Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (146. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.801
Cevap
113
Favori
649.535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesbul

    Yeni şanzumanı nasıl bilmiyorum ama bence volvo komple ona geçmeli. Gerçekten 6 ileri powershiftin ölülüğü bütün inceleme videolarında geçiyor. Çift kavramayı bırakın, yarım kavrama gibi davranıyor diyorlar. Araba herşeyiyle çok güzel. Şanzumanı-kocaman el freni ve bagaj hacmi dışında. Bu arada ses sistemi nasıl acaba? Memnun musunuz?

    Powershift biraz ağırkanlı ama kesinlikle piyasadaki tüm tam otomatiklerden hızlı. Çift kavramalılar arasında da vites değişim hızı bakımında DSG 6 ileri ile arasında çok büyük bir farklılık yok. Normal bir kullanıcı farkı zor farkeder ama dsg daha dinamik bir sürüşe sahip hissettiriyor.

    Ses sistemi default ayarlarıyla oldukça tatsız bir ses veriyor. Ama ekolayzer ayarlarından ince ayar yaptıktan sonra sonuçtan gayet memnun olduğumu söyleyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mesbul

    Yeni şanzumanı nasıl bilmiyorum ama bence volvo komple ona geçmeli. Gerçekten 6 ileri powershiftin ölülüğü bütün inceleme videolarında geçiyor. Çift kavramayı bırakın, yarım kavrama gibi davranıyor diyorlar. Araba herşeyiyle çok güzel. Şanzumanı-kocaman el freni ve bagaj hacmi dışında. Bu arada ses sistemi nasıl acaba? Memnun musunuz?

    Powershift biraz ağırkanlı ama kesinlikle piyasadaki tüm tam otomatiklerden hızlı. Çift kavramalılar arasında da vites değişim hızı bakımında DSG 6 ileri ile arasında çok büyük bir farklılık yok. Normal bir kullanıcı farkı zor farkeder ama dsg daha dinamik bir sürüşe sahip hissettiriyor.

    Ses sistemi default ayarlarıyla oldukça tatsız bir ses veriyor. Ama ekolayzer ayarlarından ince ayar yaptıktan sonra sonuçtan gayet memnun olduğumu söyleyebilirim.

    Mecburen 4 yol aktif bir sistemi bırakıp v40a geçtim. Ses sistemi tatminkar ancak sahne yok işlemci olmadığı için. Onu da şimdilik müzik sistemine dokunmayı düşünmediğim için Iphone a car vitalizer isimli bir uygulama yükleyerek birazcık çözdüm.

    http://spl.info/index.php?id=2998&L=1


    1570kmye geldi araç ve rodajı tamamladım sanırım. 3 bin deviri ve 120 km hızı geçmeden kullanmaya çalıştım. D modunu yerine s modunda manuel kullanmaya başlayarak daha fazla zevk aldım. Henüz dip gazlı kullanmadım ama 3 bin devire kadar hızlanıp seri vites değişimleri bile bana keyif verdi.

    Henüz 2 ayını bile doldurmayan aracım maalesef duyarsız bir sürücü ya da evlere servis yapan motorsikletli kuryelerden birnin gazabına uğramış. Ön tamponun ucunun boyası gitmiş :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkraver -- 28 Haziran 2014; 22:27:52 >




  • 20bin bakımı dizellerde 736 tl tutuyor bilginize
  • volvo v40 t5 250 hp güzel şanzımanın 8 ileri olmasıda çok iyi diğer t5lerde şanzımanı geri kalıyordu ama bu araç 4 çeker değil.
  • V40 D2 R Design Powershift + camtavan + hız sabitleyici yada

    Diğer Alternatif ise Golf VII 1.6 Tdi highline + cam tavan.

    Maliyet olarak V40 cam tavan fiyatı ile birlikte sanırım cam tavan fiyatına ve paket olarak almama şansıma bağlı olarak 5000 lira civarı daha fazla olacaktır.

    Fiyat bilgisi daha kesin olan varsa , önerisini bekliyorum.

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akon47 -- 6 Temmuz 2014; 1:39:05 >
  • Akon47 A kullanıcısına yanıt
    yalnız R-Design araç, ek olarak ''R-Design Paket'' alınmazsa biraz boş kalır, siz bu fiyata bir 6000 tl daha ekleyin yoksa R design paketsiz bir v40 R-Design donanım olarak premium paket bir v40'la hemen hemen eş değer donanımdadır ek olarak çocuğunuz ya da arka koltuğu kullanacak biri yoksa cam tavan almazsanız pişman olmazınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arabaci_58 -- 6 Temmuz 2014; 2:05:05 >
  • R pakette xenon haric ilgimi ceken birsey goremedim. bu yuzden eklemek geregi duymadim. cam tavan konusunda belki de haklisiniz. 6000 lira sirf xenon far icin vermek cidden istemedim. r design goruntusu hosuma gidiyor ama advancete de artilar cok. acaba r design spoiler standart midir? bir de fiyat acisindan golf7 ile karsilastirabilir misiniz? simdi kimileri cikacak premium muhabbeti yapacak ama durumun ve parca kalitesinin farkindayim , bir yanda da dsg sanziman var. sadece oneri istiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akon47 -- 6 Temmuz 2014; 2:25:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akon47 A kullanıcısına yanıt
    V40 konusundasınız bu başlıkta tabiki herkes bu soruya V40 yanıtını otomatik olarak verecektir Yalnız şöyle bir gerçek var ki ben dahil neredeyse tüm v40 kullanıcıları araçarına bakarken Audi A3'ü de incelemiş V40 alma kararlarını bundan sonra kesinleştirmiş insanlardır taktir edersiniz ki bu açıdan bakınca V40 > Golf , bende Maslaktaki Doğuş Center'da V40 almayı düşünürken A3'ü inceledikten sonra bir de Golf'e baktım binip indim A3 ve V40'tan sonra bana pek yavan gelmişti ama tabiki Golf sınıfının referans otomobillerindendir çokta iyi bir otomobildir, Golf - V40 karşılaştırmasında birazda beklentiler önceliklidir. Mesela hiçbir Golf buna Golf R'ı da dahil edin isterseniz; Rebel Blue bir V40 R-Design kadar dikkat çekmez bunu sahibi olarak yaşıyorum. Satmaya geldiğiniz zaman'da bu sınıfta hiç bir otomobilde Golf kadar prim yapmaz piyasandan duyuyoruz , V40 çok sağlam ama Golf'e göre ağır bir otomobil bunu da kullanırken hissedebilirsiniz hatta Passat'tan bile ağır bir otomobildir V40 (Passat : 1360, V40 : 1520 kg) , bu da her ne kadar fabrika verleri öyle demese de şehir içinde V40'ın şanzımanın da etkisiyle birleşince daha fazla yakmasına sebep olur. Şanzıman olarak DSG Powershiftten konfor, performans olarak daha başarılıdır bu gerçek ama sağlamlık konusu bir muammadır DSG'de.

    Sizin mesajınızda karşılaştırdğınız araçların biri donanım olarak premium yani en boş seviye de bir V40 diğeri de highline yani en donanımlı seviyede bir Golf. Golfte 500 tl bile indirim alamazken Volvo bayisinde 5000 TL civarı indirim alabilirsiniz, yaklaşık 1 sene önceye dönsem ve şuanki aracımı yeniden alacak olsam alacağım kombinasyon şu olurdu : V40 R-Design + R Paket (zenon, ortada geniş ekran, tft kadvan) + hız sabitleyici bir de bütçe müsitse Adaptif cruise control; bugünki aracımda yukarıdaki donanımlardan ACC yok cam tavan, deri koltuk, koltuk ısıtma var

    şayet R Design Paketteki donanımlar sizce gereksizce, hiçbirini almasanız bile opsiyon listesinden kesinlikte 8'' TFT kadranı ekletmenizi öneririm




  • arabaci_58 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Volvo kesinlikle daha ilgi çekici bu çok net.
  • Golf ve s60 kullanan biri olarak eğer şehir içi ağırlıklı kullanim olacaksa daha yumuşak süspansiyonu olan golfu öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR


    Powershift biraz ağırkanlı ama kesinlikle piyasadaki tüm tam otomatiklerden hızlı...

    tam v40 d2 otomatikler nasıldır ne kadar yakar vb. konularda kullanıcılarından biraz bilgi edineyim diye forumda gezinirken bu mesajınızla karşılaştım. yapmayın hocam...
  • Bence volvoda d2nin yavasligina katlanmak sabir ister.asap bozucu derecede hantal ve yavas bir motor.....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar herkese ben Tolga,

    Mayis sonunda kirmizi bir v40 d2 powershift satin aldim. Aracimla ilgili buradan bir suru bilgi edindim oncelikle herkese buradaki degerli paylasimlarindan oturu tesekkur etmek isterim. Benim sizlere danismak istedigim bir konu olacak, aracimin on panelinde ekran cevresi ve kontak arkasi gibi muhtelif yerlerde (5-6 farkli yerde) parlak lekeler var. Bununla ilgili servise gittim sag kapimda ses sorunum vardi bunu hallettiler ve ic dis detayli temizlik yaptilar fakat bu lekelere cozum bulabilmis degiller, bugun tekrar ugrayacagim ama aklima takilan birsey var aracimin paneline bir islem yapilmis olabilir mi? Veya bu aracin paneli degistirilmis olabilir mi? Boyle birsey gerceklestiyse nasil ogrenebilirim? Aranizdan bu tarz bir problemle karsilasan oldu mu? Ve son olarak sizce nasil bir yol izlemeliyim?
  • arkadaşlar merhaba,ben de aranıza v40 r design alarak katılmış bulunmaktayım.Aracım 7000 kmde kırmızı,üzerinde r design paket,konfor paket ,premium paket,hız sabitleyici,cam tavan ve elektrikli yolcu koltuğu bulunmakta.Bu arada D2 dizel otomatik.Genel olarak şehiriçi kullanımda ,ortalaması 6.8 şu an.Alacak olan arkadaşların sorusu varsa burdan seve seve yanıtlayabilirim.Ben de uzun araştırmalar sonucu ve bolca bu forumu okuyarak takip ederek karar vermiştim.Kıyaslamalarda A,CLA,1,A3,Golf arasından V40 ta karar kılmıştım.Herkese iyi forumlar dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deeper_inside

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR


    Powershift biraz ağırkanlı ama kesinlikle piyasadaki tüm tam otomatiklerden hızlı...

    tam v40 d2 otomatikler nasıldır ne kadar yakar vb. konularda kullanıcılarından biraz bilgi edineyim diye forumda gezinirken bu mesajınızla karşılaştım. yapmayın hocam...

    Piyasadaki çift kavramalılardan veya ZF 8 ileri steptronic, 7G-Tronic gibi otomatiklerden bahsetmiyorum. Mesela Honda'nın Civic'lerde kullandığı gibi konvansiyonel tam otomatik şanzımanların hepsinden hızlı olduğunu belirttim. Buna itirazı olan yoktur herhalde.

    @-orkunaydın-;

    Aracınız hayırlı olsun, en mantıklı paketleri ve en güzel renklerden birini tercih etmişsiniz. Allah kaza bela vermesin, uzun yıllar güle güle kullanın inşallah.




  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim,daha iyileri sizlerin olsun. Bu arada malesef bu araçlar yeni nesil 8 ileri geartronic şanzımanı hakediyordu ama malesef powershift yavaşlığını tattırıyorlar bize. Izmirde gaziemir volcarda xc60 sürdüm yeni nesil D4 motorlu 181 hp 8 ileri geartronic ,hem vites geçişleri hem motor gücü insanın aklını alıyor.Bu motorla s60 In hızlanma verileri 3.20d ile aynı.Fiyat olarak da s60 çok önde.fakat fiyat listesinde bir canavar var ki o da T5 r design v40 .henüz teknik verileri yayınlanmadı ama yabancı sitelerde 0-100 6.0 ya da 6.1 sn olarak geçiyor ve max hız 250 tabi ki de sınırlandırılmış bu da vitesin mükemmelliğini kanıtlamış oluyor.tabi ki güzel ülkemizin vergilendirme sistemi sayesinde 131 k. Dan başlayan r design fiyat ise fazla kaçıyor.biraz uzun oldu kusura bakmayın:)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -orkunaydın-

    arkadaşlar merhaba,ben de aranıza v40 r design alarak katılmış bulunmaktayım.Aracım 7000 kmde kırmızı,üzerinde r design paket,konfor paket ,premium paket,hız sabitleyici,cam tavan ve elektrikli yolcu koltuğu bulunmakta.Bu arada D2 dizel otomatik.Genel olarak şehiriçi kullanımda ,ortalaması 6.8 şu an.Alacak olan arkadaşların sorusu varsa burdan seve seve yanıtlayabilirim.Ben de uzun araştırmalar sonucu ve bolca bu forumu okuyarak takip ederek karar vermiştim.Kıyaslamalarda A,CLA,1,A3,Golf arasından V40 ta karar kılmıştım.Herkese iyi forumlar dilerim.

    Orkun Bey hayırlı olsun aracınız.
    Eğer özel değilse ne kadar mal oldu acaba aracınız?
  • pm attım:)
  • v40 D2 otomatiğin 0-100'ü neden bu kadar yavaş?
    1)powershift mi?
    2)ağırlığı mı?
    3)racechip ultimate olsa düzelir mi acaba? :)
  • -orkunaydın- - kullanıcısına yanıt
    6.8 biraz fazla yakiyor bence. Arkadasimin bmw 3.16 ortalamasi da o degerlerde. Volvo gercekten agir kasa e kotu sanziman yuzunden hem gitmiyor hem de fazla yakiyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 144145146147148
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.