Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (66. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
8.801
Cevap
113
Favori
649.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dizkgpe

    quote:

    Orijinalden alıntı: dgnkr

    Yakıt tüketim ortalaması şuan 7,8lt/100km. 3750 km'ye geldi araç...

    Hocam yüreğimize su serptin yaw...Öyle 10 lt'lere filan can dayanmazdı, şimdi oldu. 1 adım daha yaklaştık V40'a.

    İlk 1000km'de ortalamam 9,5lt/100km'leri görünce benim de gözüm korkmuştu açıkçası :) Ama hem sizin araca/aracın size alışma durumu hem de motorun açılması durumu ekonomiyi doğuruyor. Oto-stop olayının da hissedilir şekilde yakıt ekonomisine katkı sağladığını görmekteyim. Gerçekten de büyük bir kolaylık...
  • V40 şahane görünüyor özellikle R-design paketi fuarda beni çok etkilemişti. En merak ettiğim nokta yol tutuşu ve direksiyon hissi. Ne diyorsunuz kullanan arkadaşlar bir kıyaslama yapabilir misiniz?

    2006 model S60'ımın özellikle ucuz lastiklerle bana yaşattığı önden kayma komik derecede fazla. İyi lastikler ile kontrol altına alınabilecek olsa da hissiz diyebileceğim direksiyon ve sonuçta var olan önden kayma arabamın tek sevmediğim noktası. Geçtiğimiz gün arkadaşımın manuel şanzımanlı 2012 116i'sini kullandım, üzerinde performans lastikleri vardı ve ben böyle bir yol tutuş hissetmedim diyebilirim. 1.6'lık motorun sesi pek iç açıcı olmasa da performansının benim aracıma kıyasla hiç geri kalır yanı olmaması, tüm ön yargılarımı yıktı. V40'ı bu şekilde deneyemedim ve bu sebeple sizin yorumlarınızı merak ediyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Ben de aracımı geçtiğimiz hafta teslim aldım. Şu an 250km civarında ve karma tüketim 10.1.Lt/100 gösteriyor yani bu motora bu tüketim gayet iyi sayılır ki 3000 km'den sonra 8.5'lere düşer diye tahmin ediyorum.

    Diğer konuda; Mercedes A serisi V40'ın yanında yavrusu gibi kalıyor. Kutu gibi A serisine o paraları vermem şahsen. Bir de açıkça gördüğüm Bmw 3 sahipleri yanımda benle aynı hızda kalıp yolda iyice inceliyorlar arabayı ve sonra bir hışımla "Allah kahretsin" der gibi gaza yüklenip gidiyorlar.

    Son olarak söylemeden edemeyeceğim, bu nasıl bir iç mekan kalitesi bu nasıl kalite bir koltuktur yahu. İdda ediyorum Mercedes E serisiyle kapışır. İlk Volvo deneyimim olduğundan mıdır nedir, aracı sportif beklentilerle alıp konfor adamı oldum çıktım.
     Volvo V40: Ve O Sensin Volvo V40: Ve O Sensin Volvo V40: Ve O Sensin

    Merhaba aracının donanımları ve aldığın fiyatı paylaşabilirmisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eas722

    V40 şahane görünüyor özellikle R-design paketi fuarda beni çok etkilemişti. En merak ettiğim nokta yol tutuşu ve direksiyon hissi. Ne diyorsunuz kullanan arkadaşlar bir kıyaslama yapabilir misiniz?

    2006 model S60'ımın özellikle ucuz lastiklerle bana yaşattığı önden kayma komik derecede fazla. İyi lastikler ile kontrol altına alınabilecek olsa da hissiz diyebileceğim direksiyon ve sonuçta var olan önden kayma arabamın tek sevmediğim noktası. Geçtiğimiz gün arkadaşımın manuel şanzımanlı 2012 116i'sini kullandım, üzerinde performans lastikleri vardı ve ben böyle bir yol tutuş hissetmedim diyebilirim. 1.6'lık motorun sesi pek iç açıcı olmasa da performansının benim aracıma kıyasla hiç geri kalır yanı olmaması, tüm ön yargılarımı yıktı. V40'ı bu şekilde deneyemedim ve bu sebeple sizin yorumlarınızı merak ediyorum

    Aracımda güç ayarlı elektrikli direksiyon sistemi mevcut. Özellikle denemiş olduğum gaza sonuna kadar basıp "bakalım DSTC+direksiyon tepkisi nasıl olacak" testimden(!) V40 başarı ile geçti. V40 yüksek hızlarda yola yapışan bir araç. dinamik yapısı sayesinde de rüzgardan vb. etmenlerden etkilenmeden yoluna devam ediyor. Ama bana göre (belki de C30'uma halen aşık olmamdan kaynaklanıyor) eski C30'um yol tutuşu bir kademe daha fazlaydı. Konforu göz önünde tutarsam bu sefer yüksek hızda C30'un rüzgar sesi 110-120km'de rahatsızlık vermeye başlarken , V40'da 150km hızda sanki piknik gezisi yapıyorcasına , sizi hiç yormadan sessiz bir şekilde yolunuza devam ediyorsunuz. Merak ettiğiniz konu olan direksiyon tepkileri de bu hızlarda kendini göstermeye başlıyor zaten. En ufak milimetrik hareketlerinizi dahi yola hemen ileten direksiyon sistemi ile birlikte, lastiklerin de ince yanaklı olmasından kaynaklanan yola tutunma direnci ayrı bir keyif veriyor açıkçası. Lastikler ince yanaklı olduğundan , yastık etkisi yapmadığı için yola sağlam basarak devam ediyorsunuz. Yani sizin de belirttiğiniz gibi araç ile iş bitmiyor malesef , lastikler de adrenalin sevenler için önemli bir kriter...




  • Volvo V40 D2 modelini alan arkadaşlarımız var mı burada? Yakıt tüketimi şehir içi hangi civarlarda?

    Şuan 70 bin lira bu model ama sene sonunda indirim gelir mi sizce 60 civarlarına düşer mi? Hiç yollarda görmüyorum çünkü
  • verilen kotayı doldurmak istiyorsa Volvo TR kesinlikle bir kampanya yapması gerekecek. ya da olmayan(kimya da ve fizikte nihai sonucu değiştirmeyen değerler 0 olarak kabul edilir ) reklam kampanyalarını efektif(içi dolu ve nitelikli bir anlatım içeren) bir şekilde %400 arttıracaklar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pierlugi


    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Ben de aracımı geçtiğimiz hafta teslim aldım. Şu an 250km civarında ve karma tüketim 10.1.Lt/100 gösteriyor yani bu motora bu tüketim gayet iyi sayılır ki 3000 km'den sonra 8.5'lere düşer diye tahmin ediyorum.

    Diğer konuda; Mercedes A serisi V40'ın yanında yavrusu gibi kalıyor. Kutu gibi A serisine o paraları vermem şahsen. Bir de açıkça gördüğüm Bmw 3 sahipleri yanımda benle aynı hızda kalıp yolda iyice inceliyorlar arabayı ve sonra bir hışımla "Allah kahretsin" der gibi gaza yüklenip gidiyorlar.

    Son olarak söylemeden edemeyeceğim, bu nasıl bir iç mekan kalitesi bu nasıl kalite bir koltuktur yahu. İdda ediyorum Mercedes E serisiyle kapışır. İlk Volvo deneyimim olduğundan mıdır nedir, aracı sportif beklentilerle alıp konfor adamı oldum çıktım.
     Volvo V40: Ve O Sensin Volvo V40: Ve O Sensin Volvo V40: Ve O Sensin

    Merhaba aracının donanımları ve aldığın fiyatı paylaşabilirmisin

    Tabi ki paylaşayım

    V40 R-Design 1.6 T4
    Elektrikli sürücü koltuğu
    High Perf. multimedia 7 inç ses sist.
    Aktif bi-xenon farlar
    2. nesil yağmur sensörü
    panoramik cam tavan
    direksiyon gücü ayarı
    arka park kamerası
    elektrikli çocuk kilidi
    agnes delikli deri koltuklar
    İç mekan aydınlatma sist.
    spor şasi alçaltılmış
    ixion 17" Jantlar ve 225x45xR17 lastikler

    Fiyat 90 bin TL.

    Bu arada araç 350km oldu şu an 10.7lt/100 gösteriyor fakat klima hep auto'da 24 derece ayarlı basa basa geziyorum. Sakin kullanımda gerçekten ekonomik sayılabilecek bir tüketimi var. Araç daha yeni olmasına rağmen bunu rahatlıkla söyleyebilirim.

    Yol tutuş konusunda ise benim araçta spor süspansiyonlar olduğundan sert bir ayarı var o yüzden yorumum gerçekleri yansıtmayabilir ama şunu net biçimde söyleyebilirim ki araç ani hızlanmalarda enteresan biçimde önden kayma eğilimine giriyor. Hızlı girilen virajlarda ise gayet başarılı, yolu kolay kolay bırakmıyor. Ama viraj çıkışında aniden gaza yüklenirseniz araç düşük hızlarda bile değişik bir önden kayma yaşıyor. Ben bunu kolay patinaja düşmesine bağlıyorum. Çekiş kontrolü biraz geç toparlıyor ve o esnada ilk 1 tur patinaja düşen tekerlek aracın dengesini bozuyor. Viraja hızlı girip zorladığınızda ise DTSC sport modda bile asistanlar devreden tamamen çıkmadığından kayma birkaç saniyeyi geçerse müdahale geliyor ve aracın arkası çat diye çizgiye yerleşiyor. Dolayısıyla tüm keyfiniz mahvoluyor.

    Sürüş dinamikleri konusunda aracın en büyük eksiği asistanların hiçbir şekilde tamamen devreden çıkartılamaması kesinlikle. Diğer eksiği ise direksiyon arkasından kulakçıklarla vites değiştirilemiyor olması. Araçta performans var ama tadını tam manasıyla çıkartamıyorsunuz.

    Bu nedenle Bmw 3'ler daha güçsüz motora sahip olmasına rağmen arkadan itiş olmasının da etkisiyle daha fazla keyif veriyor, bu bir gerçek.

    Sözün özü, V40'la konfor ve performans arasında bir denge yakalanmaya çalışılmış gözüküyor. Koltukların rahatlığı, iç mekan kalitesi ve çok başarılı olan ses izolasyonu sayesinde şu ana kadar kullandığım en konforlu araçlardan biri olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Birçok markanın D segmenti araçları bu seviyede rahatlık sunamıyor, bundan emin olabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaTaDoR -- 14 Mayıs 2013; 7:33:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Yol tutuş konusunda ise benim araçta spor süspansiyonlar olduğundan sert bir ayarı var o yüzden yorumum gerçekleri yansıtmayabilir ama şunu net biçimde söyleyebilirim ki araç ani hızlanmalarda enteresan biçimde önden kayma eğilimine giriyor. Hızlı girilen virajlarda ise gayet başarılı, yolu kolay kolay bırakmıyor. Ama viraj çıkışında aniden gaza yüklenirseniz araç düşük hızlarda bile değişik bir önden kayma yaşıyor. Ben bunu kolay patinaja düşmesine bağlıyorum. Çekiş kontrolü biraz geç toparlıyor ve o esnada ilk 1 tur patinaja düşen tekerlek aracın dengesini bozuyor. Viraja hızlı girip zorladığınızda ise DTSC sport modda bile asistanlar devreden tamamen çıkmadığından kayma birkaç saniyeyi geçerse müdahale geliyor ve aracın arkası çat diye çizgiye yerleşiyor. Dolayısıyla tüm keyfiniz mahvoluyor.


    Bugün V40 Crosscountry T4 deneme sürüşüne çıktım V40'ımın siparişini vermeden önce. Bu sayade CrossCountry de sürmüş oldum :)

    Alıntı yaptığım sözlerinizi CC de de gördüm ve biraz hayal kırıklığı yaşattı. Orta süratte inanılmaz yol tutuşu var ama kalkışlarda ve 10-20km/h 'de hızlı bir şekilde gaz pedalına dokunursanız patinaj+hareket halinde iseniz önden kayma mevcut.

    Bir de şu anki aracım CVT şanzıman olduğu için özellikle PowerShift i denemek için gitmiştim. Arkadaşımla beraber gitmiştik, arkadaşım ve satış görevlisi vites geçişlerinin çoğunu hissetmese bile ben bariz hissettim (CVT kullanımıma göre - çünkü onda yok vites geçişi) ama o kadar rahatsız etmedi.

    Şu da var, sonuçta şehir içi kullanımda araç o kadar güçlü ki (bana göre) pek vites değişimine gerek duymuyor.

    Önden kayma ve patinajı kendimin araca karşı acemiliğimden olduğuna yordum. Otoparktan çıkarken bile arabayı zaptetmek zordu çünkü.

    Neticede kaporamı verdim, nasipse bu Cuma teslim alacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unusuall -- 13 Mayıs 2013; 22:12:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Sn.Burak

    Dikkat ederseniz ben hiç V40-A serisi karşılaştırmasına girmedim.
    Çünkü V40 sahibi arkadaşlar sabaha kadar size V40ın üstünlüklerini sizde sabaha kadar bana A serisinin üstünlüklerini anlaşamazsınız.
    Çünkü her iki tarafta araç tercihlerini bu araçları satın alarak yapmışlar.
    Ben sizin 1 saat test yaptığınız aracı hâli hazırda kullandığımı belirttim bu konuda sizden daha objektif olduğumu düşünüyorum.
    Benim itirazım sadece A serisinide de bu kadar abartılacak birşey olmadığı konusundadır.
    Diğer konularda haklısınızdır tercih sizindir.
    tekrar size ve diğer arkadaşlara araçlarının hayırlı olmasını dilerim.

    Tercihlere duyduğunuz saygıdan ötürü teşekkür ederim. Objektiflik konusunda size katılmıyorum. Şiz şuan Volvo sahibisiniz, bense şuan sadece sembolik bir bedel ödeyerek aracını bekleyen yasal açıdan hiçbir sorumluluğu olmayan bir müşteriyim.

    Yarın ben vaz geçtim dediğimde, en fazla verdiğim sembolik para yanar. Ancak siz bu aracı aldınız...

    Benim söylemeye çalıştığım şey abartılan bireşy yok. Bilakis Volvo sahiplerini ciddi bir abartısı var ve ben araç sahibi birisi olmayarak, "Galiba yanlış aracı test ettim ve yanlış araç için teklif aldım" tümcesini söyledim.

    Aynı şekilde size ve diğer bütün araç sahiplerine bende hayırlısı olsun diyorum.

    Sevgiler.




  • Sn. matador,

    Merak ettiğim noktaları deneyiminiz ile birleştirip çok güzel yanıtlamışsınız teşekkür ederim. Sınıfındaki en konforlu ve beni gözüme en hoş gelen tasarıma sahip bir araç. Performanslı sürüş isteyen kişiler için bir tek 1 serisinden geri kalacağını tahmin ediyorum çünkü audi ve mercedes de v40 ile aynı formülle üretilmiş araçlar. En önemli olan şey öncelikleri belirlemek ve siz de bunu çok iyi başarmışsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan850

    Sayın Burak aracınız hayırlı olsun ben pişman olacağınızı düşünmüyorum. v40 alan da pişman olmaz a180 alanda pişman olmaz en nihayetinde 2 side bence sınıflarında başı çeken güzel araçlar.
    fakat bir noktada filtiarna katılıyorum.
    ben kendim bizzat araç oluşturucuda 99bin tl ye o eksik diye tabir ettiğiniz bütün donanımları da ekleterek bir v40 oluşturabildim.

    benim oluşturduğum araçta;
    XENİUM PAC
    arka park kamerası
    premium sound multimedia sistemi
    park yardım pilotu
    direksiyon gücü ayarı

    DRIVE SUPPORT PAC
    kör nokta bilgi sistemi
    sürücü uyarı kontrolü ve şerit takip asistanı
    vs vs
    geç kalmış bir cevap fakat tartışmaya dahil olmak yerine kenarından farklı bilgiler vermek istedim. paket olarak ekletince daha uyguna geliyor eğer satış temsilcisi bu özellikleri yekpare yekpare eklediyse daha pahalı olması çok normaldir.

    tasarım konusuna gelince bunun kesinlikle göreceli olduğunu baz alırsak bana göre v40 ile a180in tasarımları arasında v40'ınki daha ayağı yere basan ve etraflıca düşünülmüş bir tasarım gibi duruyor. mesela b serisi ile a serisinin önü ve arkası neredeyse aynı. aynı şekilde a serisinin önü ve arkası arasında hiç bir tasarım bütnülüğü göremiyorum. ön kısmı 'ben çok agresifim' demesine rağmen arka kısmı 'yok canım o kadarda değil biraz evcilim' diyor. bu bütünlük olmamasından dolayı ne zaman a180 görsem sürekli gözüm eksik bir şeyler hissediyor. o yüzden v40'ın tasarımını kesinlikle daha çok beğeniyorum ve iki araç arasında tercih yapacak olsam 'tasarım' öğesi benim için en önemli kriter olduğu için v40'ı tercih ederdim.

    Dediğinizi yaptım?

     Volvo V40: Ve O Sensin


    Dediğim anlaşılmadı sanırım. Diyorum ki, 99.000 TL anahtar teslim liste fiyatına Mercedes A AMG Dizel aracın teklifini elime aldım. Sonra Volvo Showroom'una gittim. Dedim ki aynı böyle, Dizel, Spor, ve bu donanımlara yakın bir araç istiyorum. Ve bana verilen teklif sizin bu kombinasyonunuza yakın bir teklif oldu.

    Sizin bahsettiğin paketlere, Mercedes'te bana teklif edilen, 18' jant, Cam tavan, Tam deri ısıtmalı koltuklar, spor süspansiyon sistemi ni eklettim. Ve yukarıdaki fiyat çıktı. Mercedes 99.000 TL liste fiyatı verirken, yukarıda V40 106.000 TL çıkartıyor ve bunun içinde Spor Body kit yok. Oda 2.000 TL imiş. Onda ekleyelim. Fark 9.000 TL.

    Volvo daha pahalı demeye çalıştığım bu. Volvo çalışanı beyfendi dışında bir allaıhn kuluda evet, kardeş Volvo daha pahalı, demiyor. Sadece bunu söylüyorum arkadaşlar. Bu kanıtlanan birşey değil mi?

    Sevgiler.

    //Rakamlara yanlış bakılmış düzeltildi. Ve İmla düzeltilmesi yapıldı//



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak DEMİRAL -- 13 Mayıs 2013; 23:37:38 >




  • Burak Bey, kaçırdıysam tekrar olacak ama Mercedes satış görevlisi size bu fiyatı (97k) indirim vs yaptı mı yoksa netten Volvo için yaptığınız gibi bir fiyatlandırma mı çıkardı? Bayiler kampanya dahilinde indirim yapabiliyorlar, en azından siparişini verdiğim Volvo için, ben de sizin gibi netten özellikleri çıkarıp kafamda oluşturmuştum fakat net ödeyeceğim meblağ daha düşük (aynı oranda olursa bu konfigürasyonda Mercedes'den daha düşük).

    Ama size Volvo tarafından verilen fiyat son fiyat ise diyeceğim bir şey yok. Zevk ve tercih meselesi.

    edit 1:
    Burak Bey, ilk mesaji yazdiginizda Mercedes in teklifi 97k, ekran goruntusu 102k ve spor sase de +2k demistiniz.

    Simdiki rakamlar teklif 99k, ekran goruntusu 106k

    edit 2: mesajinizdaki aciklamadan sonra soruma gerek kalmadi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unusuall -- 13 Mayıs 2013; 23:28:08 >
  • Sn Volvo Çalışanı,

    Bana yazımı gösterir misiniz, "Volvo'ya bu para verilir mi?" dediğim yazıyı?

    Aman... Siz özel sektörde çalışıyorsunuz. Karşıdaki müşteri ya da 3. şahıs fark etmez, söylemediğ işeyleri söyledi diye ifade ederseniz zor durumda kalırsınız. Bu başlığı ilk yazığım yazımda, "V40 diğer arçalara göre daha ucuz" diyen üye arkadaşlara, nasıl ucuz ben pahalı teklif ladım, aynı ülkede mi yaşamıyoruz diye cevap verdim. Bu paralar verilir mi demedim... Aman aman...

    Rakamlara yıl sonunda bizzat bakacağım. Bakalım ne kadar V40 müşteriniz olmuş ve satışlarınız ne olmuş. Gerçekten merak ediyorum. Lakin bu rakamları arttıracağız diye S60 da yaptığınız inanılmaz fiyat kırmaları yapmayın olur mu? Bu seferde bu aracı alan arkadaşların tepkilerine cevap vermek durumunda kalırsınız.

    Şurada bir anket yapsak, bu aracın 2 şeyini eleştirir arkadaşlar, sadece 2. Birisi Yetkili SAtıcı/Servislerin tutumu diğeri ise fiyatlar... Ve bende sayısız kez söylediğim gibi bir tüketici olarak bunu eleştiriyorum.

    Hala anlayamadığınız bir noktada. Mercedes'te listede olmamasına rağmen seçtiğiniz aracı spor yapabiliyorsunuz. AMG denilen modeli stediğiniz araca uygulatabiliyorsunuz. Lakin D2 V40'ınıza ben R Design uygulayamıyorum. Getirmiyoruz diyorlar... Hani istediğimizi alabiliyorduk? Şimdi bunada listede yok derseniz, Mercedes listesinde de yok benim seçimim ama özel sipariş getirtiyorlar?

    Bu anlayışta ne yazık ki 50 yaşında bile aranıza olmak istemeyeceğimi zaten sizinde umurunuzda olmayacağını biliyor ve saygılarımı sunuyorum.

    B.D.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unusuall

    Burak Bey, kaçırdıysam tekrar olacak ama Mercedes satış görevlisi size bu fiyatı (97k) indirim vs yaptı mı yoksa netten Volvo için yaptığınız gibi bir fiyatlandırma mı çıkardı? Bayiler kampanya dahilinde indirim yapabiliyorlar, en azından siparişini verdiğim Volvo için, ben de sizin gibi netten özellikleri çıkarıp kafamda oluşturmuştum fakat net ödeyeceğim meblağ daha düşük (aynı oranda olursa bu konfigürasyonda Mercedes'den daha düşük).

    Ama size Volvo tarafından verilen fiyat son fiyat ise diyeceğim bir şey yok. Zevk ve tercih meselesi.

    edit 1:
    Burak Bey, ilk mesaji yazdiginizda Mercedes in teklifi 97k, ekran goruntusu 102k ve spor sase de +2k demistiniz.

    Simdiki rakamlar teklif 99k, ekran goruntusu 106k

    edit 2: mesajinizdaki aciklamadan sonra soruma gerek kalmadi

    Evet hocam, yanlış yerlere bakmışım düzelttim hemen. Rakamlar öyle bir karıştı ki. Tekrar kontrol edince düzelttim.

    Teşekkürler.

    Mercedes 94 yaptı fiyatı. Volvo'da bu yukarıdaki teklif almadım. Donanımları A ya göre daha eksik olan bir araca teklif verdiler. Ellerinde o varmış.
    Araç teklifi elimde, 99.104 gibi bir rakamı var. En aşağaı 97.000 TL lere bırakırız diye, ayak üstü konuşuldu. Bende aynı fiyat bile olsa daha donanımlı bir araç varken, eksik donanımlısını niye alayım dedim ve "A ya göre fiyatlar biraz yüksek kalıyor olabilir" diye katılınca Satış Temsilcisi, elini sıkarak, zaman ayırdığı için teşekkür ettim.

    Sevgiler.

    //İmla düzenlemesi yapıldı//



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak DEMİRAL -- 13 Mayıs 2013; 23:36:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn
    sn burak gerçekten Volvo yu iyi incelemişşiniz takdir etmeliyim...:))))))))))sn ssözen gerçekte güzel bir cevap vermiş kendisini takdir ediyorum bizimle burda bulunmasından ötürü ayrıca teşekkür ediyorum. Volvo ya olan fanatikliğim kendisiyle birlikte gerçekten daha güzel inşallah gezilerinden birinide izmir e yapar ve tanışma fırsatı bulurum. güzel bir reklam filminin de tohumlarını atmış kendisi ama ne yazıkki böyle reklamlar yasak:(

    bu reklam gerçekten mükemmel olmaz mı?

    Mercedes sürücüsü Volvo'da olsaydı ve aracı 50km/h hızı ile seyir etseydi, önüne bile dönmeden Azraile gülerek aracın kendiliğinden fren yapmasına şahit olurdu. 50 km/h üzeriden olan hızlarda ise Mercedes ne yapıyorsa, aynısını Volvo'da yapıyor hatta hızı(en az 35 km) düşürürerek ölüme değil hayata bağlıyor...
    çarpışma şiddeti ne kadar düşerse o kadar iyi yanlışmıyım?


    Hımm...

    Siz dalga geçmeye devam ediyorsunuz? Peki, bende devam edeyim. Şu aşağıdaki videodaki olana inanmıyorum. Ama sırf siz dalga geçiyorsunuz diye bende sizinle bu vidyoyu paylaşmak isterim.

    Sizin bahsettiğiniz reklam filmini çekerken, 35 KM ile gitsin Volvo. Azrail ortaya çıkıp "Soryy" dediğinde, araç sahibi de bu sisteme güvenip, ona gülsün. Ve Bunlar olsun...



    Bence şimdi süper bir reklam filmi oldu...

    Not: Ben Volvo'nun sistemi çalışmıyor demiyorum. Sadece yukarıdaki beyfendi alay etmeye devam ettiği için ona cevap veriyorum.

    Sevgiler.




  • yanlış anlaşılmasın sayın Burak ben daha pahalıdır daha ucuzdur a girmedim kesinlikle öyle bir iddiam da olmadı. sadece eklenilen donanımların paket halinde daha ucuz olduğunu söylemek istedim orda.

    benim argumanım ise sizin çıkardığınız listede '%' ile işaretleyip a serisinde olan ve v40 da olmayan özelliklere istinadendi. o fiyat aldığınız ve 102 bin dediğiniz volvo da (bir önceki sayfada sizin çıkardığınız listeye göre konuşuyorum)
    arka park kamerası
    park yardım pilotu
    sürücü uyarı kontrolü ve şerit takip asistanı
    adaptif hız sabitleyici ve yaya algılama sistemi
    tam deri ısıtmalı deri koltuklar
    ve hatırlayamadığım bir kaç pahalı donanım mevcut benim çıkardığım konfigürasyonda.

    doğrudur eksik olarak 18 inç jant cam tavan spor süspansiyon sistemi var. fakat yine de buna rağmen yukarıda sizin eksik olarak yazdığınız 5 donanımı ekletince o paralara geliyor yani bu donanımlar eksikken aldığınız 102 bin tl fiyat yanlış benim anlatmak istediğim nokta buydu.

    business pac drive support pac ve xenium pac i ekleterek bu donanımlara ulaşılabiliyor ekstra olarak deri koltuğu eklettim sadece.

    tabi bir önceki mesajımda da dediğim gibi araba konusu özellikle kişiden kişiye oldukça değişiklik gösteren birşey. çünkü herkesin öncelik sırası farklı. benimki tasarımdır sizin ki belirli donanımlardır başkasının ki bagaj ve iç mekan kalitesidir. bu konuda tartışılacak bir kısım yok. tekrar aracınız hayırlı olsun eminim zevkle kullanıcaksınız a180i de.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak DEMİRAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn
    sn burak gerçekten Volvo yu iyi incelemişşiniz takdir etmeliyim...:))))))))))sn ssözen gerçekte güzel bir cevap vermiş kendisini takdir ediyorum bizimle burda bulunmasından ötürü ayrıca teşekkür ediyorum. Volvo ya olan fanatikliğim kendisiyle birlikte gerçekten daha güzel inşallah gezilerinden birinide izmir e yapar ve tanışma fırsatı bulurum. güzel bir reklam filminin de tohumlarını atmış kendisi ama ne yazıkki böyle reklamlar yasak:(

    bu reklam gerçekten mükemmel olmaz mı?

    Mercedes sürücüsü Volvo'da olsaydı ve aracı 50km/h hızı ile seyir etseydi, önüne bile dönmeden Azraile gülerek aracın kendiliğinden fren yapmasına şahit olurdu. 50 km/h üzeriden olan hızlarda ise Mercedes ne yapıyorsa, aynısını Volvo'da yapıyor hatta hızı(en az 35 km) düşürürerek ölüme değil hayata bağlıyor...
    çarpışma şiddeti ne kadar düşerse o kadar iyi yanlışmıyım?


    Hımm...

    Siz dalga geçmeye devam ediyorsunuz? Peki, bende devam edeyim. Şu aşağıdaki videodaki olana inanmıyorum. Ama sırf siz dalga geçiyorsunuz diye bende sizinle bu vidyoyu paylaşmak isterim.

    Sizin bahsettiğiniz reklam filmini çekerken, 35 KM ile gitsin Volvo. Azrail ortaya çıkıp "Soryy" dediğinde, araç sahibi de bu sisteme güvenip, ona gülsün. Ve Bunlar olsun...



    Bence şimdi süper bir reklam filmi oldu...

    Not: Ben Volvo'nun sistemi çalışmıyor demiyorum. Sadece yukarıdaki beyfendi alay etmeye devam ettiği için ona cevap veriyorum.

    Sevgiler.

    en azından Volvo bu çarpışmadan da sağ kurtardı ama Mercedes ne yapardı acaba IIHS den aldığı nota baktım sonuç POOR :)) vs Volvo's GOOD. oh my GOD. oh my GOD...





  • Markası ne olursa olsun hiçbir aracın başına böyle şeyler gelmemesi dileğiyle... Kasız-belasız iyi sürüşler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kazasız belasız inşallah 2020 vizyonunun da gerçekleşmesi dileğiyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan850

    yanlış anlaşılmasın sayın Burak ben daha pahalıdır daha ucuzdur a girmedim kesinlikle öyle bir iddiam da olmadı. sadece eklenilen donanımların paket halinde daha ucuz olduğunu söylemek istedim orda.

    benim argumanım ise sizin çıkardığınız listede '%' ile işaretleyip a serisinde olan ve v40 da olmayan özelliklere istinadendi. o fiyat aldığınız ve 102 bin dediğiniz volvo da (bir önceki sayfada sizin çıkardığınız listeye göre konuşuyorum)
    arka park kamerası
    park yardım pilotu
    sürücü uyarı kontrolü ve şerit takip asistanı
    adaptif hız sabitleyici ve yaya algılama sistemi
    tam deri ısıtmalı deri koltuklar
    ve hatırlayamadığım bir kaç pahalı donanım mevcut benim çıkardığım konfigürasyonda.

    doğrudur eksik olarak 18 inç jant cam tavan spor süspansiyon sistemi var. fakat yine de buna rağmen yukarıda sizin eksik olarak yazdığınız 5 donanımı ekletince o paralara geliyor yani bu donanımlar eksikken aldığınız 102 bin tl fiyat yanlış benim anlatmak istediğim nokta buydu.

    business pac drive support pac ve xenium pac i ekleterek bu donanımlara ulaşılabiliyor ekstra olarak deri koltuğu eklettim sadece.

    tabi bir önceki mesajımda da dediğim gibi araba konusu özellikle kişiden kişiye oldukça değişiklik gösteren birşey. çünkü herkesin öncelik sırası farklı. benimki tasarımdır sizin ki belirli donanımlardır başkasının ki bagaj ve iç mekan kalitesidir. bu konuda tartışılacak bir kısım yok. tekrar aracınız hayırlı olsun eminim zevkle kullanıcaksınız a180i de.

    Teşekkürler. Burada en çok fikir alış verişinde bulunurken sizinle paylaşımda bulunmakta zevk aldım.

    Ayrıca teşekkürler.

    Sevgiler.




  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.