Şimdi Ara

VW 1.6 TSİ niye üretmiyor? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
0
Favori
5.143
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1.6 turbo benzinli motoru piyasaya surmekte gecikirse eger veya TR'ye göndermez ise (o durumda GM Türkiye pazarlama müdürü ya harakiri yapsin, ya da okula geri dönsün, her$eyi ba$tan ögretsinler ona), o zaman zirve yerine vergiden dolayi bencileyin 1.6'nin uzerine çikamayan ortadirek müsterilerinin bedduasini alir ancak Opel.

    Neden? Sen Ford Mondeo'dan daha agir, VW Passat'tan daha uzun bir araba çikariyorsun piyasaya. 1.6 motor takiyorsun, arabanin bo$ agirligi $öforle birlikte 1.5 tona dayaniyor. Ama sonra 155 HP / 155 Nm'lik klasik motor takiyorsun. Peki bu araba nasil ivmelenecek, 115 PS 155 Nm'luk Passat 1.6 FSI'den nasil bir fark yaratacak??? Iste detaylar.
    .
    .
    .

    Ford Mondeo 1.6 Duratec Ti-CVT:
    Uzunluk x Aynalar Olmadan Genislik x Yukseklik x Aks genisligi (mm) = 4844 x 1886 x 1500 x 2850

    Bo$ Agirlik = 1435 kg
    Bagaj Hacmi = 535 lt
    Vites Sayisi = 5 ileri düz
    Beygir Gücü @ Devir = 125 PS @6300 rpm
    Tork @ Devir = 160 Nm @4100 rpm

    VW Passat 1.4 TSI:
    Uzunluk x Aynalar Olmadan Genislik x Yukseklik x Aks genisligi = 4765 x 1820 x 1472 x 2709

    Bo$ Agirlik = 1388 kg
    Bagaj Hacmi = 565 lt
    Vites Sayisi = 6 ileri düz
    Beygir Gücü @ Devir = 122 PS @5000 rpm
    Tork @ Devir = 200 Nm @1500-4000 rpm

    Opel Insignia:
    Uzunluk x Aynalar Olmadan Genislik x Yukseklik x Aks genisligi = 4830 x 1856 x 1498 x 2737

    Bo$ Agirlik = 1470 kg
    Bagaj Hacmi = 500 lt
    Vites Sayisi = 6 ileri düz
    Beygir Gücü @ Devir = 115 PS @6000 rpm
    Tork @ Devir = 155 Nm @4000 rpm


    Bu arada OPEL INSIGNIA'da da Elektronik Park Freni kullaniliyor. Ve yeni Opel Insignia'nin orta konsolü Yeni Citroen C5 ile kafa kafaya yarisacak kadar kapsamli (diger bir bakis açisindan: karma$ik). Zaten o yüzden Audio degil, Infotainment* sistemi diye geçiyor. Bu sistem DSP özellikli 45'er wattlik 7 kanal / 9 hopörlör ile tamamlaniyor.

     VW 1.6 TSİ niye üretmiyor?

     VW 1.6 TSİ niye üretmiyor?


    *Infotainment = Information (bilgi) + Entertainment (eglence)


    ps: Bilgiler, Opel'in, Ford'un ve VW'nin Almanya'daki web sitesilerinden alinmistir. Yukarida görüldügü gibi sayilarla, verilerle konusulmustur.


    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK
    henüz açıklanan motorlar arasında 1.6 turbo motor yok. ama opel den bit yekili 180 hplik 1.6 motorun insigniaya da uygulanacağını söylemişti. sanırsam piyasaya çıktıktan 5-6 ay sonra o motor kaputun altında yerini alır. şu anda 1,6 115 hp 1.8 140 hp 2.0 220 hp 2.8 260 hp benzinli 2.0 cdti 110 130 160 hp motorlara sahip. 2.0 turbo ve 2.8 motorda 4 çeker sistemi opsiyonel. ayrıca bütün motorlarda 6 ileri vites kutusu mevcut.

    opel bu sefer gerçekten başarcak bence bu sınıfta da zirveyi almayı. bunu tabiki biraz zaman göstercek ama 1.6 turbo gelmesi durumunda çok etkili bir motor kombinasyonu olur.


    Edit: uzunluk duzeltmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LagrangePasha -- 18 Ağustos 2008; 21:51:28 >




  • PASSAT vs. THE REST OF THE WORLD

    Başka araçların orta konsolunu görünce, bilhassa "dışa dönük" ve "pörtlek" olanları, düz ve akıcı olması nedeni ile PASSAT'ımınkini bir defa daha çok beğeniyorum. Bence herşey olması gereken yerde, işlevsel, ergonomik ve gözü yormuyor.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: LagrangePasha

    Mete,

    yazdigin Intercooler-Kompressor-Turbo aciklamalari super bilgilendirici olmus. Demek ilk heves yazdigin bunlar idi 4 yil once. DH'ye hakikaten bodoslama bir giris yapmissin. Eee, yonetici olacak uye kucukken belli eder kendini

    Bundan sonra bu konuyla ilgili soru gordukce, senin 4 yil onceki post'unun linkini gondermek $art oldu. AutoShow dergisi demistin bir de Mete, INSIGNIA-PASSAR mukayesesi yapan. Benim bildigim AutoShow Sali gunleri cikiyor. Senin dedigin yarin cikacak olan sayi mi, yoksa gecen hafta Sali gunu cikip bu gece bayilerden toplanan sayi mi?

    Bence kacirsak da birsey olmaz. Zaten detayli test degil, surus izlenimi karsilastirmasi demistin. 2-3 hafta kadar daha Autobild.de sitesinden ayni kiyaslamayi bedava okuyabiliriz. Tercume gerekirse de Google'in Almanca'dan Ingilizce'ye tercume hizmetinden yararlaniriz evvel Allah.

    1.6 TSI benzeri bir motor gelecek mi TR'ye OPEL INSIGNIA ile çok merak ediyorum..



    4 yıl önce sadece o değil, soğutma ve donanım konularında da pek çok makalem ve çevirim vardı, forumda aslen overclock ve soğutma mahallesinde tanırlar beni

    Autoshow'a e-mecmua üzerinde aboneyim, hem ekonomik, hem çevreci
    E-mecmua sayıları 1 gün evvelden hazır ve okunabiliyor. Sen yarın sabahki sayıyı alırsan göreceksin.

    kolay gelsin,




  • bide 1.6 dizel neden yapmiyor acaba eskiden golf 3 ler falan 1.6 turbo dizeldi nedense kaldirdi 1.9 dizel yapti birde su 1.4 tdi 80 bglik motoru golf e koysa super olurdu 1.4 80 bg benzinli motoru koyuyor dizel motoru koymuyor golf e ilginc.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemy22tr

    bide 1.6 dizel neden yapmiyor acaba eskiden golf 3 ler falan 1.6 turbo dizeldi nedense kaldirdi 1.9 dizel yapti birde su 1.4 tdi 80 bglik motoru golf e koysa super olurdu 1.4 80 bg benzinli motoru koyuyor dizel motoru koymuyor golf e ilginc.

    Açıkcası 1.4TDİ ı golfe koysa performas hiçde tatmin edici olmazdı.80bg golf düşünemiyorum.102bglikleri bile kladırıcaklar 80bg bence POLOya çok daha uygun. 155kW 80bg.Torku FSİ 1.6 ile aynı ama bgi çok düşük.100km/s den sonra gitmez




  • Aslında 1.6 tsi 180 ya da 200 beydirlik bi motor üretseydi vw bu motor tiduan, golf, passat olsun bu modellere çok yakışırdı. Acaba vw internationale mail göndersem okurlar mı bununla ilgili? Ne yazık ki ülkemizde ötv saçmalığı var ve 1.6 altı ile 2.0 altı ötvlerde fark dağlar kadar. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdor

    quote:

    Orjinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    kompresörlü motor bence turboluya göre daha ekonomiktir. kompresör çünkü düşük devirlerde daha efektif çalışmakta.
    [size=3]artık 170hplik bir motor yok
    ayrıca 140lıkla 170 lik arasındaki tek fark yazılım değildir. 140lıklar belki yazılımla 170hp hatta daha güçlü hale getirilebilir ama kesin standart 170liklerde motor aksamı artan basınca ve diğer değişkenlere daha dayanıklı hale getirilmiştir.

    170lik motor yok demişsiniz fakat alın size VW kendi resmi sitesinden var olduğuna kanıt.Yeni jenerasyon golf GT ler 160bg olacak diye söyleniyor GOLF GTİ ın satışları baltalamasın diye golf GT


     VW 1.6 TSİ niye üretmiyor?


     VW 1.6 TSİ niye üretmiyor?


    fiyatlar,fiyatlar,fiyatlar..Yeminle görünce içim acıdı şunlara bakın ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.