Şimdi Ara

VW cc 1.4 tsi dezavantajları (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
50
Cevap
0
Favori
13.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan


    Almanların japonlardan daha iyi araç ürettiği çok klasman var,buna kimse karşı çıkmıyor zaten.
    Örneğin bir 3 serisi ayar veriyor yıllardır bu sınıfa.Kimse bunu reddedemez,edenin de aklından şüphe ederler zaten.
    DSG sorununu biz söylemiyoruz,vag ın kendisi söylüyor.
    Biz de Vag ın kendi ağzıyla kabul ettiği şeyi insanlara anlatıyoruz.
    Elin adamı çatır çatır garantisini alıp araçları geri çağırtırken,bizdeki fanboylar garantisiz de binerim,desege' için para çıkmadı kimseden,desege sorunsuz yazılımla düzelttiler diye palavra sıkıyor.Sen bunlara önce laf söyle de,ondan sonra alaman fanboyluğum yok diye ortalıkta gezersin.
    Toyota 8 milyon aracı geri çağırdı,volkswagen de 450 bin aracı geri çağırdı.
    Toyota MMT şanzımanın problemlerini çözdü,yağ yakan dizel motorunun problemini büyük ölçüde çözdü.
    Şu an problem çıkarsa 6 sene garantisi var toyotanın,çatır çatır garantiden yaptırırsın arabanı.
    Ama volkswagen benim ülkemde dsg sorununu ÇÖZMEDİ arkadaşım,garantisini de UZATMADI ARKADAŞIM.
    Biz bunu söylüyoruz diye volkswagen düşmanı veya toyota fanboyu olmuyoruz,kim neyi veriyorsa onu ifade ediyoruz.
    Çarpışma testinde komaya giren toyota modellerine ağzına geleni sayan insanım ben,RAV4 ü hazır değil diye o testlere sokmadılar,yine ağzıma geleni saydım.
    Ama ben kalkıp böyle kaza senaryosu olmaz diye çamura yatıp C serisinin rezilliğine avukatlık yapan mersoya da ağzıma geleni saydım.Yıldızı yeterci değilim çünkü anladın mı canımsın?
    S60 çarpışma testinde komaya soktu alamanları,çıktım babalar gibi savundum.Volvo fanı olduğum için değil,insanların güvenliğini düşünüp 20 bin lira ucuza arabayı sattıkları ve söğüşlemedikleri için.
    Benim fanı olduğum bir tek marka var,o da çok şükür piyasada dillendirilmeyen Jaguar.
    Onun dışında her markaya eşit mesafedeyim.Bunu da aklınıza sokun artık,boş beleş konuşunca gülünç oluyorsunuz.




  • komodor ejderini hatırlatan ön tasarım...Gerçi fena değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan


    Almanların japonlardan daha iyi araç ürettiği çok klasman var,buna kimse karşı çıkmıyor zaten.
    Örneğin bir 3 serisi ayar veriyor yıllardır bu sınıfa.Kimse bunu reddedemez,edenin de aklından şüphe ederler zaten.
    DSG sorununu biz söylemiyoruz,vag ın kendisi söylüyor.
    Biz de Vag ın kendi ağzıyla kabul ettiği şeyi insanlara anlatıyoruz.
    Elin adamı çatır çatır garantisini alıp araçları geri çağırtırken,bizdeki fanboylar garantisiz de binerim,desege' için para çıkmadı kimseden,desege sorunsuz yazılımla düzelttiler diye palavra sıkıyor.Sen bunlara önce laf söyle de,ondan sonra alaman fanboyluğum yok diye ortalıkta gezersin.
    Toyota 8 milyon aracı geri çağırdı,volkswagen de 450 bin aracı geri çağırdı.
    Toyota MMT şanzımanın problemlerini çözdü,yağ yakan dizel motorunun problemini büyük ölçüde çözdü.
    Şu an problem çıkarsa 6 sene garantisi var toyotanın,çatır çatır garantiden yaptırırsın arabanı.
    Ama volkswagen benim ülkemde dsg sorununu ÇÖZMEDİ arkadaşım,garantisini de UZATMADI ARKADAŞIM.
    Biz bunu söylüyoruz diye volkswagen düşmanı veya toyota fanboyu olmuyoruz,kim neyi veriyorsa onu ifade ediyoruz.
    Çarpışma testinde komaya giren toyota modellerine ağzına geleni sayan insanım ben,RAV4 ü hazır değil diye o testlere sokmadılar,yine ağzıma geleni saydım.
    Ama ben kalkıp böyle kaza senaryosu olmaz diye çamura yatıp C serisinin rezilliğine avukatlık yapan mersoya da ağzıma geleni saydım.Yıldızı yeterci değilim çünkü anladın mı canımsın?
    S60 çarpışma testinde komaya soktu alamanları,çıktım babalar gibi savundum.Volvo fanı olduğum için değil,insanların güvenliğini düşünüp 20 bin lira ucuza arabayı sattıkları ve söğüşlemedikleri için.
    Benim fanı olduğum bir tek marka var,o da çok şükür piyasada dillendirilmeyen Jaguar.
    Onun dışında her markaya eşit mesafedeyim.Bunu da aklınıza sokun artık,boş beleş konuşunca gülünç oluyorsunuz.


    3 C ve A4 sınıfında A4 derim objektifte belki 3 serisidir ama A4 diyorum kişisel terchim.
    VAG söylüyor doğru abartıldığı kadar hiç değil sistem komple sorunlu değil sorunları kabul etmeyecek kadar başıboş şirket değil
    Yurt Dışında garanti durumu farklı bu konuda bişey demiyeceğim alman fanboyluğum yok avatarım altında görüyorsun değil mi ?
    Toyota çözmüş tür doğrudur peki VAG bunun altından kalkamayacak mı ? bunların üstesinden gelcek elbet teknik ve teknolojileri var
    VAG Türkiye'de yeterince garanti vermediği için bu onu kötü yapmaz bizim ülkenin kaçıncı sınıf ülke olduğunu gösterir orası onların tercihi
    Volvo testlerde ve güvenlikte ileri olabilir ama elden ele atılan alt yapısı olmayan motoru şanzımanı Ford tan kullanan bir markayı sevmem o sınıftakı alternatifleri tercih ederim V40 yerine A3 S60 yerine A4 vsvs
    Jaguar diyorsun da Euro Ncapta Jaguar XF nin bi test sonucuna bakarmısın ?
    Boş Beleş konuştuğum yok kendini üste çıkarmak için bi ton şey yazmışsın fakat senin bu yazdıkların anti almancı olduğunu değiştirmez sende bu durumda komiksin güzel kardeşim kusura bakma ..




  • Çok kavga var çoook.

    Yemeyin birbirinizi, IIHS şampiyonu Accord kardeşim bu kadar basit hala alman sevdasına tutulmuşsunuz.

    Amerika bile uzak doğuya yöneldi orta doğu ve avrupayı bırakıp. Uzak doğu çatır çatır geliyor bırakın şu alman sevdasını. Görüyoruz arabalarını. Benim hem alman arabam var hem japon hemde kore. İçlerinden en iyisi de japon olanı (2004 model olmasına rağmen).

    Şimdi bana fan demeyin, alman arabası da benim arabam japon da benim arabam. Doğruları çıkartıyorum buraya.

    CC'de gayet güzel araba. Passat kadar iğrenç ve rahatsız bir araç değil. Passat'ın içinde resmen "kaza yaparsak ölürüm heralde." diyerek seyahat yaptım. CC'de sportif manevralar daha güzel oluyor fakat araba gitmiyor gibi bir his oluyor içinizde. Sanki hayat ağır çekimde ilerliyor gibi oluyor. O da ilginç bir tarafı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaggeredByRuhtan


    Ben NCAP'e inanmıyorum ki artık,oradan 3 yıldız da alsa 4 de alsa hatta 6 yıldız da alsa benim için bir şey değiştirmiyor,NCAP bağışlarla ayakta duran bir kurum.yıldız yağmuruna tuttukları arabaların ne hale geldiğini hep beraber gördük.
    Mercedes'te renault un dizel motorunu,audi de volkswagen teknolojilerini kullanıyor,onlara laf etmemen de alaman fanatikliği oluyor zaten mesela
    VAG kötü diye bir cümlem oldu mu?Vag sorunlu diye açıklama yapmış,ve sorun ÇÖZÜLMEMİŞTİR.
    Toyota da çatır çatır sorunu çözmüş,6SENE DE GARANTİ VERMİŞTİR.
    Şimdi biz toyotayı tebrik edince,volkswagen düşmanı mı oluyoruz?
    O da çağırsın desegelerini geri,versin garantisini onu da tebrik ederiz.
    VAG kendi ağzıyla nemli hava ve sıkışık trafikte bu şanzıman patlayabilir demiştir,ben bu lafın üstüne daha ne diyeyim yahu?Adamın açıklamasını mı yalanlayalım fanboylar gibi?
    Çünkü bu açıklama fanboyların dsg artik sorunsuz diye yağlama yaptıkları dönemde,mayıs 2013te yapılmıştır,dsg ne zaman piyasaya çıktı bir bak istersen.
    Benim ülkem 3. sınıf muamele görüyorsa kusura bakmasın ben de onun otomatik şanzımanına 3.sınıf muamelesi yaparım.Madem patlıyor versin adam gibi garantisini.
    A4 dersin evet,ama A4ün kaza sonucu da C serisi ve CC den farklı değil,onda da aynı rezillik sözkonusu.
    Kısacası objektifliğin 0, 0 oğlu 0.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 6 Haziran 2013; 9:31:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Memo99

    VW cc 1.4 tsi dezavantajları bahsedermisiniz

    1-160lık aşırı besleme motor problem çıkarma ihtimali yüzünden üretimden kaldırılacak,yerini act teknolojili 140hp 1.4 alacak.
    2-DSG bizzat firma tarafından sorunlu olduğu açıklanmış bir şanzıman.
    3-IIHS nin yaptığı çarpışma testinde paramparça olmuş,akordiyona dönmüştür:



    Güvenlik Yok
    Şanzıman yok
    Motor yok


    Geriye ne kaldı?




  • Passat bana CC den daha ferah geliyor şahsen tercih yapsam ikisi arasında Passat alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhyegirdimkendimegeldim

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: uysall07


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Manuel olanının dezavantajı yok. Alıp güle güle kullanın.

    O aracın manueli yok sener bey.

    Şener reyizde vardır,honda cityle volvo v40 kapıştıran adamda CC nin 8 ileri zf şanzımanlısı bile olur.

    Özel siparişle istersen getirtirsin manuel 6 ileri, sonra da babalar gibi kullanırsın.



    http://www.volkswagen.de/de/models/cc/CC5.html

    Benziner

    1.4 TSI BlueMotion Technology 118 kW 6-Gang 6,3 l/100km 147 g/km / C 32.300,00 €

    almanyada üretimi tabi ki var ama Tr getirtmiyor. Manuelin fiyatlandırması bile yok, Türkiye'de manuel getirtilemiyor, sipariş verilemiyor demişti sorduğumda antalya başaran. Kesin yok yani. Zaten dsg'lisini bile 3 ayda vermiyorlar :)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-wolkswagen-cc-124102162/detay

    Bu arkadaş getirtmiş manueli.

    Hocam ilanı okurken yarıldım gülmekten.
    1.4tsi motor
    dizel
    2000-2500cc arası
    500hp
    Bu ilanı yazan ne dediğini bilmiyor.

    Şener efendi manuel cc ilanını görünce balıklama atlamış ama her zamanki gibi sağlam fail olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-wolkswagen-cc-124102162/detay

    Bu arkadaş getirtmiş manueli.

    Alman fanboylar hemen atlamışlar ama bu sefer tam çakılmışlar. Tam şenlik.
    Arkadan itişli, dizel, ahşap direksiyon, 2500 cc yazan ilanı kanıt diye ortaya süren de var. BMW 5.20 ile kıyaslayan da var.
    Bir tanesi çarpışma testini izlese dummy'nin kafayı airbag yerine ön göğüse gömdüğünü görecek ama çıkmış önemli olan arabanın dağılması değil manken sağlam diyor.




  • Fiyat c serisine yaklaşınca tercih mercedes oluyor. O parayı verecek olan 3-5 daha verip mercedes bmw alırım diyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.