Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (36. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
8.801
Cevap
113
Favori
649.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bence problem volvonun 2. el degeridir. cok dusuyor, hizli dusuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    quote:

    Orijinalden alıntı: carretera

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    TR'deki vergi öncesi fiyatlar Avrupadaki birçok ülkeden düşük olduğuna göre, sizin yazdığınızdan anladığım, Volvo'nun TR'de ucuza satıldığı ve fiyatının arttırılması gerektiği'dir.

    Merhaba,
    Aksine, Volvo gibi Türkiye için marka imajı rakipleri kadar kuvvetli olmayan bir firma vergi sonrası fiyatını rakiplerinden avantajlı konuma getirmelidir.
    Volvo markası Türkiye içinde araçların yüksek marjlarla satılmasına müsade etmiyor.

    buna en güzel örnek Türkiye için sanırım;

    Geely ve Dacia Duster çok harika örnekler bence. Satışları (kalite olmamasına rağmen) ortada. İzlenen pazarlama stratejisi ve potansiyel müşteriye hitap, bakış, anlama, değerlendirme ve marjinal faydayı sağlama kriterlerini en ince detaylarına kadar uygulandığına (işletme muhasebe finansman mezunu olarak) inanıyorum. Daha değişik markalarda olabilir ama ilk aklıma bunlar geldi şimdilik.

    Sevgili ssözen1;

    1- v40'da Fiber Optik Kablo teknololojisi kullanıldı mı?
    2-Araçta kullanılan sensörler mevcut piyasa tipi mi? yoksa volvoya özel imal edilmiş bir sensör mü? mevcut diğer rakiplerinden üstünlüğü nedir?
    3-rakiplerin ve dünya otomotiv sektörünün ör/Toyota vs motor teknolojilerini bir adım öteye taşırken, V40 aracında kullanılan motor hususunda ne gibi bir yenilikle karşımızda? anladığım kadarıyla psa grubu motorlarla devam ediliyor.
    4- Karaserü ve güvenlik kafes uygulamalarının bir önceki versiyonlarından bir farkı var mı? (her ne kadar 5 yıldız alsada)

    kafamda yeni v40 deyince ben bayağı bir beklenti içerisine girdim. Mevcut yapının üzerinede "işte budur" dedirtecek bir algının bende oluşamamasından dolayı şimdilik bekliyorum.

    Aracı piyasada bir görelim, teknolojik altyapısını bir anlayalım ve test edelim. Sonrası gelir zaten benim açımdan.

    Şimdiki aracıma bakıyorum da işte budur kelimesini yıllara göre diyebiliyorum.

    Bunu v40 da gördüğüm ve yaşadığım zaman zaten bu aracı almam için kimse beni durduramaz.

    Ama inancım odur ki; değiştirecek olsam alacağım tek araç 2009-2010 s60 sport modeli olurdu. v40'a haksızlıkta etmeden bu kadar bekledik biraz daha bekleyelim ve görelim aracı. Diğerleri ise bana hitap etmiyor.

    hayaller sanki başka bahara diyen bir çok insanı duyuyor gibiyim sanki.

    2013 yılı V40 açısından Türkiyede var olma savaşı verecektir. Aracın albenisi ile fiyatı arasındaki dengenin algılarda oluşturacağı yapı bu modeli ya var edecektir yada yok.

    saygılar.

    Sn. Ylv 77,

    1. Volvo Fiberoptik kablo altyapısını 2003 yılından beri kullanıyor. V40'ta da kullanılıyor tabii ki.
    2. Tüm sensörler, sensör üreten firmalar tarafından Volvo'nun ihtiyacına göre üretildi. Beklentiniz tüm senörlerin sadece Volvo'ya has üretilmesi ise, böyle bir araç daha bu dünyada üretilmedi.
    3. Motor iyi ise niya yeni motor arayışına girelim? Amerikayı baştan keşfetmeye ne gerek var?
    4. V40'taki güvenlik kafesi kendi şasi yapısına uygun. Zaten mükemelolan bir yapıya çok fazla ilave yapmak mümkün olmuyor malesef. Araç kendini tüm testlerde ispatlamış daha ne bekliyouz anlamıyoum? Kuş mu kondurması gerekiyor?

    Dediğiniz gibi aracı görün ona göre tekrar değerlendirin bence

    Sevgiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    Aaçıklandığı ilk gün bakmıştım fiyatlara. Aklımda tek kalan fiyat 1.6 motorlu, düz vitesli, en düşük donanım paketli yani giriş seviyesi olan fiyat aklımda kalmış. 70 bin tl. Onu gördükten sonra beynim silmiş demek ki diğerlerini. :)



    İşte demek istediğim tam da buydu.

    Örneğin 70 binlik T3 manuelin muadili BMW 116 manuel 63 bin TL, Mercedes a180 66 bin

    73 Binlik T4 powershiftin muadili BMW 118 otomatik 78 bin tl, mercedes A200 dct 81 bin.

    Birine bakarsak gerçekten pahalı diğerine bakarsak son derece makul...





    bu guzel bir tespit. volvo mercedes ve bmw ile bir tutuyor kendini. en buyuk yanlisidir bu. volvo, bmw ve mercedesin yarattigi algiyi asla yakalayamadi, yakalayamaz.

    bir de her ucunun 2 yasindaki versiyonlarini inceleyelim. 2. eldeki farklari goreceksiniz.




  • zirvelere çıkmak, gelen tufana rüzgara karşı koymak, hakkı ile bir yerlerde kendine yer bulmak öyle kolay değildir. Bu her türlü kademeye sirayet eder ve bütünlük içerisinde kendi sağlığını ve bedenini korur. Tüzel kişiliklerin yıkılması öyle devlet veya milletlere benzemez.

    Mercedeste bırakın Türkiyeyi dünyada kendini ispatlamış ve sistematik olarak kendi kendini yenileyen ve sistemin en ufak arızasına neden olacak bütün öngürüleri önceden tespit edip gerekli adımları zamanında atarak dünya çapındaki ününü korumuş ve koruyacaktırda.

    Volvonun ise Güvenlik odaklı gelişen teknolojik alt yapıları bünyesinde barındıran ve gerek sıfır gereksede ikinci el değerini koruyan ve müşteri odaklı hizmetleri ile küresel bir güç olma yolunda ilerleyecektir.

    Ama bu stratejik planlar maalesef işte Türkiyede tutmuyor. Bunun nedenlerini zaman zaman diğer başlıklarda konuşuldu.

    Ama ben Volvonun zamanla yıldızının parlayacağına inananlardanım. Türkiye açısından zaman isteyen bir konu bence. Volvo Tr. çok doğru stratejik hamleler yapmalı. Algıları olumlu anlamda yenilemeli ve sürdürebilirliği daim olmalı. Yoksa kısa sürer. Algıları kırdığı gün zaten şaha kalktığı gündür. Amerikalı gibi düşünen Türk algısını yerleştirmek zorunda Volvo Tr. yoksa beklentiler uzun sürer.

    Hak ettiği yeri ve konumu ne zaman sağlar. ? bence Anahtar sözcük küreselden ziyade lokal strateji.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    quote:

    Orijinalden alıntı: carretera

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    TR'deki vergi öncesi fiyatlar Avrupadaki birçok ülkeden düşük olduğuna göre, sizin yazdığınızdan anladığım, Volvo'nun TR'de ucuza satıldığı ve fiyatının arttırılması gerektiği'dir.

    Merhaba,
    Aksine, Volvo gibi Türkiye için marka imajı rakipleri kadar kuvvetli olmayan bir firma vergi sonrası fiyatını rakiplerinden avantajlı konuma getirmelidir.
    Volvo markası Türkiye içinde araçların yüksek marjlarla satılmasına müsade etmiyor.

    buna en güzel örnek Türkiye için sanırım;

    Geely ve Dacia Duster çok harika örnekler bence. Satışları (kalite olmamasına rağmen) ortada. İzlenen pazarlama stratejisi ve potansiyel müşteriye hitap, bakış, anlama, değerlendirme ve marjinal faydayı sağlama kriterlerini en ince detaylarına kadar uygulandığına (işletme muhasebe finansman mezunu olarak) inanıyorum. Daha değişik markalarda olabilir ama ilk aklıma bunlar geldi şimdilik.

    Sevgili ssözen1;

    1- v40'da Fiber Optik Kablo teknololojisi kullanıldı mı?
    2-Araçta kullanılan sensörler mevcut piyasa tipi mi? yoksa volvoya özel imal edilmiş bir sensör mü? mevcut diğer rakiplerinden üstünlüğü nedir?
    3-rakiplerin ve dünya otomotiv sektörünün ör/Toyota vs motor teknolojilerini bir adım öteye taşırken, V40 aracında kullanılan motor hususunda ne gibi bir yenilikle karşımızda? anladığım kadarıyla psa grubu motorlarla devam ediliyor.
    4- Karaserü ve güvenlik kafes uygulamalarının bir önceki versiyonlarından bir farkı var mı? (her ne kadar 5 yıldız alsada)

    kafamda yeni v40 deyince ben bayağı bir beklenti içerisine girdim. Mevcut yapının üzerinede "işte budur" dedirtecek bir algının bende oluşamamasından dolayı şimdilik bekliyorum.

    Aracı piyasada bir görelim, teknolojik altyapısını bir anlayalım ve test edelim. Sonrası gelir zaten benim açımdan.

    Şimdiki aracıma bakıyorum da işte budur kelimesini yıllara göre diyebiliyorum.

    Bunu v40 da gördüğüm ve yaşadığım zaman zaten bu aracı almam için kimse beni durduramaz.

    Ama inancım odur ki; değiştirecek olsam alacağım tek araç 2009-2010 s60 sport modeli olurdu. v40'a haksızlıkta etmeden bu kadar bekledik biraz daha bekleyelim ve görelim aracı. Diğerleri ise bana hitap etmiyor.

    hayaller sanki başka bahara diyen bir çok insanı duyuyor gibiyim sanki.

    2013 yılı V40 açısından Türkiyede var olma savaşı verecektir. Aracın albenisi ile fiyatı arasındaki dengenin algılarda oluşturacağı yapı bu modeli ya var edecektir yada yok.

    saygılar.

    Sn. Ylv 77,

    1. Volvo Fiberoptik kablo altyapısını 2003 yılından beri kullanıyor. V40'ta da kullanılıyor tabii ki.
    2. Tüm sensörler, sensör üreten firmalar tarafından Volvo'nun ihtiyacına göre üretildi. Beklentiniz tüm senörlerin sadece Volvo'ya has üretilmesi ise, böyle bir araç daha bu dünyada üretilmedi.
    3. Motor iyi ise niya yeni motor arayışına girelim? Amerikayı baştan keşfetmeye ne gerek var?
    4. V40'taki güvenlik kafesi kendi şasi yapısına uygun. Zaten mükemelolan bir yapıya çok fazla ilave yapmak mümkün olmuyor malesef. Araç kendini tüm testlerde ispatlamış daha ne bekliyouz anlamıyoum? Kuş mu kondurması gerekiyor?

    Dediğiniz gibi aracı görün ona göre tekrar değerlendirin bence

    Sevgiler

    Alıntıları Göster
    Sn. Ylv 77,

    1. Volvo Fiberoptik kablo altyapısını 2003 yılından beri kullanıyor. V40'ta da kullanılıyor tabii ki.
    2. Tüm sensörler, sensör üreten firmalar tarafından Volvo'nun ihtiyacına göre üretildi. Beklentiniz tüm senörlerin sadece Volvo'ya has üretilmesi ise, böyle bir araç daha bu dünyada üretilmedi.
    3. Motor iyi ise niya yeni motor arayışına girelim? Amerikayı baştan keşfetmeye ne gerek var?
    4. V40'taki güvenlik kafesi kendi şasi yapısına uygun. Zaten mükemelolan bir yapıya çok fazla ilave yapmak mümkün olmuyor malesef. Araç kendini tüm testlerde ispatlamış daha ne bekliyouz anlamıyoum? Kuş mu kondurması gerekiyor?

    Dediğiniz gibi aracı görün ona göre tekrar değerlendirin bence

    Sevgiler




    syn ssözen1;

    açıklamalar için teşekkürler.

    şu fiber optik mevzuu beni rahatlattı, sensörlerden kastım ise üretici firmalardı. Ör/ v40 araçlarda kullanılan sensörler bu konuda lider firma olan siemens veya bosch marka olup, son derece kalitelidirr rahat olun gibi bir ifade beni rahatlatacaktı. bu firmalara ürettirildiğini tahmin edebiliyorum şimdilik. neyse bunu aracı incelerken öğreneceğim zaten. keza benim için son derece önemli bir aksam. psa motor konusunda maalesef aynı fikirde değiliz. ama yapacakta bir şey yok beğenirsem zaten t4 benim işimi görür. işim gereği fuara katılamadım. zannedersem 2013 ocak ortalarında adana otokoçta olacak araç. bekliyorum. hayırlısı olsun. Güvenlik kafesi mevzuunda ise son derece haklısınız, zaten bunu testler kanıtlıyor.

    sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylv77 -- 18 Kasım 2012; 19:50:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    4- Karaser ve güvenlik kafes uygulamalarının bir önceki versiyonlarından bir farkı var mı? (her ne kadar 5 yıldız alsada)




    Volvo'nun yeteri kadar yüksek nitelikli, ileri teknoloji ürünü materyal kullanmadığı için ağır olduğu, bunun da performansı törpüleyip, tüketimi arttırdığına yönelik eleştirilerdeki gerçeklik payının ne derece olduğunu anlamak için bir kaç gündür bu konuyu araştırmaktaydım.

    Hazır konusu açılmışken bir kaç bir şey yazıyım istedim.

    Öncelikle eski-yeni karşılaştırması açısından s40 ve v70'in şasilerinde kullanılan malzemeler ve dağılımına bakalım.

     Volvo V40: Ve O Sensin


     Volvo V40: Ve O Sensin


    Görülebileceği gibi ultra yüksek güçlü çelik kullanımı özellikle s40'da çok çok sınırlı. V70'de çok daha fazla alanda alanda kullanılmış.

    Bu da V40'a ve v60'a ait resimler.

    />


     Volvo V40: Ve O Sensin


    S40'da sadece kapı içi barlarda, v70'de güvenlik kafesinin takriben %60'ında kullanılan ultra yüksek güçlü çelik V40 ve V60'ın tüm güvenlik kafesini çevrelemiş.

    Bu da Audi'nin hafifletmekle övündüğü yeni kasa A3'ün şasi yapısı, görülebileceği gibi aynı sınıfta ve aynı zamanlarda piyasaya çıkmış v40'a kıyasla zayıf bir yapı.

     Volvo V40: Ve O Sensin



    Bu da işi bir bakıma volvo dışı otomotiv endüstrisinin limitine götürmek için 2008 model 911 GT2'nin (911 modellerinin zirvesi) şasi yapısı. Görüleceği gibi onda bile ultra güçlü çelik kullanımı çok sınırlı.

     Volvo V40: Ve O Sensin


    Resimlerden anlaşılacağı üzere güncel volvo modellerinin ağır olmaları , şasilerinde kullanılan materyallerin eski teknoloji ürünü olmalarından kaynaklanmıyor, zira sınıfındaki en hafif araçta ve süper spor katagorideki bir otomobilde bile v40 ve v60'daki kadar yoğun şekilde ileri teknoloji ürünü materyaller kullanılmamış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 19 Kasım 2012; 6:22:16 >




  • Şasilerde kullanılan malzeme ve dağılım şemaları çok hoşuma gitti, bilgiler için teşekkürler!

    Bu arada bu tablo bilgilerine nereden nasıl ulaşabiliriz diğer araçlar için?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evrenalpar -- 19 Kasım 2012; 0:09:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrenalpar

    Şasilerde kullanılan malzeme ve dağılım şemaları çok hoşuma gitti, bilgiler için teşekkürler!

    Bu arada bu tablo bilgilerine nereden nasıl ulaşabiliriz diğer araçlar için?

    Rica ederim.

    Google resimlerde aradığınız modelle beraber "body structure" veya "karosseriematerialen" diye aratırsanız çeşitli sonuçlar geliyor. Fakat çoğunda renklerin işaret ettiği değerler belirtilmediği için pek bilgilendirici değil ne yazık ki...

    Bir kısmında da sadece koruyucu bölüm, sönümlendirici bölüm gibi işaretlenmiş.
  • elektirikli aksamlar gözümü korkuttu..
  • syn hamdi0555 ve 19Can84 nickli arkadaşlara araştırmalarından dolayı teşekkür ediyorum.

    Benim açımdan son derece yararlı ve isabetli bir bilgilendirme oldu.

    saygılarımla
  • Donanım listesini de açıklasalar bari.
  • Hakikaten Volvo Türkiye mahalle bakkalından kötü idare ediliyor.

    Fiyatlar açıklanalı 23 gün olmuş, daha donanım listesi yok ortada.

    Fiyatlama desen yok. Bir gün çok yüksek, bir gün çok düşük. Bir ürün çok yüksek, diğeri çok düşük.

    Promosyon desen yok. Promosyondan anladıkları yaptıkları indirimi ilan verip aracın 2. elini düşürmek.

    İletişim desen yok. Model yılı değişir 2 ay donanım listeleri yok olur. Ürünün fiyatı belli olur, donanımı belli olmaz.

    Satış sonrası zaten malum. Ne fiyat, ne hizmet tutarlılığı var. Gücü gücüne yetene...

    Ortada bir tek adam gibi bir ürün var o da bunca yokluğun arasında ziyan oluyor.
  • Donanım bilgileri için sitesindeki adrese mail gönderen oldu mu? Ben merakıma engel olamadım ve az önce bir mail attım donanım bilgileri ile ilgili...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    1600 cc'ye kadar olan motorlarda türkiyedeki vergi yükü %65, almanya, ingiltere vs ülkelerde bu rakam %19-20.

    Buna rağmen Türkiye ile İngiltere-Almanya fiyatları 1600 cc'ye kadar dizel motorlarda biraz daha yüksek, benzinli motorlarda biraz daha düşük olmakla beraber hemen hemen aynı kalıyor.

    Demek ki üreticiler bugün kar etmemeyi veya az kar etmeyi çok büyük büyüme potansiyeli olan pazarda yer almanın uzun vadeli getirisi için kabulleniyorlar.

    Tabii ki tüketici olarak bunlar bizi ilgilendirmez. Eğer Volvo'nun rakibi olan üretici İngiltere ile Türkiye'de aynı fiyata satıyor da Volvo satmıyorsa ortada Volvo adına bir sorun var demektir.

    Ben bu yurtdışı fiyat-yurtiçi fiyat mukayeselerine çok zaman ayırmış biri olarak Volvo'nun şu ana kadar diğer premium üreticilerden bu konuda daha fedekar olduğunu gördüm.

    V40'ın donanım listesi yayınlanmadığı için şu anda yapılacak her türlü mukayese anlamsız olacaktır. Yayınlandığı zaman gerekli mukayese ve gerekiyorsa eleştiri yapılır.

    Ama genel olarak V40 fiyatlarında diğer markalar, yurtdışı fiyatları vs konudan bağımsız olarak çok bariz bir orantısızlık olduğunu söylemeden de geçemem.

    T4 powershift 73 bin iken t3'ün 70 olmasının açıklanabilir yanı olmadığı gibi ürüne doğrudan "kazık" damgasının vurulmasına dolayısı ile de Volvoya zarar veriyor.

    Ya ürün gamından kaldırılmalı, ya fiyatı olması gereken 63-64 seviyesine inmeli bence.

    Aaçıklandığı ilk gün bakmıştım fiyatlara. Aklımda tek kalan fiyat 1.6 motorlu, düz vitesli, en düşük donanım paketli yani giriş seviyesi olan fiyat aklımda kalmış. 70 bin tl. Onu gördükten sonra beynim silmiş demek ki diğerlerini. :)

    Golfte de aynı durum oldu. 42 bin tl giriş fiyatı var aklımda. Ve nedense golf ucuz geldi.

    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emr256

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    T3 motorlu secenegi almazsiniz, dogrudan T4 alirsiniz olur biter :). Hep elestiri hep elestiri? nereye kadar ? :)

    sevgiler

    Olay T3 ya da T4'den hangisi alınmalıdan ziyade T3'ün yani giriş fiyatının yüksekliği V40'ın gereğinden pahalıymış algısı yaratmasıdır.


    Pahalıymış algısı yaratmak diyemeyiz ortada rakamlarla ifade edilen somut bir gerçek var giriş fiyatı gerçekte yüksek. (Maalesef)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    4- Karaser ve güvenlik kafes uygulamalarının bir önceki versiyonlarından bir farkı var mı? (her ne kadar 5 yıldız alsada)




    Volvo'nun yeteri kadar yüksek nitelikli, ileri teknoloji ürünü materyal kullanmadığı için ağır olduğu, bunun da performansı törpüleyip, tüketimi arttırdığına yönelik eleştirilerdeki gerçeklik payının ne derece olduğunu anlamak için bir kaç gündür bu konuyu araştırmaktaydım.

    Hazır konusu açılmışken bir kaç bir şey yazıyım istedim.

    Öncelikle eski-yeni karşılaştırması açısından s40 ve v70'in şasilerinde kullanılan malzemeler ve dağılımına bakalım.

     Volvo V40: Ve O Sensin


     Volvo V40: Ve O Sensin


    Görülebileceği gibi ultra yüksek güçlü çelik kullanımı özellikle s40'da çok çok sınırlı. V70'de çok daha fazla alanda alanda kullanılmış.

    Bu da V40'a ve v60'a ait resimler.

    />


     Volvo V40: Ve O Sensin


    S40'da sadece kapı içi barlarda, v70'de güvenlik kafesinin takriben %60'ında kullanılan ultra yüksek güçlü çelik V40 ve V60'ın tüm güvenlik kafesini çevrelemiş.

    Bu da Audi'nin hafifletmekle övündüğü yeni kasa A3'ün şasi yapısı, görülebileceği gibi aynı sınıfta ve aynı zamanlarda piyasaya çıkmış v40'a kıyasla zayıf bir yapı.

     Volvo V40: Ve O Sensin



    Bu da işi bir bakıma volvo dışı otomotiv endüstrisinin limitine götürmek için 2008 model 911 GT2'nin (911 modellerinin zirvesi) şasi yapısı. Görüleceği gibi onda bile ultra güçlü çelik kullanımı çok sınırlı.

     Volvo V40: Ve O Sensin


    Resimlerden anlaşılacağı üzere güncel volvo modellerinin ağır olmaları , şasilerinde kullanılan materyallerin eski teknoloji ürünü olmalarından kaynaklanmıyor, zira sınıfındaki en hafif araçta ve süper spor katagorideki bir otomobilde bile v40 ve v60'daki kadar yoğun şekilde ileri teknoloji ürünü materyaller kullanılmamış.





    Volvonun daha fazla Ultra Yüksek Dayanımlı Çelik kullanmaya başladığını anlıyoruz. Özellikle Volvo V40'ın muadillerine göre (BMW1 AudiA3 MercedesA) yaklaşık 100 kg kadar ağır olmasının nedenlerinden birisi de budur diye düşünüyorum. Ancak,

    Bilgilerin objektif olabilmesi için ilk önce çelik sınıflandırmalarında çeliklerin özelliklerini belirtmeleri lazım.

    Örneğin birinin Ultra Yüksek Mukavemetli Çelik dediği ST420 iken diğerinin ST300 olabilir. Ekrandaki Araçlardan somut örnek vermek gerekirse. Audi A3 de gördüğünüz Sarı Barlar 420 dayanımında, V40 da gördüğünüz Kırmızı Barlar 400 dayanımında ise durumlar değişir.

    Üstte bahsettiğim öncül dayanım parametresine ek olarak dinamik performanslar önemlidir. Yani kaza anı. Bunu da canlı olarak NCAP ve/veya muadili çarpışma testlerinden anlayabiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: major24

    Donanım bilgileri için sitesindeki adrese mail gönderen oldu mu? Ben merakıma engel olamadım ve az önce bir mail attım donanım bilgileri ile ilgili...

    ben gönderdim en kısa zamanda yayınlayacaz çalışıyoz ilginize tşk dediler okadar.
  • Bagaj konusunda bilgisi olan varmı kaç litre?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: syclla23

    Bagaj konusunda bilgisi olan varmı kaç litre?

    335 lt

    http://www.volvocars.com/tr/all-cars/volvo-v40/specifications/pages/technical-spec.aspx
  • Yandan
     Volvo V40: Ve O Sensin
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.