Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (105. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.801
Cevap
114
Favori
649.490
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurmanduz

    HAYIRLI OLSUN..ACABA KAÇA TAKTIRDINIZ ??

    2450 TL

    Navigasyonlu olanı 4.000 TL civarı olacak deniyordu. 2450 iyi fiyatmış gerçekten.. Güle güle kullanın..
    Teşekkürler.

    Sanıyorum son kalan ürüne denk geldiğimden böyle bir iskonto alabildim. Şu an sistemin pazarlıkla da olsa 3000TL'nin altında alınabileceğini zannetmiyorum.

    Sistem sadece 7 inç ekran üzerinden çalışıyor. TFT kadrana herhangi bir etkisi yok. İlave olarak torpidonun tavanına receiver gibi bir kutu bağlıyorlar üzerinde 3 adet S-audio, iki adet USB ve 1 adet SD bellek yuvası mevcut. Şimdi xda-developers da yazan yöntem doğrutulsunda forumdan merterbas nickli arkadaşımızın yaptığı gibi sistemi kıracağım. Kendisiyle buluşup sistemini incelemiştim, cihazdan TV veya video izliyor, yandex navi, google maps ve tomtom navi gibi tüm uygulamaları rahatlıkla kullanabiliyordu. Bildiğiniz android cep telefonu haline geliyor cihaz anlayacağınız. Mevcut halinde ise, markette sadece 10 adet kadar uygulama mevcut.

    Umarım rootlarken bir şeyleri uçurmam ve yine umarım ki iGO gitmez. Çok güzel bir navigasyon çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Teşekkürler.

    Sanıyorum son kalan ürüne denk geldiğimden böyle bir iskonto alabildim. Şu an sistemin pazarlıkla da olsa 3000TL'nin altında alınabileceğini zannetmiyorum.

    Sistem sadece 7 inç ekran üzerinden çalışıyor. TFT kadrana herhangi bir etkisi yok. İlave olarak torpidonun tavanına receiver gibi bir kutu bağlıyorlar üzerinde 3 adet S-audio, iki adet USB ve 1 adet SD bellek yuvası mevcut. Şimdi xda-developers da yazan yöntem doğrutulsunda forumdan merterbas nickli arkadaşımızın yaptığı gibi sistemi kıracağım. Kendisiyle buluşup sistemini incelemiştim, cihazdan TV veya video izliyor, yandex navi, google maps ve tomtom navi gibi tüm uygulamaları rahatlıkla kullanabiliyordu. Bildiğiniz android cep telefonu haline geliyor cihaz anlayacağınız. Mevcut halinde ise, markette sadece 10 adet kadar uygulama mevcut.

    Umarım rootlarken bir şeyleri uçurmam ve yine umarım ki iGO gitmez. Çok güzel bir navigasyon çünkü.
    Merhabalar,

    Foruma yeni üyeyim ancak sıkı bir takipçisiyim bu başlığın ve diğer volvo başlıklarının. Zira karar verme sürecimde herkesin yazdıkları çok yardımcı oldu. Bunun için teşekkürler.

    Volvo V 40'mı geçen haftalarda teslim aldım. Aracım Advence D2 Powershift. Ekstra olarak SCT, Geri görüş kamera ve Otopark Pilotu mevcut.

    Aracın yakıtından oldukça memnunum. Karışık kullanımda çokta dikkat etmememe rağmen ortalamam hala 4.7 lt' yi geçmedi. Ki önceki aracım VAG gruptan manuel 1.6 dizel bir araçtı. Onla birebir aynı işleri 6.5 lt ile yapıyordum.

    Advence pakette standart gelen dönüşe duyarlı bi-Xenon farın uzun olanın sarı renge yakın olması normalmidir. Çünkü önceki aracımda yine aynı sistem mevcuttu ve onun kısada uzunda beyazdı. Bunda kısa beyaz tonken uzun sarı tona yakın.

    Araçla ilgili gözlemlerimi tıpkı bana olduğu gibi birine yardımcı olur ümidiyle kısa zaman içinde paylaşacağım.

    Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ptleonidas

    Merhabalar,

    Foruma yeni üyeyim ancak sıkı bir takipçisiyim bu başlığın ve diğer volvo başlıklarının. Zira karar verme sürecimde herkesin yazdıkları çok yardımcı oldu. Bunun için teşekkürler.

    Volvo V 40'mı geçen haftalarda teslim aldım. Aracım Advence D2 Powershift. Ekstra olarak SCT, Geri görüş kamera ve Otopark Pilotu mevcut.

    Aracın yakıtından oldukça memnunum. Karışık kullanımda çokta dikkat etmememe rağmen ortalamam hala 4.7 lt' yi geçmedi. Ki önceki aracım VAG gruptan manuel 1.6 dizel bir araçtı. Onla birebir aynı işleri 6.5 lt ile yapıyordum.

    Advence pakette standart gelen dönüşe duyarlı bi-Xenon farın uzun olanın sarı renge yakın olması normalmidir. Çünkü önceki aracımda yine aynı sistem mevcuttu ve onun kısada uzunda beyazdı. Bunda kısa beyaz tonken uzun sarı tona yakın.

    Araçla ilgili gözlemlerimi tıpkı bana olduğu gibi birine yardımcı olur ümidiyle kısa zaman içinde paylaşacağım.

    Teşekkürler.

    Hayırlı olsun. Bende de golf 6 var 2009 model bunu satıp v60 düşünüyorum ama volvo you hiç bilmediğimden tereddütüm var. Rica etsem aracınızın tam ayrıntılarını liste fiyatını ve sizin aldığınız fiyatı faylasırmısınız. Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1999

    quote:

    Orijinalden alıntı: ptleonidas

    Merhabalar,

    Foruma yeni üyeyim ancak sıkı bir takipçisiyim bu başlığın ve diğer volvo başlıklarının. Zira karar verme sürecimde herkesin yazdıkları çok yardımcı oldu. Bunun için teşekkürler.

    Volvo V 40'mı geçen haftalarda teslim aldım. Aracım Advence D2 Powershift. Ekstra olarak SCT, Geri görüş kamera ve Otopark Pilotu mevcut.

    Aracın yakıtından oldukça memnunum. Karışık kullanımda çokta dikkat etmememe rağmen ortalamam hala 4.7 lt' yi geçmedi. Ki önceki aracım VAG gruptan manuel 1.6 dizel bir araçtı. Onla birebir aynı işleri 6.5 lt ile yapıyordum.

    Advence pakette standart gelen dönüşe duyarlı bi-Xenon farın uzun olanın sarı renge yakın olması normalmidir. Çünkü önceki aracımda yine aynı sistem mevcuttu ve onun kısada uzunda beyazdı. Bunda kısa beyaz tonken uzun sarı tona yakın.

    Araçla ilgili gözlemlerimi tıpkı bana olduğu gibi birine yardımcı olur ümidiyle kısa zaman içinde paylaşacağım.

    Teşekkürler.

    Hayırlı olsun. Bende de golf 6 var 2009 model bunu satıp v60 düşünüyorum ama volvo you hiç bilmediğimden tereddütüm var. Rica etsem aracınızın tam ayrıntılarını liste fiyatını ve sizin aldığınız fiyatı faylasırmısınız. Saygılar

    Alıntıları Göster
    SCT'yi taktırmak isteyenler için bir video hazırladım. Umarım sistem hakkında biraz olsun fikir verir.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    SCT'yi taktırmak isteyenler için bir video hazırladım. Umarım sistem hakkında biraz olsun fikir verir.



    Emeğinize sağlık severek izledim videoyu, gözüme sadece torpidodaki line cihazına takıldı, sanki yuvası orası değilmiş öylesine konulmuş bi izlenimi verdi,ama sistem gayet başarılı, ne de olsa ödüllü bir sistem,aracınızda bayağı güzel, kazasız belasız keyifli sürüşler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkancanikli -- 2 Ocak 2014; 16:50:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    SCT'yi taktırmak isteyenler için bir video hazırladım. Umarım sistem hakkında biraz olsun fikir verir.



    Emeğinize sağlık severek izledim videoyu, gözüme sadece torpidodaki line cihazına takıldı, sanki yuvası orası değilmiş öylesine konulmuş bi izlenimi verdi,ama sistem gayet başarılı, ne de olsa ödüllü bir sistem,aracınızda bayağı güzel, kazasız belasız keyifli sürüşler

    Alıntıları Göster
    Güle güle kullanın. Video gayet açıklayıcı olmuş..
    Sistem güzel gözüküyor ama hareket halindeyken sürücünün elle kullanımı imkansız gibi..
    Netten dinlenen radyo kanalını değiştirmek, hava durumuna bakmak yada diğer fonksiyonlar için ses tanıma fonksiyonunu iyi kullanmak yada sürücü yanında oturan kişiyi kullanmak gerekecek gibi..
    Ayrıca ana cihazı monte ettikleri yer (torpido gözü sanırım) çok uyduruk geldi bana.. Daha düzgün montaj yapabilirlerdi.




  • dostum emegine saglık
    bana sistemin eksisi olarak ekranın surucuden cok uzak olması geldi
    yani ekrana ulaşmak için baya bir uzanmanız gerekiyor sensus touch paketi alındıgında ekranın onundeki boslugun olmayıpta konsola sıfır bir ekran olması gerekir gibi geldi zira ekrana ulaşması çok zor ve hiç ergonomik değil

    ayrıca detaylar anladıgım kadarı ile hız ekranının orada gorunmuyor ?

    vag grubu aracların tek tuttugum ozelliği şudur ki adamlar orta konsoldaki ayarların ve detayların birçoğunu hız ve devir saatininortasındaki ekranda da sağlaması ki bu durum surucunun gozunun yolda olması için çok onemli bence
  • volvo eksileri birçok aracta olan navigate tuşu bu artık bmw a3 ve mercedeste var ( orta konsoldaki yuvarlak tuş hatta ustune harf yazarak kısaca istediğimiz şeyede ulaşabiliyoruz ) bu neden volvoda yok gereksiz mi? bence ve bircok kişi için gerekli bence ayrıca bir onceki msjımda bahsettiğim hoz gostergesinin ortasındaki bilgi ekranı neden volvoda yok mesela çok çakma olmasın diyorlarsa on camın oraya saydam bir şekilde de koyulabilirmiş volvo madem guvenlik diyor al sana guvenlik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Dostum bu konuda gereken cevapları bugün araştırdım ve takılmış örneği üzerinde deneyerek öğrendim. iGO yüklü araçta TFT'ye dönüş uyarıları gelmiyor. O uyarılar sadece entegre navigasyon(şu eski ve pahalı olan) ile kullanılabiliyormuş. Dolayısıyla iGO navigasyonlu da alsanız bilgiler sadece 7 inçlik ekranda görünecek. Cuma gününe sıra aldım, kısmetse iGO'lu olanını aracıma taktıracağım.

    Bu arada koyu renkli jantları pek sevmediğimden aracımdaki standart R-Design jantları değiştirdim, yenileri şöyle(modeli: Vossen CV7 Silver Polsihed):





    aracınız çok güzel maaşallah. izmitte görmek dileğiyle.
    dayımda var r-design değil, ilk aldığında araba pahalı diye düşündüm bindikten ve gezindikten sonra fiyatu ucuz gelmeye başladı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rorschach_

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Dostum bu konuda gereken cevapları bugün araştırdım ve takılmış örneği üzerinde deneyerek öğrendim. iGO yüklü araçta TFT'ye dönüş uyarıları gelmiyor. O uyarılar sadece entegre navigasyon(şu eski ve pahalı olan) ile kullanılabiliyormuş. Dolayısıyla iGO navigasyonlu da alsanız bilgiler sadece 7 inçlik ekranda görünecek. Cuma gününe sıra aldım, kısmetse iGO'lu olanını aracıma taktıracağım.

    Bu arada koyu renkli jantları pek sevmediğimden aracımdaki standart R-Design jantları değiştirdim, yenileri şöyle(modeli: Vossen CV7 Silver Polsihed):





    aracınız çok güzel maaşallah. izmitte görmek dileğiyle.
    dayımda var r-design değil, ilk aldığında araba pahalı diye düşündüm bindikten ve gezindikten sonra fiyatu ucuz gelmeye başladı.

    Alıntıları Göster
    @volkancanikli;

    Öncelikle teşekkürler.

    Cihaz torpidonun tavanına aşağıdaki gibi vidalanıyor aslında ama bizim araçlarda orda bir göz var. O gözle beraber hizalayınca göze biraz kaymış gibi gözüküyor aslında yerine düzgün monte edilmiş durumda gibi.

     Volvo V40: Ve O Sensin

    @yolcum, fozix;

    Beğendiğinize sevindim, teşekkür ederim.

    Dokunmatik ekrana erişim konusunda kesinlikle haklısınız. Sürücü koltuğunda sırtınız yaslanık durumda ekrana dokunmanız mümkün olmuyor. Belki daha uzun boylu birisi(ben 1.73cm) dokunabilir fakat o kişi de koltuğu daha geride kullanacaktır, bir şey değişmeyebilir.

    Ekran şu yönden güzel, navigasyonda rotanızı yola çıkmadan önce güzelce belirleyip daha sonra ekrana dokunmaya hiç gerek kalmadan müzik ve telefon kullanımını direksiyon üzerinden gerçekleştiriyorsunuz. Bu arada işlemden sonra aracın ana yazılımı da güncellenmiş, artık radyonun text verileri ekranın altında büyük şekilde yazıyor ve yine bu ekranlarda sağ üst köşede cep telefonunuzun batarya ve sinyal alma durumunu görüyorsunuz. Yani telefon menüsünde olmanıza gerek kalmıyor.

    TFT ekranda navigasyonla alakalı herhangi bir veri görülmüyor. Sadece güncellemeden sonra comfort ve eco temaları cyan ve kahverengi renklerinden çıkıp mavi tonlarında temalar haline geldi. Sport ise o güzel mavisiyle aynen duruyor, zaten hep onu kullanıyorum.

    @rorschach_;

    Teşekkürler. Yolunuz buralara düşerse belki karşılaşırız. Planlı olarak gelirseniz de buluşabilir, tanışabiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ptleonidas

    Merhabalar,

    Foruma yeni üyeyim ancak sıkı bir takipçisiyim bu başlığın ve diğer volvo başlıklarının. Zira karar verme sürecimde herkesin yazdıkları çok yardımcı oldu. Bunun için teşekkürler.

    Volvo V 40'mı geçen haftalarda teslim aldım. Aracım Advence D2 Powershift. Ekstra olarak SCT, Geri görüş kamera ve Otopark Pilotu mevcut.

    Aracın yakıtından oldukça memnunum. Karışık kullanımda çokta dikkat etmememe rağmen ortalamam hala 4.7 lt' yi geçmedi. Ki önceki aracım VAG gruptan manuel 1.6 dizel bir araçtı. Onla birebir aynı işleri 6.5 lt ile yapıyordum.

    Advence pakette standart gelen dönüşe duyarlı bi-Xenon farın uzun olanın sarı renge yakın olması normalmidir. Çünkü önceki aracımda yine aynı sistem mevcuttu ve onun kısada uzunda beyazdı. Bunda kısa beyaz tonken uzun sarı tona yakın.

    Araçla ilgili gözlemlerimi tıpkı bana olduğu gibi birine yardımcı olur ümidiyle kısa zaman içinde paylaşacağım.

    Teşekkürler.

    Yeni aracınız hayırlı olsun, ben 6 ay sonrasında sizinle aynı donanımda artı cam tavan v40 cc d2 almayı planlıyorum,
    Satış ofisinde inceleme ve test sürüşü fırsatım oldu ellerinde advence paket yoktu.. Sorumu daha önce başka arkadaşta sormuş
    fakat diğer kullanıcılardan da bilgi istiyorum bana liste fiyatı üzerinden 6-7bin gibi bir indirim yapabildiler, sizce iyi bir indirim midir?
    (tahmin ediyorum ki şartlar değişkenlik gösterebilir sene sonu kampanyası vb.)
    ilk kez sıfır bir otomobil alacağımdan temkinliyim biraz,
    Arabamı değiştirmek istememin sebebim; yeni çocuğum oldu eski aracımın(ford fiesta) dar olan arka koltuğu ve emniyeti düşünmemdir,
    Aklımda soru işareti olan bir konuda bu araçta da arka koltuk alanı çocuk için yeterli olur mu? ( malum, hanımı yeni çıkacak masraflar yüzünden ikna etmem ve sonra
    reklamını yaptığım araçta sıkıntı yaşarsam diye doğru bilgilendirmeye ihtiyacım var )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    @volkancanikli;

    Öncelikle teşekkürler.

    Cihaz torpidonun tavanına aşağıdaki gibi vidalanıyor aslında ama bizim araçlarda orda bir göz var. O gözle beraber hizalayınca göze biraz kaymış gibi gözüküyor aslında yerine düzgün monte edilmiş durumda gibi.

     Volvo V40: Ve O Sensin

    @yolcum, fozix;

    Beğendiğinize sevindim, teşekkür ederim.

    Dokunmatik ekrana erişim konusunda kesinlikle haklısınız. Sürücü koltuğunda sırtınız yaslanık durumda ekrana dokunmanız mümkün olmuyor. Belki daha uzun boylu birisi(ben 1.73cm) dokunabilir fakat o kişi de koltuğu daha geride kullanacaktır, bir şey değişmeyebilir.

    Ekran şu yönden güzel, navigasyonda rotanızı yola çıkmadan önce güzelce belirleyip daha sonra ekrana dokunmaya hiç gerek kalmadan müzik ve telefon kullanımını direksiyon üzerinden gerçekleştiriyorsunuz. Bu arada işlemden sonra aracın ana yazılımı da güncellenmiş, artık radyonun text verileri ekranın altında büyük şekilde yazıyor ve yine bu ekranlarda sağ üst köşede cep telefonunuzun batarya ve sinyal alma durumunu görüyorsunuz. Yani telefon menüsünde olmanıza gerek kalmıyor.

    TFT ekranda navigasyonla alakalı herhangi bir veri görülmüyor. Sadece güncellemeden sonra comfort ve eco temaları cyan ve kahverengi renklerinden çıkıp mavi tonlarında temalar haline geldi. Sport ise o güzel mavisiyle aynen duruyor, zaten hep onu kullanıyorum.

    @rorschach_;

    Teşekkürler. Yolunuz buralara düşerse belki karşılaşırız. Planlı olarak gelirseniz de buluşabilir, tanışabiliriz.

    boyum 1.87 koltuk arkada oldugu için yine erişemiyorsun değişmiyor o ekran dokunmatik olacaksa yine soyluyorum ergonomik olması ve surus guvenliğini tehlikeye sokmaması için en kotu sıfır konumlandırılmalı yani onundeki boslugun onune cekilmeli ayrıca yine soyluyorum ondeki hız kadranının oldugu elranda radyo yol telefon gibi orta konsoldaki ekranda gordugumuz bilgilerin volvoda da gorulmesi lazım hoş bunları soyluyorum kulanıcılar dışında durumu duyup değiştirmeye ugrasacak ,değiştirmese bile kafasında soru işareti çıkacak bir insan yok foru]m da bir ara vakit buldugumda volvo global e ingilizce bir yazı yazmayı dusunuyorum

    saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taskinacar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ptleonidas

    Merhabalar,

    Foruma yeni üyeyim ancak sıkı bir takipçisiyim bu başlığın ve diğer volvo başlıklarının. Zira karar verme sürecimde herkesin yazdıkları çok yardımcı oldu. Bunun için teşekkürler.

    Volvo V 40'mı geçen haftalarda teslim aldım. Aracım Advence D2 Powershift. Ekstra olarak SCT, Geri görüş kamera ve Otopark Pilotu mevcut.

    Aracın yakıtından oldukça memnunum. Karışık kullanımda çokta dikkat etmememe rağmen ortalamam hala 4.7 lt' yi geçmedi. Ki önceki aracım VAG gruptan manuel 1.6 dizel bir araçtı. Onla birebir aynı işleri 6.5 lt ile yapıyordum.

    Advence pakette standart gelen dönüşe duyarlı bi-Xenon farın uzun olanın sarı renge yakın olması normalmidir. Çünkü önceki aracımda yine aynı sistem mevcuttu ve onun kısada uzunda beyazdı. Bunda kısa beyaz tonken uzun sarı tona yakın.

    Araçla ilgili gözlemlerimi tıpkı bana olduğu gibi birine yardımcı olur ümidiyle kısa zaman içinde paylaşacağım.

    Teşekkürler.

    Yeni aracınız hayırlı olsun, ben 6 ay sonrasında sizinle aynı donanımda artı cam tavan v40 cc d2 almayı planlıyorum,
    Satış ofisinde inceleme ve test sürüşü fırsatım oldu ellerinde advence paket yoktu.. Sorumu daha önce başka arkadaşta sormuş
    fakat diğer kullanıcılardan da bilgi istiyorum bana liste fiyatı üzerinden 6-7bin gibi bir indirim yapabildiler, sizce iyi bir indirim midir?
    (tahmin ediyorum ki şartlar değişkenlik gösterebilir sene sonu kampanyası vb.)
    ilk kez sıfır bir otomobil alacağımdan temkinliyim biraz,
    Arabamı değiştirmek istememin sebebim; yeni çocuğum oldu eski aracımın(ford fiesta) dar olan arka koltuğu ve emniyeti düşünmemdir,
    Aklımda soru işareti olan bir konuda bu araçta da arka koltuk alanı çocuk için yeterli olur mu? ( malum, hanımı yeni çıkacak masraflar yüzünden ikna etmem ve sonra
    reklamını yaptığım araçta sıkıntı yaşarsam diye doğru bilgilendirmeye ihtiyacım var )

    arka koltuk sınıfına gore gayet iyi duzeylerde cocuk koltugu fiestaya bile olurdu fakat daha geniş olsun diyorsan v40 ok ama bagajı biraz dar kalmasın bagajı hanıma gostererek okeyini alderim ben sonra sıkıntı çıkmasın başının etini vs yer mazallah ( tum kadınların yaptıgı gibi)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fozix

    quote:

    Orijinalden alıntı: taskinacar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ptleonidas

    Merhabalar,

    Foruma yeni üyeyim ancak sıkı bir takipçisiyim bu başlığın ve diğer volvo başlıklarının. Zira karar verme sürecimde herkesin yazdıkları çok yardımcı oldu. Bunun için teşekkürler.

    Volvo V 40'mı geçen haftalarda teslim aldım. Aracım Advence D2 Powershift. Ekstra olarak SCT, Geri görüş kamera ve Otopark Pilotu mevcut.

    Aracın yakıtından oldukça memnunum. Karışık kullanımda çokta dikkat etmememe rağmen ortalamam hala 4.7 lt' yi geçmedi. Ki önceki aracım VAG gruptan manuel 1.6 dizel bir araçtı. Onla birebir aynı işleri 6.5 lt ile yapıyordum.

    Advence pakette standart gelen dönüşe duyarlı bi-Xenon farın uzun olanın sarı renge yakın olması normalmidir. Çünkü önceki aracımda yine aynı sistem mevcuttu ve onun kısada uzunda beyazdı. Bunda kısa beyaz tonken uzun sarı tona yakın.

    Araçla ilgili gözlemlerimi tıpkı bana olduğu gibi birine yardımcı olur ümidiyle kısa zaman içinde paylaşacağım.

    Teşekkürler.

    Yeni aracınız hayırlı olsun, ben 6 ay sonrasında sizinle aynı donanımda artı cam tavan v40 cc d2 almayı planlıyorum,
    Satış ofisinde inceleme ve test sürüşü fırsatım oldu ellerinde advence paket yoktu.. Sorumu daha önce başka arkadaşta sormuş
    fakat diğer kullanıcılardan da bilgi istiyorum bana liste fiyatı üzerinden 6-7bin gibi bir indirim yapabildiler, sizce iyi bir indirim midir?
    (tahmin ediyorum ki şartlar değişkenlik gösterebilir sene sonu kampanyası vb.)
    ilk kez sıfır bir otomobil alacağımdan temkinliyim biraz,
    Arabamı değiştirmek istememin sebebim; yeni çocuğum oldu eski aracımın(ford fiesta) dar olan arka koltuğu ve emniyeti düşünmemdir,
    Aklımda soru işareti olan bir konuda bu araçta da arka koltuk alanı çocuk için yeterli olur mu? ( malum, hanımı yeni çıkacak masraflar yüzünden ikna etmem ve sonra
    reklamını yaptığım araçta sıkıntı yaşarsam diye doğru bilgilendirmeye ihtiyacım var )

    arka koltuk sınıfına gore gayet iyi duzeylerde cocuk koltugu fiestaya bile olurdu fakat daha geniş olsun diyorsan v40 ok ama bagajı biraz dar kalmasın bagajı hanıma gostererek okeyini alderim ben sonra sıkıntı çıkmasın başının etini vs yer mazallah ( tum kadınların yaptıgı gibi)

    Alıntıları Göster
    Herkese Merhabalar,

    Kasım ayında V40CC advance alarak aranıza katılmıştım.

    Dün aracı çalıştırdıktan yaklaşık 2 km gittikten sonra araç, " düşük şanzıman perfomansı" diyerek vites düşürdü ve araç 2. vitesten yukarı ne manual nede otomatik çıkamadı.

    Yaklaşık 5-8 km gittikten sonra ne olur ne olmaz diye kontakt kapatarak bir otoparka bıraktım. Bu sabah aracı aldığımda herşey normal gibiydi, her hangi bir hata kodu vermedi.

    Dün gece Volvo otoline'ı aradım mesai dışı anonsu çıktı. Bu sabah 10'da aradım yine mesai dışı diye anons vardı.

    Bende Florya mezcar servisi aradım. Geçici yada kalıcı arızada olabilir,bilgisayara sokmak lazım aracı dedi. Anlam veremedim.

    Konu ile ilgili kitapcık " sinyal gidene kadar güvenli sürüş sağlayınız" demekte.

    Yabancı forumlarda ise " transmission low performance " başlığı özellikle v50 ve xc60 larda çok karşıma çıktı. Özellikle yeni araçlarda.

    Bu konulardaki yorum ise vites kutusunun yağı ile alakalı olduğu bu nedenle değiştirilmesi gerektiği ile ilgili.

    Size bu konu ile ilgili danışmak istedim

    Teşekkürler.
    Noyan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi especlipse -- 4 Ocak 2014; 14:52:55 >




  • Sn. Eclipse,

    Öncelikle Volvo yol yardım hattının mesai sınırlaması yok 7/24 çalışıyorlar. Muhtemelen siz karşılama anonsundan sonra 1 yerine 2'yi tuşladınız. 2. Seçenek talep ve şikayetler için ve buradı mesai saatleri dahilinde hizmet sunar. Yol yardım ve teknik konular için 1'i tuşlamalısınız.

    Aracınız garantide, bir yetkili setvise götürüp merak ettiğiniz soruların cevabını buradan alsanız? Hata kodu bilinmeden, aracı görmeden burada kim size ne yorum yapabilir? Yapılan yorumlara ne denli bel bağlanabilir.
  • ssozen11 S kullanıcısına yanıt
    Donanimhaber bilgi paylaşımı bu sayede isler. Bir kimse buna benzer bir konuya tanıklık eder yada baska bir mecrada karşısına çıkar bilgisini burada paylasabilir.

    Bir baska kimsede bu dizeleri referans alarak bir bilgi birikimi edinir doğru yada yanlis.

    Buda servise gittiğinde önüne gelebilecek sorunların bir adım önünde olmasını saglar.

    Yinede cevap icin tesekkurler. Sorduğum soruyu geri alabilirim böylelikle. Düşüncemi ifademi size iletemedikten sonra bir anlam teşkil etmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi especlipse -- 4 Ocak 2014; 16:15:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taskinacar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ptleonidas

    Merhabalar,

    Foruma yeni üyeyim ancak sıkı bir takipçisiyim bu başlığın ve diğer volvo başlıklarının. Zira karar verme sürecimde herkesin yazdıkları çok yardımcı oldu. Bunun için teşekkürler.

    Volvo V 40'mı geçen haftalarda teslim aldım. Aracım Advence D2 Powershift. Ekstra olarak SCT, Geri görüş kamera ve Otopark Pilotu mevcut.

    Aracın yakıtından oldukça memnunum. Karışık kullanımda çokta dikkat etmememe rağmen ortalamam hala 4.7 lt' yi geçmedi. Ki önceki aracım VAG gruptan manuel 1.6 dizel bir araçtı. Onla birebir aynı işleri 6.5 lt ile yapıyordum.

    Advence pakette standart gelen dönüşe duyarlı bi-Xenon farın uzun olanın sarı renge yakın olması normalmidir. Çünkü önceki aracımda yine aynı sistem mevcuttu ve onun kısada uzunda beyazdı. Bunda kısa beyaz tonken uzun sarı tona yakın.

    Araçla ilgili gözlemlerimi tıpkı bana olduğu gibi birine yardımcı olur ümidiyle kısa zaman içinde paylaşacağım.

    Teşekkürler.

    Yeni aracınız hayırlı olsun, ben 6 ay sonrasında sizinle aynı donanımda artı cam tavan v40 cc d2 almayı planlıyorum,
    Satış ofisinde inceleme ve test sürüşü fırsatım oldu ellerinde advence paket yoktu.. Sorumu daha önce başka arkadaşta sormuş
    fakat diğer kullanıcılardan da bilgi istiyorum bana liste fiyatı üzerinden 6-7bin gibi bir indirim yapabildiler, sizce iyi bir indirim midir?
    (tahmin ediyorum ki şartlar değişkenlik gösterebilir sene sonu kampanyası vb.)
    ilk kez sıfır bir otomobil alacağımdan temkinliyim biraz,
    Arabamı değiştirmek istememin sebebim; yeni çocuğum oldu eski aracımın(ford fiesta) dar olan arka koltuğu ve emniyeti düşünmemdir,
    Aklımda soru işareti olan bir konuda bu araçta da arka koltuk alanı çocuk için yeterli olur mu? ( malum, hanımı yeni çıkacak masraflar yüzünden ikna etmem ve sonra
    reklamını yaptığım araçta sıkıntı yaşarsam diye doğru bilgilendirmeye ihtiyacım var )

    Aldığınız indirim benimkiyle aynı.

    Boyum 1.84, önde koltuk bana göre ayarlı iken arkada ben oturmayı denediğimde rahatsız bir pozisyon yok.

    Benim gibi 3 kişi rahat oturabilir mi? Bu sınıfta birçok arabada rahat olmadığı gibi tabi ki hayır. Ancak bahsettiğiniz çocuk ve koltuğu ile problem yaşamazsınız diye düşünüyorum.

    Aracınız hayırlı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    SCT'yi taktırmak isteyenler için bir video hazırladım. Umarım sistem hakkında biraz olsun fikir verir.



    Sayın Matador,

    Video için teşekkürler. Emeğinize sağlık.

    Videoda dikkatimi çeken ses tanıma ile ilgili aldığınız hatanın aynısı bende de mevcut. Spotify açıkken o hata yok ses tanıma çalışıyor ancak ses tanıma ile kitapçıkta da bahsedilen şekilde navigasyonu açamıyorum ve görülen uyarıyı alıyorum.

    Benzer hatayı alan, çözümü yada bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ptleonidas

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    SCT'yi taktırmak isteyenler için bir video hazırladım. Umarım sistem hakkında biraz olsun fikir verir.



    Sayın Matador,

    Video için teşekkürler. Emeğinize sağlık.

    Videoda dikkatimi çeken ses tanıma ile ilgili aldığınız hatanın aynısı bende de mevcut. Spotify açıkken o hata yok ses tanıma çalışıyor ancak ses tanıma ile kitapçıkta da bahsedilen şekilde navigasyonu açamıyorum ve görülen uyarıyı alıyorum.

    Benzer hatayı alan, çözümü yada bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.

    Alıntıları Göster
    Yaklaşık bir aydır sahip olduğum V 40’ım ile ilgili görüşlerim:

    Öncelikle yaşadığım ilde henüz bir V 40 ‘a denk gelmedim ve dolayısıyla trafikte park halinde gözler hep üzerinde. Sürekli birileri bir şeyler soruyor, görmek istiyor. Arada sırada iş yerinin camından birilerini eğilmiş içine bakarken buluyorum.
    Bu sıkıcı muhabbetin ardından ;

    Araç V40 Advence D2 Powershift + Base Paket +SCT+Oto Park Sistemi+Geri Görüş Kamerası

    -Yakıt Tüketimi, araç şuan 2100 km’de ve yakıt ortalamam 4,7 lt. Yaşadığım yer oldukça soğuk ve yarı yarıya şehiriçi dışı karışık tüketimim mevcut. Seyir istatistiği verim tabiki zaman zaman 5,5 lt de oluyor 4.0 lt de ancak ortalama 4,3 ile 4,7 civarında oluyor hep.

    -Şanzıman, daha önce defalarca otomatik vites kullandım ancak bu benim ilk otomatik aracım. Dolayısıyla keyfi bambaşka. Düz vitesin hissi kimilerine göre vazgeçilmez ancak Allah kısmet ederse daha da otomatikten başkasına binmem. Gelelim powershifte, DSG kadar başarılı bulmadım ama DSG’ye oldukça yakın diyebilirim. Sorunsuzluk konusunda DSG’den iyi olduğu yazılıyor bakalım görecez şimdilik bir sorunum yok aksine aşırı memnuniyetim söz konusu. Dikkatimi çeken yanı birçok otomatikte karşılaştığım vites değiştirmedeki kararsızlık ve acemi tavır yok.

    -Performans, açıkçası sakin kullanımımdan ötürü çok performans meraklısı değilim ancak yeterli performansa sahip her ne kadar 0-100 performansı 1 saniye kadar rakiplerinin altında olsada ancak hissedilir bir ağırlık söz konusu değil. Uygun bir yolda son hızı denedim sanırım limitörden dolayı 190 km de kaldı. “S” modunda ise arabanın tepkileri cidden çok değişiyor, torku daha iyi hissedebiliyorsunuz.

    -Konfor, süspansiyonlar çok yumuşakta değil öyle aşırı sertte değil spor bir karakterde. Koltukları ise söküp eve götürmek isteyebilirsiniz. Oldukça rahat. Virajlarda yanal destekleri başarılı. Aracın görüş açıları ise sorunsuz denebilecek kıvamda.

    -Yol tutuş ise mükemmele yakın diyebilirim. Bu konuda tabiki profesyonel bir pilot değilim ancak günlük kullanımda 2 defa ESP’nin devreye girmesi gereken ciddi olay yaşadım. İkisinde de sonuç mükemmeldi. Eleştirdiğim yada alışamadığım bir nokta ise şu; Direksiyona bir türlü alışamadım hissiz bir direksiyon var maalesef yada benim önceki aracımdaki direksiyona alışkınlığımdan kaynaklıda olabilir, bilemedim ancak sonuç alışamadım.

    -Yalıtım, bu konuda da Volvo oldukça başarılı diyebilirim. Motor sesi düşük viteslerde hafiften dizel homurtusu olarak gelmekte. Yüksek viteslerde ise ses kesilmekte. Yol sesi sıfır asfaltta müzik dinlerken nerdeyse hiç yok. Tırtıklı asfaltta ise hissedilecek düzeyde ancak rahatsız edecek durumda değil. Yani başarılı buldum.

    -Farlar, önceki aracımda da dönüşe duyarlı bi-xenon far mevcuttu ancak bu kesinlikle daha başarılı. Önceki mesajlarda sorduğum sorunun cevabınıda bulmuş olarak şunu ekleyim, bi-xenon farlar kısada beyaz tonda uzunda sarı tonda yanmakta. Aldığım cevap ise şu yönde uzunda-kısada beyaz ancak uzun far halojen far destekli. Farı incelediğimde de gördüm ki mercekli far grubunun dışında iç köşede halojen far mevcut. Sonuç gece sürüşü çok rahat.

    -City Safety, geçen hafta kavşak katılımında ben soluma bakarken önceki araç aniden fren atmış aracım aniden oldukça sert fren yaptı. Bulanın atasına rahmet okudum. Çok güzel bir sistem.

    -Sensus Connected Touch, başarılı bir sistem olmuş. Spotify(merak edenlere Deezer'da aynı) eskiden beri kullandığım bir uygulamaydı. Volvo’da görmek ve kullanışı çok hoşuma gitti. İnternet radyo uygulaması ise yaptığım yollarda fm radyonun çekmediği yerlerde ilaç gibi geldi. İnterneti cep telefonumdan kullanıyorum, Edge hızı bile müzk ve radyo için yeterli oluyor çok nadir takılma yaşıyorum. 3G kullanımına gerek kalmıyor. Telefonun aracın 3 USB girişinden birinden şarj olabilmesi de ayrı bir güzellik. İGO navigasyon sistemi ise zaten kalitesi belli hoşuma gitti. Uygulama marketinde pek bişey yok. Ha birde maillerimi yine bu sistem üzerinden okuyabilmek çok kullanışlı. Gelelim tartışma konusuna dokunmatik ekranın uzakta kalması ve TFT ekranla bağlantısının zayıf kalmasına. Evet ekran uzakta ancak bikaç komut dışında herşeyi direksiyon ve orta konsol tuşlarının herhangi biriyle yapabiliyorsunuz. Daha dokunmatiği birkaç zorunlu komut dışında kullanma ihtiyacı hissetmedim. TFT ekranla bağlantısı ise daha iyi olabilirdi ancak bi eksiklik yaşatmadı bana. En önemli eleştirim ise fabrikasyon navigasyon yüklü gelen modellerde “NAV” tuşu mevcutken SCT ile orta konsola navigasyon erişimi için “NAV” tuşunun eklenemeyişi ve ses tanıma sisteminin çok kullanışlı olmayışı.

    -Diğer Media Sistemler, USB bağlantıları başarılı. CD çalar orijinal olmayan CD’lerde haliyle başarılı değil.Takıp çıkarmak gerekiyor bazen. Hoparlerler ise hakkını veriyor. Bluetooth bağlantısı oldukça iyi, üzerinden yapılan telefon görüşmelerinde en ufak sorun yok. Yalıtımında başarılı olması yol sesi açısından telefon görüşmelerinde kaliteyi artırmış. Bulunduğum yerde eskiden hışırtılı olan radyolar ise artık net buna ayrıca çok sevindim.

    -Otomatik Park Sistemi, bu kadar iyi olacağını tahmin etmemiştim. Ha kullandımmı sadece meraktan iki kez.

    -Geri Görüş Kamerası, gece görüşü sanki gündüzmüşçesine iyi. Sağladığı referans çizgiler çok yardımcı oluyor. Çoğu zaman aynaya bakmadan bile park edebiliyorum. Kameradan tamponu görebiliyor ve zoom yapabiliyor olmakta hoş olmuş.

    -Park Sensörleri, S 60’larda okuduğum sorunlar çok şükür yok. Hem ön hem arka tepkileri iyi. Ancak ön park sensörü arkaya göre herşeye tepki vermiyor. Cidden park ediyor olmanız lazım. Mercedeste olduğu gibi herşeye ötüp sinir etmiyor. Park esnasında işini yapıyor.

    -El Freni, ayrı bir paragraf açmadan edemezdim. En eleştirdiğim yanı diyebilirim. Hadi elektronik değil anlarımda kalktığı zamanki o hal nedir. Bu şıklığa yakışır daha sade bir tasarım olabilirdi.

    -Volvo Satış Temsilcileri, yine tartışılan bir başlık olmasından dolayı yazma ihtiyacı hissettim. Grup Volvo’dan aldım aracımı. Ve cidden çok memnun kaldım. An be an her şeyle büyük bir titizlikle ilgilendiler. Servis zamanı da devam etmesi dileğimle.

    -Fiyat, aracı almadan önce en çok okuduğum eleştiriydi. Ancak rakipleriyle kıyasladığımda cidden makul kalıyor. Keşke ülkenin vergi politikaları bu kadar saçma olmasa. Şu rakamlara bile makul diyebildik. Makul dememde ki sebep şu ; Muadil bile olamayacak bazı araçların fiyatlarını görünce bunu demeden edemedim.

    Çok uzun oldu özet geçiyorum; Düşünmeyin Alın.

    Teşekkürlerimle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ptleonidas -- 14 Kasım 2016; 21:11:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ptleonidas

    Yaklaşık bir aydır sahip olduğum V 40’ım ile ilgili görüşlerim:

    Öncelikle yaşadığım ilde henüz bir V 40 ‘a denk gelmedim ve dolayısıyla trafikte park halinde gözler hep üzerinde. Sürekli birileri bir şeyler soruyor, görmek istiyor. Arada sırada iş yerinin camından birilerini eğilmiş içine bakarken buluyorum.
    Bu sıkıcı muhabbetin ardından ;

    Araç V40 Advence D2 Powershift + Base Paket +SCT+Oto Park Sistemi+Geri Görüş Kamerası

    -Yakıt Tüketimi, araç şuan 2100 km’de ve yakıt ortalamam 4,7 lt. Yaşadığım yer oldukça soğuk ve yarı yarıya şehiriçi dışı karışık tüketimim mevcut. Seyir istatistiği verim tabiki zaman zaman 5,5 lt de oluyor 4.0 lt de ancak ortalama 4,3 ile 4,7 civarında oluyor hep.

    -Şanzıman, daha önce defalarca otomatik vites kullandım ancak bu benim ilk otomatik aracım. Dolayısıyla keyfi bambaşka. Düz vitesin hissi kimilerine göre vazgeçilmez ancak Allah kısmet ederse daha da otomatikten başkasına binmem. Gelelim powershifte, DSG kadar başarılı bulmadım ama DSG’ye oldukça yakın diyebilirim. Sorunsuzluk konusunda DSG’den iyi olduğu yazılıyor bakalım görecez şimdilik bir sorunum yok aksine aşırı memnuniyetim söz konusu. Dikkatimi çeken yanı birçok otomatikte karşılaştığım vites değiştirmedeki kararsızlık ve acemi tavır yok.

    -Performans, açıkçası sakin kullanımımdan ötürü çok performans meraklısı değilim ancak yeterli performansa sahip her ne kadar 0-100 performansı 1 saniye kadar rakiplerinin altında olsada ancak hissedilir bir ağırlık söz konusu değil. Uygun bir yolda son hızı denedim sanırım limitörden dolayı 190 km de kaldı. “S” modunda ise arabanın tepkileri cidden çok değişiyor, torku daha iyi hissedebiliyorsunuz.

    -Konfor, süspansiyonlar çok yumuşakta değil öyle aşırı sertte değil spor bir karakterde. Koltukları ise söküp eve götürmek isteyebilirsiniz. Oldukça rahat. Virajlarda yanal destekleri başarılı. Aracın görüş açıları ise sorunsuz denebilecek kıvamda.

    -Yol tutuş ise mükemmele yakın diyebilirim. Bu konuda tabiki profesyonel bir pilot değilim ancak günlük kullanımda 2 defa ESP’nin devreye girmesi gereken ciddi olay yaşadım. İkisinde de sonuç mükemmeldi. Eleştirdiğim yada alışamadığım bir nokta ise şu; Direksiyona bir türlü alışamadım hissiz bir direksiyon var maalesef yada benim önceki aracımdaki direksiyona alışkınlığımdan kaynaklıda olabilir, bilemedim ancak sonuç alışamadım.

    -Yalıtım, bu konuda da Volvo oldukça başarılı diyebilirim. Motor sesi düşük viteslerde hafiften dizel homurtusu olarak gelmekte. Yüksek viteslerde ise ses kesilmekte. Yol sesi sıfır asfaltta müzik dinlerken nerdeyse hiç yok. Tırtıklı asfaltta ise hissedilecek düzeyde ancak rahatsız edecek durumda değil. Yani başarılı buldum.

    -Farlar, önceki aracımda da dönüşe duyarlı bi-xenon far mevcuttu ancak bu kesinlikle daha başarılı. Önceki mesajlarda sorduğum sorunun cevabınıda bulmuş olarak şunu ekleyim, bi-xenon farlar kısada beyaz tonda uzunda sarı tonda yanmakta. Aldığım cevap ise şu yönde uzunda-kısada beyaz ancak uzun far halojen far destekli. Farı incelediğimde de gördüm ki mercekli far grubunun dışında iç köşede halojen far mevcut. Sonuç gece sürüşü çok rahat.

    -City Safety, geçen hafta kavşak katılımında ben soluma bakarken önceki araç aniden fren atmış aracım aniden oldukça sert fren yaptı. Bulanın atasına rahmet okudum. Çok güzel bir sistem.

    -Sensus Connected Touch, başarılı bir sistem olmuş. Spotify(merak edenlere Deezer'da aynı) eskiden beri kullandığım bir uygulamaydı. Volvo’da görmek ve kullanışı çok hoşuma gitti. İnternet radyo uygulaması ise yaptığım yollarda fm radyonun çekmediği yerlerde ilaç gibi geldi. İnterneti cep telefonumdan kullanıyorum, Edge hızı bile müzk ve radyo için yeterli oluyor çok nadir takılma yaşıyorum. 3G kullanımına gerek kalmıyor. Telefonun aracın 3 USB girişinden birinden şarj olabilmesi de ayrı bir güzellik. İGO navigasyon sistemi ise zaten kalitesi belli hoşuma gitti. Uygulama marketinde pek bişey yok. Ha birde maillerimi yine bu sistem üzerinden okuyabilmek çok kullanışlı. Gelelim tartışma konusuna dokunmatik ekranın uzakta kalması ve TFT ekranla bağlantısının zayıf kalmasına. Evet ekran uzakta ancak bikaç komut dışında herşeyi direksiyon ve orta konsol tuşlarının herhangi biriyle yapabiliyorsunuz. Daha dokunmatiği birkaç zorunlu komut dışında kullanma ihtiyacı hissetmedim. TFT ekranla bağlantısı ise daha iyi olabilirdi ancak bi eksiklik yaşatmadı bana. En önemli eleştirim ise fabrikasyon navigasyon yüklü gelen modellerde “NAV” tuşu mevcutken SCT ile orta konsola navigasyon erişimi için “NAV” tuşunun eklenemeyişi ve ses tanıma sisteminin çok kullanışlı olmayışı.

    -Diğer Media Sistemler, USB bağlantıları başarılı. CD çalar orijinal olmayan CD’lerde haliyle başarılı değil.Takıp çıkarmak gerekiyor bazen. Hoparlerler ise hakkını veriyor. Bluetooth bağlantısı oldukça iyi, üzerinden yapılan telefon görüşmelerinde en ufak sorun yok. Yalıtımında başarılı olması yol sesi açısından telefon görüşmelerinde kaliteyi artırmış. Bulunduğum yerde eskiden hışırtılı olan radyolar ise artık net buna ayrıca çok sevindim.

    -Otomatik Park Sistemi, bu kadar iyi olacağını tahmin etmemiştim. Ha kullandımmı sadece meraktan iki kez.

    -Geri Görüş Kamerası, gece görüşü sanki gündüzmüşçesine iyi. Sağladığı referans çizgiler çok yardımcı oluyor. Çoğu zaman aynaya bakmadan bile park edebiliyorum. Kameradan tamponu görebiliyor ve zoom yapabiliyor olmakta hoş olmuş.

    -Park Sensörleri, S 60’larda okuduğum sorunlar çok şükür yok. Hem ön hem arka tepkileri iyi. Ancak ön park sensörü arkaya göre herşeye tepki vermiyor. Cidden park ediyor olmanız lazım. Mercedeste olduğu gibi herşeye ötüp sinir etmiyor. Park esnasında işini yapıyor.

    -El Freni, ayrı bir paragraf açmadan edemezdim. En eleştirdiğim yanı diyebilirim. Hadi elektronik değil anlarımda kalktığı zamanki o hal nedir. Bu şıklığa yakışır daha sade bir tasarım olabilirdi.

    -Volvo Satış Temsilcileri, yine tartışılan bir başlık olmasından dolayı yazma ihtiyacı hissettim. Grup Volvo’dan aldım aracımı. Ve cidden çok memnun kaldım. An be an her şeyle büyük bir titizlikle ilgilendiler. Servis zamanı da devam etmesi dileğimle.

    -Fiyat, aracı almadan önce en çok okuduğum eleştiriydi. Ancak rakipleriyle kıyasladığımda cidden makul kalıyor. Keşke ülkenin vergi politikaları bu kadar saçma olmasa. Şu rakamlara bile makul diyebildik. Makul dememde ki sebep şu ; Muadil bile olamayacak bazı araçların fiyatlarını görünce bunu demeden edemedim.

    Çok uzun oldu özet geçiyorum; Düşünmeyin Alın.

    Teşekkürlerimle...

    Alıntıları Göster
    @ptleonidas
    söylediklerine aynen katılıyorum ilave olarak

    direksiyon bir tık diğer araçlara göre büyük ( 376 mm) örnek vermek gerekirse bmw 116 da 369 mm hani golf volvo sınıfı değildir hem kalite hem marka hem vs vs özelliklere göre ama onda da 355 mm bu durum biraz üzerinde farklı bir his vermiş olabilir fakat zamanla alışıyorsun neden büyük diye sorma ben de bilmiyorum ama kesin güvenlik sebeplidir :)

    telefon görüşmelerinin sorunsuzluğu konusunda kısmen katılıyorum sebebi de şudur telefonum xperia rehber vs tam anlamı ile araç bunları tanıyor telefonun şarj durumunu ekranda görüyorum telefonumdan son aramaları 20 telefona kadar gösteriyor

    bu durum başıma 3 kere geldi ; gel gelelim daha önce aradığım çağrıları aradığım zaman rehberimden hiç alakasız adamlara arama yaptı söyle örnek vereyim daha önceki aramalarımda 10 dk önce konuştuğum mehmet isimli kişiyi tekrar arayacak iken rehberden ahmet isimli birisini aradı tabi 3 kere başıma gelen bu olayda 3 durumda da farklı isimler denk geldi .

    şimdi sn@ssozen11 dicektirki servis ile görüşün servise gittiğimde bu durum ortaya çıkmayacaktır zaten 2 ay oldu aracı alalı 3 kere oldu


    aynı şekilde 3 -4 kere de araç tuş takımı hiç bir şeye tepki vermedi yani neye bassam ne yapsam düğmeler tepki vermiyor bunun için video çekimi yapabildim isteyen olursa paylaşabilirim.

    arka park sensöler için ise arasıra kafası geç yerine geliyor diyebilirim bu şikayetimi daha öncede belirtmiştim Sabri bey kendisini ziyaret etmem için çağrıda bulunmuştu kendisine teşekkür ediyorum istanbula gittiğimde işlerimi ayarlarsam ziyaret etmeyi düşünüyorum


    ha bunlar sıkıntı mı bana göre değil sıkıntı olsaydı emin olun servislere sıkıntı olurdum.


    son olarak

    v40 r desgn r paket rebel blue base paket d2 powershift aracım var herkese gözü kapalı olarak volvo yu özelliklede v40 ı tavsiye ediyorum sınıfındaki aracları (bmw audi mercedes) test edip son olarak da bunu test edenler zaten aradaki farkı anlayacaktır

    SAYGILAR




  • 
Sayfa: önceki 103104105106107
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.