Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (1063. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
53.709
Cevap
458
Favori
3.637.687
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10611062106310641065
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim de evde otopark mevcut dostum ama Istanbulda yaşıyoruz
    Umarım yaşamayız böyle tatsızlıklar...

    Diğer konuya gelirsek Golf 7 de Golf 6---5 gibi konsolda değişim mümkün görünmüyor
    Ekran ses ve ayar potansları pianoblack zemine gömülü durumda
    ve bu zemin farkettiysen üst hava çıkış ızgaralarını dahi çevreliyor
    Golf 7 de bu değişimin dünyada kronikleşen teyp çalınmalarına karşı
    yapılmış bir düzenleme olduğunu okumuştum...
    Ama ilerleyen zamanlarda bu zeminin uzak doğudan yan sanayileri çıkacak ve
    adaptasyon sağlayacak şekilde olanları piyasada yerini alacaktır
    Tabi Golf 7 deki media center fonksiyonlarının Zenec , RNS....vb.
    adapte edilip edilemeyeceği de ayrı bir muamma...
  • Merhaba 1,6 tdıdsg bmt higline+sunroof+anahtarsız calıstırma ve alarm fiyatı 76,500 verdım 26 mayısta gelıyor o gelmeden once kararımdan vazgecıp
    1.4 140 beygır golf 7 bakıyom kesınlıkle olmazsa olmazı sunroof olmalı boşa duşen 1.4 140 act olursa bana ulaşırsanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lebronn

    quote:

    Orijinalden alıntı: fzakir


    quote:

    Orijinalden alıntı: aramis1


    quote:

    Orijinalden alıntı: fzakir


    quote:

    Orijinalden alıntı: aramis1


    quote:

    Orijinalden alıntı: fzakir


    quote:

    Orijinalden alıntı: aramis1

    anahtardaki bagaj açma düğmesine uzun süre basınca bagaj kapağının kendiliğinden bir kaç santim açılması gerekiyor kullanım klavuzunun 57. sayfasında yazılanlara bakarsak. benim araçta bu şekilde kendiliğinden açılmıyor. sizlerde durum nasıl acaba?

    Bugün dediginiz gibi bagaji actim. Hafif kapi yukari kalkti. (Belirgin bir kalkma değil) Sonrasında kapiyi tutarak yukari kaldirmaniz gerekli. Elinizde esya varsa kullanabileceginiz bir ozellik .


    ben bunu yaptığımda vw logosundan kilidini yine de acmak durumunda oluyorum. sızın aracta bagaj kapağı az da olsa aralanıyor mu?

    Bagaj dugmesine iki defa bastim şöyle 1 cm lik bir aralanma oluyor. Abartilacak bir aralanma değil. Ama dedigim gibi elinizde yük varsa kuvvet uygulamadan yukarı kaldirmanizi saglar. Bence sizinde aynidir. Sadece beklentiniz yuksek oldugunda sanirim aralanmayi farkedemiyorsunuz.

    benim bagaj kesinlikle ayrılmıyor sncak ben uzun süre basıyordum iki defa basmayı deneyeceğim yarın

    Iki defa basmak gerekli
    Bu arada ön konsoldan ayar yaparaktan
    Uzaktan kapıları actiniz birdaha uzun süreli basarsaniz tum camlari uzaktan acabilirsiniz ayni sekilde kapayabilisiniz. Yaz aylari işe yarar özellik bence.

    Merak eden arkadaşlar bgn bagaj açmayı özellikle denedim iki kez uzun basınca açılmadı ancak basılı tuttuğumda tık dedi çok az araladı sadece bagajı kaldırmak kaldı..

    bunun bir ayarı var mı ben aradım bulamadım. benim bagaj kapağı bu şekilde açılmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aramis1 -- 30 Nisan 2013; 22:30:59 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz c

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: karahan7


    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: grnday1

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Araç teslim edilirken golf'ün yanında nutella veriyorlarmış.

    i30 un yanındada japon çekirdeği veriyolarmış.

    Demek istediğimi anlamadın. VW grubu nutellacı bilmiyor musun? Aracın yanında özellikle veriliyor o kadar para verdiniz üzerine sürüp yalayın diye

    Bize o düşse yine iyi sen herhalde kıskançlıktan avucunu yalıyorsun.

    Otobanda golflere asfaltı yalatıyorum

    sonra ne oluyor? sonuç aynı hyundai ye biniyorsun...

    Amerika da hyundai premium marka. Dosbagenden 1 tane bile yok. 47 bin liraya aldığım arabamı 4-5 sene sonra aynı paraya satarım yeni modelini alırım. Gidipte benzinli golfe 79 bin lira vermem. Değer kaybini hesaplayın.

    hyundai almış golf forumundan çıkmıyor, aklı kalmış, hazmetmeye çalışıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aramis1


    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: deniz c

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: karahan7


    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: grnday1

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Araç teslim edilirken golf'ün yanında nutella veriyorlarmış.

    i30 un yanındada japon çekirdeği veriyolarmış.

    Demek istediğimi anlamadın. VW grubu nutellacı bilmiyor musun? Aracın yanında özellikle veriliyor o kadar para verdiniz üzerine sürüp yalayın diye

    Bize o düşse yine iyi sen herhalde kıskançlıktan avucunu yalıyorsun.

    Otobanda golflere asfaltı yalatıyorum

    sonra ne oluyor? sonuç aynı hyundai ye biniyorsun...

    Amerika da hyundai premium marka. Dosbagenden 1 tane bile yok. 47 bin liraya aldığım arabamı 4-5 sene sonra aynı paraya satarım yeni modelini alırım. Gidipte benzinli golfe 79 bin lira vermem. Değer kaybini hesaplayın.

    hyundai almış golf forumundan çıkmıyor, aklı kalmış, hazmetmeye çalışıyor.

    Fiyatlardan da haberi yok, 79.000 benzinli golf mü var, arkadaşım git başka yerde takıl, insanları huzursuz etme sana hyundai araban ile mutluluklar güzel araba güle güle kullan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aramis1

    hyundai almış golf forumundan çıkmıyor, aklı kalmış, hazmetmeye çalışıyor.

    gereksiz kişilere neden cevap veriyorsunuz ki.
    arabası iyi olsa zaten böyle kışlamaya ve bu foruma girme zahmetinde bulunmaz.

    sanırım golfcu arkadaş plaka okutmaktan arkadaşı ezbere bağlayıp buraya tayinini çıkarmış.
    burdanda lafı sokup çöplüğüne göndeririz : )

    burası ne Amerika nede başka bir yer burası TÜRKİYE.
    burda Volkswagen konuşur. 2. sınıf Hyundai konuşmaz.

    Hyundai markanın katagorisi belli
    dacia
    fiat
    chevrolet
    suzıki
    gely gibi 2. sınıf araba markalarıyla kıyaslanır.

    al elmaya taş atan çok olur bunu unutmayalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newerdais

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdarmega

    Merhaba arkadaşlar,

    2013 de 1,4 dsg aldım, biniyorum. Araç güzel filan ama canımı sıkan bir sorun var!!!!! 900 km. de yağ eksiltti diye uyarı verdi, gittim servise, rodaj dönemi olur böyle şeyler, yağ ekleyelim dediler, 800 gr. yağ eksiltmiş, eklediler gönderdiler. Bizde yedik. Geldik 3.600 km. ye. Aynı uyarı. Servisin yolunu tuttuk, yine yağ taviyesi bu sefer 1 litre ilave. Oldumu 1.8 Litre 3.600 km. de. Şimdi arkadaşlar ben 2010 yılından bu yana 14 araç değiştirdim. maşallah diyenleri duyar gibiyim. Bunlardan 3 tanesi sıfırdı. (sırasıyla; Reno 19, seat ibiza, chevrolet cruze, ) Hiçbirinde yaşamadım yağ eksiltme problemini. Araçların farklı sorunları ile ilgili sıkıntılardan dolayı satmak mecburiyetinde kalmıştım. Hadi iyi bir araba olsun vw olsun dedik. Ondada mı yanıldık? Sizce 3.000 km.de 1,8 lt. yağ harcayan bir motora rodajdır, normaldir mi demek lazım? Yoksa benim gibi bir problem olduğunumu düşünüyorsunuz?

    bütün otomobiller yağtüketir. sizin yapacağınız her bin km de bir yağseviyesini kontrol edip nomal seviyede yağı tamamlamaktır. motor yağı tüketimi sürüş koşulları ve hava koşullarına göre farklılık gösterebilir.
    10bin km otomobil 500cc yağ tüketmemiş yok öyle bir şey.
    bagajda 1lt yağ olmalıdır aynı özellikli yağ eksilince ilave edilir.
    25yıldır otomobil kullanıırm hep böyle olmuştur.
    yeni otomobillle uzunyolaçık 600kmlik bir yolculıkta yüksek hızlarda seyret 160170km motor yağ lamabası yakacaktır.
    endişelenecek bir durum yok. lastik hava basıncı yağ seviyesi sıvıların kontrölleri bunları herzaman kontrol
    etmeliyiz. kazasız belasız sürüşler dilerim...


    Anlıyorum tabii.. fakat 3500 km. de 2 sefer yağ eksik ikazı verip, toplamda 1.8 LT yağ eksiltmesi hakikaten garip geldi. 300-500 gr. anlaşılacak bir durum. Bakalım bekleyeceğiz, 3. bir uyarı gelecek mi. Belki hakikaten rodaj süresini tamamlamadığı için henüz biraz fazla yakıyor olabilir.




  • 1.4 tsi dsg 122 Yağ eksiltme durumu ile ilgili niyetim şu arkadaşlar; ilk 900 km. de eksilttiğinde saflığıma geldi kayıt açtırmadım, daha doğrusu gerek yok dediler, gönderdiler. 2. eksilttiğinde (3600 km. de) 1 lt. ilave ettiklerinde yine gerek yok dediler, neredeyse rica minnet kayıt açtırıp kopyasını aldım. Bu işin 3. bir turu olup yine eksiltme verirse ki umarım vermez, işlemden sonra tekrar kopyasını alacağım iş emrinin. Tutup da bırakın motoru açacağız filan derlerse kusura bakmayın derim. (bu arada genel kontrollerde aracın hiçbir noktasında kaçak, sızıntı vs. yok) sıfır ürün 3 defa aynı problemi yaparsa, değişim isteme hakkı doğuyor. tüketici Mahkemesi kanalı ile işlemleri başlatacağım. Bir arkadaşım cep telefonu ile ilgili bir sorun yaşadı. 3. giderilemeyen sorunda mahkeme kanalı ile 4 ay gibi kısa bir sürede sıfırını verdiler. tabi inşallah 3. seferde yağ eksiltme problemi olmazda bu teranelere girmemiş olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarmega

    dediğiniz doğru aynı arızayı 3 sefer verdiğinde ,sıfırı ve para iadesi veriliyor.
    yalnız bilgidim kadarıyla 3 ay süre zarfında 3 kez tekrarlarsa diye biliyorum..

    yeni alınmış aracın motorunde ne oynama olur nede başka bir şey olur.
    inşallah bir sorun yaşamazsınız ama yaşadığınızda hukuki yola başvrun.

    çünkü motorun işlem görmesini illaki kayıt altına alçaklardır. aracınızı satmaya kalktığınızda bu yakıt her türlü karşınıza çıkcaktır ve aracı kimse istemeyecektir.
    bunuda göz ardı etmeyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    quote:

    Orijinalden alıntı: INSURER07
    Arac satilirken eklenen opsiyonlarin ayni oranda geri donusumu olmayacagi kesindir tabiki ama 1.2 motor tercihi yapan birisi her zaman daha ucuz oldugu icin bu tercihi yapmis olmayabilir daha az performans beklentisi, daha az tuketim degerleri yada az da olsa vergi avantaji yuzunden 1.2 tercih etmis olabilir bu nedenle 1.2 motorun da ayri bir alici kitlesi mevcut olacaktir mutlaka, yani her 2.el golf alacak kisi full opsiyonlu 1.2 comfort arac icin bunu alacagima 1.4 higline alirim dusuncesine kapilmaz kanimca. oyle olsa suan 1.2 comfort satacak kisi bulamazdi doguş
    Opsiyonlu bir comfortun opsiyonsuz muadiline kiyasla cok daha kolay satilacagida unutulmamalidir. Ayrica tamami geri donmesede mutlaka opsiyonlar bir nebzede olsa aracin degerini artiracagindan kismen de olsa geri donecektir maddi olarak, donmeyen kismida faydalandigimiz konfora sayar rahatlatiriz kendimizi


    Benim 1.2 COMFORT siparisinde
    - SURUS PAKETİ
    - IŞIK PAKETİ
    - 17 DİJON JANT
    - COMPESİTİON MEDİA& BLUETOOTH
    - YER TASARRUFLU STEPNE
    ekli... Higline 1.2 gelmis olsaydi bu aractan sadece xenon far ve karartilmis arka cam fazlasi olacakti su anki sartlarla




    hocam düşüncenize saygı duyarım ama benim vurgulamak istediğim olay donanım.
    bir comf donanımı istenişdiği kadar higline donanıma çevrilirse çevrilirsin , 2. elde o opsiyonların değeri kalmıyor ve araca comf donanım veya midline donanım olarak görülüp değer kaybediyor.

    *ortalama bu donanımlar 3800 tlye gelmiştir. bunun size geri dönüşü en iyi ihtimal 2000tl.
    *aracınız fabrika çıkışlı comf donanım kalsada, kendi başına fiyatını yükseltse olmaz mı demek istiyorum.

    donanım ekleyip neden zarar çıkarcagını söyleyim. comf donanıma göre opsiyonlar fiyatı yükseltceginden dolayı rahat alıcı kitlesine ulaşmayacak.
    peynir ekmek gibi satılan araba , değerinin üstünde satılan araba alıcı bulmayacağından daha ucuza gitcek.
    bunun tek sebebi alıcı bulmayacağından kaynaklanıyor.

    comfortline ile higline arasındaki farkların sadece kâğıt üzerinde olcagını sanmıyorum, yazılmayıpta görülmeyen özelliklerin olduğunu düşünüyorum.
    tüm markalarda bu böyledir, yazılanların dışında görülmeyen özellikler mutlaka vardır.

    ben higline donanıma odaklandığım için comf donanımla hiç kıyaslama yapıp detaylı incelemede bulunmadım, bu yüzden bu fark var, şu fark var diyemem.

    bunlar benim kendi düşüncelerim ve fikirlerim.
    satılmaz dediğimiz araba 1 saat içerisinde satılırken, peynir ekmek gibi satılan araba 1 ay-3 ay-9 ay - 1 yıl alıcı bulamaz.
    araç almakta satmakta nasip kısmet işi . kısmetinde yiğecek ekmek varsa yersin , yoksa kısmeti zorlamaya gerek yok ben buna inanırım.

    herkez bir birine yardım peşinde koşuyor, birisinin unuttuğunu birisi tamamlıyor, birisinin yanlışını biri düzeltiyor.




    Leon kardes, Higline donanim secenegi varken comfort alip opsiyonla highline donusturmeye calismak mantik disi zaten o konuda hemfikiriz cok haklisin... Yukaridaki opsiyonlarin vergiler dahil net tutari 2.900 TL civari ve bence bu araci satarken en kotu ihtimalle comfort degerinin uzerine en az 1500 TL civari deger katacaktir hatta dogusun bu stratejisi devam eder de 1.2 de hicbir zaman higline donanim getirilmezse bu kazanim daha da artabilir.
    Suanki aracim gof6 dizel highline ve ozellike tercih edip almistim. Ama 1.6 dizel motorun sesine bir turlu isinamadigim icin bu kez benzinli ve işim geregi sehir ici kullanima uygun oldugunu dusundugum 1.2 motora yoneldim. Kafamda tabi gene highline donanim vardi ama bir baktimki dogus çalımın alasini atmis bizlere... 1.2 de highline yok! bu durumda highline donanimin konforuna alismis biri olarak comfortu doldurmaktan baska care yoktu eminim bircok kisi icin de benzer sebepler gecerlidir 1.2 comforta opsiyon ekletme konusunda. Ama sonuc olarak highline donanim varsa imkanlar da el veriyorsa comfort ilk tercih olmamali. 2 kere 2 4 eder misali...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: karahan7


    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    quote:

    Orijinalden alıntı: grnday1

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur

    Araç teslim edilirken golf'ün yanında nutella veriyorlarmış.

    i30 un yanındada japon çekirdeği veriyolarmış.

    Demek istediğimi anlamadın. VW grubu nutellacı bilmiyor musun? Aracın yanında özellikle veriliyor o kadar para verdiniz üzerine sürüp yalayın diye

    Bize o düşse yine iyi sen herhalde kıskançlıktan avucunu yalıyorsun.

    Otobanda golflere asfaltı yalatıyorum

    Kardes kullandigin arac nedir? Bu dedini hsngi aracla yapiyorsun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • evet abi şimdi netleştirdik durumu : )
    farklı cümlelerle kurarak bir birimizin dediğini anlamadım veya anlamadık ama ikimizde aynı şeylerden bahsediyormuşuz.

    ben opsiyonların fiyatına tek tek baktım sanırım yanlış hesaplamış olmalıyım.
    doguş hiç bir zaman insanları düşünmedi hep kendini cebine gireni düşündüğü için donanım ve motor konusunda böyle sonuç çıkardı.
    stratejisini doğru kullanıyor, doğru yerde hamle yaparak bizleri farklı yere yöneltiyor...

    Volkswagen taraftarları olduğu sürece volkswagenin sırtı yere gelmez.

    arkadaşım sen tüm motor seçeneğini donanım seçeneğini bize sun bizde ona göre tercih yapalım. zoraki farklı motor ve donanıma yönelmeyelim.
    zaten sipariş üzerine getiriyorsun ,neyin kaarını düşünüyorsun anlamış değilim.
    cidden volkswageni anlayamıyorum.

    almanlar bize boyun eğeceğine, biz almanlara dogusa boyun eğiyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YeBeD

    quote:

    Orijinalden alıntı: santiniano

    Arkadaşlar; aracımı daha teslim almadım. Arabayı yıkamaya götüren mahlukat çizmiş aracı. Satış temsilcisi aracın vergisinin yattığını, bu yüzden boyamaktan başka çare olmadığını söylüyor. Daha binmeden araba kusurlu oldu. Ne yapabiliriz; ne diyorsunuz üstatlar?


    Kendi arabamın işlemlerini yaparken oradaki birisi bayiden kapısı çizik olduğu için 2000 TL. indirimli Polo aldığını söylemişti. Bu araba Golf ve çizik ön çamurlukta yani satarken önden darbeli muamelesi yapacaklar. Bence almayın, her şeyin iadesi var, alacaksanız da 2000 üzeri bir indirim isteyin.

    benim aracın tamponunda da fasulye büyüklüğünde dikkatli bakmadıkça farkedilmeyecek taş izine benzer bir iz vardı, araç bayiye gelmeden önce olmuş, ben hiç bir şey söylemeden doğuş oto merkezden karşılanmak üzere aracın satış fiyatından %1 indirim yapmışlardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aramis1

    quote:

    Orijinalden alıntı: lebronn

    quote:

    Orijinalden alıntı: fzakir


    quote:

    Orijinalden alıntı: aramis1


    quote:

    Orijinalden alıntı: fzakir


    quote:

    Orijinalden alıntı: aramis1


    quote:

    Orijinalden alıntı: fzakir


    quote:

    Orijinalden alıntı: aramis1

    anahtardaki bagaj açma düğmesine uzun süre basınca bagaj kapağının kendiliğinden bir kaç santim açılması gerekiyor kullanım klavuzunun 57. sayfasında yazılanlara bakarsak. benim araçta bu şekilde kendiliğinden açılmıyor. sizlerde durum nasıl acaba?

    Bugün dediginiz gibi bagaji actim. Hafif kapi yukari kalkti. (Belirgin bir kalkma değil) Sonrasında kapiyi tutarak yukari kaldirmaniz gerekli. Elinizde esya varsa kullanabileceginiz bir ozellik .


    ben bunu yaptığımda vw logosundan kilidini yine de acmak durumunda oluyorum. sızın aracta bagaj kapağı az da olsa aralanıyor mu?

    Bagaj dugmesine iki defa bastim şöyle 1 cm lik bir aralanma oluyor. Abartilacak bir aralanma değil. Ama dedigim gibi elinizde yük varsa kuvvet uygulamadan yukarı kaldirmanizi saglar. Bence sizinde aynidir. Sadece beklentiniz yuksek oldugunda sanirim aralanmayi farkedemiyorsunuz.

    benim bagaj kesinlikle ayrılmıyor sncak ben uzun süre basıyordum iki defa basmayı deneyeceğim yarın

    Iki defa basmak gerekli
    Bu arada ön konsoldan ayar yaparaktan
    Uzaktan kapıları actiniz birdaha uzun süreli basarsaniz tum camlari uzaktan acabilirsiniz ayni sekilde kapayabilisiniz. Yaz aylari işe yarar özellik bence.

    Merak eden arkadaşlar bgn bagaj açmayı özellikle denedim iki kez uzun basınca açılmadı ancak basılı tuttuğumda tık dedi çok az araladı sadece bagajı kaldırmak kaldı..

    bunun bir ayarı var mı ben aradım bulamadım. benim bagaj kapağı bu şekilde açılmıyor

    herhangi bir ayar yapmadım zaten bagaj diye de bi ayar yok sadece cam kapama ayarında tümü seçili..Belki bir sıkışma filan vardır hiç mi ses çıkmıyo uzun süreli kumandadan bagaj tuşuna bastığınızda??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cngmtj

    quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    quote:

    Orijinalden alıntı: gezginbur
    Olur mu o yolda yokuş aşağı salıyorsun bilmem kaç kilometre boşta gidiyor araba. Çok bile yakmış.

    yorumunuz bana değil sanırım bu yüzden cevap vermiyorum.

    boşa atmak yakıt tüketimini arttırır ve güvenliksiz iniş gerçekleşir. bu yüzden kimsenin boşa atmayıp vitesde gitmesini öneriyorum.
    arkadaşın gittiği yolda gaza basmadan gidiliyor ama birde bunun yokuş çıkması var ve herkezin kullanım tarzı farklıdır.

    siz aynı yolu daha az tüketim sağlarsınız bir başkası farklı bir tüketim sağlar.
    arkadaş anlaşılır şekilde yorum yapmadığından kaynaklanan polemiğin içindeyiz.

    ankara ve gittiği istikamet için tüketilen miktar normal. sanırsam arabada tek kişi ve aracı zorladığı aşikar.
    o yola göre fazla yaktığı kesin ama kullanım tarzına göre normal bence.

    arkadaş sanki ekonomik sehir içi kullanım tarzı yaparmış gibi konuşma yaptığından yanlış anlaşıldı.
    istikameti yazmasaydı , ortalam tüketim ve hızını gösterseydi kimse sesini bile çıkartamazdı hani.

    Ben dikkat etmememe ragmen anlik yakaldigim sehirici istikametinde gerceklesen tuketimi paylasmak istedim.evet bahsettiginiz gibi arac gayette ekonomik.bu yuzden bu araca 70bin para verdik.Millet sehirici mumkun degil otobanda gerceklesir gibi muhalefette bulundu. Onlari aydinltma adina bi paylasimda daha bulundum.bu arac bahsettigim istikamette bu tuketimi gerceklestirdi.ben bu forumda suna net aciklik getirdim disel motorlarin dusuk tuketimi bazi insanlarin canini cok sacma ki sıkıyor. Benzinli arac sahipleri ayni sekilde 4lt civari paylasimlarda bulundugunda kismenin sesi cikmiyor muhalefet olma anlaminda.Ben sadece arac dusunen uyeler icin yardimci olma niteliginde ufak bi paylasimda bulundum. Neyse herkese iyi forumlar


    1.6 dizel golf6 ile tamami antalya sehir ici olmak uzere 215 tl yakitla cok rahat 810 km yol katettim biraz daha dikkatli kullanimda 850 km de gorulebilir. Bu da nerdeyse aracin sehir ici fabrika verisine yakin bir yakit tuketimi oldugunu gosterir, yani 50 litre yakitla 100 km de ortalama 6 litre civari yakit tuketmekte. Aracin uzun sureli ortalama hizi 27-28 km/s arasi degisiyor... Eger bmt teknolojisi bulunmayan golf6 dizel bu degerleri yakalayabiliyorsa bmt golf7 dizelin bahsettiginiz degerleri yakalamasi gayet mumkundur diye dusunuyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    quote:

    Orijinalden alıntı: huseyinoguz
    teşekkürler üstad.

    hocam arkadaşlar size 1.2 comf donanıma ekletecek kombini yapmış ama unutulan bir şey var.
    siz bu aracı 2. elde elden rahat çıkartamazsınız, 1.4 higline donanım varken neden sizin araca alma girişiminde bulunsunlar ki.
    sizin aracınıza ne ekletirseniz ekletin comf donanım gözüyle bakılcak. birileri higline donanımdan daha ucuza geliyor demiş. peki sattığında higline donanım ile eşit mi satılcak ? hayır.
    higline donanımdan ucuza gelmesi imkansız higline donanımın hepsini ekletirsen araç ozaman higline donanımdan dahada pahalı olur.
    paket halinde alınana bir şey daha ucuz olur,
    tek tek alınan bir sey daha pahalı olur. en basitinden teneke kola 1.5tl 2,5litre 3,2tl

    3000tl motor farkı 5800tl donanım farkı verceksiniz 1.4 higline araca

    bence 1.4 higline +uled alın hem aracınız kazansın hemde siz kazanın.


    Gayet mantıklı bende bu yönde düşünmeye başladım. Tavsiyen için teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birşey merak ediyorum. Golf 7 hala bildiğimiz anahtarla mı çalışıyor?? Walla şuan megane 2 ye biniyorum en baz versiyonuna. Tiptrendline yani;) o bile kartla çalışıyor. Vosvosu ayıplayacam ona göre

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW markasının donanım stratejileri çok konuşuldu. Golf alırken ödediğimiz yüksek rakamları aracın neyine verdiğimizi mantıklı bir şekilde düşünürsek işin içinden çıkmak kolay olur. Daha önceki mesajlarımda da aynı cümleyi kullandım, bu araba uçan teneke değil arkadaşlar, aksini kimse ispat edemez. Düğmeye basarak çalıştırmak sürüş açısından nasıl bir keyif veriyor ? Daha mı güvenli ? Daha mı az yakıyor, yada daha mı çok kaçıyor ?

    Seçim çok kolay. Güvenlik donanımı üst düzeyde, sağlam, kaliteli işçiliğe sahip, 2. elde üzmeyen, yakıtı ile sahibini de düşünen bir araç varsa hesapta bu golftür. Ama araçtan beklenti farklı olabilir. İncik boncuk donanımlar içersin, gerisi bana lazım değil derseniz marka çok... İşte bu markalar piyasada barınabilmek adına malzeme kalitesinden çalıp ek donanımlar sunuyor. Aksi halde kendini kanıtlamış isimlerle rekabet etmeleri güç.




  • Dün geceden birkaç poz:

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

     VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarmega

    1.4 tsi dsg 122 Yağ eksiltme durumu ile ilgili niyetim şu arkadaşlar; ilk 900 km. de eksilttiğinde saflığıma geldi kayıt açtırmadım, daha doğrusu gerek yok dediler, gönderdiler. 2. eksilttiğinde (3600 km. de) 1 lt. ilave ettiklerinde yine gerek yok dediler, neredeyse rica minnet kayıt açtırıp kopyasını aldım. Bu işin 3. bir turu olup yine eksiltme verirse ki umarım vermez, işlemden sonra tekrar kopyasını alacağım iş emrinin. Tutup da bırakın motoru açacağız filan derlerse kusura bakmayın derim. (bu arada genel kontrollerde aracın hiçbir noktasında kaçak, sızıntı vs. yok) sıfır ürün 3 defa aynı problemi yaparsa, değişim isteme hakkı doğuyor. tüketici Mahkemesi kanalı ile işlemleri başlatacağım. Bir arkadaşım cep telefonu ile ilgili bir sorun yaşadı. 3. giderilemeyen sorunda mahkeme kanalı ile 4 ay gibi kısa bir sürede sıfırını verdiler. tabi inşallah 3. seferde yağ eksiltme problemi olmazda bu teranelere girmemiş olurum.

    Merhaba,

    sıkıştırılmış turbolu motorlarda yağ eksiltme son derece olası bir durum. kaldı ki yağ çubuğunun ve su göstergesinin renkli olmasının sebebi bunları kullanıcıların sık sık kontrol edebilmesi içindir. Kaldı ki VW kullanım kitapçığında yağ eksilmeden bahsediyor ve bunu olası olarak görüyor.

    Daha önceleri araç hasarlarıyla/arızalarıyla ilgili açtığımız çoğu davada olumlu sonuçlar aldık. Özellikle de bayiden boyalı/darbeli araç teslimi sonrası artık hiçbir müşteri mağdur olmuyor ancak yağ eksiltme konusu biraz daha farklı. Yağ eksiltme yeni araçlarda bir problem veya arıza var anlamına gelmemekle beraber ancak bir kaç bin km sonrası halen yoğun eksiltmeler yaşanıyorsa o zaman problemin varlığına delalet olacaktır.

    Ancak siz her yağ tamamlama da bahsettiğiniz üzere kayıt açtırın, yarın bir gün bir arıza olursa yağına bakmamışınız (yağ kontrolü müşteri sorumluluğunda olduğu için) diyerek üstlerinden atmaya çalışabilirler.


    Keyifli ve sağlıklı sürüşler dilerim.
    İyi günler




  • 
Sayfa: önceki 10611062106310641065
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.