Şimdi Ara

vtec açma (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
1
Favori
66.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • harikasiniz. Kasa ne? Bide maual sanzuman giydirseniz cok daha zalim olurdu ):
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRanc3r

    harikasiniz. Kasa ne? Bide maual sanzuman giydirseniz cok daha zalim olurdu ):

    Kasa EK HB. Ya aslında projenin başlaması çok garip oldu :) araç sahibi arkadaşımız aracınan memnundu, 1.4 otomatik pıtır pıtır bir hatchback EK, arkadaşın isteği sadece klima açık iken aracın yığılmamasını performanstan düşmemesiydi, öylemi olsun böylemi olsun derken proje Sohc vtec projesine döndü, arkasından aracın orjinalliğini bozmadan güç ne kadar yükseltilebilir muhabbeti yaparken işin içine SC girdi

    Tüm bunları hesaplarken vtec i 3 kademede açtıralım, SC özel bir şey olsun araç dıştan normal bir civic, gazlayınca şaka makinası olsun istedik, derken proje baya uzadı haliyle

    Şimdi her şey bitti elektrik tesisatında değişiklikler yapılıyor yeni ECU ya göre, kısa zamanda ilk marşı yapmak istiyoruz ama TR şartları baya zorluyor doğal olarak




  • tum harness deisecekmi yoksa sadece ecu kablolari deisse yetiyomu? Hakkaten 1.4 un yurumesi supriz olur. Bnde ek4 u yapilabilirse em1 e cevirmek gibi bi proje war aklimda ogrenclik bitipde elime para gecerse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRanc3r

    tum harness deisecekmi yoksa sadece ecu kablolari deisse yetiyomu? Hakkaten 1.4 un yurumesi supriz olur. Bnde ek4 u yapilabilirse em1 e cevirmek gibi bi proje war aklimda ogrenclik bitipde elime para gecerse.

    Benim bahsettiğim projede tesisat bayağı değişiyor haliyle.

    EM1 EK4 VTI aynı araç zaten, EM1 sedan coupe sadece.
  • onu diyorum iste. Cup a cevirmek amacim. Ahh ahh ne makinalar warda TR ye gelmiyo ):

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRanc3r

    onu diyorum iste. Cup a cevirmek amacim. Ahh ahh ne makinalar warda TR ye gelmiyo ):

    EM1 e nasıl çevirecen :) imkansız.

    Dediğin gibi çok güzel makinalar var JDM. Ama TR ye ithal etmemişler. Kıbrısta çok var, oraya yerleşmek lazım Git kıbrıstan bir tane EM1 al, gümrüğünü öde al TR ye getir. Burda direksiyonu sağa aldır daha kolay
  • gumruk odemek cok pahali olur. Neyse fazla hayal kurmaya gerek yok. Alicaz bi vti pasa pasa yurucez :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    20. saniyede vtec akar motorun sesi bile evrim geciriyor



    tam 22. ve 44. saniyelerde motor gerçekten çoşuyo yaa ölürüm ben ona yaa :))

    düzeltiyorum 21. ve 44. saniyede :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elalembialem_ -- 2 Ocak 2012; 1:31:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurthemonur

    o videoda gösterilen vtec değil i-vtec... tablalı versiyon yani, daha ekonomik olan... özelliği de vafleri 2'li 3'lü 4'lü olarak ayrı ayrı açabilmesi. vtecler 2-4 açar sadece

    kafa karıştıracak bişey de yok; bu tip motorlar yüksek devirde performanslı düşük devirde ekonomik gider... tüm olay bu. basacam gidecem diyosan devri 6500-7000de tut yeter işte... 3500de açsa nolur 4000de açsa nolur 500 devir için mi tüm kavga ya? sanki o aralıkta tutabiliyosun da devri! fren yaparken bile gaza dokun devirin düşmesin, vitesi küçük git sürekli, devrin hep üstte olsun olay budur. yok ekonomik gideceksen de 2500 devirde tut arabayı 130a kadar çıktığını göreceksin. bu işte, başka bi detay yok

    mantığını soran için de kestirmeden anlatmak icab ederse motor silindire yakıt basan valflerin açık kalma zamanıyla oynuyor, vtec açtığında içeri normalde aldığından daha fazla yakıt alıyor, böylece patlamalar daha kuvvetli olmaya başlıyor. bunu sürekli olarak da yapabilirdi ama o zaman araç çok sarfiyatlı olurdu. bunu sürücüye bırakmak için düşük zamanlamayla başlıyor, abanırsan daha fazla açık tutmaya başlıyor. anlamayacak bişey yok

    renault forumunda bile bu mevzu dönüyor arkadaş, anlamıyorumki. kimse mi anlamaz ama herkes mi ilgilenir. bi de kalkıp "bence bu vtecte bi numara yok renaultumla bile geçiyorum" falan filan demiyolar mı tilt oluyorum hepten! sen renaultla bırak hondayı herhangi bi değişken zamanlı arabayı geç gel bi de beni geç!

    [ renault forumunda bile bu mevzu dönüyor arkadaş, anlamıyorumki. kimse mi anlamaz ama herkes mi ilgilenir. bi de kalkıp "bence bu vtecte bi numara yok renaultumla bile geçiyorum" falan filan demiyolar mı tilt oluyorum hepten! sen renaultla bırak hondayı herhangi bi değişken zamanlı arabayı geç gel bi de beni geç! ]


    aga ya şu tilt oluyorum yorumun gece gece bitirdi beni yaa :) yattım yerlere gülmekten valla :)

    hele bide brodway ın hava filitresini çıkarıp v-tec yapanlar varki akıllara zarar bir durum ya :))

    adamlar doğuştan motorcu :)))




  • arkadaşlar bide vtec 2 muhabbeti var bunu nerden anlarız es7 filan diyorlar bunları bir açıklarsanız memnun olurum şimdiden teşekkürler
  • Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan insanımız çok fazla da ondan.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kraliyet338

    arkadaşlar bide vtec 2 muhabbeti var bunu nerden anlarız es7 filan diyorlar bunları bir açıklarsanız memnun olurum şimdiden teşekkürler


    vtec2 bisey degil ya es7nin halk arasindaki kasa kodu. bu arada konu hortlamis :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sagolun bende es7 farklı bişey sanmıştım
  • http://www.youtube.com/watch?v=mdbAeqGDtY4 Vtec açıldığında sesi duyamıyorum , ışığı göremiyorum , hissedemiyorum diyen Hondacı arkadaşlar. Bu videoyu izleyin vtec açılma anını birebir olarak izleyin.

    4800-5000 devirden sonra devreye giriyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taho26 -- 30 Ocak 2013; 12:34:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elalembialem_

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurthemonur

    o videoda gösterilen vtec değil i-vtec... tablalı versiyon yani, daha ekonomik olan... özelliği de vafleri 2'li 3'lü 4'lü olarak ayrı ayrı açabilmesi. vtecler 2-4 açar sadece

    kafa karıştıracak bişey de yok; bu tip motorlar yüksek devirde performanslı düşük devirde ekonomik gider... tüm olay bu. basacam gidecem diyosan devri 6500-7000de tut yeter işte... 3500de açsa nolur 4000de açsa nolur 500 devir için mi tüm kavga ya? sanki o aralıkta tutabiliyosun da devri! fren yaparken bile gaza dokun devirin düşmesin, vitesi küçük git sürekli, devrin hep üstte olsun olay budur. yok ekonomik gideceksen de 2500 devirde tut arabayı 130a kadar çıktığını göreceksin. bu işte, başka bi detay yok

    mantığını soran için de kestirmeden anlatmak icab ederse motor silindire yakıt basan valflerin açık kalma zamanıyla oynuyor, vtec açtığında içeri normalde aldığından daha fazla yakıt alıyor, böylece patlamalar daha kuvvetli olmaya başlıyor. bunu sürekli olarak da yapabilirdi ama o zaman araç çok sarfiyatlı olurdu. bunu sürücüye bırakmak için düşük zamanlamayla başlıyor, abanırsan daha fazla açık tutmaya başlıyor. anlamayacak bişey yok

    renault forumunda bile bu mevzu dönüyor arkadaş, anlamıyorumki. kimse mi anlamaz ama herkes mi ilgilenir. bi de kalkıp "bence bu vtecte bi numara yok renaultumla bile geçiyorum" falan filan demiyolar mı tilt oluyorum hepten! sen renaultla bırak hondayı herhangi bi değişken zamanlı arabayı geç gel bi de beni geç!

    [ renault forumunda bile bu mevzu dönüyor arkadaş, anlamıyorumki. kimse mi anlamaz ama herkes mi ilgilenir. bi de kalkıp "bence bu vtecte bi numara yok renaultumla bile geçiyorum" falan filan demiyolar mı tilt oluyorum hepten! sen renaultla bırak hondayı herhangi bi değişken zamanlı arabayı geç gel bi de beni geç! ]


    aga ya şu tilt oluyorum yorumun gece gece bitirdi beni yaa :) yattım yerlere gülmekten valla :)

    hele bide brodway ın hava filitresini çıkarıp v-tec yapanlar varki akıllara zarar bir durum ya :))

    adamlar doğuştan motorcu :)))

    konuyu hortlatım galıba :) bıldıgım ve bu yorumlardan ogrendıgım cok sey oldu ancak su cumle benı cok guldur du :) ''hele bide brodway ın hava filitresini çıkarıp v-tec yapanlar varki akıllara zarar bir durum ya :)) '' bana bunu acıklarmısın :)) nasıl oluyor cok merak ettım ? vtech acmayı sesden ıbaretmı sanıyor sun :))




  • 2013 model clio 4 umu yaklasik 2 aydir cakistirmiyordum simmi takviye ile calistirdim ve aracim 2500 devire gelince devir kesiyor nedenini ogrenebilirmiyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sistem mitsubishi araçlarında da var mivec adıyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BeltaŞLeD B kullanıcısına yanıt
    brodveyi hafie alma, aynı baz yapıda flaş 1700 cc asfalt yakıyor valla
  • Arkadaşlar tam olarak vtec açma nasıl oluyor, aşama aşama anlatacak bir arkadaş var mı acaba? Dün bir arkadaşım kendi arabasında (honda city) gösterdi vtec hızlanmasını. Bana da anlatmaya çalıştı ama araba kalabalıktı tam anlayamadım açıkçası. Ben de kendi aracımda (2007 honda civic hb fk2 1.8 ishift) denemek istiyorum. Normal yolda ilerlerken ne yapmam lazım? bir de devreden nasıl çıkarıyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Basitçe; sakin kullanımda 12 süpap çalışır , silindir başına 1 emme 2 atma

    Gaza yüklendinmi, VTEC devreye giriyor ve 16 süpap ın hepsi çalışıyor, yani silindir başına 2 emme(Toplam 8) ve 2 atma süpabı

    Bu ne demektir, daha çok benzin ve hava karışımı, daha yüksek devir ve randımanlı motor...

    Bedeli , yüksek yakıt sarfiyatı

    Bana sorarsan bu benzin fiyatlarıyla hiç varyete yapma, gerek duyduğunda yüklen gaza
    normal koşullarda ne kadar sakin kullanırsan o kadar az yakarsın
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.