Şimdi Ara

VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR (1360. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
47.600
Cevap
124
Favori
1.170.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13581359136013611362
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Opsiyon listesine 4 kapı gelmiş! Yani diyorki istiyosan çıkart ve 2 kapı al. Allah kahretsin!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: focus_smmm

    Selamlar;

    Allah izin verirse; mesai durumu elverirse yarın, olmaz ise en geç cumartesi günü sipariş vermeyi hedeflemekteyim.

    Daha önce kısaca burda konuşuldu ve kararımı da vermiştim ama şanzıman tercihimi dsg den yana kullanacağım.

    Siparişi oluşturmayı düşündüğüm araçla ilgili detaylar muhtemelen şu şekilde olacaktır :


    Golf 1,2 Tsi
    Comfort
    Dsg
    Işık Görüş Paketi
    Bixenon Led Gündüz
    Sürüş Konfor Paketi
    Led Arka Stop + Yan ayna aydın.
    Renk ? ( Siyah ile Günbatımı Kırmızısı arasında halen kararsızım )
    Şu renkli yol bilgisayarı konusunda kararsızım. Olsa da olur olmasada.
    Jant Konusunda bilgim yok. İlave bir siparişe gerek var mı ? Üzerinde hangi jant ile gelir ?

    Sizce bu sipariş uygun mu ? Eklemek ya da çıkarmak ger
    eke
    n donanım var mı ?


    Eğer 1.2 tercih etmenizin ekstra bir sebebi yoksa ve ayırdığınız bütçe uygunsa 1.4 tsi dsg Highline daha uygun olur gibi geliyor. Zira siz nerdeyse comfortline aracı Highline'a dönüştürüyorsunuz. Şimdiden hayırlı olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sevgili @entelim;
    Aracınız hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız kullanın inşaalah.
    Bize de sevinmek düşer

    Sevgili @focus_smmm;

    Sizi bir zamanlar topluca Focus Mk.3 alma çabanızla tanımıştım ve gizliden gizliye kendimi de dahil etmiştim ama şimdi Golf'lerimizin aynı olacağına seviniyorum
    Zira sizi yüz yüze göremesem de zevklerimizin aynı olduğunu düşünmüşümdür

    Eğer otomatik vites olması şart değilse şiddetle 1.4 TSİ Highline Manuel tavsiye ederim.
    Donanım olarak çok daha fazlasını sunuyor.Motorun soluğu 120 üstünde kesilmiyor.Bence en önemlisi Tam bağımsız arka süspansiyonları ile daha da konforlu ve yol tutuş özellikle de virajlarda çok iyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drmert -- 3 Haziran 2014; 22:09:55 >




  • İlgilenen ve yardımcı olan, olmak isteyen bütün arkadaşlara çok çok teşekkür ediyorum.

    1,2 Tsi almak istemem tamamen ekonomik sebeple. Artık otomatik vites rahatlığı ile kullanmak istiyorum arabayı. H.line almak en güzeli ama o zamanda araba oluyor 80 bin Türk Lirası. Ama bunu yarın sakin kafayla yeniden değerlendireceğim.

    Sevgili drmert. Sanki sizi hatırlıyor gibiyim. Dh de değilse bile focus için oluşturulmuş özel bir site vardı. Orda yazdınız diye hatırlıyorum sanki. Yanılıyor muyum, bilmiyorum.

    Geçen sene sanırım bir akrabanıza jetta 1,2 almıştınız. İvmelenmesinden filan bahsetmiştiniz di mi :)

    Focus günleri.. Hey gidi günler heyy...

    Değerli arkadaşlar; manuel tercih sözkonusu ise hline olabilir. Ama otomatik olsun dersek bu seferde bazı seçeneklerden fedakarlık etmek gerekecek.

    Yani zor durumdayım anlayacağınız. :
    )





  • 3 kisi düz yol; genelde sehir disi 4-5 km si sehirici trafik rahat..
     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: focus_smmm

    İlgilenen ve yardımcı olan, olmak isteyen bütün arkadaşlara çok çok teşekkür ediyorum.

    1,2 Tsi almak istemem tamamen ekonomik sebeple. Artık otomatik vites rahatlığı ile kullanmak istiyorum arabayı. H.line almak en güzeli ama o zamanda araba oluyor 80 bin Türk Lirası. Ama bunu yarın sakin kafayla yeniden değerlendireceğim.

    Sevgili drmert. Sanki sizi hatırlıyor gibiyim. Dh de değilse bile focus için oluşturulmuş özel bir site vardı. Orda yazdınız diye hatırlıyorum sanki. Yanılıyor muyum, bilmiyorum.

    Geçen sene sanırım bir akrabanıza jetta 1,2 almıştınız. İvmelenmesinden filan bahsetmiştiniz di mi :)

    Focus günleri.. Hey gidi günler heyy...

    Değerli arkadaşlar; manuel tercih sözkonusu ise hline olabilir. Ama otomatik olsun dersek bu seferde bazı seçeneklerden fedakarlık etmek gerekecek.

    Yani zor durumdayım anlayacağınız. :
    )




    Hocam ikisi de GOLF ama ikisi de birbirinden farklı, birbirinden çok farklı. Sizin anahtariniz DSG. DSG olacaksa 1.2 Tsi olmasi daha makul gözüküyor ekonomik sebeple. 1.2 Tsi ve DSG birlikteliginde performans düşüklüğü hissetmezsiniz. DSG olmaz ise bu kez donanım açısından keyifli bir Manuel 1.4 tsi alınabiliyor. DSG bir üst motor ve donanıma geçecek kadar pahalı bir opsiyon diyebiliriz. Açıkçası biz ikinci aracı alırken 1.2 Tsi Comfortline haricindeki olasılıkları düşünmedik bile. Hissettiğimiz iki önemli eksiklik Sürüş Konfor Paketi ve tabiki Sürüş Profili Seçimi. Yokuslarda ve dur kalk trafikte ECO modu eksikliği hissediliyor. Ön arka park sensörü, görsel park desteği ve Cruise eksiklikleri de cabası. Kısmet böyleymiş diyelim bayide hazır olan aracı almak zorunda kaldık acilen. Çünkü elimizdeki aracı plansız bir şekilde alıcı bulunca devretmiştik. Sakin kafayla DSG 'nin sizin için önemini değerlendirin hocam. DSG olsun derseniz gerekli opsiyonlarla tercihinizi oluşturup siparişinizi geceriz. Hayırlısı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: levent17

    Kaputumdaki nazarlık..
     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR


    Uf! Levent Hocam düşündüğümden çok zarar vermiş taş. Hatta buna taş değil minik bir kaya parçası neden olmuş adeta. Geçmiş olsun. Iyi ki cama denk gelmemiş. Bu büyüklükte taş camı patlatırmış çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Opsiyon listesine 4 kapı gelmiş! Yani diyorki istiyosan çıkart ve 2 kapı al. Allah kahretsin!


    Bagaj kapagını bekliyoruz opsiyon olarak GTi için de 4 kapı opsiyon ya. 4.000-TL kadar yansıyor orada da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: entelim

    Aracımı aldım bugün Kavga döğüş kauçuk paspas aldım hediye olarak neredeyse kovacaklardı.
    Evime gelmek için 220km lik bir yol gittim. Yaklaşık 180km si 110km sabit hızla geri kalanı da şehir içiydi ki bir kısmı oldukça yoğun trafikti (2 şehir 4-5 tane ilçe geçtim). Döndüğümde 45km ortalama hız 6.8 ortalama tüketim gösterdi. İlerdi de daha da düşecekse tahminimden de iyi tüketimi var. DSG ise anlatılmaz yaşanır, umarım hiç bozulmaz 2 tane sorum var sizlere kızacaksınız bana eski sayfalarda var diye ama;

    1- Aracı durdurunca önce N ye alıp sonra el frenini çekiyorum en son P ye alıyorum doğru mu yapıyorum?
    2- Yokuş aşağı ayağını gazdan çekersen DSG yarım debriyaj yapar kavramayı yer demişti birisi doğru mu?






    Allah kazasız belasız keyif ve sağlıkla kullanmayı nasip etsin hocam. Hayırlı olsun.

    1- Park etme yönteminiz doğru.
    2- Yokuş aşağı giderken gaz vermezseniz hiç bir zararı olmaz. Dur kalk modunda düz yolda veya yokuş yukarı yavaş yavaş giderken yarım kavrama yapar. Fırsat buldukça trafik ışıklarında (Start Stop'un devreye girmediği anlarda ) dururken elle N konuma alarak biraz nefes alma imkanı taniyabilirsiniz. Start Stop devreye girdigi anlarda zaten asinma hareketi de durmus oluyor ve N'ye almaya gerek kalmiyor. Seyir halinde asla elinizle N konuma almayin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • **
     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR




  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SILVERSHADOW -- 8 Temmuz 2016; 16:37:34 >
  •  VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Negatiwe -- 4 Haziran 2014; 9:21:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Otomatik şanzımanlar araç hareket halindeyken n konumuna alınmamalıdır. Sürüp profilinin aracı n ye alması başka bir olaydır sizin almanız başka

    sürüş halindeyken kesinlikle n ye alinmamalidir. fakat dsg motorlarda yogun trafikte d n arasi gecisler yapilabilir. d konumundayken arac gitmek isteyecektir trafk durdugu surece bu böyle devam eder buda motorun isinmasina sebep olur. uzun beklemelerde N ye alip beklemekte fayda var hemde yakit tasarrufu olur diye biliyorum. yanlisim varsa duzeltirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maestro777


    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Otomatik şanzımanlar araç hareket halindeyken n konumuna alınmamalıdır. Sürüp profilinin aracı n ye alması başka bir olaydır sizin almanız başka

    sürüş halindeyken kesinlikle n ye alinmamalidir. fakat dsg motorlarda yogun trafikte d n arasi gecisler yapilabilir. d konumundayken arac gitmek isteyecektir trafk durdugu surece bu böyle devam eder buda motorun isinmasina sebep olur. uzun beklemelerde N ye alip beklemekte fayda var hemde yakit tasarrufu olur diye biliyorum. yanlisim varsa duzeltirsiniz.

    Auto hold açıksa vites tamamen boşa alınıyor siz gaza basana kadar. Hatta bunun sağlamasını da şöyle yapabilirsiniz. Araç dururken Auto hold açıkken ki devir ile kapalı iken ki devir farklı autoholdda daha düşük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maestro777


    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Otomatik şanzımanlar araç hareket halindeyken n konumuna alınmamalıdır. Sürüp profilinin aracı n ye alması başka bir olaydır sizin almanız başka

    sürüş halindeyken kesinlikle n ye alinmamalidir. fakat dsg motorlarda yogun trafikte d n arasi gecisler yapilabilir. d konumundayken arac gitmek isteyecektir trafk durdugu surece bu böyle devam eder buda motorun isinmasina sebep olur. uzun beklemelerde N ye alip beklemekte fayda var hemde yakit tasarrufu olur diye biliyorum. yanlisim varsa duzeltirsiniz.

    Auto hold açıksa vites tamamen boşa alınıyor siz gaza basana kadar. Hatta bunun sağlamasını da şöyle yapabilirsiniz. Araç dururken Auto hold açıkken ki devir ile kapalı iken ki devir farklı autoholdda daha düşük

    aracta star stop varsa bu dedigimi yapmaya gerek yok zaten.sstop olmayan araclar icin söyledim bunu.hild holdun böyle bi ozelligi olduğunu bilmiyordum sadece yokus kalkis die biliyorum. deneme yanilmayla bakarim :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maestro777


    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maestro777


    quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    Otomatik şanzımanlar araç hareket halindeyken n konumuna alınmamalıdır. Sürüp profilinin aracı n ye alması başka bir olaydır sizin almanız başka

    sürüş halindeyken kesinlikle n ye alinmamalidir. fakat dsg motorlarda yogun trafikte d n arasi gecisler yapilabilir. d konumundayken arac gitmek isteyecektir trafk durdugu surece bu böyle devam eder buda motorun isinmasina sebep olur. uzun beklemelerde N ye alip beklemekte fayda var hemde yakit tasarrufu olur diye biliyorum. yanlisim varsa duzeltirsiniz.

    Auto hold açıksa vites tamamen boşa alınıyor siz gaza basana kadar. Hatta bunun sağlamasını da şöyle yapabilirsiniz. Araç dururken Auto hold açıkken ki devir ile kapalı iken ki devir farklı autoholdda daha düşük

    aracta star stop varsa bu dedigimi yapmaya gerek yok zaten.sstop olmayan araclar icin söyledim bunu.hild holdun böyle bi ozelligi olduğunu bilmiyordum sadece yokus kalkis die biliyorum. deneme yanilmayla bakarim :-)

    auto hold araçlarımızda yokuş aşağı bile işe yarıyor. frene devamlı güç uygulama ihtiyacımız ortadan kalkıyor




  •  VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  •  VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • R için bizlere gerekli olan çözüm ise ;




     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.L.Crassus


    R için bizlere gerekli olan çözüm ise ;




     VW GOLF - SEVENLER & FANATİKLER & KULLANICILAR

    Bayiye gitsek parasi neyse vericem getirin arabayi desek getirtemiyor muyuz? :))

    Hyundai nin equus diye bi modeli var. hatirliyorum bayi de satilmayan bi arac turkiye'de ama almak istediginizde getirtiyorlardi araci.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 13581359136013611362
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.