Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2639. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53.709
Cevap
458
Favori
3.637.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 26372638263926402641
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: axil

    Aynen hocam 280e bıraktı en son. Tampon falan sökülürse bir ton tantana. Sönen ampulu çıkarıp gösterecem. Aynısından bulmaya çalışacam. Değiştikten sonra bakacam ton farkı var mı yok mu. Yoksa yola devam. Bir de bazı arkadaşlar bahsetti de mıknatıs ve balastların da değişmesi gerekiyormuş ampulle birlikte. Doğruluk payı nedir acaba
    Mıknatıs neymiş farda..?? balastları zenginseniz değiştirirsiniz her parçanın bir ömrü vardır balastı değiştirmek 2 se-3 sene sonra balastın ömrü tükenince tekrardan tamponu indir tekrar farı sök vs.. için diyorlar ama gereksiz bir harcama olur çünkü balastlar ucuz değildir..!!

    Boşuna tek değişim yapmayın her türlü renk farkı olucak., philips in çakması çok olur., piyasadakilerin %80 'i çakma., aldığınız ampülün kutusunda ve ampülün üzerinde özel bir kod olur., bu kodu philips 'in sitesine girerek ürünün çakma mı orjinal mi öğrenebilirsiniz;https://www.chk.philips.com/gb_en/ aynı zamanda ampülün kutu kapağında güvenlik bandrolü/mühürü olur., bu mühür olmayan ampüller zaten direkt çakma ürün..!! Osram da aynı güvenlik kodları mevcut.,

    Detayları video'da açıklıyor;



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forzaGilles -- 17 Kasım 2019; 23:45:40 >




  • matador_mirkhan M kullanıcısına yanıt
    silvershadow gidince o konulara bakan kalmadi buralarda. düzgün bir içerik beklememek lazim. insanlari soguttular bu platformdan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forzaGilles kullanıcısına yanıt
    2 gün önce değiştirdim ampulu. Baktım Renk farkı biraz var gibi. Orjinal diye taktılar ama dediğiniz gibi karekod üstünde seri no falan yoktu. Muhtemelen çakma taktılar. Keşke daha önceden bilseydim böyle bir kontrol mekanizmasının olduğunu. 370₺ ödedim far ve tampon sökme takma dahil. Sağlık olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: focus_smmm

    Merhaba,

    2014 Yılı Kasım ayında almış olduğum 1.4 Tsi 122 beygir manuel aracım 185.000 km ye ulaşmış durumda.

    Bu hafta içi Ankara İzmir Ankara yapacağım. Hafta sonu itibari ile ilave 1.500 km daha eklenmiş olacak.

    Aracımdan son derece memnunum. Tek sıkıntım manuel olması. cumartesi günü yeni peugeot 508 e baktım. vazgeçtim.

    Allah kısmet ederse belki passat a yönelebilirim. Ekonomik durum şartlarında tabiki...
    O anki şartlar manueli gösteriyormuş almışsınız,
    Aradan 5 yıl geçmiş ve kmyi fazlasıyla yapmışsınız. Km den ötürü aracı elden çıkarmakta fayda var, bu saatten sonra parça ömrü kısa olanlar arıza yapabilir en basit örnegi turbo.

    Dsg eskisine göre iyileşme var ama bir manuel gibi 185 binleri sorunsuz görmeniz mucize.

    Şuanki şartlar ve isteklerin artmasıyla arac degişikliğine gidiyorsunuz olması gereken durum, hayırlısı olsun.

    D segmenti düşünüyorsanız zaten passat türklerin vazgecilmez aracı
    Tarz, keyif vs vs derseniz başka d lere gönelebilirsiniz.
    Şu net ortada siz yüksek km yapan birisiniz sorunsuz motor ve şanzımana ihtiyacınız var.

    Piyasaya baktıgınızda zaten bu şartları oluşturan araba yok, kısa vadede kullanıp degiştirmelik var.

    Şuan için motor ve şanzıman peugeotta fordda var, zaten ikisi ortak aynı motor şanzımanı kullanıyor.
    Cvt şanzıman keyif ve istek dogrultusunda tercih edilebilir.

    İnsanların tüm isteklerini dsg karşılıyor ama ilerleyen zamanda arıza çıkartırmı soru işareti.
    Genel itibariyle dsg hassas şanzıman, düzgün kullanılırsa arıza riskini kısmen yok etmiş olunur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir Golf araç almaya karar verdik.
    Golf'u hiç bilmeyen biri olarak araştırdığımda Comfortline çok boş duruyor.
    O nedenle size akıl danışmaya geldim...

    Kriterlerim: Otomatik + 40 bin kilometre altında + Max bütçe 140.000 TL


    • 2017 model Golf Comfortline Dizel mi?
    • 2017 model Golf Highline Benzinli mi?
    • Alternatif: 2017 model Megane Dizel Full donanım.


    Ayda ortalama 700km yol yapacağım. Yılda yaklaşık 7.000km - 8.000km olur.
    Sizce hangi Golf'ü tercih edeyim?
    Veya Megane tercih edip kaliteyi 1 tık düşürüp hem yakıtta hem de donanımda kafam rahat mı olsun?
  • https://www.sahibinden.com/volkswagen-golf-1.6-tdi-bluemotion-highline/benzin,dizel/yari-otomatik?a5_max=2017&a4_max=45000&sorting=price_asc&a4_min=30000&a5_min=2016
    en azından fikir verir ayrıca yılda 20000km altında kullanımda özellikle 0 dizel araç almak mantıklı değil ikinci el sizin tercihiniz önemli ben olsam benzinli tercih ederdim. Kendim Dizel aldım orlama 25.000 km yılda yapıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi West Coast -- 21 Kasım 2019; 12:12:31 >




  • West Coast kullanıcısına yanıt
    Cevabınız için teşekkürler! Zaten ancak 2.el alabiliyoruz. Ben kaba bir yakıt hesabı yaptım. İstanbul trafiğinde olduğumuz için Golf'un fabrika yakıt verilerine ortalama 2,5 lt daha ekliyorum. Ayda 750km yol yapan biri için;

    OPET'in liste fiyatlarını baz alarak...

    • 1 lt benzin: 6.86 TL
    • 1 lt motorin: 6.52 TL




    • 1.6 TDI Golf (Dizel) > Fabrika verisi: 4.4 lt > Gerçek kullanımda 6.9 lt => Aylık yakıt masrafı: 337 TL
    • 1.4 TSI Golf (Benzin) > Fabrika verisi: 6.3 lt > Gerçek kullanımda 8.8 lt => Aylık yakıt masrafı: 430 TL



    Aradaki fark aylık ortalama 100 TL ediyor.
    Bir yanlışlık yoksa, yılda en az 1000TL cepten fazla çıkacak gibi duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r00tsecurity -- 21 Kasım 2019; 12:32:20 >
  • r00tsecurity R kullanıcısına yanıt
    sizin yıllık kullanım km nize göre 1.4tsi highline tercih edin. ben 1.6tdi higline dsg sahibiyim. yıllık km sizin gibi 8bin km civarı. şehiriçi kısa mesafe kullanımlarda dizel ısınmıyor. sık sık dpf temizliği yapıyor. dizel uzun yolda daha perfornmaslı ve tasarruflu.
    kullanım şartlarıma göre şu anki aklım olsa benzinli alırdım.
    bu arada dizelde olsa benzinlide olsa highline almaya çalışın.
  • r00tsecurity R kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Bakım ve ilerde değişecek parça fiyatlarını da göz önüne alırsak kafa kafaya gelir.
    otomatik dsg şanzıman dizel için yetkili servise gitmek daha mantıklı ileriye dönük
    karlı çıkarır Benzinli rahatlığı yıllık kullanım az olması doğal olarak sizi benzinli
    seçeneğine yönlendirir rast gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ft19

    sizin yıllık kullanım km nize göre 1.4tsi highline tercih edin. ben 1.6tdi higline dsg sahibiyim. yıllık km sizin gibi 8bin km civarı. şehiriçi kısa mesafe kullanımlarda dizel ısınmıyor. sık sık dpf temizliği yapıyor. dizel uzun yolda daha perfornmaslı ve tasarruflu.
    kullanım şartlarıma göre şu anki aklım olsa benzinli alırdım.
    bu arada dizelde olsa benzinlide olsa highline almaya çalışın.
    Cevabınız için teşekkürler hocam. Benzinli versiyon mantıklı... Peki sizce 1.0 TSI donanıma da bakayım mı? Yoksa kafadan 1.0 eleyeyim mi?
  • West Coast kullanıcısına yanıt
    Yani DSG şanzıman dizelde sıkıntılı mı demek istiyorsunuz? ya da dizelin servis maliyetleri mi çok yüksek? bana göre dizel ile benzinli arasında servisde 200TL fark eder.
  • r00tsecurity R kullanıcısına yanıt
    1.0tsi yerine 1.4tsi tercih edin. 1.0tsi her ne kadar torku yüksek ve performanslı olsada uzun vadede performanslı kullanımda motor ömrü açısından sıkıntı çıkarır kanaatindeyim. 1.4tsi performans olarak ve uzun motor ömrü açısından daha mantıklı. hatta imkan varsa yeni nesil motor 1.5tsi alın.
  • r00tsecurity R kullanıcısına yanıt
    benzinlide olsa, dizelde olsa dsg şanzıman olacaksa araç, yetkili servis bakımlı olmasına dikkat edin. dsg olunca araç mecburen yetkili servis bağımlısı oluyorsunuz. malum sıkıntılardan dolayı. araç servis bakımlıysa dsg nin 7 yıl iyiniyet garantisi var. mazallah dsg şanzımanda mekatronik veya kavramada ileride sıkıntı olursa sadece işçilik ücretini ödeyerek iyiniyet kapsamında ücretsiz değişim oluyor. benim araçta her ikiside (mekatronik ve kavrama) yakın zamanda farklı tarihte iyiniyet garantisinden değişti.
  • Benim anlayamadığım bu DSG problemli ve arıza veren bir sistem ise niye bu araç peynir ekmek gibi satılıyor? Şikayetvar sitesinde millet hep dert yanıyor hala bu araba nasıl böyle satılıyor!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 tsi kullanmaya başladım. Tamamen ekonomik bir araç olduğunu düşünüyorum. 1000 km de ortalama yakıt 5,8 lt civarında. Zevkler ve renkler ve ihtiyaçlar tartışılmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • r00tsecurity R kullanıcısına yanıt
    DSG şanzıman bende sorunsuz fakat forumlar da okuyorum sıkıntı yaşayanlar var bunların bir kısmı bilinçsiz kullanım kaynaklı
    genel olarak bakacak olursak 2015 sonrası sorunsuz serviste işçilik fark etmez dizel parça ücretleri benzinliye göre daha yüksek.
  • r00tsecurity R kullanıcısına yanıt
    Dsg nin her ne kadar sıkıntıları olsada konforu ve nerdeyse hiç hissedilmeyen vites geçişleri, golfün diğer markalardaki muadil araçlara göre kalite/konfor vs artıları çok satılmasına sebeptir. ben bugüne kadar birçok marka c sınıfı sedan/hb araç kullandım. golf çoğu yönden diğerlerinin bir tık üzerinde veya çok üzerinde. tabi kronik sıkıntılarıda var. bazı markalarda donanım var, kalite yok veya konfor yok. golf tüm kategorilerde hemen hemen ortalamanın üzerinde sayılır.
  • West Coast kullanıcısına yanıt
    evet dsg şanzıman hassas bir şanzıman, parkederken, kalkışlarda, yolda sıkışık trafikte bazı kullanım şekillerine uymak gerekiyor. adam diyorki; madem otomatik alıyorum, niye manuel gibi kullanayım veya rahat kullanmayayım. normalde haklı tabi. fakat dsg alırkende dsg nin (7 ileri dq200 kuru tip şanzıman) rahat ve konforlu olduğu kadar hassas kullanmak gerektiğini bilerek alacaksın. yada hiç bulaşmayacaksın.
    ben mesela 2014 1.6tdi highline dsg golfümü 62bin kmde 2.el olarak aldım. sıkıntılarını daha önce forumlarda okumuştum ve az çok biliyordum. kullanım esnasında kurallarına göre ve hassas kullanmama rağmen 70bin kmde dsg mekatronik beyni arızalandı, şehiriçinde yolda kaldım. servis bakımlı olduğundan iyiniyetten mekatronik komple değişti, 550tl işçilik ödedim. ara sıra yapan 1-2 vites geçişlerinde ve şehiriçi sıkışık trafikte kalkışta titremeler vs.73bin kmde kavrama iyiniyetten değişti. 1000tl işçilik ödedim.
  • ft19 F kullanıcısına yanıt
    Dilimi ısırıyorum 2016 1.6tdi highline dsg 74.000 oldu tık yok. Mekatronik super olmuş sadece işçilikle kurtarmışsın kavrama işçiliği biraz fazla gibi sonuçta sıkıntısız çözüm yetkili servislerde.
  • West Coast kullanıcısına yanıt
    Kavrama değişimi işçiliği zahmetli ve uzun sürüyor. O nedenle işçilik ücreti biraz fazla tutuyor. Ayrıca takılan parçaların (mekatronik ve kavrama) 2 yıl garantisi var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 26372638263926402641
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.