Şimdi Ara

VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR (2362. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47.600
Cevap
124
Favori
1.170.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23602361236223632364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Negatiwe kullanıcısına yanıt
    Kapora gönderip vekaleti çıkarttım bile Serdar Hocam;





     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M.L.Crassus -- 15 Nisan 2017; 17:37:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Kapora gönderip vekaleti çıkarttım bile Serdar Hocam;





     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    Hocam hayırlı olsun güzel günlerde kazasız belasız sürüşler. Zübeyir!!! Yeni araç kutlama !!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rodaj dönemi 1000km yo,l nereye gitsek acaba:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N KUL kullanıcısına yanıt
    Bunu düşünmemiştim , rodajı bir defada halletmek lazım yine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam en temiz rodaj bir solukta olanıdır:) Hafif yağ ekleriz 1lt yağ olsun bagajda. Plastik kokuları filan uçup gitsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki ilginizi çeker diyerekten




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forzaGilles -- 16 Nisan 2017; 22:14:49 >
  • forzaGilles kullanıcısına yanıt
    Motorun içinde çapaklar olurmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N KUL kullanıcısına yanıt
    Biraz sallamıslar sanki :-))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forzaGilles kullanıcısına yanıt
    Bu kadar yağ değişimini nerde nasıl yaptırtacağız mesele o. 100km - 500km - 1000km ooo . 5000km 'de servise gel dediklerinde yine yağ değişmiyor ki. Gerçi buradaki teori de motorlarda sorun çıksın ki servis para kazansın üzerine kurulu. Peki soru ; motoru sorunuyla nam yapan bir firma ne kadar araç satabilir , namı ne hale gelir? Aracı misal 500km de çağırıp yağ ve filtre değiştirse ; bu firma servisten de daha çok kazanmış olur zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Motorun içinde üretimle alakalı bir kusur varsa yavaş kullanıp kendini yenilemeyeceğine göre motor rodajı bence yoktur. Yeni otomobil için lastikler,diskler ve balataların tam performans vermeleri için 200-300km kadar bir rodaj dönemi vardır diye düşünüyorum. Direk yola çıkıp yüksek hızlara çıkılırsa motor yağındaki eksiltme normalden daha fazla olur. Sıfır otomobil alıp ilk 1000km 160km üstü hızlarda kullanılırsa 1-1.5lt motor yağı tüketebilir. Motora koyulan ilk motor yağı normalinden (daha ince) farklı olabilir:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N KUL

    Motorun içinde çapaklar olurmuş

    o eskidendi. yeni nesillerde punto motorunda bile çapak yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Bu kadar yağ değişimini nerde nasıl yaptırtacağız mesele o. 100km - 500km - 1000km ooo . 5000km 'de servise gel dediklerinde yine yağ değişmiyor ki. Gerçi buradaki teori de motorlarda sorun çıksın ki servis para kazansın üzerine kurulu. Peki soru ; motoru sorunuyla nam yapan bir firma ne kadar araç satabilir , namı ne hale gelir? Aracı misal 500km de çağırıp yağ ve filtre değiştirse ; bu firma servisten de daha çok kazanmış olur zaten.

    Tam olarak izlememişsiniz sanırım., açıkça belirtiyor bu kadar basit bir şey için servise gitmenize gerek yok diye zaten belirtiyor., alın yağı ve filtreyi dışarda sanayide değiştirin diye belirtiyor., servise gitseniz bile kimse size neden yağ değiştirmek istiyorsunuz diye hesap soramaz., Yağı dışarda değiştirdiğinizi de kimse anlamaz zaten., Sorduğunuz soruyu cevaplıyayım kimse 500km 'de motorunuzun arıza çıkaracağını söylemiyor., Bu sadece motorun uzun ömürlü sağlıklı olması için önerilen bir şey., pistonun silindir içinde süpürdüğü mesafe dediğimiz "stroke" dediğimiz arada kalan mesafeyi süpürüken birbirine yabancı iki metal parça/parçalar her nekadar uyumlu olarak üretilse de tam olarak uyumlu çalışabilmesi için belli bir süre çok fazla sıkıştırılmadan alıştırma sürecine tabi tutulması gerekir.,
    Bu alıştırma devresi sonunda uygun film tabasına ulaşılır ki pistonların süpürdüğü kısımlar tam kıvamında kurum tabası oluşması gereklidir., dikkat ederseniz rodaj devresi ilk 1000-1500km sonrası biter ve devamında ise tam tersi olarak artık biraz motora yüklenilerek motoru açmamız gerekir., Merdes,bmw, porsche, bentley hangi aracını alırsanız alın seri üretimde her araba motorun alıştırma süresine tabi tutulması gerekli., hatta halaa Ferrari halaa 50 yıl öncesindeki üretim teknikleri ile her bir aracın motoru için ayrı bir özel kil'den kalıp hazırlıyarak üretmektedir., Yeni teknikler ve teknolojik gelişmeler bazen olumlu yansımıyor., Bu gelişmeler genelde aracı mümkün olduğu en kısa sürede banttan indirip üretilmesini tamamlanmasından başka bişey için değil malesef., Şimdi yeni doğan bebeğe hadi hemen kalk yürümeye başla, sonra bu yetmezmiş gibi hızlan koş diyee birşey mümkün olabilir mi? Evet artık teknoloji çok gelişti ama bu gelişim bize olumlu yansımaları olmuyor., aynı zamanda bazı olumsuzlukları da beraberinde getiriyor., Eski teknikler ile üretilen arabalar 1.000.000km'yi çok rahat görebilirken., şimdiki araçlarda bu km'leri görebilmek hayalden ibaret., Hiç bir üretici artık bu kadar sağlam araba üretmek istemiyor., Tabii şunu da belirtmek isterim radoja inanmak-inanmamakta sizin bileceğiniz bişey., para sizin, araba sizin, zevk sizin, keyif sizin .....

    Yeni aracınız hayırlı olsun sevdiklerinizle birlikte güzel günlerde kullanın..




  • Golf7 boğaz kelebeği değişimi ve 90 bin bakımı 3300tl😡

    Sahibindeeenn😀

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N KUL

    Golf7 boğaz kelebeği değişimi ve 90 bin bakımı 3300tl😡

    Sahibindeeenn😀

    Triger de dahil mi Nazim Abi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Triger yokmuş hocam zincir varmış,v kayışı değişimi kayışın durumuna göre değişirmiş. Epc ışığı yandı araç 10km hızı geçmedi,çekiciyle servise gitti araç,boğaz kelebeli arızalı değişmesi gerekiyormuş,zaten 90bin bakımına da 400km kalmıştı. Süspansiyondan gelen seslerin giderilmesi için (yağlanması) 200tl. Bakım filan fatura kabardı tabiki:) Forester'in 60bin bakımı disk ve balatalar ,salıncak burçları ,motor yağı ve filtreler 3800tl. Artık ucuz servis yok hocam. Normal bakım motor temizliği vs 1k

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N KUL kullanıcısına yanıt
    2017 itibarıyla araçlar satış adedi olarak da düşeceği için kâr amaçlı olarak servislere abanabilirler Nazım Abi. Hemen hemen hepsi bu sene aşırı zam yapmaya başlamışlar takip ettiğim konularda gördüğüm kadarıyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullandığım 3. DSG 'li aracım A4 1.4 TFSi. 3 aracın da karakteri çok farklı , DSG yazılımı çok farklı.



    A3 Sedan TDi ile Stronic düz gidişte AUTO konumda kendini boşa almazdı. Yokuş aşağı gaz vermedigim durumlarda da almazdı. Durduğum anlarda ise Auto Hold devreye girdiği anda kavramayı ayırırdı. A4 TFSi ise gaz vermediğim her anda AUTO konumda dahi olsa kavramayı boşa alıyor. A3 Sedan TDi sadece Efficiency modda bu sürüş stilini sergilerdi. A4 TFSi'da Comfort mod da AUTO mod da birbirine benziyor ve hemen kavrama ayırıyor. İşin ilginç yanı dur kalk trafikte ise Auto Hold devreye girse bile kavramayı ayırmayabiliyor. Tahmin ediyorum ki A4 TFSİ'ın kavrama ömrü A3 Sedan TDi'dan kısa olabilir. Zamanla deneyimleyecegiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus

    Kapora gönderip vekaleti çıkarttım bile Serdar Hocam;





     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    Hayirli olsun :)



    A4 mu A6 mi? Bi de fiyat, donanim durumu falan nedir?



    Yakin bi zaman icinde ben de degistircem araci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yarkan88 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ediyorum Yağız Hocam. Araç A4 , jantlar nedeniyle yandan A6 ile karıştıran olabiliyor. ST aracı bana ilk göstereceği vakit park alanında bulamamıştı. A6 sandigi icin bunu açmak aklına gelmedi Ben fark edip gösterdiğimde cevabı A6 o olmuştu A6'larda daha çok denk gelen opsiyonel bir jant üzerindeki , o nedenle yandan karışıyor demek ki.



    Motor vergi mevzusu , bütçe nedeniyle zorunlu olarak 1.4 TFSi 150hp . Donanım SPORT , opsiyonel olarak ise Led Farlar + Led Stop ile 18" bu jantlar mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Guzel arac ve opsiyonlar gayet guzel. Nedir peki anahtar teslim fiyati?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23602361236223632364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.