Şimdi Ara

VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR (1477. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
47.600
Cevap
124
Favori
1.170.293
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 14751476147714781479
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.2 dsg comfortline ile bugun 100kmlik bi surusum oldu bunun 2 -3 km yol yapim calismasindan oturu stabilizeydi. Highline gore daha darbe emici ve yumusak suspansiyon olduguna , normal seyirde iken highline sahibi olarak bana torsiyonu hissettirdigine birkezdaha tanik oldum. Comfortline suruculerine highline'akesin binmelerini bagimsiz susp. Farkini gormelerino tavsiye ederim. Sanirim buna tarik hocam tanik oluyo haricimde ayni kaderi paylasiyo gibiyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Negatiwe

    Murat hocam yine vermişsin alttan alttan odunu

    Böyle bir güzelliğin olduğunu bilip de unutmak, daha doğrusu unutabilmek mümkün mü?
    Mümkün değilse de ben hatırlatayım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SILVERSHADOW -- 15 Temmuz 2014; 7:56:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: martuc

    Como golunden golf sw.

    Italyada dıkkatımı ceken sey tum dıjon jantlı golflerde halojen far vardı
     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    Avrupa ülkelerinin hepsinde standart paketin tüm özellikleri bire bir aynı değil Mahmut Hocam...
    Şu malum sitedeki çakma GTI ilanının peşine düşüp araştırırken görerek şaşırmıştık.
    İlk aklıma gelen bizdeki comfortline'larda standart olan piano black konsol kaplaması onlarda sadece highlinelarda var.
    İyi tatiller...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    quote:

    Orijinalden alıntı: martuc

    Como golunden golf sw.

    Italyada dıkkatımı ceken sey tum dıjon jantlı golflerde halojen far vardı
     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    Avrupa ülkelerinin hepsinde standart paketin tüm özellikleri bire bir aynı değil Mahmut Hocam...
    Şu malum sitedeki çakma GTI ilanının peşine düşüp araştırırken görerek şaşırmıştık.
    İlk aklıma gelen bizdeki comfortline'larda standart olan piano black konsol kaplaması onlarda sadece highlinelarda var.
    İyi tatiller...



    almanyada highline larda composition media değil composition touch isimli ilkel bir radyo var. bende bunu ekliim bari=)




  • Karadag Budva'dan selamlar :)
     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba,

    Sizlere danışmak istediğim bir husus var. Aracım Golf 7 1.4 122. Aldığım günden beri tam olarak stabil olmayan çekiş gücü canımı sıkmakta. Sanki aracın tork değeri sürekli değişken gibi hissettirmekte. Ve bu olay gaza ne kadar bastığınızla pek alakalı değil. Diyelim ki orta karar 2. viteste 1500 devirden itibaren hızlanıyoruz ve bahsettiğim gibi çekiş olması gerektiği gibi değil. Gazdan ayağımı çekip birkaç saniye sonra tekrar aynı ayarda bastığımda çekiş artabiliyor. Veya 2.de olmazsa 3 veya 4. de de normale dönebiliyor. Bu dengesizliği nadiren de olsa bazı günler hiç yapmazken bazen de daha sık yapabiliyor. Birkaç ay önce servise götürdüğümde cihaza bağlayıp birşey yok dediler. Ben de ısrarcı olunca o zaman N75 valfini değiştirelim dediler. Değiştikten sonra bir durum haricinde normale dönmüştü. O durum da şu idi: 1.viteste çok az yürüyüp hemen 2 ye attığınızda 2. vites boyunca istenen çekiş yoktu. Ama 1 de biraz hızlanıp devam ettiğinizde bir sıkıntı kalmıyordu. Ancak bir süre sonra yine ilk haline döndü makine. (Bu sıkıntı her viteste hissedilmekte bu arada)

    Şimdi aklıma gelen olasılıklar şunlar. Ya dump valve kaçırıyor ya da waste gate. Sizlerin arasında buna benzer durum yaşayan oldu mu? Veya aklınıza gelen bir arıza kaynağı var mıdır? Ayrıca Ankara'da gitmem gereken yetkili servis ve bulmam gereken usta tavsiyeniz var mıdır?

    (Yakıt kalitesi, hava durumu, yol durumu, yük durumu gibi parametrelerin etkisi yok)

    Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler.




  • Aynı motorlu araca sahibim ve bu tip bir sorun yaşamadım. Malesef benim bir fikrim yok hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oldcompany

    Arkadaşlar merhaba,

    Sizlere danışmak istediğim bir husus var. Aracım Golf 7 1.4 122. Aldığım günden beri tam olarak stabil olmayan çekiş gücü canımı sıkmakta. Sanki aracın tork değeri sürekli değişken gibi hissettirmekte. Ve bu olay gaza ne kadar bastığınızla pek alakalı değil. Diyelim ki orta karar 2. viteste 1500 devirden itibaren hızlanıyoruz ve bahsettiğim gibi çekiş olması gerektiği gibi değil. Gazdan ayağımı çekip birkaç saniye sonra tekrar aynı ayarda bastığımda çekiş artabiliyor. Veya 2.de olmazsa 3 veya 4. de de normale dönebiliyor. Bu dengesizliği nadiren de olsa bazı günler hiç yapmazken bazen de daha sık yapabiliyor. Birkaç ay önce servise götürdüğümde cihaza bağlayıp birşey yok dediler. Ben de ısrarcı olunca o zaman N75 valfini değiştirelim dediler. Değiştikten sonra bir durum haricinde normale dönmüştü. O durum da şu idi: 1.viteste çok az yürüyüp hemen 2 ye attığınızda 2. vites boyunca istenen çekiş yoktu. Ama 1 de biraz hızlanıp devam ettiğinizde bir sıkıntı kalmıyordu. Ancak bir süre sonra yine ilk haline döndü makine. (Bu sıkıntı her viteste hissedilmekte bu arada)

    Şimdi aklıma gelen olasılıklar şunlar. Ya dump valve kaçırıyor ya da waste gate. Sizlerin arasında buna benzer durum yaşayan oldu mu? Veya aklınıza gelen bir arıza kaynağı var mıdır? Ayrıca Ankara'da gitmem gereken yetkili servis ve bulmam gereken usta tavsiyeniz var mıdır?

    (Yakıt kalitesi, hava durumu, yol durumu, yük durumu gibi parametrelerin etkisi yok)

    Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler.

    Bu durum bende de oluyor.Gerçekte benim araba DSG şanzıman,ancak gaza yüklendiğinizde biraz gecikmeli kalkış oluyor.Zaten bunun olması normal,çünkü ani kalkışlarda pistonların zarar görmemesi için bu sistemi koymuş olabilirler. Ya da vites değiştirmek için yeterli motor devirini beklemeden vitesi değiştiriyorsunuz.Yani hatalı vites kontrolu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi levent17 -- 15 Temmuz 2014; 11:15:35 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent17

    quote:

    Orijinalden alıntı: oldcompany

    Arkadaşlar merhaba,

    Sizlere danışmak istediğim bir husus var. Aracım Golf 7 1.4 122. Aldığım günden beri tam olarak stabil olmayan çekiş gücü canımı sıkmakta. Sanki aracın tork değeri sürekli değişken gibi hissettirmekte. Ve bu olay gaza ne kadar bastığınızla pek alakalı değil. Diyelim ki orta karar 2. viteste 1500 devirden itibaren hızlanıyoruz ve bahsettiğim gibi çekiş olması gerektiği gibi değil. Gazdan ayağımı çekip birkaç saniye sonra tekrar aynı ayarda bastığımda çekiş artabiliyor. Veya 2.de olmazsa 3 veya 4. de de normale dönebiliyor. Bu dengesizliği nadiren de olsa bazı günler hiç yapmazken bazen de daha sık yapabiliyor. Birkaç ay önce servise götürdüğümde cihaza bağlayıp birşey yok dediler. Ben de ısrarcı olunca o zaman N75 valfini değiştirelim dediler. Değiştikten sonra bir durum haricinde normale dönmüştü. O durum da şu idi: 1.viteste çok az yürüyüp hemen 2 ye attığınızda 2. vites boyunca istenen çekiş yoktu. Ama 1 de biraz hızlanıp devam ettiğinizde bir sıkıntı kalmıyordu. Ancak bir süre sonra yine ilk haline döndü makine. (Bu sıkıntı her viteste hissedilmekte bu arada)

    Şimdi aklıma gelen olasılıklar şunlar. Ya dump valve kaçırıyor ya da waste gate. Sizlerin arasında buna benzer durum yaşayan oldu mu? Veya aklınıza gelen bir arıza kaynağı var mıdır? Ayrıca Ankara'da gitmem gereken yetkili servis ve bulmam gereken usta tavsiyeniz var mıdır?

    (Yakıt kalitesi, hava durumu, yol durumu, yük durumu gibi parametrelerin etkisi yok)

    Yardımcı olursanız çok sevinirim. Teşekkürler.

    Bu durum bende de oluyor.Gerçekte benim araba DSG şanzıman,ancak gaza yüklendiğinizde biraz gecikmeli kalkış oluyor.Zaten bunun olması normal,çünkü ani kalkışlarda pistonların zarar görmemesi için bu sistemi koymuş olabilirler. Ya da vites değiştirmek için yeterli motor devirini beklemeden vitesi değiştiriyorsunuz.Yani hatalı vites kontrolu.

    Sizin bahsettiğinizle benim durumum farklı. Çünkü çekiş gücündeki dengesizliğin vites değiştirmeyle alakası yok. Veya turbo lag de değil benim sıkıntım. Bahsetmiş olduğum düşük devirde vites değiştirme senaryosunda üst devirlere çıkınca da çekiş yeteri kadar yükselmiyordu. Aynı viteste bile aynı devirde her gaza basışımda farklı tork hissediyorum. Ve gerçekten can sıkıcı bir durum.




  • Bu durum kötü yakıt ile de bağlantılı olabilir.Yakıt tankı boşaldıktan sonra güvenilir bir istasyondan yakıt alıp deneyiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yarkan88

    Karadag Budva'dan selamlar :)
     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    İyi Tatiller Yağız Hocam...




  • levent17 L kullanıcısına yanıt
    Maalesef onunla da ilgisi yok çeşit çeşit yakıt denedim :)
  • dün gece biraz çekim yaptım ama karanlıkta güzel kareler ortaya çıkarmak zordu. yine de birşeyler paylaşayım dedim
     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SILVERSHADOW

    quote:

    Orijinalden alıntı: yarkan88

    Karadag Budva'dan selamlar :)
     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    İyi Tatiller Yağız Hocam...

    Merci murat hocam )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Audi A4 için kasa yenilenmesi yada makyaj konusunda zamanlama açısından her hangi bilgisi olan var mıdır acaba?!?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    belki yarın belki yarında da yakın diyebilirim kısaca
    muhtemelen seneye değişmiş olur
    yeni kasasında bi yerlerde 1.4 tsi ın kaput altına gireceğini okumuştum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topalkartal

    dün gece biraz çekim yaptım ama karanlıkta güzel kareler ortaya çıkarmak zordu. yine de birşeyler paylaşayım dedim
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SILVERSHADOW -- 9 Temmuz 2016; 11:05:21 >




  • Arkadaslar bisey dikkatimi cekti bu aksam. Sol aynada rezistans gibi kesik kesik cizgiler var ama sag aynada yok neyin nesidir isitici olsa sagda isitici yokmu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yarkan88 kullanıcısına yanıt
    iyi tatiller yagiz hocam, imrendik valla :)

    ufaklikla tatile gidersem sıkıntı yasar miyim ikiliemindeyim hala. daha 4 aylık ve güneyde bir yere gidersem sıcak sorun olur endisesindeyiz.

    buralar tam bizlikmis :)

    güneyde deniz kenarında değilde soyle yayla gibi bi yerde konaklayabilecdgimiz bir yer bilen varsa söylesin sevaba girsin :) izmir-Muğla bölgesi daha iyi olur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin_Karaduman

    Arkadaslar bisey dikkatimi cekti bu aksam. Sol aynada rezistans gibi kesik kesik cizgiler var ama sag aynada yok neyin nesidir isitici olsa sagda isitici yokmu?


    Dış bükey bölümün başladığı yeri söylüyor olabilirsiniz hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 14751476147714781479
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.