Şimdi Ara

VW sorunlu DSG şanzımandan vazgeçiyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
271
Cevap
4
Favori
7.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    ABD için üretilen Jettalar için haber.
    Bizim halk da kalkmış VW DSG yi atıyor diye zıplamış yerinden :D
    Bi kere böle sorun çıkaran bi şanzımanı ABD ye sokarsan, ABD hükümeti o firmayı kıtasına sokmaz bir daha.
    Bizim gibi Alman sömürgesi ülkeler için geçerli değil

    Yav dur uyandırma milleti şurda iki piyasa tröllüyoruz alla alla.

    Zaten burada DSG kalkarsa komple Avrupa ve Asya pazarıyla birlikte kalkar.

    Fakat haberin bizim açımızdan iki önemli noktası var:

    1) VW de Ford gibi bütün pazarlarda aynı marka olmaya başlıyor. ABD pazarındaki 1.8T ve 2.0 atmosferik motor yerine 1.4 150 TSI geliyor. Yani burada da satılan bir ünite. Bu ünite ile Aisin şanzımanın eşleşmesi ilk başta dediğim strateji kapsamında DSG'yi burada da safdışı edebilir.

    2) Buradaki başta @deserthawk olmak üzere çoğu VW sever, 7 ileri kurunun sorunlu olduğunu mecburen kabul edip 6 ileri ıslak DSG'nin sorunsuz olduğu konusunda ısrarcıydı. E 6 ileri tork konvertörlü şanzıman 6 ileri ıslak DSG'nin yerine gelecek. Sorunsuz şanzımanı kaldırıp çöpe atmak niye?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bLooP B kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    DSG'yi yapmışlar da Türklerin kullanımına uygun hale getirememişler.

    Amerika ve Çin de niye 10 yıl garanti peki ? Dunya Çapında Dsg ye acilan davalara bir bakın .

    Ha Dsg , UFO icin yapıldı Dünyalılar kullanamıyor derseniz baska

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg patlak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    ABD için üretilen Jettalar için haber.
    Bizim halk da kalkmış VW DSG yi atıyor diye zıplamış yerinden :D
    Bi kere böle sorun çıkaran bi şanzımanı ABD ye sokarsan, ABD hükümeti o firmayı kıtasına sokmaz bir daha.
    Bizim gibi Alman sömürgesi ülkeler için geçerli değil

    Yav dur uyandırma milleti şurda iki piyasa tröllüyoruz alla alla.

    Zaten burada DSG kalkarsa komple Avrupa ve Asya pazarıyla birlikte kalkar.

    Fakat haberin bizim açımızdan iki önemli noktası var:

    1) VW de Ford gibi bütün pazarlarda aynı marka olmaya başlıyor. ABD pazarındaki 1.8T ve 2.0 atmosferik motor yerine 1.4 150 TSI geliyor. Yani burada da satılan bir ünite. Bu ünite ile Aisin şanzımanın eşleşmesi ilk başta dediğim strateji kapsamında DSG'yi burada da safdışı edebilir.

    2) Buradaki başta @deserthawk olmak üzere çoğu VW sever, 7 ileri kurunun sorunlu olduğunu mecburen kabul edip 6 ileri ıslak DSG'nin sorunsuz olduğu konusunda ısrarcıydı. E 6 ileri tork konvertörlü şanzıman 6 ileri ıslak DSG'nin yerine gelecek. Sorunsuz şanzımanı kaldırıp çöpe atmak niye?

    Islak dsg sorunsuz olsa da yine de bir klasik otomatik kadar değil. Ayrıca maliyeti de daha yüksek. Bu yuzden dwğiştiriyorlardır.

    Bence iki yıla kalmaz kuru7 dsg piyasadan silinip tarihteki yerini alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gol olur, peugeot doğru yolu bulup kendi şanzımanını yaptırdı, baktı vw doğru yolu yıllar sonra nihayet gördü. Eğer bu gerçek olup, tüm modellere ve dünyaya yaılırsa o zaman artık beğenmemek için çok fazla birşey kalmaz araçları, dsg en büyük sıkıntıydı çünkü. İyi bir otm tork konvertörlü, çift kavramayı asla aratmaz, üstüne kavrama değişimi gibi şeyler gerektirmemesi ve sağlam olması da en büyük avantajı. Umarım diğer firmalar da tekerleği yeniden keşfetmeye çalışmaktan vazgeçip şu çift kavrama saçmalığından vazgeçip sorunsuz sistemlere yönelirler. Çift kavrama sisteminin arkasındaki olay hızlı vites değişimi falan değil, sürekli kavrama değişimi gerektirip, müşteriye sarf malzeme ve işçilik masrafı çıkarark servislerine bağlamaktır. Aynı gillette'in insanları kartuş köleliğine bağlamaya çalışması gibi. Yoksa milisaniyede vites değiştirse ne olur, işe giderken time trial mı yapıyoruz şehir trafiğinde?

    Bu konuda tek endişem amerikada vw'nin büyük motorlar satması bizdeki gibi 1.2-1.4 gibi saçma sapan düdük gibi motorlar vermiyor en az 1.8tsi, 2-2,5lt motorlarla sunuyor araçlarını, bundan dolayı daha kuvvetli ve sorunsuz şanzımana geçişi sadece amerikayla sınırlı tutup bizim gibi 3. dünya ülkelerine dsg kakalamaya devam edebilirler.




  • şimdi vw fanlarını görelim bakalım. dsg hani sorunsuzdu? sorunsuz ise niye değiştiriyorlar?
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Geçmişte didişsek de son zamanlarda yazdığın mesajların çoğuna katılıyorum, vesileyle onu belirteyim.

    İkinci olarak bu 1.8 turbo ve 2.0 atmosferik motorlar kalkıyor yerine 1.4 TSI 150 motor geliyor. Yeni şanzıman da tam olarak bu motora gelecek. Motor aynı oluyorsa şanzıman da pek tabi aynı olup bize gelebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • abd ye zaten tork konvertorlu sanziman yollaniyor. burda adamlar dsg satiyorken umrunda bile olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yine aynı klasik tayfa DSG ile uzaktan yakından ilgisi yok ama yazıyorlar

    Merak ettiğim şey zorlamı satıyorlar DSG'yi almayın
  • Gelmis yine bazı fanlar

    Yine kalıplaşmış cümleler , yine klasik savunmalar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    O zamanlar beni vw fanı zannetmiştin, şimdi ise her markaya eşit yaklaşıp iyisiyle kötüsüyle eleştirdiğimi görmüşsündür, her zaman söylediğim gibi asla vw fanı olmadım, sadece mercedes'i diğerlerinden fazla severim o kadar. İyiyse iyi kötüyse kötü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yine aynı klasik tayfa DSG ile uzaktan yakından ilgisi yok ama yazıyorlar

    Merak ettiğim şey zorlamı satıyorlar DSG'yi almayın

    Evet zorla satılıyor, başka otomatik seçeneği mi var?

    B7 Variant çok hoşuma giden bir araç. Ama otomatik vites şartım da var. Zorla DSG satıldığı için cesaret edemiyorum bu araca.

    Ondan sonra "D sınıfında Passat tek geçerim" muhabbetleri dönüyor. Biz de tek geçeceğiz de zorla DSG verdikleri için geçemiyoruz işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    O zamanlar beni vw fanı zannetmiştin, şimdi ise her markaya eşit yaklaşıp iyisiyle kötüsüyle eleştirdiğimi görmüşsündür, her zaman söylediğim gibi asla vw fanı olmadım, sadece mercedes'i diğerlerinden fazla severim o kadar. İyiyse iyi kötüyse kötü.

    Kötü zamanlarda denk geldik o zaman. Uzun olsa da yazılarını okuduğum nadir üyelerden birisin. Devamını dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Yine aynı klasik tayfa DSG ile uzaktan yakından ilgisi yok ama yazıyorlar

    Merak ettiğim şey zorlamı satıyorlar DSG'yi almayın

    Ne o la panik yaptın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.
  • 2. eli fena patlar, yedek parça ve servis fiyatlarını hayal edermisiniz ?
  • Konusu açılmışken sorayım. Toplamda kaç çeşit DSG var? 7 kuru ve 6 ıslak var bildiğim. Bunların da kendi içinde farklı versiyonları var mı?
  • Her versiyonda sorunsuz olduğunu söylüyorlardı. Şimdi sorunsuz bir şeyi neden değiştirdiler ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: aktuz

    DSG'yi yapmışlar da Türklerin kullanımına uygun hale getirememişler.

    Amerika ve Çin de niye 10 yıl garanti peki ? Dunya Çapında Dsg ye acilan davalara bir bakın .

    Ha Dsg , UFO icin yapıldı Dünyalılar kullanamıyor derseniz baska

    Çok derinlemesine düşünmedim, haklısınız. Bizim de Avrupa'ya oranla biraz vahşi kullandığımızı düşünerek söyledim. Diğer yandan mukayesemizi diğer otomatik şanzımanlardan ziyade manuel şanzımanla yapan bir milletiz.

    DSG araçta frene az basınca kavrama devrede oluyor, biraz daha sıkı basınca devreden çıkıyor. Kaç kişi bunu bilerek aracını kullanıyor, kavramanın aşınmasını azaltıyor. Çok olduğunu sanmıyorum.


    Şanzıman tork limiti 250Nm, arabanın motoru da 250Nm çeviriyor. Alırken kimse de ya bu limitlerde çalışacak, patlamasın demiyor.
    Motor torku 270Nm olsaydı Tork konvertörlü şanzıman kullanacaktı :)




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.