Şimdi Ara

VW 1.6 DİZEL KULLANAN VARMI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR, VW NİHAYET 1.6 L DİZEL MOTOR OPSİYONUNU GOLF VE JETTA MODELLERİNE EKLEDİ. BU ARAÇLARI KULLANAN VEYA ALAN VARSA BİZİMLE BİLGİLERİNİ BURADA PAYLAŞABİLİRLERMİ? PERFORMANS TÜKETİM KONFOR SES DÜZEYİ GİBİ KONULARDA... ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.



  • Bende merak ediyorum yeni octavia yada aynı motoru koyucaklar 1.9 105 hp yi 1.6 105 e düşürmüşler tork değeri vs aynı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smnrgn

    ARKADAŞLAR, VW NİHAYET 1.6 L DİZEL MOTOR OPSİYONUNU GOLF VE JETTA MODELLERİNE EKLEDİ. BU ARAÇLARI KULLANAN VEYA ALAN VARSA BİZİMLE BİLGİLERİNİ BURADA PAYLAŞABİLİRLERMİ? PERFORMANS TÜKETİM KONFOR SES DÜZEYİ GİBİ KONULARDA... ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.


    tam açmak istediğim bir konuydu bu motoru kullanan var mı çok merak ediyorum, ayrıca 1.6 tdi 90hp ile 1.6 tdi 105hp dsg arasında hissedilir bir performans farkı var mıdır? buna bağlı olarak yakıt tüketimi çok fazla mıdır dsg şanzımanın??
  • arkadaşımın war çoğu zamanımızı birlikte geçiriyoruz.altndaki araç 1.6 tdı golf.
    aracın bana werdiği ilk izlenimler gerçekten olumluydu.yeterli çekişi orta sewiyede sunuyor.ne 2.0 dizeller kadar iyi değildi ama nedense ilk bindiğimde bu motorun aracı çok iyi götüreceğini düşünmüştüm.
    birde küçük test yaptık.bizim 2.0 dizel vectra ile(100 bg-230nm) ara hızlanma ve kalkış denedik.bizim yaşlı kurt hala kurt,,özellikle ara hızlanmada rahat bir boy önde idi.

    kısacası motor fena değil işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AddAms


    quote:

    Orijinalden alıntı: smnrgn

    ARKADAŞLAR, VW NİHAYET 1.6 L DİZEL MOTOR OPSİYONUNU GOLF VE JETTA MODELLERİNE EKLEDİ. BU ARAÇLARI KULLANAN VEYA ALAN VARSA BİZİMLE BİLGİLERİNİ BURADA PAYLAŞABİLİRLERMİ? PERFORMANS TÜKETİM KONFOR SES DÜZEYİ GİBİ KONULARDA... ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.


    tam açmak istediğim bir konuydu bu motoru kullanan var mı çok merak ediyorum, ayrıca 1.6 tdi 90hp ile 1.6 tdi 105hp dsg arasında hissedilir bir performans farkı var mıdır? buna bağlı olarak yakıt tüketimi çok fazla mıdır dsg şanzımanın??

    o iki motor arasında sadece rakamsal fark olduğu kadar insanın hissedeceği kadarda fark olduğu söyleniyor.araca zaten 105 bg tam uymuş.daha aşağısı bel ağrısı...
    eğer 90 alacaksan.bir alt wergi diliminde olan astrayı al.aynı güç.hemde 10 mlyr cebinde kalır.bana kalırsa o 2 motorda alınmaz.alınası tek motor 105bg

    ayrca dsg şanzıman yakıt tüketimini olumsuz etkilemiyor.




  • --------------------------------------------------------------------------------

    ARKADAŞLAR, VW NİHAYET 1.6 L DİZEL MOTOR OPSİYONUNU GOLF VE JETTA MODELLERİNE EKLEDİ. BU ARAÇLARI KULLANAN VEYA ALAN VARSA BİZİMLE BİLGİLERİNİ BURADA PAYLAŞABİLİRLERMİ? performans TÜKETİM KONFOR SES DÜZEYİ GİBİ KONULARDA... ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.


    merhaba arkadaşlar, konuyla bikaç gündür fiilen ilgili olduğum için bikaç gözlemimi paylaşmak istedim..bizde 1,6 dizel 105 hp jetta ile ilgileniyoruz..dizel olsun performanslı olsun ekonomik olsun vs.gibi özellikler aradık araba da...bize en iyi cevabı veren 1.6 dizel jetta oldu..arabayı özellikle dik yokuşlarda denedik..3 kişi bindik arabaya ve performansından bi hayli memnun kaldık..tabiki bir 1,9 gibi değil ama tatmin edici bir performansı var,yakıt tüketimi katalog değerlerine göre sehiriçi 1000 km. gittiğini söylüyor ama yetkililer 750 - 800 rahat gider diyolar..dolayısıyla yeteri kadar ekonomik bir araç..ses olayına gelince, lazer teknolojisi sayesinde aracınız eskise bile zamanın getirdiği sesler olmayacak aracın içinde..sessiz bi araç diyebiliriz jetta için..nihayetinde dün biraz kapora bıraktık..inşallah haftaya almış olacağız..almak isteyen herkese hayırlı olsun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkan.karabayir -- 8 Kasım 2009; 12:21:32 >




  • Bu motorun yakıt tüketimi rakiplerinden %10-15 fazla çıkıyor testlerde. Bunu da not edin.
    Bence alınacak bir araba- motor seçeneği değil fiyatı yüzünden. Hoş şu zamanda herkes coşmuş durumda. Bu sınıfta bir dizel almak için yeni astra mutlaka beklenmeli, hatta yeni focus bile beklenebilir. Yeni Astra geldiğinde ağır makyajlı golf 5'in fazla bir şansı kalmayacak, kuyruğunu kıstıracak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerem_usta -- 8 Kasım 2009; 12:27:07 >
  • bu arada bugün itibari ile volkswagen araçlara zam geldi..başlangıç paketi jetta'ya 45,500 tl. diyolar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozkan.karabayir -- 8 Kasım 2009; 12:38:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozkan.karabayir

    -------------------------------------------------------------------------------


    merhaba arkadaşlar, konuyla bikaç gündür fiilen ilgili olduğum için bikaç gözlemimi paylaşmak istedim..bizde 1,6 dizel 105 hp jetta ile ilgileniyoruz..dizel olsun performanslı olsun ekonomik olsun vs.gibi özellikler aradık araba da...bize en iyi cevabı veren 1.6 dizel jetta oldu..arabayı özellikle dik yokuşlarda denedik..3 kişi bindik arabaya ve performansından bi hayli memnun kaldık..tabiki bir 1,9 gibi değil ama tatmin edici bir performansı var,yakıt tüketimi katalog değerlerine göre sehiriçi 1000 km. gittiğini söylüyor ama yetkililer 750 - 800 rahat gider diyolar..dolayısıyla yeteri kadar ekonomik bir araç..ses olayına gelince, lazer teknolojisi sayesinde aracınız eskise bile zamanın getirdiği sesler olmayacak aracın içinde..sessiz bi araç diyebiliriz jetta için..nihayetinde dün biraz kapora bıraktık..inşallah haftaya almış olacağız..almak isteyen herkese hayırlı olsun..




    Bütün forum birkaç gündür JETTA ile fiilen ilgili zaten

    Kişisel görüşüm ise bir araç, satın alırken ekonomik olmalı




  • Vw en sonunda common rail sistemini kullanmaya başladı ve motor hacmi 1.9, 2.0 lardan 1.6 lara indi. Daha sessiz bir motormuş testlere bakıldığında. Yakıt da 1.6 focus ile aynıdır heralde. Ancak doğuş grubunun fiyat politikası yüzünden vw arabası almam. Bir de yeni bir motor olduğu için fabrikasyon hata olma ihtimaline karşı biraz beklenmeli ve görülmeli. Gerek 1.4 tsi lerin özellikle ilk çıkan serilerinde ve dsg nin de ilk çıktığı serilerinde sorunlar yaşandığını okumuştum.
  • Bu motorizasyona sahip vw psa nın 109 hp lik hdi ından hem çalışma karakteri hemde güç üretme şekli açısından gerideki daha fazla tork olduğu rakamlarda işlenmiş ancak pratikte bugerçekleşmiyor üzerine bir de 5 oranlı şanzımanın aktif devirlere raslanmayan oranlarıda eklenince ortaya benim açımdan hayal kırıklığı ortaya çıktı ki cr den önceki sistem güçü çok daha önce ortaya çıkarıyordu ve kullanması daha zevkliydi ki daha sert olarak çalışmasına rağmen.
    Sonuç o ki rafine ve ekonomik olsun istiyorsanız 122 lik tsi biçilmiş kaftan .Hem rölantiden itibaren güçlü bir şekilde devirlenmeye başlıyor hemde bu motor dan farklı olarak vites tembelliğine izin verip istendiğinde çok düşük devirlerdede kullanımaya izin veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n a v y_35

    Vw en sonunda common rail sistemini kullanmaya başladı ve motor hacmi 1.9, 2.0 lardan 1.6 lara indi. Daha sessiz bir motormuş testlere bakıldığında. Yakıt da 1.6 focus ile aynıdır heralde. Ancak doğuş grubunun fiyat politikası yüzünden vw arabası almam. Bir de yeni bir motor olduğu için fabrikasyon hata olma ihtimaline karşı biraz beklenmeli ve görülmeli. Gerek 1.4 tsi lerin özellikle ilk çıkan serilerinde ve dsg nin de ilk çıktığı serilerinde sorunlar yaşandığını okumuştum.



    doğuş oto da servis elemanı bi arkadaşım bu motorun yurtdışında 1,5 senedir kullanıldığını ve başarılı olduğunu söyledi dün bana..
  • ne diyorsunuz siz bu motor uçuruyor


    neymiş; 1.6 dizel olacak diye gidip 53 bin lira vericem Golf' e. on beş bin lira farkı on beş senede çıkarırım artık !

    düzeltme: bir tüy eksikti, onu da dikmişler. 54700 olmuş 1.6 TDI DSG komfortlayn Golf !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 8 Kasım 2009; 14:11:37 >
  • maddi yönden kullanıcıyı epey kasacağından hiç şüphem yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feanorringeril

    ne diyorsunuz siz bu motor uçuruyor


    neymiş; 1.6 dizel olacak diye gidip 53 bin lira vericem Golf' e. on beş bin lira farkı on beş senede çıkarırım artık !

    düzeltme: bir tüy eksikti, onu da dikmişler. 54700 olmuş 1.6 TDI DSG komfortlayn Golf !



    aynen katılıyorum
    zaten anlamıyorum golf e nasıl 50-55 bin lira veriyolar
    o kadar para veripte golfe binmek nasıl bi mantık
  • 55 bin tl verdikten sonra çok az yakması bu kadar para bağlayan bir adam için çokta önemli olmasa gerek.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.