Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2342. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
53.710
Cevap
458
Favori
3.637.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23402341234223432344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Opsiyon olabilir tam bilemiyorum vw sitesinde golf sayfasinda vardi.

    Arac olustur menusude yok. Opsiyon parcaarin fiyatlarida yok heralde guncelleniyomu ne. Eger opsiyonsa dynaudio kac tl dir ki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostlar 2016 nisan çıkışlı aracım. Ön 2 koltul elemelerinin kenar kısımlarında bir yıpranma fark ettim. Bana çok erken geldi bu yıpranma sonuçta daha yeni araç. Bir de parke taşı şeklinde olan yollarda arka taraftan bir gıcırtı sesi gibi bir şey geliyor. Sanırım arka amortisörlerden. Bu sorunları bende başka yaşayan var mı merak ettim? Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    Koltuk köşe taraflarının yıpranması deforme olması normal fakat normal olması normal degil....

    İnternette okumuştum birisi servise gidiyor koltugun yanlarında tüylenme oldugunu belirtiyor normal deyip geçiştiriyor... olayı adam mahkemeye taşıyor bilir kişi tarafı vs vs adam mahkemeyi kazanıyor. Dogustan aranılıyor gelin istediğiniz zaman koltugu degiştirelim diye...



    Arka amotisör birdey demem yanlış olur, farklı parcalardanda yapabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Dostlar 2016 nisan çıkışlı aracım. Ön 2 koltul elemelerinin kenar kısımlarında bir yıpranma fark ettim. Bana çok erken geldi bu yıpranma sonuçta daha yeni araç. Bir de parke taşı şeklinde olan yollarda arka taraftan bir gıcırtı sesi gibi bir şey geliyor. Sanırım arka amortisörlerden. Bu sorunları bende başka yaşayan var mı merak ettim? Saygılar.

    Tüylenme şeklindeyse maalesef kronik. Makyaj sonrası kumaş değişmiş galiba. Tavsiyem kullandığınız bir permatik ile geniş aralıklı periyotlarla kumaşı zedelenmeden o bölgeyi temizleyin. Ben öyle yapıyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Hocam sadece tavsiyem ve tecrubem



    Benimde araclarımda tüylenme gercekleşiyordu, belirttiğin gibi jilet yardımıyla alıyordum, edindiğim tecrube tüylenmede olsa hiç dokunmayacaksın, jiletle aldıkca kumaş inceliyor.

    inceldikce kumaşın saglamlıgı azalıyor , azaldıkca yırtılma yoluna dogru gider... tüylenmenin sonu yok.



    Bırakın öyle kalsın... ugraşmak isteyen kaymakamlık heyetine veya mahkemeye başvursun.



    Kronik gibi görünsede malzemeden kaçmak gibi birsey. O tarafada alcantara kumaş koysun .

    Deri koysun demiyorum eski araclardaki deri koltukların o tarafı aşırı derecede çatlamış durumda. Yırtıldıgı an çözümü yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Haydar Hocam ; ben 18 ayda maks. 3 kere almışımdır. Şu anda kullandigimizda 1 kere aldık 2 yaşını geçti araç. Yani süreyi fazla sıklaştırıp kumaşı inceltecek yoğunlukta yapmadan 6 ayda bir filan alınırsa en azından göze batmaz. Kaymakamlık, adliye vs. uğraşmak inan benim gözümde büyüyor Yeter artık be ! dedirtecek noktaya kadar ilk tercihim daima kendim çözüm üretmek veya servisle halletmek oluyor bu vb. ufak şeyleri. Herkesin yapısı farklı tabi aksini düşünene de saygım var. Vergileri görüyoruz, fiyatlar nereye gitti. Aldığımız tüm araçlara etmeyeceği paraları ödemek zorunda kalıyoruz, bu paraları ödeyince de beklentilerimiz doğal olarak artıyor. Bunu bu kumas mevzusu özelinde söylemiyorum. Düşünün; 2012 de Highline a 50binTL verilir mi diye konuşurken 2017 de rakam 120binTL oldu. E serisi Mercedes'in edeceği paralara GOLF alıyoruz. Çok sinir bozucu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Belirttiğim gibi okudugumu paylaştıgım için kumaşın tüylenmesi hata olarak gectiği için kaymakamlık veya mahkeme yoluyla halledildiğini belirttim..

    Dediğin gibi bende ugraşmam kullanmama bakarım.



    Araba fiyatları aldı başını gitti.. kimse dur diyemiyor halile bize alıştık, alışmaya calışıyoruz...



    Ben orta tabaka bi insanım. 65 bin bütce ayırarak bu işe giriştim kalkıştım.. halen bütcem aynı üstüne çıkamıyorum.

    Turbo motorlu full donanım arabalara bakarken şimdi sıfır baz donanımlı atmosferik motorlu arabalara bakar oldum.

    Genelde 2. El 50 bin bandında arabalara bakınıyorum.



    Alın teri belli, piyasa belli.

    Alın teri milimal seviyede yükselirken, piyasa kat kat düzensiz şekilde yükseliyor.



    Şuanki düzeni bozmak elimizde degil, bir şekilde piyasa yükselişte. HAYIR diyerek bi nebze yavaşlatabiliriz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplar için teşekkür ederim. Avensis gibi sorunsuzluk abidesi bir araçtan geçince 6 ayda koltuk deformasyonu tuhaf geldi. Unarım yeni sürprizlerle karşılaşmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün 1.0 a3 test ettim. Trafik vardı çok fazla gaza yüklenemedim. Start stop titreşimli çalışıyor. Motor sesi güzel ama biraz fazla gibi geldi bana. Alışmak lazım fakat çok beklenti olmasın

    Önemli Edit: 1.0 A3 gümüş gri hazır araba için 114 bin tl fiyat teklifi aldım. (Listesi 152 bin) Golf sahibi değilim ama gidip golf e 120-130 vereceğime a3 alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LastNova -- 24 Mart 2017; 15:30:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LastNova L kullanıcısına yanıt
    Motor ve aradaki donanım farkını düşününce A3 o kadar da mantıklı durmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • azengin kullanıcısına yanıt
    Evet motor konusunda haklısınız 1.4 150 hp olsaydı aynı fiyata o zaman daha iyi olurdu. Geri görüş kamerası, sunroof , cruise control, anahtarsız çalıştırma da kesinlikle bir audi modelinde olmalı diye düşünüyorum.



    Bunlara karşılık satın aldığınız araba daha konforlu, premium ve audi markası taşıyan bir araba oluyo sonuçta. Ben gelmişken fiyatı yazayım dedim belki birilerinin dikkatini çeker.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LastNova

    Dün 1.0 a3 test ettim. Trafik vardı çok fazla gaza yüklenemedim. Start stop titreşimli çalışıyor. Motor sesi güzel ama biraz fazla gibi geldi bana. Alışmak lazım fakat çok beklenti olmasın

    Önemli Edit: 1.0 A3 gümüş gri hazır araba için 114 bin tl fiyat teklifi aldım. (Listesi 152 bin) Golf sahibi değilim ama gidip golf e 120-130 vereceğime a3 alırım.

    Hocam 114 bin teklifi 1.0 bos model icin vermislerdir size. Golf tarafinda o fiyatlara tdi comf ya da opsiyonsuz highline alinabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün aracımı temizlerken fark ettim.Pedal takımın altındaki taban halısı deforme olmuş ve ardından bütün paspasları çıkarıp tüm taban halısına baktım yer yer aşınmış ve kötü görünen kısımlar var.Başka kullanıcılar bunu tecrübe ettiyse ve yazarlarsa çok memnun olurum.Arabam henüz 21 binde ve ilk sahibiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LastNova L kullanıcısına yanıt
    A3 fiyatını haketmiyor. O koltuklar nedir öyle ya :) Audi alacaksan a4 alacaksın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arasira -- 25 Mart 2017; 23:3:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • makyajlı kasada neden act motoru kaldırdılar? 1.5 motorlar gelecek diye mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arasira

    A3 fiyatını haketmiyor. O koltuklar nedir öyle ya :) Audi alacaksan a4 alacaksın



    Ambition / Ambiante ve yeni donanım olan Design / Sport ile Attraction / Dynamic donanım koltuklarını karıştırmayalım. Kumaş da olsa ben aracımın koltuklarını GOLF'ümün koltuklari ile degismezdim. Golf ErgoActive olursa ancak Ambition veya Ambiante koltuğu ile rekabet edebilir.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogantr661

    Bugün aracımı temizlerken fark ettim.Pedal takımın altındaki taban halısı deforme olmuş ve ardından bütün paspasları çıkarıp tüm taban halısına baktım yer yer aşınmış ve kötü görünen kısımlar var.Başka kullanıcılar bunu tecrübe ettiyse ve yazarlarsa çok memnun olurum.Arabam henüz 21 binde ve ilk sahibiyim.

    Hocam bahsettiğiniz pedal takımı altının deforme olmuş bölgenin resmini aydınlık bir ortamda çekerseniz daha iyi yardımcı olabiliriz., ve araçta kullandığınız paspas seti kauçuk paspas mıdır yoksa halı paspas mıdır? veya 3D 4D dedikleri paspaslardan mı kullanıyorsunuz? Son olarak araç kaç modeldir..
  • M.L.Crassus kullanıcısına yanıt
    Bu koltukla fiyatı da yazsanız hocam bu koltuklar güzel tabiki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof

    makyajlı kasada neden act motoru kaldırdılar? 1.5 motorlar gelecek diye mi?

    Haziran ayından sonra geçilecek 2018 şasi yılında iki tip yeni TSI motor gelicek bu sebebten ACT motor kaldırıldı bunun yerine yeni nesil değişken türbin geometri'li turboşarj 1.5 TSI EVO 150ps motor gelicek., diğer motorda 1.5 TSI 130ps olacak
  • forzaGilles kullanıcısına yanıt
    Bilgi için sağolun hocam. Yeni motorları merak etmiyor değiliz. 1.0 tsi bile hızlanması 9.9 saniye. 1.0 lık motora göre gayet iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23402341234223432344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.