: esOess

    Bu dediğiniz işlemler belki de kodlama ile araca uygulanabilir, kişiden kişiye değişen ve kullanım alışkanlığı ile ilgili durumlar bunlar, zamanla alışılıyor. @Uğur31



    W213 amg kış lastiği için araştırma yapan var mı, maliyeti ne olur, servisten mi almak lazım? Ben araştırma yapacağım, bilgi edinirsem buradan paylaşırım.

    Benim sorum aslında bu durumun diğer W213 kasa E200 kullanıvılarında olup olmadığı. Sorunu serviste mi yoksa başka bir yerde mi çözeceğimi bilmek istiyorum.



    Diğer bir sorum, sürüş modlarının süspansiyonu da değiştirip değiştirmediğini bilmek.

    Aravıöda 19 inç jant var ve Sport+ modunda Bodrum - Antalya yolculuğu yaptım geçen hafta. Yoldaki her bozuk yerde ataç kıç atıp durdu. Hız yapamadım resmen bu yüzden. Bu konuda yardımcı olabilecek, fikir verecek arkadaş var mı acaba?



    Bu arada jantları değiştirmeyi düşünüyorum. Önde 8,5 arkada 9,5 kullanmak gerekir mi? Böyle bir seçenekte iki de yeni lastik almak gerekir sanırım. Yoksa bu fırsatta jantları 18 inç mi yapsam. 19'da ciddi konfor sorunu var çünkü. Her çukuru ve tümseği sert bir şekilde hissediyorum.

    Volvo s60 forumdan tanıyorum sizi. Bende eskiden 5.20i vardı oto yıkamadan çıkarken trafikde var diye biraz seri çıkmak istemiştim, aracı zor topladım. Bundan iki hafta sonrada zaten o arabayla kapak oldum, ama tabi yıl 1998di ozaman. Daha sonra babam e200 ile hafif inişli, yağmurlu bir yolda aracın arkası atmaya başlamış ve karşı şeride geçip kamyon altına girmişlerdi, hızıda 50-60 civarıymış ve teyzemi o kazada kaybettik. Buda 4 yıl kadar önce oldu. Bu yüzden hep arkadan itişli arabalardan çekinmişimdir. Eşim merso isteyincede sırf bu yüzden önden çekişli diye cla aldık, kendimede s60 almıştım zaten. Kışın dikmenin o yokuşunda bmw, mersoların yolda kalıp diğer araçların tırmanışını yıllarca seyrederdik. Ama teknoloji gelişiyor, belki şimdi daha iyidir. Belki sizinde arkadan itişli araca alışmanız gerekiyordur.

    Bu arada herkese iyi bayramlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Size de iyi bayramlar Gargicim arkadaş. Evet yakın zamana kadar S60 kullanıyordum. Hep XC60'ın yenisini bekledim ama çok pahalı geldi o yüzden Mercedes tercih ettim.

    Yolculuk esnasında 3-4 defa ciddi kaydı araç, korktum resmen. Jant ebatlarını küçültmek çözüm ise onu da yapacağım. Bir de hangi sürüş modu bu anlamda en güvenli onu öğrenmeye çalışıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forum üyeleri öncelikle iyi bayramlar hepinize.
    sonra, ilk şunu yazayım, iyi bir test pilotuyumdur diyebiliriz.öhöm öhöm övünmek gibi olmasın.
    bmw yide merso e180 i de iyi sıkıştırdım. e 180 arkasını salıyor. maalesf. durum bu.
    haa, tüm bunlara rağmen, hala alırmısın.Allh nasip ederse alırım. ama araç uzun diye mi başka sebepten mi bilmiyorum. yapıyor bunu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M_K_B


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyoglubeyy

    kendim yazıp kendim okuyorum galiba. ama neyse. elbet forum hareketlenir.
    mercedes 1.6 benzinli 156 ps motorlarında neden twinscroll kullanmıyor. ya da kullanıyor mu. yukarıda da yazdım. turbo lag denilen boşluk hissi var araçta. tek ben mi hissettim bunu. motoru şanzumanı uyumlu. ancak gaz verince bi durup birden vites küçültmesi, gazdan ayağını çekince kararsız yükseltmesi, ne bileyim bi farklı geldi yani, ayrıca yüksek süratle virajda arkasını salacak gibi oldu, tabi salmıyor da o hissi verdi, sert fren yapınca, devreye girmedik güvenlik önlemi kalmadı. bunları yazıyorum. yanlış anlaşılmasın. ciddi w213 arayışındayım. Allah nasip ederse yıldızı takıcam ;). ama, ama, ama, 5.20 i bunların hiçbirini hissetrimdi. basınca gidior. basınca ok gibi duruyor araba. iç mekan zayıf o ayrı. sizin yorumlarınızı alabilirmiyim.

    2.5 yıldır 5.20d kullanıyorum. Bir sürede 5.20i ve A6 Quatro kullandım.

    5.20d evet güçlü ve güzel bir motora sahip. Aynı şekilde ZF de harika, ancak 5.20i yi ilk kullandığımda hayretler içinde kalmıştım. Son derece keyifli bir motor. 100km/s hızdan sonra dizeldeki gücü veremiyor ancak sessizliği harika. Tabi birde yakıt farkı var. 41.000 km İstanbul 5.20d yakıt ortalamam 8.1lt. 5.20i ise kullanımımda 10-11lt de gezindi ve dizelden daha sakin kullandım.

    A6 ise kullanırken eşimin A3 ünü kullanıyorum gibi hissettim. Araç o kadar pratik ve sessiz geldi ki a3 kullanıyormuş gibisiniz. Minimalist bir yapıya sahip. Fakat bmw ve mercedesten sonra bana göre değil bu araç, ısınamadım. bmw de ki motor keyfi yok, ancak daha konforlu. yakıt ortalamam 7.5lt çıkmıştı.

    Bu süreçten sonra şirkete bir c180 birde e180 aldık. bmw ile 2.5 yıl inanın eziyet çekmişim dedim. bmw preminum paket ve 17inc comfort süspansiyona sahip olmasına rağmen yoruyormuş bizi. Mercedes kat ve kat daha konforlu, daha sessiz ve keyifli yolculuklar yapıyorum; tek bir farkla, bmw basınca gidiyor arkadaş ve vites geçişi daha keyifli. Mercedeste sollamaya çıkarken biraz düşünüyorsunuz, acaba diyorsunuz. Bunu yazarken şununda farkındayım, bmw basınca giden araç olması için bu araçları yapıyor zaten. mercedes ise öncelikle konfor sonra hız ve güç.

    Sonuç itibariyle kişisel sonuç karnem:

    Güç:
    5.20d > 5.20i > e180

    Atiklik:
    5.20i > 5.20d > e180

    Konfor:
    mercedes > audi > bmw

    Sonuç:
    mercedes > bmw > audi

    çok teşekkürler. değerli bilgiler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Size de iyi bayramlar Gargicim arkadaş. Evet yakın zamana kadar S60 kullanıyordum. Hep XC60'ın yenisini bekledim ama çok pahalı geldi o yüzden Mercedes tercih ettim.

    Yolculuk esnasında 3-4 defa ciddi kaydı araç, korktum resmen. Jant ebatlarını küçültmek çözüm ise onu da yapacağım. Bir de hangi sürüş modu bu anlamda en güvenli onu öğrenmeye çalışıyorum.

    comfort. kesinlikle. sport u sport plus ı zaten kararsız vites değiştiriyor. tabi bu benim test gözlemim. bu arada, sizin araç ne hangi paketler var. ne zaman ve ne kadara aldınız. bunları yazarmısınız. yazdıysanız da ben görmedim. iyi forumlar.
  • Size de iyi bayramlar. Benim araç E200, Amg paket. 2016 model. Ben ikinci el olarak bir ay önce 290'a aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Size de iyi bayramlar. Benim araç E200, Amg paket. 2016 model. Ben ikinci el olarak bir ay önce 290'a aldım.

    güle güle bin. sport ta tork fazla geliyor herhalde arka ondan atıyor da olabilir. bu da başka bir görüş. vay be, e200 ün ilk sahibi, kesin 40 bin kar etmiştir sana satarken. biz hep beraber o treni kaçıranlarız. :(
  • Soort+ modda aracın güvenlik sistemleri devre dışı kalıyor, uzun yolda sürekli olarak o modu kullanmanız bence hata olmuş. Ayrıca mod ayarları ile oynayarak güvenlik sistemlerinin kapanmasını önleyebilir veya kendi modunuzu yaratabilirsiniz. E200 sport+ modda resmen azgın bir boğaya dönüşüyor, çok çok keyifli ve aracın 184 hp olduğuna inanamıyor insan. Diğer modlarda asla aracın arkası atmaz, siz zorlasanız bile araba direniyor. Jantlar 19" olmasına rağmen bana konfor üst seviyede geldi, E180 düşünen arkadaşlara kesinlikle E200 öneririm, iyi bayramlar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e serisine beklenen zam gelmiş. hayırlı uğurlu olsun. benim gibi daha araç almayanlara.
  • 
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.