Şimdi Ara

W205 MERCEDES C-Class ANA KONU (403. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
17.121
Cevap
187
Favori
1.187.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 401402403404405
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    TR'de bu riske gireceklerin sayısı çok değildir bence yurtdışında adamlar Estate'e 20lik jantlarla, aksesuarlarla dehşet arabalar yapıyorlar.http://mbworld.org/forums/c-class-w205/555846-official-c-class-picture-thread.html
  • Haklısınız golf le karşılaltırmak biraz insafsızlık ama insan ister istemez kendini karşılaştırırken buluyor :) 2 aracı kullanan biri olarak size bir sorum olacak; Passat ile c200 ün sadece performansını değerlendirebilirmisiniz ? Başka formlar da performans ile alakalı olumsuz yorumlar okudum fakat, kullandığım da bunu hissetmedim. Aracın sert olduğuna katılıyorum. Belki de test sürüşü yaptığımız parkurun asfaltı bu durumu çok yansıtmadı. O yüzden rahatsız olmamış olabilirim.
  • Arkadaşlar alttaki fotodaki ekran ek opsiyonu olmayan fascination bir araçta bir işe yaramıyor sanırım değil mi? Çünkü hiçbir işaret v.b çıkmadı o ekranda..
    Sanırım bazı opsiyonlar eklendiğinde fonksiyonellik kazanıyor o ekran, yanılıyor muyum?
  • muhomania M kullanıcısına yanıt
    kullanımını, yol konforunu golf ile kaşılaştırmak ne kadar insafsızlıksa, performansını da passat ile karşılaştırmak o kadar insafsızlık olur bence :) biri 2binCC, diğer 1.6CC, biri dsg şanzuman diğeri tork konvertörlü. biri önden çekişli, diğeri arkadan itişli. passat daha ciğerlidir, dsg'nin de farkıyla ara hızlanmalarda toparlaması kolay. araç gitmek için afedersin köpek gibi atılıyor (önden çekiş). bence arkadan itişli bir arabanın en az 2binCC olması gerekir (aktarmada güç kayıpları oluyor). ama yine de hangi hacimde olursa olsun, arkadan itişli bir aracın sunduğu ivmelenme zevki kesinlikle daha güzel. aslında C200'de durum o kadar dramatik değil. sadece rampa çıkarken hız kesmek zorunda kalıp, tekrar toparlanmak istersen fark o zaman ortaya çıkıyor. onun dışında, C200'ün özellikle S modunda kullanımı çok zevkli, çok da bir fark yok bence. C200'de benim en çok beğendiğim yanı ise yol tutuşu oldu. Not: şirket aracım passat.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sulbas

    TR'de bu riske gireceklerin sayısı çok değildir bence yurtdışında adamlar Estate'e 20lik jantlarla, aksesuarlarla dehşet arabalar yapıyorlar.http://mbworld.org/forums/c-class-w205/555846-official-c-class-picture-thread.html

    Şu aracı görünce ben de acaba estate alsamıydım dedim 😃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sulbas

    kullanımını, yol konforunu golf ile kaşılaştırmak ne kadar insafsızlıksa, performansını da passat ile karşılaştırmak o kadar insafsızlık olur bence :) biri 2binCC, diğer 1.6CC, biri dsg şanzuman diğeri tork konvertörlü. biri önden çekişli, diğeri arkadan itişli. passat daha ciğerlidir, dsg'nin de farkıyla ara hızlanmalarda toparlaması kolay. araç gitmek için afedersin köpek gibi atılıyor (önden çekiş). bence arkadan itişli bir arabanın en az 2binCC olması gerekir (aktarmada güç kayıpları oluyor). ama yine de hangi hacimde olursa olsun, arkadan itişli bir aracın sunduğu ivmelenme zevki kesinlikle daha güzel. aslında C200'de durum o kadar dramatik değil. sadece rampa çıkarken hız kesmek zorunda kalıp, tekrar toparlanmak istersen fark o zaman ortaya çıkıyor. onun dışında, C200'ün özellikle S modunda kullanımı çok zevkli, çok da bir fark yok bence. C200'de benim en çok beğendiğim yanı ise yol tutuşu oldu. Not: şirket aracım passat.

    Peki C200' de S modundayken bile yokuş çıktığımızda gaz kesmek zorunda kaldığınız zaman tekrar toparlamak diğer modlarla aynı mı kalıyor? Yoksa S modunda daha mı kolay toparlıyor hızlanmayı yokuşta?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • digitalunix D kullanıcısına yanıt
    daha önceki sayfalara bakarsanız, orada bir de mavi renkli olanı var, jantı da farklı bir 20'lik. dehşet bir makine :)
  • emrtkn E kullanıcısına yanıt
    yokuşlarda, şehiriçi şehirdışı kullanımda, makasta kalmalarda ani hızlanmalarda hiç sorun yok, akıyor. klima açık olsa da hissettirmiyor. fark yüksek hızlarda. mesela, 190-200 ile giderken otobanda gidiyorsunuz, sol şeritte önünüze biri çıktı, 140lara düştünüz. hele yol biraz da eğimliyse tekrar 190-200lere çıkmak biraz üzebiliyor.

    S modunda hem gaz pedalının tepki süresi daha kısa, hem de daha yükse devirlerde vites değiştiriyor. S+ modunda ise pedal tepki süresi yine kısa ama devir saati VW'deki S modu gibi daha da yüksek devirlere kadar basabiliyorsunuz, ama çok gerek kalmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhomania

    Haklısınız golf le karşılaltırmak biraz insafsızlık ama insan ister istemez kendini karşılaştırırken buluyor :) 2 aracı kullanan biri olarak size bir sorum olacak; Passat ile c200 ün sadece performansını değerlendirebilirmisiniz ? Başka formlar da performans ile alakalı olumsuz yorumlar okudum fakat, kullandığım da bunu hissetmedim. Aracın sert olduğuna katılıyorum. Belki de test sürüşü yaptığımız parkurun asfaltı bu durumu çok yansıtmadı. O yüzden rahatsız olmamış olabilirim.

    Bence 1.5 tonluk bir araba 1600cc hacimli dizelle ne kadar iyi performans verebiliyorsa veriyor.yani ilerde teknoloji daha gelişir 1.6 dizelere 200 hp 450 tork falan gelir o zaman konuşulabilir.bence düşük hacimli motorlar içerisinde en başarılı motorlardan biri bu.yani ben 1.6 115 hp Volvo otomatik kullandım buna göre berbat ötesi birseydi.Valla performans isteyen bence benzinli alsın.ama ne gerek var ki??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Satılık ilanlarında da bir tane dahi estate yok. Yollarda da hiç görmedim. Vay be

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sulbas S kullanıcısına yanıt
    Ben nedense sizde ki passat ın 1.6 olduğu kanısına vardım pardon :) Araç kullanımım %90 trafikte nerdeyse o yüzden performansı ne yapacaksınız derseniz haklısınız ama arada insan o torku hissetmek istiyor. Buarada yüzde 3 gibi bir indirim aldım. Bu konu da ne dersiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhomania

    Ben nedense sizde ki passat ın 1.6 olduğu kanısına vardım pardon :) Araç kullanımım %90 trafikte nerdeyse o yüzden performansı ne yapacaksınız derseniz haklısınız ama arada insan o torku hissetmek istiyor. Buarada yüzde 3 gibi bir indirim aldım. Bu konu da ne dersiniz?

    Hangi bayiden ayıptır sorması.
  • uchrevhi kullanıcısına yanıt
    Maalesef trafik problemi aldı başını gidiyor. Performans tan çok araba da rahatlamayı tercih eder olduk. O yüzden bu araba çok alınası oluyor. Volvo konusunda da kesinlikle hem fikirim. Değerli görüşleriniz için teşekkür ederim.
  • Aracımı 19 Ağustos da teslim aldım.

    C200D Amg Paket Kavansit Mavisi, içi exclusive kristal girisi, 19" jant, akıllı led far, 360 derece kamera ve konfor süspansiyon ekli.

    aracım 4.500 kilometrede şimdilik izlenimlerimi paylaşayım

    Aracı aldığımda lastik havalarını kontrol ettirmedim ve direk Antalya-Bursa git gel yol yaptım ve girdiğim ilk çukurda aşırı sert idi ve 19" aldığım için epey düşündüm daha sonra lastik havalarını kontrol ettirince 4 lastik havasınında 50 psi old. gördüm ve 36 ya indirdim ve konfor neredeyse kabul edilebilecek düzeye geldi fakat hala araba çok sert o yüzden 19" jant isteyenlere açıkçası tavsiye etmem şuan bu problemi çözmek için run flat lastiklerimi normal lastiklerim ile değişeceğim.

    trafik ışıklarına yaklaşırken yola çekilmiş çizgilerden geçerken aracın sağ bölümden zırt zırt ses geliyor, trim sesleri mevcut özellikle taşlı yollardan geçerken.

    - Yüksek hızlarda verdiği güven konusunda BMW 3 serisinden daha başarılı
    - İçine aldığı rüzgar sesi oldukça iyi yine bmw 3 serisinden daha başarılı
    - arabanın içi ve dışı bmw den kesinlikle daha güzel

    - Vites geçişleri bmw kadar iyi değil fakat kötü de değil.
    - çok performanslı kullanmadığım için performans bakımından oldukça memnunum.

    tek problemim trim sesleri ve aracın sertliği




  • emrtkn E kullanıcısına yanıt
    Sancaktepe de ki Koluman hocam. Satışların baya düştüğünden bahsetti samimi bir şekilde.
  • muhomania M kullanıcısına yanıt
    Euro aldı başını gitti, zam da olunca normal.
  • Arkadaşlar şuanda mercedes c200 bluetec amg için yüzde kaçlık indirim alınıyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mortal_Abas kullanıcısına yanıt
    Hocam aracınız hayırlı olsun kazasız günlerde kullanmanız dileğiyle.
    Bmw ile yapmış olduğunuz karşılaştırmada güzel zaten bir çok dergidede yazdıklarınıza benzer yorumlar yapılıyor otomobil otoriteleri tarafından.
    Ancak bmw den dışıda güzel demişsiniz ya mercedesten bütün üstün özelliklerine rağmen vazgeçen benim için şok edici bir an oldu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyskuzpoy1

    Hocam aracınız hayırlı olsun kazasız günlerde kullanmanız dileğiyle.
    Bmw ile yapmış olduğunuz karşılaştırmada güzel zaten bir çok dergidede yazdıklarınıza benzer yorumlar yapılıyor otomobil otoriteleri tarafından.
    Ancak bmw den dışıda güzel demişsiniz ya mercedesten bütün üstün özelliklerine rağmen vazgeçen benim için şok edici bir an oldu.

    Bmw f30 için konuşuyorsanız keşke mercedes ten vazgeçmeseydiniz diyebilirim, ben de aynı ikilemdeydim, şu an bile mercedes amg olmasına rağmen üstüme oturtamadığım bir gömlek izlenimi veriyor, ama f30 sorunları karşısında mercedesin sorunsuzluğu nedeniyle aldım, belki yeni 3 kasa daha olumlu tepkiler alırsa ve yaşımız o zamana müsade ederse pek tabii bmw tercihim olacaktır, bir de aşılamayan bir borusan servis tekeli var bu ülkede, 300 tl lik servis oluyor size 300€, bu da düşünülmesi gereken bir husus olarak görmüştüm ben. En nihayetinde ister istemez 2 yıl "mahkumsunuz" yetkili servise. Ama dediğiniz gibi estetik açıdan f30 her ne kadar göz aşinalığı olan bir kasa da olsa görüntüsü itibariyle düşünülebilecek bir araç oluyor, mercedes halen amg si de olsa bir miktar hantallığı barındırıyor içerisinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada tüketimle ilgili soranlara çakma reno motorlu mercedesi tavsiye ederim, düz yolda 3.3 yakan, biraz performanslı kullanımda en fazla ortalama 5 gören bir araçtan bahsediyoruz, halk daha ne istesin ekonomik lüküs hayat 😃



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi digitalunix -- 15 Eylül 2015; 16:38:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 401402403404405
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.