Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü (73. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
43.731
Cevap
133
Favori
4.521.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba,

    Sıcak hava dolayısı ile biraz genişlettiğim tatilimizden sağ sağlim aranıza döndüm.
    Passat her zaman olduğu gibi hiç üzmedi az yaktı, çok gitti , dere tepe düz gitti.
    Ara sıra gönderdiğim resimlerden de gördüğünüz üzere asfalt bile olmayan birçok yerde dağ bayır dolaştık, birkaç çamurlu ve kumlu alan haricinde 4 Motion'ı aratmadı
    Ufak bir kuma saplanma macerasını tekerleğin altına tahta koyarak , hanımıda direksiyona geçirip , arabanın arkasından iterek atlattıktan sonra keyifle gezimize devam ettik.
    Arabanın arkasında, arka tekerleklere 1 beygirlik daha güç üretirken , Taner'in koyduğu 4 Motion resimleri aklıma geldi... """ Ahhh dedim ahhhh tüm bunlar senin yüzünden Ferit... mutlumusun ...? "

    Forum'u yarından itibaren okumaya başlayacağım. Bana sorusu olan arkadaşlar var mı ?
    Aatabay--> Cihazın resimlerini gördüm. Çok hoş olmuş güle güle kullan.

    Yol boyunca birşey anladım arkadaşlar : Ben arabaya ne yaparsam yapayım, mağdur olan hep hanımla ben oluyorum.....

    Şöyleki :
    Arabayı inceleyenler bilir. Çocuklar arkada DVD seyrederken hanımda önde Music Klipleri & TV şovları seyretdebilsin diye 2. video kaynağı ile ipod bağlamıştım.

    Şonuç : Bu durumu farkeden bizim uyanık çocuklar yol boyunca ayrı çizgi film seyretmek için ellerinden gelen herşeyi yaptılar. Bize yine Mp3 ve Radyo kaldı

    Alınan Ders : Çocuklara asla herşeyi anlatma.....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mertbasaran

    Yol boyunca birşey anladım arkadaşlar : Ben arabaya ne yaparsam yapayım, mağdur olan hep hanımla ben oluyorum.....

    Şöyleki :
    Arabayı inceleyenler bilir. Çocuklar arkada DVD seyrederken hanımda önde Music Klipleri & TV şovları seyretdebilsin diye 2. video kaynağı ile ipod bağlamıştım.

    Şonuç : Bu durumu farkeden bizim uyanık çocuklar yol boyunca ayrı çizgi film seyretmek için ellerinden gelen herşeyi yaptılar. Bize yine Mp3 ve Radyo kaldı

    Alınan Ders : Çocuklara asla herşeyi anlatma.....


  • quote:

    Orjinalden alıntı: munans


    quote:

    Orjinalden alıntı: meke

    Munans buraya, munans buraya hey





    Oley, oleey, oleeeey

    Değerli dostlarım, Variant topiğinde de belirttiğim gibi siz değerli dostlarımın tavsiyeleri, doğru yönlendirmeleri ile

    2009 model Passat Variant 1.4 TSI 7-DSG Derin Siyah arabama kavuştum.

    Allah kaza bela vermezse 10 sene binmeyi düşündüğüm bu güzel arabayı almamda büyük katkıları olan Taner Göde, Atabay, Muradovskiy, meke ve isimlerini sayamadığım diğer forum dostlarıma teşekkürü bir borç bilirim.




    Sevgili Munans,

    2009 , TSI, 7-DSG telaffuz etmesi bile heyecan veriyor.

    Güle güle kullan....
  • 1.4 tsi gercekten az yakıyor..babamın rahatsızlıgı nedenıyle dun istanbula geldım..1000 km yol yaptım ve boyle bır araca sahıp oldugum ıcın tekrar kendımı şanslı hıssettım..sollamalar cok rahat yapılıyor hızlı gelmeme ragmen depoda hala 200 km lık benzın var..otobanda 160 130 arası geldım e5 tede 120 cıvarı geldım..10 saat yolculuk yaptım sadece bırkez yemek molası verdım..40 derece sıcaklık vardı buna ragmen yorulmadım..
    en önemlisi babamın durumuda iyi..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    quote:

    Orjinalden alıntı: drserkarakus

    ben de otomatık ıstıyorum..acaba benım aracı versem kac para isterler??


    Valla benim 4083 km'deki GÜMÜŞ GÖLGE'me 50.000 YTL veren var. 7-DSG de, 2009 da, RCD 310 da fena durmuyor hani. Ama ben şasi numarasını bile ezberlediğim, uğruna eski arabamı tek celsede nafakasız ve cezasız boşadığım bu afetten vaz geçebilir miyim...?

    Not: Arkadaşlar, şu anda hiçbir yerde GERÇEKTEN de (hani "az yok" veya "çok yok" değerlendirmesi yapılamayacağına göre) 2008 ve 2009 1.4 TSI PASSAT yokmuş. Siparişle 2,5 ayda ancak gelirmiş. Araçlarınızın değerini biliniz. Ben kendi GÜMÜŞ GÖLGE'mi satsam 3 ay bir dingilfosa binip ancak yenisine kavuşacam ki o da 3 ayda geleceği MEÇHUL...

    Yani Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olabilirim! Aaah atalar ne kadar da güzel söylemiş, di mi?

    T.G.
    benımkıne 48000 versınler hemen satarım



  • Sevgili Doktor Serkan Karakuş

    Değerli babanızın sıhhat ve sağlığının iyi olması sevindirdi. Geçmiş olsun sevgili arkadaşım. İnşallah sağlığı daha da düzelir ve kötüye gitmez.

    www.sahibinden.com sitesine aracını eklersen ve bu fiyatı yazarsan aracına çok sayıda alıcı çıkacağından eminim. Pazarlık payı var dersen de daha çok kişi arar. Ama sen kendin söylüyorsun "1000 km yol yaptım ve boyle bır araca sahıp oldugum ıcın tekrar kendımı şanslı hıssettım." Gerçekten de şanslısın dostum. Ama yürek bu, hep daha iyisini ister, PASSAT (VARIANT) TSI 7-DSG COMFORTLINE sözcüklerini duymak bile insana haz veriyor.

    Piyasada TSI PASSAT yok gibi (bu arada: sıfır arayan varsa yardımcı olmaya çalışırım), ayrıca da FSI Variant'larda süper fırsatlar olabilir. 2008 ve FSI araçları VW elden çıkarmak istiyor, motor fark etmez deyip FSI almak isteyenlere duyurulur.

    Taner Göde
  • Serkan Karakuş kardeşim geçmiş olsun.

    Mert hoşgeldin kardeşim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode



    Bazen, dostlarım, FAZLA geliyor, anlatabiliyor muyum, FAZLA geliyor. O zaman devrelerim kendi kendine RESET atıyor... Şu anda olduğu gibi. Sevgili Lagrange Pasha Deniz kardeşim, gelecek haftaki tatilimi iple çekiyorum. 1 Eylül 2006'dan beri tatil görmedim, 2-3 günlük kaçamakçıklar dışında. Hepinizi çok seviyorum.
    Çeviriye devam.



    Sevgili Taner ,

    Dayan dostum çok az kaldı.
    Çok beklenen , özlenen , ulaşmak için çok çaba sarfedilen bir tatil eminim ki hergünü birbirinden güzel , unutulmaz geçecektir.
  • TANER ABİİİİİİ, NEREDESİN??

    -inşallah daha önce verilmemiştir-

    kaynak: arabam.com

    Bir çok otomobil üreticisi gibi VW’ de sınırlı sayıdaki üretilen araçlarını klasik otomobil fuarı “P’ebble Beach Concours” da sergiledi. Bunlardan biri de Passat CC Gold Coast adını taşıyan modeldi.

    6 ileri çift kavramalı DSG şanzıman ile görev paylaşımı yapan 280 HP 3.6-litre V6 motorun kullanıldığı Passat CC üzerine inşa edilen bu özel versiyon, lüksü ve performansı çağrıştırıyor.

    Passat CC Gold Coast benzersiz altın, kahverengi ve gümüşten oluşan üç tonlu gövde rengi, ön ve arka spoyler, yeni 19 inç alaşım jantlar, deri spor koltuklar ve kokpitteki bronz detayları ile son derece lüks ve eşsiz bir otomobil gibi görünüyor.

    Passat CC’nin özellikle Amerikan pazarı için üretilen bu özel versiyonu yılın son çeyreğinde 27.000 dolar fiyat etiketiyle satışa çıkacak.

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polo_R -- 19 Ağustos 2008; 23:18:17 >
  • Merhaba Sevgili Barış,

    PASSAT CC'nin A.B.D.'de $27.000'den başlayan fiyatlarla satışa sunulacağını ben de bugün okudum ama Alman kaynaklı bir sitede. PASSAT CC GOLD COAST modeli de VOLKSWAGEN'in bu sene üretip % 60'ını A.B.D.'de satmayı düşünüğü 300.000 adet PASSAT CC'nin VOLKSWAGEN OF AMERICA - SANTA MONICA / CALIFORNIA DESIGN CENTER Tasarım Merkezi tarafından A.B.D: pazarı ve piyasası için özel geliştirilen bir model.

    Ancak bu model $27.000'den satılmayacak, Almanya'ya (ve bize) de getirilmeyecektir. Sadece A.B.D.'ye özel geliştirilmiş (diğer bazı PASSAT modelleri gibi).

    En ucuz PASSAT CC bile Almanya'da €30.000'dan fazla fiyatla satılırken A.B.D.'de 2.0 TSI modelinin bundan % 30 daha ucuz satışa sunması VOLKSWAGEN'in bu modeli A.B.D. piyasasına kabul ettirmesi ve diğer markalarla ağır rekabet şartlarının altından kalkması için yapılmış ve bence anavatanındaki Almanlara ihanet kokan bir manevra.

    T.G.
  • Taner abi, yazdıklarınla örtüşen bir resim koydum aşağıya VW Amerika sitesinden(kırmızı çerçeve içine aldığım kısım):

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    yazının meali: İNSANLAR LÜKS ALMAN SEDANLARINI, LÜKS ALMAN FİYAT ETİKETİ OLMADAN İSTİYOR..

    hani derler ya, parayı bir şey satarken değil alırken kazanırsın.. USA vatandaşının talebi de bu ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polo_R -- 20 Ağustos 2008; 0:44:32 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: drserkarakus

    1.4 tsi gercekten az yakıyor..babamın rahatsızlıgı nedenıyle dun istanbula geldım..1000 km yol yaptım ve boyle bır araca sahıp oldugum ıcın tekrar kendımı şanslı hıssettım..sollamalar cok rahat yapılıyor hızlı gelmeme ragmen depoda hala 200 km lık benzın var..otobanda 160 130 arası geldım e5 tede 120 cıvarı geldım..10 saat yolculuk yaptım sadece bırkez yemek molası verdım..40 derece sıcaklık vardı buna ragmen yorulmadım..
    en önemlisi babamın durumuda iyi..


    dr.serkarakus; baban nasıl oldu ,nesi vardı merak ettim.yapabileceğimiz bişey olabilir mi acaba?geçmiş olsun...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogüst -- 20 Ağustos 2008; 1:16:53 >
  • Drserkarakus arkadaşım,

    Öncelikle inşallah babanızın durumu iyidir. Tekrar acil şifalar diliyorum.

    Alttaki yazınızda brşey dikkatimi çekti. 1.4 tsi az yokıyor demişsiniz. 1000 km yol yaptım depoda hala 200 km'lik benzin var demişsiniz. Yani toplamda 1200 kmlik bir yolu sadece 1 depo ile mi geldiniz???? HEmde otobanda 130-160 arası hız ile ........................


    quote:

    Orjinalden alıntı: drserkarakus

    1.4 tsi gercekten az yakıyor..babamın rahatsızlıgı nedenıyle dun istanbula geldım..1000 km yol yaptım ve boyle bır araca sahıp oldugum ıcın tekrar kendımı şanslı hıssettım..sollamalar cok rahat yapılıyor hızlı gelmeme ragmen depoda hala 200 km lık benzın var..otobanda 160 130 arası geldım e5 tede 120 cıvarı geldım..10 saat yolculuk yaptım sadece bırkez yemek molası verdım..40 derece sıcaklık vardı buna ragmen yorulmadım..
    en önemlisi babamın durumuda iyi..
  • 100km'de bir araba 5,5lt yaksa 1000kmde 55, 1200km'de de 66lt yakar. yani yaklaşık olarak 5,7lt filan yakmışsın galiba serkan abi. dediğine göre otobanda 130-160 arası gelmişsin ama herhalde bunun cok buyuk bir kısmı 130 olsa gerek, e5 tede 100-120 arası gelmiş olsan bu degerler anca yakalanır herhalde cünkü 1,4tsi'nin da bu kadar da az yakacagını sanmıyorum :)
    bizim ki 1,8 tsi otobanda 150 190km/h arası gidince maşallah 8,5in altına düşmüyor sağolsun.
    hatta bizim golf 1.6 fsi tiptronik ile bir tespitim var 170 ile giderken 10lt civarı yakıyor sabit. 140km/h hızda ise 7,5lt civarı yakıyo sabit. 1,4 tsi manuelin bundan cok daha az yaktıgı aşikar tabiki...
  • Selam Passat sever arkadaşlar. Otomobil genelde sizin başlığın konusu geçtikten sonra konunuzu okumaya başladım ama tamamını okuyamadım tabiki. Ancak dikkatimi çeken şu oldu passat "tsi 122 hp dsg" şanzımanlı araca sahip arkadaşlar var sanırım. Ama bu araç vw in fiyat listesinde yok. Ben mi göremiyorum?
  • HIRSIZLARA DİKKAT!

    PASSAT'ın (ve birçok başka otomobilin) ALARM SİSTEMİ İç Denetimli ancak bu özellikl yoksa alarm sistemi camların kırılmasını tespit edemiyor. PASSAT'ın gelişmiş alarm sistemi iç denetimli fakat RNS 510 çalmak için Doğu Bloku ülkelerinden Almanya'ya sürüyle akın eden hırsızlar 1 dakikada camı kırıyor, çerçeveyi söküyor, RNS 510'un 4 TORXX (özel kafalı) vidayı söküyor, fişleri çıkartıyor ve araçtan çıkıyor. Sigorta da 1 ay bekleme süresi veriyor Almanya'da, ondan sonra da yenisini sipariş edebiliyorsunuz. Ve hırsızlıar yine geliyor(muş) dediklerine göre, "mahsülü" toplamak için.

    Cam filmi konusunda bunun hırsızlığı önleyici bir özelliğinin de olduğunu duymuştum. Cam filmi yapılan araçlardaki camlar kırılabiliyor ama folyo camı bir arada tuttuğu için hırsız zaman kaybına uğrayacağını anladığından vazgeçebiliyor.

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • 1.4 tsi 7 dsg de kullanılan şanzuman bmw'lerde kullanılan çift kavramallı 7 ileri şanzuman ile aynı mıdır _? yoksa tamamen farklı bir imalatmıdır.
    bu konuda bilgisi olanların paylaşmalarını rica ediyorum. şimdiden teşekkürler...
  • Taner abi,

    Hırsızlıkla ilgili yarama bastın.. Passat'ın dibindeki cam kırıkları, benim çok aşina olduğum bir manzara malesef... Başka bir yere yazdım mı bilmiyorum ama konu ile ilgili olması hasebiyle buraya da yazalım. 2001'den beri aracına 5 defa hırsız girmiş ve bunun 3ünde teyp çaldırmış biri olarak teyp-hırsız-cam filmi triosu hususunda şunları söylemek isterim:

    1.vaka: Lupo araç, cam filmsiz.. Hırsız sağ ön camı kırmış, torpidoyu karıştırıp gitmiş..

    2.vaka: Lupo araç, cam filmsiz.. Hırsız sağ ön camı gene kırmış, bu sefer sökülebilir kafasını üzerinde bıraktığımdan komple teyp gitmiş..

    3.vaka: Polo araç, camlar filmli... sağ ön cam kırılmış, kafası olmayan teybin araç göğsünde kalan kısmı alınmış...

    4.vaka: 3.vakanın aynısı.. bu sefer filmli ön sol cam kırılmış, filmli cam dağılmadığından kalıp halinde sağ ön koltuğa koyulmuş ve kafasız teybin altı gene gitmiş...

    5.vaka: Polo araç... sağ ön filmsiz ve sağ arka filmli camlar kırılmış.. teyp orjinal olandan ve çalınmamış. hanımın evrak çantası gitmiş...

    en son vakadan sonra sadece sol arka camda film kalmıştı.. onu da sinirden ben söktüm.. ayrıca son vakadan sonra alarm taktırdım ve 1 senedir şükür rahatım..

    cam filminin faydaları:
    - yazın çok rahat oluyor..
    - görüntü olarak arabaya estetik katıyor..
    - hırsız camı kırdığında koltuğa cam parçaları dağılmıyor... camı kalıp halinde çöpe atıyorsun..

    olumsuz yanları:
    - akşam veya karanlıkta arabayı bir yere yanaştırmaya veya park etmeye çalışmak ölüm oluyor.. yaptırdığınız filmin koyuluğuna göre içerisi zindan gibi oluyor... dışarısı camı indirmeden görünmüyor..
    - polis abiler haklı olarak filmli arabayı sevmiyor.. camdan içeri baktıklarında gülcemalinizi görmek istiyorlar.. 2005'te Poloyu yeni aldığımda 150 YTL verip yaptırdığım filmleri İzmir-Konak sahilde polisler durdurup bizzat bana muhtelif yerlerinden söktürdüler..

    Diyeceğim, benim çalınan 3 teyp te sonradan kendi taktırdığım ve kafası çıkabilir teyplerdi(2 adet Blaupunkt, 1 adet Sony).. Genelde orijinal (ön göğüse gömme) teypleri şifreli olduğundan dolayı çalmıyorlar diye biliyorum (aküyü söküp takıp deneyin, açılırken şifre istiyor orjinal teypler) ... ama vicdansız servet düşmanları bu orijinallere bile dadanmışsa işimiz kötü..
  • Barisim Kardesim,

    sana cok ama cok gecmis olsun. O teypleri calan hirsizlarin da ellerini akrepler soksun, münasip yerlerine 8 bacakli Kirim-Kongo Kanamali Atesli Hastaligi tasiyan keneler kaçsin. Baklava çalan çocuk hirsizi anlarim (ama onu da sadece 1 defa anlarim tabi ki, 2.ye anlamam), fakat oto hirsizlarina merhamet göstermek acz isaretidir. Devlet nasil olsa affediyor, ben niye affedeyim. Belasini okurum.

    Cam filmi konusunda ULTRAVIOLE GUNES ISIKLARINI %100 kesen, ama isiyi sadece %35 engelleyen EN ACIK RENK CAM FILMINI tercih ettim ve AutoMaster'a (Meguiers'in VW ile anlasmali bayii) taktirdim. Kullanilan filmler okey yerli mali yurdun maliydi, Sabanci uretimi BekSA marka filmdi sanirim. Simdilik memnunum. Filmi takan Auto Master iyi bir is cikardi ve 5 yil omur bicti. Fakat ben biliyorum ki 3 yil icinde Istanbul'un hava sartlarinda o filmler pul pul dokulur...

    Film taktiracak olanlara nacizane tavsiyelerim:

    • En acik renk (ama seffaf degil) kirilmaya karsi guvenlikli film taktirin.

    • Ön cama asla film taktirmayin. Allah(c.c.) muhafaza, kaza yaptiniz yayaya çarptiniz, yaya ön caminiza savruldu, caminiz patlamadi, yaya hayatini kaybetti (Allah hiç kimseye böyle bir$eyi degil yayayla, kedi-köpekle dahi ya$atmasin, AMIN). Arabayi modifiye ettirdiginiz icin basiniz ekstra belaya girermis. VW saticisi öyle dedi. Bana mantikli geldi.

    • Marka film taktirin kesinlikle. Sanayiiden veya Bauhaus'tan alacaginiz noname filmleri evinizin, balkonunuzun camlarinda kullanin, arabanizda degil...

    quote:

    Orjinalden alıntı: 34UD5759
    - polis abiler haklı olarak filmli arabayı sevmiyor.. camdan içeri baktıklarında gülcemalinizi görmek istiyorlar.. 2005'te Poloyu yeni aldığımda 150 YTL verip yaptırdığım filmleri İzmir-Konak sahilde polisler durdurup bizzat bana muhtelif yerlerinden söktürdüler..


    Gülcemalimi gösteririm, gülümü göstermem
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hexa

    1.4 tsi 7 dsg de kullanılan şanzuman bmw'lerde kullanılan çift kavramallı 7 ileri şanzuman ile aynı mıdır _? yoksa tamamen farklı bir imalatmıdır.
    bu konuda bilgisi olanların paylaşmalarını rica ediyorum. şimdiden teşekkürler...


    Sayın hexa

    VOLKSWAGEN tarafından BORG-WARNER ortaklığı ile geliştirilen DSG (Direct Shift Gearbox - Direkt Schalt Getriebe) ilk olarak 6 İLERİ YAĞLI ÇİFT KAVRAMALI olarak geliştirilmiş, daha sonra 7 İLERİ KURU ÇİFT KAVRAMALI olarak da üretilmeye başlanmıştır. Çok az sürtünme ve işletme kaybı olan bu otomatik vites kutularında POMPA-TÜRBİN (STATOR-ROTOR) (TORK KONVERTÖRÜ - WANDLERAUTOMATIK) olmadığından, normal vites kutular gibi ama elektronik kontrollü debriyaj bulunduğundan çok daha hızlı (anlık, Formula 1'den de hızlı) vites değiştirilebiliyor ve sanılan, düşünülen ve inanılanın tam aksine bu defa otomatik vites kutusu manüel vites kutusune göre DAHA AZ yakıt harcıyor.

    Geleceğin bu vites kutularında olduğunu gören diğer markalar da başka vites kutusu üreticileri ile ortaklık yapmış, BMW de Alman GETRAG vites kutusu üreticisi ile Çift Kabramalı Vites Kutuları geliştirmiş ve üretime başlamıştır.

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü

    />
    />

    Namen bzw. Marken bei Autoherstellern und Zulieferern:

    Alfa Romeo DDCT (ab 2009 im "Alfa Romeo MiTo")
    Ferrari – ? (ab Januar 2009, 7-Gang Doppelkupplungsgetriebe im "Ferrari California")
    Porsche – PDK (ab Juli 2008 im Porsche 911)
    Getrag – GETRAG PowerShift® bzw. DCT (Dual Clutch Transmission)
    BMW – M DKG Drivelogic (Markteinführung März 2008 im BMW M3)
    Chrysler – PowerShift® (Vorstellung auf der IAA 2007 im Dodge Journey in Kombination mit 2.0L Turbodiesel)
    Ford – Powershift (Markteinführung Frühjahr 2008)
    Mitsubishi – Twin Clutch SST (Sport Shift Transmission) (Vorstellung Nov-2007 im Mitsubishi Lancer Evolution X)
    Volvo – Powershift (Markteinführung im Mai 2008 im Volvo C30, Volvo S40 und Volvo V50 in Kombination mit 2.0L-Turbodieselmotor)
    LuK – PSG (Parallelschaltgetriebe)
    Ricardo Engineering [1]
    Bugatti – DSG (im Bugatti Veyron, 7-Gang-DSG)
    Volkswagen – DSG (Direktschaltgetriebe)
    Artega – DSG (Vorstellung im Artega GT, 6-Gang DSG von VW)
    Audi – S tronic
    Seat – DSG
    Škoda – DSG
    Volkswagen – DSG (Markteinführung 2002, verschiedene Modelle)

    bostonvolkswagen.blogspot.com/2008/02/tech-talk-dsg-transmission.html
    The Direct-Shift Gearbox or DSG (Direkt-schalt getriebe) is an electronically controlled, twin-shaft dual-clutch manual gearbox, without a conventional clutch pedal, with full automatic, or semi-manual control. In simple terms, it is two separate manual gearboxes, contained within one housing, and working as one unit. It is designed by BorgWarner and initially licensed to Volkswagen Group (which owns the Volkswagen, Audi, SEAT, Bentley, Bugatti, Lamborghini, and Škoda brands). By using two clutches, fast shifts can be achieved, and the torque converter of a regular automatic transmission is eliminated. The DSG Transmission comes equipped on the 2008 Volkswagen GTI, GLI and Eos models.
  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.