Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2344. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
53.709
Cevap
458
Favori
3.637.673
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23422343234423452346
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makyajlı Golf'lerde neden anahtarsız çalışma, giriş çıkış, drive mode, geri görüş kamerası gibi opsiyonları yok? Ayrıca makyajla tanıtılan navigasyonlu dev ekran ve 1.5 TSi'da yok.



    Güya araba makyajlandı. Türkiye'ye gelen makyajlı Golf'ler resmen kırpılmış. Makyajsız kasa Golf 7'ler daha dolu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sirrüs

    Makyajlı Golf'lerde neden anahtarsız çalışma, giriş çıkış, drive mode, geri görüş kamerası gibi opsiyonları yok? Ayrıca makyajla tanıtılan navigasyonlu dev ekran ve 1.5 TSi'da yok.



    Güya araba makyajlandı. Türkiye'ye gelen makyajlı Golf'ler resmen kırpılmış. Makyajsız kasa Golf 7'ler daha dolu.

    1.5 motorlar almanyada da satışa çıkmadı henüz tr ile alakası yok konunun. muhtemelen yazın 2018 modeller ile birlikte çıkaracaklar
  • murti58 M kullanıcısına yanıt
    Evet bugün İngiltere sitesinde inceledim aracın. Bize nazaran fazladan 2.0 TDi motorlar gözüküyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar arac konusunda deneyimli arkadaslara bir sorum olacak. 2 gun once dalginlikla deveiyaja basmadan geri vitese takti esim araci. Arac silkeleyerek stop etti.



    Sonrasinda problemsiz bir sekilde araci kullandik. Hala da ne vites gecislerinde bir sikinti ne de sanjumandan bir ses gelmedi.



    Ama benim icime dert oldu tabi. Arac 1.6 TDi bmt manuel anlasilacagi uzere. Bir sikinti olusur mu? Eger problem varsa nasil anlasilir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wonky kullanıcısına yanıt
    Diger arkadaşlarda aynısını yazcaktır. Kesinlikle bir zararı yok balatalar kendini açmadı için balatanın cartlatma sesi duymanız normal. Geri veya ileri debriyaja basmadan veya yarım basarak bu sesi duysanız bile sık sık yapsanız dahi oluşacak zarar yok , tek zarar balatanın ömrünü azaltırsınız



    Atıyorum ortalama debriyaj balatası 90 bin gidiyorsa ... sizin araba 80-70-60 bin sonra ömrü biter.

    Zarar dedim ama yine zarar degil, erken bitmiş olur..



    Kırmızı ışıklarda aracınızı boşa alıp debriyaja basmanız veya vitesdeyken debriyaja basmanız balatanın ömrünü kısaltır.

    Sizin yaptıgınız durum sesli bu yapulacak olanlarda sesiz şekilde ömrü kısalır.



    Tek cart sesiyle birden ömürü kısalmaz... sizin kullanımınıza baglı olarak ömrü kısalır. Herkesin balata bitiş ömrü farklıdır aynı km olsalar dahi...



    Dersinizki çok çok sıklıkla debriyaja basmadan vites degiştiriliyor işte ozaman senkromeçlere zarar verirsiniz.

    Senkromeçin görevi vites geçişini yumuşak rahat şekilde geçiş saglamak...



    Tüm vites aralarında senkromeç vardır sadece geri vitesde yoktur..

    İlerde yaşarşınız veya yaşamazsınız bazen debriyaja tam bassanız dahi cok ufak bi cart sesi duymanız muhtemelen.

    Bu durumu yaşarsanız ilk önce 1. Vitese sonra geriye takarak o ufak cart sesi duyulmaz.



    Bu söylediğim şuanki yaptıgınız durumla bagımsız. Sadece ileride yaşayacagınız durumun normal oldugunu ve nasıl çözüm getirceginizi anlattım.



    Aracınızı keyifle kullanın hiç bir sıkıntı problem yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Geri görüş opsiyon. Bu opsiyon higline multi ekranıyla çalışıyor fiyatı yaklaşık 600 tl.

    Aracınız comf donanımsa multi ekranı degişip higline ekranı takılıp öyle geri görüş opsiyonu alınır.



    Higline için sadecede geri görüş opsiyonu

    Comf donanım multi ekran + geri görüş. Ekranın fiyatını hatırlamıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iamalegend

    Merhaba hocam, aslinda 4 mevsim diye bir lastik yok, sert yumusak ve orta hamur olarak 3 tip lastik var, ulkemizde yumusak lastik kis, orta lastik 4 mevsim, sert lastik yaz diye tabir ediliyor. Kisisel tavsiyem yaz ve kis olarak ayri set yapmaniz, ben oyle yaptim ve cok memnunum.

    Saygilar

    Sizin dediğinizi diger arkadaşlar anlamasada ben daha iyi anlıyorum. Var olmasına ragmen aslında yok ve ulkemizde revaşda degil.



    Michelin cross iyi bir giriş yaptı onunda fiyatı yazlık, kışlık iki teker toplam fiyatı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam ..
  • high-fidelity kullanıcısına yanıt
    İmzamdaki lastigi 3000 km dir istanbulda kullanıyorum dediginiz kriterlerin hepsini karsilar ben internetten satin aldim yalniz arabayi ailecek kullanacaksaniz iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gumaydin herkese. Arkadaslar golf 7 makyajli kasa teknkik detaylarinda

    1.0. 1333kg

    1.4. 1395kg

    1.6. 1420kg bos agirliklari yaziyor.



    Bir oncekinde degerleri. 1200k flandi ne degistide agirlik artti anlamadim tampon difizor krom.cita herneyse,



    Ve bu agirlik farki da yakita olumsuz etkilemezmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Nokian weatherproof hem fiyatı uygun hem performansı çok iyi... Bulunabilirse Goodyear Vector 4 seasons Gen-2 de iyidir 4 mevsimlerde

    Yaz lastiği özellikli kış lastiğidir bunlar üstlerinde 3 zirveli 3PMSF logosu da vardır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: v0

    Gumaydin herkese. Arkadaslar golf 7 makyajli kasa teknkik detaylarinda

    1.0. 1333kg

    1.4. 1395kg

    1.6. 1420kg bos agirliklari yaziyor.



    Bir oncekinde degerleri. 1200k flandi ne degistide agirlik artti anlamadim tampon difizor krom.cita herneyse,



    Ve bu agirlik farki da yakita olumsuz etkilemezmi?

    Yeni motorlar ile olculmus agirlik olabilir almanya brosurune bakmak lazim kesin sonuc icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 comfortline , için double din tavsiye edecek varmı, bütçe 1200 civarı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 tsi da 1330kg dio

    1.4 tsi. 1395kg dio teknik detaylarda. 1.5 motor olsa anlarim 1.0 motor bile makyaj oncesi 2016 kasa agirligi olan 1.4 tsi 1250kg civariydi zannedersem yoksa sistememi yanlis girilmis gercekten agirlik artmismi blmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • v0 V kullanıcısına yanıt
    Bugün arabayla test sürüşü yaptim makyajsız kasaya göre banada agir geldi araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilenlere danışmak istediğim bir konu var. Aracım 2013 model Golf 7 1.6 TDI DSG yazılım ile 145 ps. Bugün araçta şunu fark ettim, manuel şekilde kullanırken arabaya yükleniyorum, nerdeyse 6000 devirlere geldiğinde kendisi otomatik olarak vites atıyor. Açıkcası bu şekilde kullanmak çok keyif verdi hızlanması vs aşırı hoşuma gitti :D bu şekilde kullanmanın neye zararı olabilir ? Her zaman değil tabi ki ama arada bir bunu yapmanın bir sıkıntısı olur mu ? Çok anlamadığım için soruyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cantekim -- 1 Nisan 2017; 12:17:8 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 05kartal

    Bugün arabayla test sürüşü yaptim makyajsız kasaya göre banada agir geldi araç.

    Yalıtım mı artmış peki hocam? Ağırlaştıran ne acaba aracı? Hafif malzeme kullanımı azaltıysa bir nevi malzemeden çalma mı söz konusu? Yalıtımla ağırlaşma varsa bu kez de kalitesi ve yol konforu artmış demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Araç higline idi üzerinde 17 inç jant olmasina rağmen içeri ses almıyor ve amortisorlerin darbe emişi çok iyi frenleri makyajsız kasaya göre daha başarılı buldum kısaca araç güzel olmuş aracin agirliginin artma nedeni bence yeni teknolojiler kullanilmis hayalet gösterge 8 inç dokunmatik ekran gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde belki kapı içi çelik koruma barlari artirilmissa güvenlik amaçlı oda arabanin kilosunu arttırmış olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınızın gücünü %40 arttırıp bir de üstüne benzinli gibi yüksek devir çeviriyorsun.Valla cesaretine hayran kaldım.4000–4500 devirden sonra Tdı motorun güç eğrisi ciddi düşütor.O devirden sonra çekiş ciddi düşer motor bağırır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23422343234423452346
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.