Şimdi Ara

VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN' (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.275
Cevap
55
Favori
1.052.903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • volkswagen.de sitesine göz attım.
    Polo Comfortline 4 kapı 1.4 DSG fiyatı 17210.-euro
    Almanya'da Comfortline donanımda sis farı yok, RCD310 için ise +640.- euro ödemek gerekiyor.
    Tr Comfortline paketinde ise RCD310 standart, fiyat ise 32900.-TL
    Anladığım kadarıyla ÖTV indiriminden faydalanabilmek için aceleye getirilmiş bir parti sipariş bu.
    Lansman adı altında satılacak ve daha sonra gelecek partide fiyatlar yaklaşık %5 artacak.
    Comfortline donanımda değişiklik ise 2011 model yılından önce olmaz.



    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Arkadaşlar almanyada trendline donanımında bile esp vb. yüksek donanımlar varken bize neden böyle boş araba getiriliyor
    sis farı dahi yok? Nedir sebebi? Kaliteyi ilke edinmiş insanlarımız hala VW'yi tercih ederlerken neden doğuş hala sadık müşterilerine
    kazık atmaya devam ediyor? Düşüncelerinizi merak ettim sadece.




  • RCD310, Passat'lara 2009 model yılında konuldu.
    Görsel park desteği mevcut ama Polo Comfortline'da park sensörü yok :(

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asclepius -- 4 Eylül 2009; 20:21:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asclepius

    volkswagen.de sitesine göz attım.
    Polo Comfortline 4 kapı 1.4 DSG fiyatı 17210.-euro
    Almanya'da Comfortline donanımda sis farı yok, RCD310 için ise +640.- euro ödemek gerekiyor.
    Tr Comfortline paketinde ise RCD310 standart, fiyat ise 32900.-TL
    Anladığım kadarıyla ÖTV indiriminden faydalanabilmek için aceleye getirilmiş bir parti sipariş bu.
    Lansman adı altında satılacak ve daha sonra gelecek partide fiyatlar yaklaşık %5 artacak.
    Comfortline donanımda değişiklik ise 2011 model yılından önce olmaz.

    İnşallah dediğiniz gibi olur ben de öyle umuyorum. Arabamı sıfır araba almak için satacağım tek araba bu, tabiki 1.6 tdi'si 2011i beklerim gerekirse. Umarım 2 hava yastığı artar, yol bilgisayarı koyarlar, esp'yi en azından opsiyon olarak sunarlar, hız sabitleyici koyarlar, park sensörü koyarlar da arabaya benzer de hemen alırız. 37.000'e kadar veririm bu araba için. VW'nin şuan için en beğendiğim aracı.




  • Jant modeli "Boavista" 7Jx17, üzerindeki lastik ölçüsü 215/40R17V
    Almanya'da opsiyon listesinde, fiyatı 1140€

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asclepius -- 7 Eylül 2009; 12:44:11 >
  • ilk parti geldi, showroomlarda yerini aldı.
    fiyatlar beklenenden yüksek açıklandığı için henüz alan olmadı sanırım?
  • Ben gidip inceledim, elemana sorduğumda gelen butun araçların önceden opsiyonlu olduğu ancak isim bırakırsanız vazgeçen olursa sizi ararız dedi...

    Ekim sonu falan dedi 2. parti vs. için...

    Bu arada bu kadar boş aksesuarla geldi bu araba sinir oldum ya.
  • yol bilgisayarı bile yok, sis farı da yok, bence pahalı bu zayıf donanım icin. Yuksek tutmalarının sebebi, 30 eylul sonrası indirim icin bence, hareket alanı ve pazarlık payı bırakılıyor gibi iste. sloganı duyar gibiyim, """""ötv farkını vw ödüyor"""""" gorun de bakın.
  • Polo 1.4 DSG 85hp ile tanışma

     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'




  • güle güle kullanın önden fotosu yokmu pahalı olduğu için vazgecmiştim almaktan
  • Yaklaşık 60km kullandıktan sonra ilk izlenimlerim:

    1.4 85hp makina ile 7 ileri DSG cuk oturmuş.
    Şehiriçinde 30km/h ile giderken DSG 4.viteste idi, 60km/h giderken ise 7.vitesi buldu.
    Elektrikli otomobil gibi hızlanıyor, vites geçişlerini anlamak mümkün değil.
    Ses yalıtımı başarılı. Süspansiyonlar orta sertlikte. 15 inçten büyük jantlar bel ağrısı yapabilir.
    Güneşliklerde sürgü kapaklı, ışıklı makyaj aynaları aracın hedef kitlesini belli ediyor.
    6 hoparlörlü RCD310 ses sistemi bu sınıf araç için kesinlikle yeterli.
    Araç harekete geçince kapılar otomatik kilitlenmiyor. Sanırım sistem kodlama ile bu çözülebilir.
    Torpido gözü soğutmalı ama karanlık. Işıklandırma bence soğutmadan daha önemli.
    Dikkatimi çeken diğer bir nokta ise anahtarı kontak yuvasında çevirirken aşamaların belli olmayışı.
    Şehiriçi pratik bir araç ama arka park sensörü eksikliği hissediliyor.
    Bagaj Corsa'daki gibi iki katlı, alt kat ayakkabı vb gibi küçük eşyalar için düşünülmüş.
    Yakıt tüketimi için konuşmak, yol bilgisayarı olmadığı için erken. Depo bitince anlaşılacak :(
    Direksiyon deri değil ama yumuşak, ele iyi oturuyor.
    Sis farı şık duruyor ama yılda kaç kez kullanılacağı düşünüldüğünde gereksiz gelebilir.
    15 inç jantların kapakları kolaylıkla çalınabilir durumda.
    Bana göre en büyük eksiklik park sensörü ve torpido ışığının olmayışı.


     VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'


    Yansımada Boğaz Köprüsü görünüyor.




  • Dizel manuel'ini 32400'e alabiliyorum. (Arkadaşımın adına alıyorum kendisi doğuş çalışanı) Sizce bu fiyata bu araba alınmalı mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zibidiyim

    Dizel manuel'ini 32400'e alabiliyorum. (Arkadaşımın adına alıyorum kendisi doğuş çalışanı) Sizce bu fiyata bu araba alınmalı mıdır?


    Çok iyi fiyat herkes o fiyattan alabilse keşke. Bence düşünmeyin bile Ama DSG benzinlisi de aynı fiyatsa DSG'yi tercih edin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xhaustion


    quote:

    Orijinalden alıntı: zibidiyim

    Dizel manuel'ini 32400'e alabiliyorum. (Arkadaşımın adına alıyorum kendisi doğuş çalışanı) Sizce bu fiyata bu araba alınmalı mıdır?


    Çok iyi fiyat herkes o fiyattan alabilse keşke. Bence düşünmeyin bile Ama DSG benzinlisi de aynı fiyatsa DSG'yi tercih edin



    Yılda 30bin km yol yapmadıkça küçük motor hacimli araçlarda dizel mantıklı değil bence de.




  •  VW POLO V KULÜBÜ 'BÜYÜKSÜN'
  • Ersin abi, hayırlı uğurlu olsun.. Allah kaza bela vermesin..

    Geçenlerde VW Erel'de baktığım aracın DSG versiyonu bu resimdeki.. renk kodu benimki ile aynı: P3G - parlak kırmızı

    Fiyat/fayda ekseninde duygusal davranıldı anlaşılan bir VW sahibi olarak..

    Kapıların harekete geçince otomatik kapanması özelliğini ben geçenlerde serviste ücretsiz açtırdım.. Siz de aynı şekilde halledebilirsiniz bunu..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34UD5759 -- 27 Eylül 2009; 20:28:24 >
  • Barış abi, teşekkür ederim.
    Renk parlak kırmızı (Flash Red) ama renk kodu D8D8.
    İlk fırsatta servise gidip otomatik kapı kilitlemeyi aktif hale dönüştürmeliyim.
    Aslında teslimat sırasında bu aktivasyon işlemi sorulsa kimsenin hayır diyeceğini sanmam.
  • 1.2 TSI DSG Sanzimanli bu sene sonunda Almanya´da satisa sunulacaktir. Türkiye´de ise bu + 1 veya 2 Ay daha sonra demektir. Fiyati ise belli degil !!!

    Kaynak : Güvenilirli bir VW Insider tarafindan cevaplanmistir


    asclepius ustam, yeni POLO Hayirli olsun allah kazasiz belasiz kullanmayi nasip etsin, ama sormayadan gecemeceyim TOUAREG´i satip bunumu aldin . Klübünde hayirli olsun, merak etme Renk araca cok uyuyor cok yakismis....


    Saygilar Yasin
  • Sevgili Yasin, güzel dileklerin için teşekkürler.
    Treg ve Polo yanyana duruyor.
    Polo, İstanbul'da şehir içi günlük kullanıma çok daha uygun.
    Hanau'ya dönüşünde iyi yolculuklar dilerim.
    Umarım iyi dinlenmişsindir.
  • Ersin abi, renk koduna ben özellikle baktım iki kademeli bagaj kaplamasını kaldırarak(ki beğendiğim yeni özelliklerden biri buydu).. istepnenin hemen yan tarafında beyaz bir etiket üzerinde bir sürü diğer bilgi ile birlikte yazıyor: P3G..

    ne ise, renk kodu farketmez.. kırmızı maşallah çok güzel duruyor.. ben gerçi kırmızı mağduru bir insanım ama (2001-2005 kırmızı Lupo'ma 2 kere hırsız girdi, 2005-... kırmızı Polo'ma 3 kere hırsız girdi) yine de kırmızının yeri ayrı.. rabbim saklasın her tür kem gözden..

    ön görüntü olarak Golf 6'dan bile güzel görünüyor bence yeni Polo.. ayrıca yeni ve daha küçük dikiz aynaları, far tasarımı ve petek desenli ön-alt ızgara da çok şık duruyor..


    yalnız ilginç olan ayrıntı şu: yakıt durumunu dijital ekranda görebiliyorsunuz ama hararet göstergesi hiç yok ?? benim önceki şirkette kullandığım Hyundai Accent'te de aynı durum vardı, ayrı bir hararet göstergesi yoktu ve motor soğukken mavi bir işaret çıkıyordu ekranda. Motor normal çalışma sıcaklığına ulaşınca o mavi sembol kayboluyordu.. Yeni Polo'da da böyle bir şey mi var?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34UD5759 -- 28 Eylül 2009; 18:02:16 >




  • aracınız hayırlı olsun gule gule kullanın
    bisey dikkatimi cekti paspaslar paspaslar halı galiba standart mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi icecube_fb -- 28 Eylül 2009; 18:42:55 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.