Şimdi Ara

VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü (2080. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43.731
Cevap
133
Favori
4.524.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20782079208020812082
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    KAŞMİR KAHVERENGİSİ. Sayın A Korkmaz, sizin aracın kardeşi ama cam tavansız, şu Variant'a bakınız

    (artık cam tavanlı araç gelmiyormuş... )



     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü




    Taner Hocam,
    Neden artık cam tavanlı gelmiyormuş? Çok merak ettim doğrusu. Yazık olur bu araca vallahi
    Bu arada resimler için eline sağlık. CCyi ben de seviyorum ama sadece görüntü, fonksiyonellik olarak variant bana göre "daha bir araba" gibi geliyor

    Merhaba A Korkmaz arkadaşım,

    Resimdeki araç 1.4 TSI 7-DSG ve o nedenle henüz satılmadı, çünkü DSG'lisinin fiyatında 2.000 TL indirim yok, 6 ileri manüel vites olsaydı "daha TIR'dan inmeden satılmıştı" dedi satış temsilcisi.

    Doğuş Otomotiv çok garip bir şirket! Almanya'da VARIANT 2.000 Euro daha pahalı, bizde VARIANT 2.000 TL daha ucuz, hatta bastırılırsa 1000-1500 TL daha ucuza da alınabilir. Cam tavanın gelmemesine satış temsilcisi de şaşırdı, ama hiçbir listede görünmüyormuş. 5 ay önce benim araçtan aynı bayiye 1 hafta içinde 1 değil 2 adet gelmesi bence büyük tesadüf, ama iyi bir tesadüf, çok şükür ki Beyaz Gece şu anda otoparkta ve havalar güzel gidiyor, gündüz 26 derece ve güneşli ve kuru, araç da tertemiz yıkandı, tam cam tavan açık gezme zamanı.

    Adana'dan selamlar,

    Taner Göde
  • Arkadaşlar bu MULTIFUEL'deki YAKIT KARIŞIM SENSÖRÜNÜ inceledim, resimlerini çektim. Önce NORMAL bir 1.4 TSI 160 HP ve MULTIFUEL bir 1.4 TSI 160 HP.

    1.4 TSI 160 HP
    TWINCHARGER
    Turbo + Kompressor
    16V DOHC MULTIFUEL
    (VW CC)

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    1.4 TSI 160 HP
    TWINCHARGER
    Turbo + Kompressor
    16V DOHC
    (VW SCIROCCO SPORTLINE)

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • YAKIT KARIŞIM SENSÖRÜ resimdeki parça, markası "Continental" (evet, bu şirket sadece lastik üretmiyor...)

    Henüz % 100 teyit edemedim ancak bunun bir oktan sensörü olduğunu düşünüyorum, çünkü 3 kablo var, bu da parçanın içinden geçen sıvının iletkenliğini NPN/PNP ölçen bir Hall Sensörü olduğu fikrini oluşturdu ama tabi olmayabilir de fakat mantıklı. (şu anda araştırıyorum, Continental Fuel Sensor, GM Flex Fuel sensor ile ilerleme kaydediyorum).

    Ne yazık ki bu parça Türkiye'deki VW PASSAT ve VW CC'lerde hiçbir işe yarmayacak, arkadakı MULTIFUEL yazılarının sökülmesi gibi...

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü



    Evet, aynen dediğim gibi, CONTINENETAL marka YAKIT KARIŞIM SENSÖRÜ!

    Key information / Function

    Flex Fuel Sensor

    The Continental Flex Fuel Sensor determines the percent Ethanol contained in a Gasoline / Ethanol mixture. Sensor also provides temperature output of the fuel. The sensor meets 2012 US and European Legislative changes for Emissions and Diagnostics (Lev II, EUVI, OBDII and EOBD).
    The Flex Fuel Sensor is mounted in the fuel line between the fuel tank and injectors.

    Application

    Wide range of applications:
    Flexible fuel engine (ethanol/gasoline)
    Adaptations under investigations to measure methanol, biodiesel... content in fuel mixtures
    Passenger Cars and Trucks

    Benefits

    High degree of accuracy ideal for fuel efficiency and for the needs of Direct Inject and SIDI engines. Immediate detection of Ethanol content in Gasoline / Ethanol mixture – no delay. Reduced risk of stall conditions in cold temperature. Addresses saddle tank design for determining Ethanol content. Long term production historyFuel temperature output available.

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • Bu da çalışma şekli (mantığı)...

    http://www.cvel.clemson.edu/auto/sensors/flex-fuel-sensor.html

    Basic Description

    The so called flexible fuel vehicle (FFV) runs on normal gasoline but also blends of gasoline and ethanol. In the US and Europe E85 is a common fuel which includes 85 % of ethanol and 15 % of gasoline. The limit in ethanol content is set to avoid cold starting problems during cold weather and to reduce ethanol emissions at low temperatures. Due to the lower energy density of ethanol compared to gasoline, the fuel economy is reduced by up to 30 %. However, the performance of the engine remains the same.

    There are flexible fuel vehicles that adjust the fuel injection based on the oxygen sensor’s signal. The stoichiometric air/fuel mixture for gasoline is 14.7 whereas for E85 the required mass of air is 8.765 times the mass of the fuel to be burned in the cylinder. If the ethanol content in the fuel increases the oxygen sensor will indicate a lean mixture and the ECM will increase the amount of fuel injected. When using this method any change in the air/fuel ratio will result in an adjustment of the fuel injection, even though the change might be related to some failure in the system. Therefore, it is more accurate and reliable to employ a flexible-fuel sensor, also called flex-fuel sensor. The sensor determines the ethanol content of the fluent fuel before it is injected. For an immediate response the location of the sensor is chosen as close to the injector as possible.

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    The picture above shows the measurement cell of the sensor. It is basically a cylindrical capacitor consisting of two tubes, the inner and outer electrode. The fuel flows through the gaps between. An AC voltage is applied to the electrodes. The relative permittivity of the fuel changes with the ethanol content, which leads to a change in the capacity accordingly (picture on the left). As the capacitance increases with increasing ethanol content, the oscillation frequency in the system will decrease and vice versa.

    The analog frequency output is tied to a microprocessor which determines the capacitance by working backwards from the measured frequency. Due to the correlation between ethanol’s permittivity and the fluid’s temperature, the microprocessor corrects the capacitance for temperature variations in the fuel according to the output from the temperature measurement (NTC thermistor). In addition, errors caused by the different conductivities of gasoline and ethanol are corrected.

    The frequency of the single-wire output of the microprocessor to the ECM indicates the percentage of ethanol in the fuel. If required by the OEM the pulse width of the signal will indicate the fuel temperature. The ECM adjusts the injection according to the blend of the fuel, which leads to a stoichiometric combustion.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 22 Mart 2012; 23:46:35 >
  • Etanol için olan multifuel yazısını sökmenin acaba hukuki bir sebebi mi var?

    Ben şahsen alabiliyor olsam bu yazıdan gurur duyarım. Bugün alandaki önemli kişilerden duyduğuma göre petrol fiyatları daha da yukarı gidecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PASSAT'ın "sütunlarının içi boş" diyenler oldu.

    Buyurun VARIANT'ın C sütunu. Eiffel Kulesinin direkleri gibi mübarek. Bunun içi boş olsa ne olur? Aracın üst yapısını taşıyor, ayrıca içinde Roll-Bar gibi olmasa da ters dönmede içe doğru göçmeyi engelleyen kuvvetlendirilmiş bölmeler var.

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    Etanol için olan multifuel yazısını sökmenin acaba hukuki bir sebebi mi var?

    Ben şahsen alabiliyor olsam bu yazıdan gurur duyarım. Bugün alandaki önemli kişilerden duyduğuma göre petrol fiyatları daha da yukarı gidecek.

    Hiçbir sebebi yok, "Doğuş Otomotiv söktürüyor" şeklinde bilgi aldım. Araçların arkasında MULTIFUEL yazısını görmek istemiyorlarmış, müşteriler bu yazının ne anlama geldiğini sordukları için 2 saat boyunca açıklama yapmak ve araçların E85 Etanol karışımı ülkelere özel üretildiğini ve bir sürü daha bilgiyi ayrıntılı olarak açıklamak yerine plastik kaldıraç ve pasta polişle 5 dakikada yazıyı söküyor ve bu merakı daha ortaya çıkmadan kaynağında ortadan kaldırıyorlar.
  • şimdi ben şunu merak ediyorum. elinde 1.4 tsi twin charger 160+ hp motor varken, neden 1.4 tsi bi-fuel 160 hp motor takar ve güney amerika (brezilya) harici pek bir yerde kullanılma imkanı olmayan bir aracı burada satmaya çalışırsın?
  • Orijinalden alıntı: Taner Göde

     VW Passat sahipleri ve sevenler kulübü


    Sayın Göde Yorum ve kaliteli analizlerinizi hep takip ediyorum; Konu biraz farklı fakat sizin fikrinizin önemli olduğunu düşünmekteyim, sizce Vw cc mi yoksa Yeni bmw F30 mu? Gerçi onunda yeni 1598 cc motorlusunu bekliyoruz ama nezaman geleceği muamma.. İkisi hakkında bir karşılaştırma istesem değerli vaktinizi almış olurmuyum, şimdiden cevap versenizde..vermesenizde teşekkür ederim, hayırlı cumalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    şimdi ben şunu merak ediyorum. elinde 1.4 tsi twin charger 160+ hp motor varken, neden 1.4 tsi bi-fuel 160 hp motor takar ve güney amerika (brezilya) harici pek bir yerde kullanılma imkanı olmayan bir aracı burada satmaya çalışırsın?

    Özetlemek belki biraz zor ama bir cümlede ifade etmeye çalışayım: VW PASSAT ve V gW CC'deki 1.8 TSI 160 HP'lik motorun vergisi fazla olduğundan Doğuş Otomotiv İskandinav ülkelerine özel üretilen bir 1.4 TSI 160 HP E85 motoru "sırf motor hacmi küçük olduğı için" (!) Türkiye'ye getirmektedir, yani motorun amacı katakulliye getirilmiştir, motorun etanolde çalışma yeteneği gözardı edilmiş, sadece 160 HP'lik bir 1.4 TSI olduğu için Türkiye'ye "kanalize" edilmiştir...
  • CC'nin içi hakikaten boşmuş.
    Malkara Keşan tarafına giden CC'lerde böyleymiş.
    Umarım ilerleyen zamanlarda daha doluları gelir. Eminim dolusuna talep daha fazla olacaktır.
  • ağbi bu etiketleri çıkarmak yerine bizde petrole bağımlılığımızı azaltmak amacıyla birezilya gibi elimizdeki fazla veya para etmeyen bakliyatlardan etenol üretip bu araçları yaygınlaştırsak sizce de daha iyi olmaz mı. üstelik bildiğim kadarıyla benzinli motoru lpg ye çevirmektense etenolle çalışır hale getirmek kolay ve daha maliyetsiz .
    gerçi buna müseade etmezler birilerinin cebine delik açılır o zaman. halk biraz rahata kavuşur. benzinden aldığı 3000tl lik vergiden de olmak işlerine gelmez.
  • adam acımadan 100 000 tl veriyorsa bırakın da poposu deriye değsin tepesinde de güneşi görsün.
    passat alırken mercedes c ye baktım . motor ve şanzuman olarak hoşuma gitmeyince passatta karar kıldım ama mercedes alsam cam tavansız xenonsuz almazdım. ee o kadar para veriyoruz dimi.
  • arkadaşlar banamı öyle geliyor yoksa araçtaki yol sesi ilk günlere göre artıyormu. ilk aldığımda pütürlü asfaltla kaymak asfalt arasındaki farkı anlayamıyordum şuansa rahatlıkla farkediliyor. bi fluence veya corolla gibi değil ama yinede eski sessizliği yok.
  • Passat siparişi vermemdeki en önemli etkenlerden biri yalıtım konusuna önem vermesi idi, eğer dedikleri gibi bu yalıtım kalitesi sonradan kayboluyorsa hayal kırıklığına uğrarım.
    siprariş verdiğim Passat ayın 14'ünde gemiye yüklenmiş, herhalde şu an yoldadır. Acaba ne kadar sürede Türkiyeye ulaşır? gümrük işlemleri uzun sürermi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atitrend

    arkadaşlar banamı öyle geliyor yoksa araçtaki yol sesi ilk günlere göre artıyormu. ilk aldığımda pütürlü asfaltla kaymak asfalt arasındaki farkı anlayamıyordum şuansa rahatlıkla farkediliyor. bi fluence veya corolla gibi değil ama yinede eski sessizliği yok.

    Hava basınçlarını mutlaka kontrol ettirin. Eşimin aracına dün LPG aldım, tüy gibi direksiyon felaket ağırdı, fazla da yol sesi vardı, ama o kadar yavaş ağırlaşmış ki her gün bir derece, eşim farketmemiş. Havaları arttırdım, direksiyon tüy gibi oldu, yol sesi de kesildi. Ayda 1 defa havaları kontrol etmek gerek.

    Aracın parçaları zaman geçtikçe birbirine adapte olur (iç içe geçer, oturur, uyum sağlar, yerleşir) ve mafsallar, helezonlar, bilyalar vb. ne kadar hareketli parça varsa yavaş yavaş senfoni orkestrası gibi kendi şarkısını çalmaya başlar, fakat bu asla sizi rahatsız edecek bir ses değildir ve olamaz da. Havaların ısınmasından dolayı araçta gevremeler olacak, bu da zaman zaman batan Titanic transatlantiğinin iki parçaya ayrılırken çıkardığı mekanik kükreme sesine benzer sesler çıkarabilir ama normaldir ve herşey kontrol altındadır, PASSAT sınıfı içerisinde ses yalıtımı en iyi otomobillerden birisidir ve özellikle B7 kasada ses izolasyonuna önem verildiği VW tarafından lansmanda sürekli tekrarlanmıştır.

    Çok rahatsız edici bir ses gelirse servise gitmenizi tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turgutreis5

    Passat siparişi vermemdeki en önemli etkenlerden biri yalıtım konusuna önem vermesi idi, eğer dedikleri gibi bu yalıtım kalitesi sonradan kayboluyorsa hayal kırıklığına uğrarım.
    siprariş verdiğim Passat ayın 14'ünde gemiye yüklenmiş, herhalde şu an yoldadır. Acaba ne kadar sürede Türkiyeye ulaşır? gümrük işlemleri uzun sürermi?

    Gemiden inmesi, gümrükleme (çok kısa sürüyor, çünkü vergiler araç satıldığında ödeniyor, pek bir işi yok yani terminalde) ve TIR'la taşınıp yetkili bayiye gelmesi 1 haftadan kısa sürer. Nisan ayında yeni PASSAT'ınıza binersiniz inşallah. Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
  • yol sesi rahatsız edecek seviyede değil hatta daha öncede bahsettim bir merso c serinden 3 serisi bmw den çok daha iyi. ama sıfır haline göre biraz artı . ama hala çok memnunum. yakıt ta yavaş yavaş düşmeye başladı . yakıt fiyatlarıda aşağı düşse çok daha memnun olurum.
  • passat b7 de arkada hava yastığı yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahniz

    passat b7 de arkada hava yastığı yok mu?

    bildiğim kadarıyla arka yan hava yastıkları opsiyonel olarak alınabiliyor ancak bence standart olmalıydı bu seviyede/fiyatta bir araçta.
  • 
Sayfa: önceki 20782079208020812082
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.