Şimdi Ara

VW Polo 1.0 Trendline İncelemesi (6C1) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
3
Favori
80.590
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BaRiS kullanıcısına yanıt
    69 km/h ortalama hız ile 4.4 lt. 40 km/h ile 5.3 lt. Bence çok az yakma söz konusu değil. Birinde en az 100 km hızla diğerinde en az 80 km hızla gitmişsiniz. Şehir içinde 30 km/h altında ortalama hızla Paylasin ortalamayı Birde. 2 hava yastığı Esp yol bilgisayarı için olması gereken donanım derken demek ki araçtan beklentiniz çok düşük. yan ve perde hava yastıkları yokken arka frenler kampana iken 5.5 inç ekran gerçekten büyük nimet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • auto_man A kullanıcısına yanıt
    Biraz önce de yazmıştım, eğer olur da düşük hızlarda seyredebildiğim bir trafiğe girersem mutlaka tüketim verilerini paylaşırım.

    Beklentilerim 1.0 Trendline Polo için tabi ki düşük. Bir önceki aracım Astra J'ydi, bunu da yazmıştım. Sport donanım ağzına kadar doluydu. Şimdi gidip aynısını almaya kalksam Polo'ya verdiğimden en az 30000 TL daha fazla para vermem lazım. E ne kadar ekmek o kadar köfte. Biraz önce yukarıda da yazdım, B segmenti giriş seviyesinde 2 hava yastığından fazlasını sunan model ne yazık ki yok sayılır. Sadece Clio yazmıştım ki onda da varmış. Ancak Polo, Corsa, i20, Clio dışında bu araçların hiç biri yan hava yastığı sunmuyor. Bu maalesef bir dezavantaj, ancak bu sınıfta sunulanlar belliyken bu aracın 6 hava yastığı ile gelmesini beklemem. İstemek veya olması gereken farklı bir şey, benzerlerine bakıp rasyonel bir beklenti içinde olmak farklı bir şey.

    Polo'da 75 Hp'lik motorlarda arka frenler kampana, diğerlerinde ön - arka disk. Arka frenlerin kampana olmasının fren mesafesinde açıkçası nasıl bir dezavantaj yaratır bilemiyorum. Eğer varsa farkı gösteren bir test vs, görmek isterim. Ben aradım ancak bulamadım.




  • Yariste 7(diz)' swift, micra, rio gibi modellerde de 6 hava yastigi standart
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Yariste 7(diz)' swift, micra, rio gibi modellerde de 6 hava yastigi standart

    Arac bakarken Avrupa markalarini goz onunde bulundurmustum, o yuzden Nissan, Toyota, Kia'ya bakmamistim. Tek baktigim i20'ydi onda da 2 hava yastigi standart.

    Bu durumda aracin olumsuz ozelliklerine 2 hava yastigi sunmasini da ekleyebiliriz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatına gore ideal bir araç. Ancak Poloda iç mekan ferahlığı konusunda sıkıntı var.
  • BaRiS kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun.

    Kazasız belasız güzel günlerde kullanın.

    Not:Ekran gerçekten güzel ve fonksiyonelmiş.
  • Aracınız hayırlı olsun.

    Küçük motor az yakar mantığı çok yanlış.

    Ben Camry 3.5 V6 277 hp aracımla 100km/h cc ile 9.5 lt lpg yakıyorum, buda 21 kuruşa geliyor. (hesap depo doldur boşalt şeklinde)

    150/180 arası gitsem max. 13 lt. yakıyor oda 28 kuruş civarı yapıyor.

    Biri benzin biri lpg diyebilirsiniz ama aradaki hp, cc ve silindir farkını da hesaba katmak lazım.

    Yani TL. bazında her halükarda 1.0 Polo'dan az yakıyorum. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    Herkese selamlar,

    Yakın zamana kadar takıntılı bir Opel kullanıcısıyken, iş değişikliği nedeniyle taşınmam gerekti. Mesafe biraz uzak olunca sahibi olduğum Astra J 1.3 CDTI aracı getirmek yerine onu satıp başka bir araç almaya karar verdim. Yaptığım araştırmalar sonucu da VW Polo 1.0 Trendline'da karar kıldım. Araç benim için geçiş dönemi aracı, mümkün olan en düşük fiyata alabileceğim en iyi aracı almaya çalıştım. 2. elde mümkün olduğunca az değer kaybetmesi benim için önemliydi, bu da VW'yi tercih etmemin başka bir nedeni. Aracı alalı yaklaşık 20 gün oldu. Bugün de 400 km'ye yakın yol yapınca izlenimlerimi paylaşmak istedim.

    Öncelikle başlıkta da belirttiğim gibi araç Polo 1.0 Trendline. Saf beyaz renginde. 2015 model olduğu için 2014 modellere ilave olarak gövde rengi kapı kolu + aynalar ve yol bilgisayarı da standart olarak geldi. Onun dışında diğer Trendline'lardan bir farkı yok. İzlenimlerim kısa kısa aşağıdaki şekilde:

    1) İç mekan boyutları: Ortalama B sınıfı boyutlarında ancak eski bir Opel Corsa D kullanıcı olarak daha basık olduğunu söyleyebilirim. Arka koltuklarla işim yok ancak her B segmentinde olduğu gibi Polo'da da oldukça dar. Kısa yolculuklarda 4 kişi veya 5 kişi problem olmaz ancak uzun yolculuklarda sıkıntı yaratır.

    2) İç mekan malzeme kalitesi: Yine B segmenti olduğu için çok büyük beklenti içine girmemek lazım. Ancak Trendline'da kullanılan malzeme Comfortline'a göre daha kalitesiz. Comfortline'da konsolda yumuşak malzeme kullanılıyor ancak Trendline'da bu tamamen sert plastik. Buna rağmen trim sesleri şaşırtıcı bir biçimde az. Bundan önceki her iki Opel aracımda yurttan sesler korosu gibiydi ancak Polo'nun ilk izlenimi bu konuda oldukça başarılı. Benim gözüme en çok çarpan kalitesizlik kesinlikle bagaj bölgesindeki taban kaplaması. Resmen muşambadan az kaliteli bir malzeme kullanmışlar. Ben bu sorunu bagaj havuzu alarak aştım, ancak bu kadar kalitesiz bir malzeme kullanılmamalı.

    3) Yalıtım: Sınıf ortalamalarında. Özellikle mıcır asfaltta yol sesini fazlasıyla duyuyorsunuz, sıcak asfaltta bir sorun yok, bir çok araçta olduğu gibi. Bir de bu araçta fark ettim ki vites kutusu sanki açık olarak yanınızda duruyor. Vites değişimlerinde bütün ses direkt içeride, çok enteresan. Daha önce kullanmış olduğum Punto, Corsa veya i20'de böyle bir sesi hiç fark etmemiştim.

    3) Şanzıman: Geçişler yumuşak gibi dursa da aslında sert. Eğer vitesi yeterince sert değiştirmezseniz yerine geçmiyor. Aracı ilk aldıktan kısa süre sonra fark ettim bunu. Vitesi değiştirdim, ayağımı debriyajdan çektiğimde bir gacırtı sesi geldi ve vites tekrar boşa geçti. Dikkatli olunmazsa kısa süre sonra dişlileri ele almak mümkün, o yüzden vitesin geçtiğinden emin olmak lazım. Vites oranları oldukça kısa ayarlanmış 90 km/h'da 3000 d/d çeviriyor. Buna rağmen rahatsız edici bir motor sesi söz konusu değil. Bir de araç yakıt tüketimini düşürme odaklı olduğu için sürekli vites yükseltmenizi istiyor, yani 50 km/h ile giderken 5. viteste gitmenizi öneriyor. 90 km/h'da devirin fotoğrafı aşağıdaki gibi:

     VW Polo 1.0 Trendline İncelemesi (6C1)

    4) Donanım: Trendline olduğu için beklenti içine girmek lazım. Ancak 5.5" Composition Color ekran gerçekten bu fiyat seviyesindeki bir araç için nimet. Özellikle SD kart girişi olması USB ihtiyacını ortadan kaldırıyor. Ekran dokunmatik, kullanımı rahat. Aracın ayarları bu ekrandan yapılıp tüketim bilgileri de detaylı olarak bu ekran izlenebiliyor. Bunun dışında 2 airbag, yol bilgisayarı, ESP gibi olması gereken donanımlar mevcut. En büyük eksiği direksiyondaki tuşların olmaması. Eğer bu tuşlara alışkınsanız arıyorsunuz, ben bugün aradım gerçekten.

    5) Motor: 999 cm3 hacminde, 75 HP güç ve 95 Nm tork üretiyor. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki motor 3 silindirli olduğu için oldukça sarsıntılı çalışıyor tabi bunu hareket halinde değil rölantide fark ediyorsunuz. Işıklarda beklerken baya baya aracın sarsıldığı hissediliyor. Sanırım vites oranlarının iyi ayarlanmasından dolayı, motorun performansı beklediğimden çok daha iyi. Mesela şehir içinde 2000 d/d'da ilerlerken karşınızda bir rampa çıktığında vites düşürmeden gaza basarsanız kendini toparlıyor. Ancak dik yokuşlarda ve şehirler arası yollarda pek bir numarası yok. Özellikle şehirler arası yollarda dik rampalara yeterli hızda yaklaşmazsanız vites düşürmek zorunda kalıyorsunuz ve hızınız ciddi anlamda azalıyor. Mesela bugün 90 km/h hızda rampaya girdiğimde vites düşürmek zorunda kaldım ve çok kısa sürede hızım 70 km/h'a indi. Özellikle tek gidiş - geliş yollarda sollamaya çıkıldığında bu ciddi anlamda sıkıntı demek. Bunun dışında da en nihayetinde 1 L atmosferik motor, ancak dediğim gibi, beklentilerin kesinlikle üstünde.

    6) Tüketim: İşte burada VW gerçekten çok iyi iş çıkarmış. Bu araç kendini resmen dizel sanıyor. Bugün yapmış olduğum seyahat sonucundaki yakıt tüketimim aşağıdaki gibi. 400 km yolun 90%'ı şehirler arası, 10%'u şehir içinde yapıldı. Yol dümdüz değildi, inişler çıkışlar mevcuttu, Bursa ile Balıkesir arası gibi diyebilirim. Velhasıl, bugünkü seyahatimdeki yakıt tüketimim aşağıdaki gibi:

     VW Polo 1.0 Trendline İncelemesi (6C1)

    Açıkça söylemek gerekirse bu ortalamayı dizel Astra'da dahi 1-2 kere çok çok uğraşarak yakalamışken benzinli Polo'da hem de daha araç 600 km'deyken yakalamak beni çok şaşırttı. Aracı mümkün olduğunca ekonomik kullanmaya çalıştım, Blue Score puanı aşağıdaki gibiydi:

     VW Polo 1.0 Trendline İncelemesi (6C1)

    Gezinin sonunda depoyu doldurdum. Pompa dolum hesabına göre tüketim 616 km'de 33,31 L ve bu da 100 km'de 5,41 L / 100 km demek. Ki bu 600 km'nin en az 100 km'si çok çok kısa mesafede (2-3 km) kullanılmasına rağmen bu tüketimi yakalayabildim. Yol bilgisayarı da araç aldığından bu yana ortalamayı 5,3 L / 100 km olarak gösteriyor, bu da gerçek veriye oldukça yakın:

     VW Polo 1.0 Trendline İncelemesi (6C1)

    Sonuç olarak, VW Polo Trendline 1.0 kesinlikle parasının karşılığını veren bir otomobil olmuş. Eğer şehir içinde kullanacağınız, performans beklentiniz olmayan ortalama bir araç arıyorsanız Polo'nun kesinlikle doğru bir tercih olduğunu düşünüyorum.

    Hayırlı akşamlar bende kısmetse bu araçtan almayı düşünüyorum araçın altında sis farı varmı acaba kimi rwsimlerde gözüküyor kimisinde gözükmüyor.yol bilgisayarı nette yok gözüküyor siz var demişiniz multimedyadanmı kullanıyoruz?yardımlarınız için şmdidwn teşekkürlee hayırlı akşamlqr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fantastic Light

    Aracınız hayırlı olsun.

    Küçük motor az yakar mantığı çok yanlış.

    Ben Camry 3.5 V6 277 hp aracımla 100km/h cc ile 9.5 lt lpg yakıyorum, buda 21 kuruşa geliyor. (hesap depo doldur boşalt şeklinde)

    150/180 arası gitsem max. 13 lt. yakıyor oda 28 kuruş civarı yapıyor.

    Biri benzin biri lpg diyebilirsiniz ama aradaki hp, cc ve silindir farkını da hesaba katmak lazım.

    Yani TL. bazında her halükarda 1.0 Polo'dan az yakıyorum. :)


    Camry'den yana herhangi bir şikayetiniz var mı hocam?

    Avensis almadan önce camry almaya niyetlendim, 2006 model, 2 önceki kasa. Kısmet olmadı. İleride yine düşünüyorum, ilanları takip ediyorum. Konforundan, yalıtımından, kalitesinden memnun musunuz? 2006 camry'i şanzumanı dışında gayet başarılı bulmuştum.




  • Araciniz hayirli olsun,kazasiz belasiz kullanin inş.
    Ben incelemenizi objektif buldum.Kendi aracinizdan ziyade test araci gibi tarafsiz yazmissiniz ki daha oncede bir cok farkli arac kullanmissiniz.Tuketimlerde benzinli bir arac icin gayet iyi bence.Benzin dogasinda tasarruflu bir yakit degil,daha ne kadar az yakacak dizel degil ki. Siz emek verip ugrasip paylasimda bulunursunuz,sacma sapan yorumlar gelir.özellikle bu araci almayi dusunenler icin faydali bir paylasim olmus elinize saglik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle hayırlı, uğurlu olsun. Kazasız, belasız kullanın.

    Sonrasında ise bir x markasının y modelinin en ucuz versiyonu hatta o x markasının en ucuz otomobili hakkında araya basit bir kaç eleştiri sıkıştırıp ta son derece övmeniz bana manasız geldi.

    Ne motor seçiminize lafım olur ne markaya, sonuçta sizin paranız istediğiniz markaya verirsiniz. Ancak soracak olursanız o sınıftan bu seviyelerde benzinli vs. ne alacağımı; seçimim Yaris olur.

    Mesajınıza giriş kısmında yazdığınız beklentileri karşılayan bir araç.

    Lütfen, ama lütfen kullandığımız araçları biz yaratmışız gibi anlatmayalım. Takım tutmayalım.
  • BaRiS kullanıcısına yanıt
    İnceleme için teşekkürler, opel astra görünce kafada şimşekler çaktı sanırım ekşi sözlükte konuşmuştuk daha önce, yakıt tüketimi bizde de 6-6.5 ile başlayıp 5 lere indi şuan.
  • Hayırlı akşamlar bende kısmetse bu araçtan almayı düşünüyorum araçın altında sis farı varmı acaba kimi resimlerde gözüküyor kimisinde gözükmüyor.yol bilgisayarı nette yok gözüküyor siz var demişiniz multimedyadanmı kullanıyoruz?yardımlarınız için şmdiden teşekkürler hayırlı akşamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2015 Polo 1.0 yolda sıfır eğim düz yolda bu hıza ulaştım.

     VW Polo 1.0 Trendline İncelemesi (6C1)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun. Objektif inceleme..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    Öncelikle hayırlı, uğurlu olsun. Kazasız, belasız kullanın.

    Sonrasında ise bir x markasının y modelinin en ucuz versiyonu hatta o x markasının en ucuz otomobili hakkında araya basit bir kaç eleştiri sıkıştırıp ta son derece övmeniz bana manasız geldi.

    Ne motor seçiminize lafım olur ne markaya, sonuçta sizin paranız istediğiniz markaya verirsiniz. Ancak soracak olursanız o sınıftan bu seviyelerde benzinli vs. ne alacağımı; seçimim Yaris olur.

    Mesajınıza giriş kısmında yazdığınız beklentileri karşılayan bir araç.

    Lütfen, ama lütfen kullandığımız araçları biz yaratmışız gibi anlatmayalım. Takım tutmayalım.

    Mesaji okuyunca yazdigim incelemeyi bastan okudum. Araci "oldukca" ovup araya bir kac elestiri sikistirdigimi soylemissin. Araci ovdugum noktalar:

    1) Motorun az yakmasi.
    2) Ic mekan tikirtisinin az olmasi.
    3) Composition Color ekran olmasi.

    Bir de hosuma gitmeyenler hakkinda yazdiklarima baktim.

    1) Ic mekanin Corsa'dan basik oldugu.
    2) Ic mekanda tamamen sert plastik kullanilmis olmasi.
    3) Sanziman yollarinin net olmamasi, yerine oturmamasi.
    4) Vites degisiminin gurultulu olmasi.
    5) Bagaj'da kullanilan malzemenin kalitesizligi.
    6) Aracin yokuslarda bayilmasi, hizin cok fazla dusmesi.

    Eger butun bu yazdiklarima kalkip da "Araci cok ovup araya bir kac basit elestiri sikistirmissin" diyebiliyorsan, ne yazik diyebilecegim tek sey okudugunu algilamak konusunda fazlasiyla basarisiz oldugun bariz bir bicimde ortada. Bence ilk sayfayi bastan oku ve yazdigin mesaji tekrar gozden gecir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşAllah.
  • Merak ettiğim konu madem uzun yol yapılacaktı neden astrayı sattınız?uzun yolda Astra Yakıt yönünden daha cok yüz güldürür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sifir km olarak 2014 haziraninda aldigim ve 2,000 km sonra atiker sirali sistem lpg taktirdigim otomobildir kendileri.Çevremde 1,0 motormu olurla puhahhhahah diyenleri, Ula arabanin garantisini niye bozdurdum olm malmisin sen diyenleri; 50 TL lpg ile 350 KM yol yaptigimi soyleyerek susturmak cok buyuk keyiff... 1,6 fsi 115bg benzinli audim vardi yemin ediyorum 50 TL Benzinle 130 Kmyi zor goruyordum , Ocagima incir agaci dikiyordu vicdonsiz, Her gazlamada benzin ibresinin inisini gozle goruyordum, Malesef ulkemiz kosullarinda binilecek suan en ekonomik aractir. 5 sene konti garanti binmeyi planliyorum Allah kaza bela vermezse, 120.000 km civari satarim, ayiptir soylemesi ev aldim kredisi biter ozamana yenileriz... Neyse entryi Kmde 14 krş lpg qeyfiii diyerek sonlandirayim, Dizelliler anlayamassiniz .s .s diyerek diss atip kacayim hayirli sahurlar Allah tutugumuz oruclari kabul etsin....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dusuk hizlarda ortalama tuketimi soranlar olmustu. Bugun klima acik tamamen sehir ici kullanim sonucu tuketim asagidaki gibi. Yalniz klima performansi ciddi anlamda dusurup, yakit tuketimini de belirgin bir sekilde artiriyor. Ayrica sogutma performansi da vasat, bunun da ozellikle altini cizeyim.


     VW Polo 1.0 Trendline İncelemesi (6C1)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.