Şimdi Ara

VOLVO V40 R-DESIGN: Kullanıcı İncelemesi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
571
Cevap
14
Favori
66.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    vag fanıyım hühühü
    desege sorunsuz lülülü
    Bu arada apaciyim kabul ediyorum sanane

    Seni ilgilendiririrmi benim apacim olmam




    Güzel bunları cepte tutalım,lazım olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    100-200 değerlerini ben de merak ettim şimdi.

    100-200 verisini net olarak bilmiyorum fakat şunu açıkça gördüm ki, daha önce de belirttiğim gibi araç 100'lerden 180 gibi hızlara çok doygun ve sağlam bir ivmeyle çıkıyor. Yani 0-100'de o etkileyici sırtı koltuğa yapıştırma olayını hissetmiyorsunuz(bunda ıslak kavramanın yumuşak karakteristiği ve uzun tutulan ilk 2 vites oranıyla beraber aracın ağırlığı önemli rol oynuyor) pek ama 80-100 gibi hızlardan sonra gaza orta güçte bile bassanız araç saniyeler içinde 150-180 gibi hızlara çıkıveriyor. Bunu, belli hızlara ulaştıktan sonra aracın ağırlığının eylemsizlik prensibinden ötürü iyice ikinci planda kalmasına ve doğru ayarlanmış vites oranlarına bağlıyorum.

    Ayrıca gündelik yaşamda kaçımız kırmızı ışıktan başlayıp yandakiyle 0-100 yapıyoruz ki? Genelde akan trafikte ani gazlamalar şeklinde oluyor kapışmalar, en azından bende öyle oluyor ve araç bu anlarda 180 HP'nin gücünü kesinlikle hissettiriyor. Hatta alayına gider yapabileceğiniz bir moda sokuyor insanı. Tabi bu gazla sağlam bir Bmw'ye falan denk gelip kaşlarım küçük emrah gibi şekil alsın istemem.

    A3 yanılgısına düşmeyip beni V40'a yönlendirdiğiniz için foruma teşekkür ediyorum. Audi A3 de güzel araba ama bana göre V40 overall skor açısından düşününce kesinlikle daha üstün kalıyor. İyi ki almışım diyorum bu fiyatı son kuruşuna kadar hak eden bir araç olduğunu düşünmekteyim. (cam tavan hariç).

    İyi dileklerini ileten herkese çok teşekkür ederim. Allah sizlere daha iyisini nasip eder inşallah.

    Cevap için teşekkür. Benzin motorlu araçta koltuğa yapışma durumu olması için epey yüksek güce ihtiyaç oluyor. 184 320d kullanıyorum. Geçen 184 320i kullandım bir arkadaşımın , performans aynı aslında, 50-230 kafa kafaya fakat dizelde gaza yüklendiğinde tork çok kuvvetli hissediliyor. Halbuki gidişi aynı araçlar. ( 320i nin motor sesi ve redline olayı ayrı bir keyif, yazmadan geçemeyeceğim)

    Şehir içinde ara hızlanmalar, otobanda ise son hız değeri önemli. Zaten genel olarak 180-200 hp ve üzerinin hakkını verebilmek için epey bir tecrübe gerekiyor ki ben kullanıcılarının büyük çoğunluğunda bu tecrübenin olduğunu sanmıyorum kendim dahil. Ama boş otobanlarda kuvvetli aracın keyfi ayrı.

    Önemli olan araç belli bir süratte stabil olsun , virajda tedirgin etmesin , hızlanması ihtiyaçları karşılasın ve bazen de kendimizi şımartabilelim

    V40 yüzü yeni bir araba, bu önemli birşey. Beğeni topluyor ve yolda dikkat çekiyor. Her ne kadar Dış tasarımı beni çok çekse de iç tasarımı bana hitap etmiyor sadece.

    Güle güle, keyifle kullanın.

    Bu arada cam tavanın içeriden perdesi transparan bez mi yoksa tamamen dışarı ile iletişimi kesebilen bir ünite midir?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • incelemeniz ve verdiğiniz bilgiler çok güzel ellerinize sağlık hocam.
    Arabanız da gerçekten şahane çok hoşuma gitti güzel günlerde kazasız kullanmanız dileğiyle.
    gerçekten sınıfındaki diğer rakiplerine göre en mantıklı seçim olmuş
  • @ridleyscott;

    Tavan perdesi tavan döşemesi renginde ışığı tamamen kesen bir yapıda, yani transparanlık hiç yok.

    Aracın yolda dikkat çektiği kesin, özellikle bmw'ler yanımda benle aynı hızda giderek aracı inceliyorlar iyice. Sonra da "Allah kahretsin" der gibi basıp gidiyorlar. Park edince etrafıma gelen ve bana araç hakkında sorular soran kişiler de olmuyor değil.

    @emrtsn;

    Teşekkürler. Darısı başınıza.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    @ridleyscott;

    Tavan perdesi tavan döşemesi renginde ışığı tamamen kesen bir yapıda, yani transparanlık hiç yok.

    Aracın yolda dikkat çektiği kesin, özellikle bmw'ler yanımda benle aynı hızda giderek aracı inceliyorlar iyice. Sonra da "Allah kahretsin" der gibi basıp gidiyorlar. Park edince etrafıma gelen ve bana araç hakkında sorular soran kişiler de olmuyor değil.

    @emrtsn;

    Teşekkürler. Darısı başınıza.

    Tavan perdesi önemli. Mesela c180 de transparan ve sıcak şehirlerde rahatsız edici oluyor. E serisinde öyle değil mesela.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam karşıdan ve tam arkadan, bel hizasından, 6-7 metre mesafeden fotoğraflar da isteriz hocam. Bakmaya doyum olmuyor, nazar değecek vallahi
  • Mukemmel bir araciniz var. Allah kaza bela gostermesin hayran kaldim
  • Hayırlı olsun güle güle kullanın, bana sedanlar daha çok hoş geldiğinden S60 daha cazip geliyor ama bu araç da gerçekten başka.

    Keyifli ve güvenli sürüşler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    Tavan perdesi önemli. Mesela c180 de transparan ve sıcak şehirlerde rahatsız edici oluyor. E serisinde öyle değil mesela.



    Mercedes E seriesten başlar hocam.
    C 180 in yeni versiyonunu bekliyorum ben,inşallah bu kalite problemlerini sağlamlıktaki sıkıntıları aşar adam ederler.
    Eski çift lambalı C serisi tank kaldı bunun yanında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur

    Araç mükemmel görünüyor, güle güle kullanın. Rakipleri arasında F/P anlamında başı çekiyor. Yalnız Volvo'nun cam tavan ve sunroof konusunda astronomik fiyatlandırmasına anlam veremiyorum. 4.5 - 5 bin lira gerçekten mantıksız.

    Hocam senin şeytanı da bekliyoruz
  • hayallerim arasında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR



    Hocam 0-100 hizlanma olayına çok fazla takılmayın. Aracınız maşALLAH çok güzel ivmeleniyor, aracı ben test etmiştim zamanında.
    Önden çeker bu güçte bir aracın patinaj eğilimine düşmesi ve vites oranı ile alakalı olarak biraz ilk hızlanması uzun olabilir ( gücüne göre) ama 80-160 km/h, 60-160 km/h, 100-200 km/h ve son hız olayında kendini fark ettirecektir. Uzun soluklu hızlanmalarda golf sadece plaka okur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Once bir hayirli olsun de, be adam!

    Zorla itici olmayi basariyorsun..

    Şener reyizi çok ciddiye almayın,ben direkt yönetime iletiyorum böyle trollük kokan mesajlarını.
    Adam B sınıfı honda city'sine 40 bin lira isteyip v40a da aynı parayı biçen bir tip.
    En güzeli bizim değil yöneticilerimizin ilgilenmesi,8D]
  • Bir yasıma daha girdim, V40'ın rakibi Linea, Fluence oldu ya..!!! Yok arkadaş, ne var ne yok satıp Maserati alacagim, foruma incelememi yazacağım, belki o zaman söyleyecek sözleri olmaz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Bir yasıma daha girdim, V40'ın rakibi Linea, Fluence oldu ya..!!! Yok arkadaş, ne var ne yok satıp Maserati alacagim, foruma incelememi yazacağım, belki o zaman söyleyecek sözleri olmaz..

    Al al senin Focus'u da ben alayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    100-200 değerlerini ben de merak ettim şimdi.

    100-200 verisini net olarak bilmiyorum fakat şunu açıkça gördüm ki, daha önce de belirttiğim gibi araç 100'lerden 180 gibi hızlara çok doygun ve sağlam bir ivmeyle çıkıyor. Yani 0-100'de o etkileyici sırtı koltuğa yapıştırma olayını hissetmiyorsunuz(bunda ıslak kavramanın yumuşak karakteristiği ve uzun tutulan ilk 2 vites oranıyla beraber aracın ağırlığı önemli rol oynuyor) pek ama 80-100 gibi hızlardan sonra gaza orta güçte bile bassanız araç saniyeler içinde 150-180 gibi hızlara çıkıveriyor. Bunu, belli hızlara ulaştıktan sonra aracın ağırlığının eylemsizlik prensibinden ötürü iyice ikinci planda kalmasına ve doğru ayarlanmış vites oranlarına bağlıyorum.

    Ayrıca gündelik yaşamda kaçımız kırmızı ışıktan başlayıp yandakiyle 0-100 yapıyoruz ki? Genelde akan trafikte ani gazlamalar şeklinde oluyor kapışmalar, en azından bende öyle oluyor ve araç bu anlarda 180 HP'nin gücünü kesinlikle hissettiriyor. Hatta alayına gider yapabileceğiniz bir moda sokuyor insanı. Tabi bu gazla sağlam bir Bmw'ye falan denk gelip kaşlarım küçük emrah gibi şekil alsın istemem.

    A3 yanılgısına düşmeyip beni V40'a yönlendirdiğiniz için foruma teşekkür ediyorum. Audi A3 de güzel araba ama bana göre V40 overall skor açısından düşününce kesinlikle daha üstün kalıyor. İyi ki almışım diyorum bu fiyatı son kuruşuna kadar hak eden bir araç olduğunu düşünmekteyim. (cam tavan hariç).

    İyi dileklerini ileten herkese çok teşekkür ederim. Allah sizlere daha iyisini nasip eder inşallah.

    Tebrik ederim gayet yerinde tespitler.

    19can84 adlı arkadşı konuya davet edelim ve V40 ile Golfün 0-160 verilerini paylaşsın.

    @19can84

    Bu 140'lıkla v40 manual'in verileri.

    122'liğin 180'i 140'lıktan 10 saniye kötü..

    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/seat-leon-und-vw-golf-wackelt-der-leon-am-golf-thron-6180972.html?show=3

    Kısaca o 122'lik a3'ün 0-200'ü v40'dan kafadan 20 saniye kötü

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: ridleyscott

    100-200 değerlerini ben de merak ettim şimdi.

    100-200 verisini net olarak bilmiyorum fakat şunu açıkça gördüm ki, daha önce de belirttiğim gibi araç 100'lerden 180 gibi hızlara çok doygun ve sağlam bir ivmeyle çıkıyor. Yani 0-100'de o etkileyici sırtı koltuğa yapıştırma olayını hissetmiyorsunuz(bunda ıslak kavramanın yumuşak karakteristiği ve uzun tutulan ilk 2 vites oranıyla beraber aracın ağırlığı önemli rol oynuyor) pek ama 80-100 gibi hızlardan sonra gaza orta güçte bile bassanız araç saniyeler içinde 150-180 gibi hızlara çıkıveriyor. Bunu, belli hızlara ulaştıktan sonra aracın ağırlığının eylemsizlik prensibinden ötürü iyice ikinci planda kalmasına ve doğru ayarlanmış vites oranlarına bağlıyorum.

    Ayrıca gündelik yaşamda kaçımız kırmızı ışıktan başlayıp yandakiyle 0-100 yapıyoruz ki? Genelde akan trafikte ani gazlamalar şeklinde oluyor kapışmalar, en azından bende öyle oluyor ve araç bu anlarda 180 HP'nin gücünü kesinlikle hissettiriyor. Hatta alayına gider yapabileceğiniz bir moda sokuyor insanı. Tabi bu gazla sağlam bir Bmw'ye falan denk gelip kaşlarım küçük emrah gibi şekil alsın istemem.

    A3 yanılgısına düşmeyip beni V40'a yönlendirdiğiniz için foruma teşekkür ediyorum. Audi A3 de güzel araba ama bana göre V40 overall skor açısından düşününce kesinlikle daha üstün kalıyor. İyi ki almışım diyorum bu fiyatı son kuruşuna kadar hak eden bir araç olduğunu düşünmekteyim. (cam tavan hariç).

    İyi dileklerini ileten herkese çok teşekkür ederim. Allah sizlere daha iyisini nasip eder inşallah.

    Tebrik ederim gayet yerinde tespitler.

    19can84 adlı arkadşı konuya davet edelim ve V40 ile Golfün 0-160 verilerini paylaşsın.

    @19can84

    Bu 140'lıkla v40 manual'in verileri.

    122'liğin 180'i 140'lıktan 10 saniye kötü..

    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/seat-leon-und-vw-golf-wackelt-der-leon-am-golf-thron-6180972.html?show=3

    Kısaca o 122'lik a3'ün 0-200'ü v40'dan kafadan 20 saniye kötü



    Bende 122 ilk golf var su an
    10 sn ise V40 o g.tle çok iyi kalkıyor demektir.
    Su act biraz daha oturmada bir gorsek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CumhurBahar -- 28 Mayıs 2013; 10:21:41 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstad bi hayırlı olsun de, hayırlı bir laf çıksın ağzından.

    Yaptığın karşılaştırma forum efsanesi olabilir, haberin olsun. İnanılır gibi değil.

    Ayrıca ilk verdiğin linkle kendi tezini çürütmüşsün.

    "...Unlike the original Volvo V40 - which was a wagon version of the S40 - the new model is more hatchback than wagon and will compete with compact prestige hatchbacks.

    The Swedish brand's rival to the VW Golf, Audi A3, BMW 1-Series and Mercedes-Benz A-Class has been teased in dribs and drabs over the past few months, but Volvo has now announced further information about the new model.
    "
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    Once bir hayirli olsun de, be adam!

    Zorla itici olmayi basariyorsun..

    Şener reyizi çok ciddiye almayın,ben direkt yönetime iletiyorum böyle trollük kokan mesajlarını.
    Adam B sınıfı honda city'sine 40 bin lira isteyip v40a da aynı parayı biçen bir tip.
    En güzeli bizim değil yöneticilerimizin ilgilenmesi,8D]

    Yönetime iletilecek mesajlarım yok. Ne kimseye hakaret ediyorum, ne de küfür.

    Ayrıca bugüne kadar ne kimseyi şikayet ettim, ne de bu tür uyduruk yollara başvurmayı denedim. Çocukça hareketler yaparak şikayet edenleri anlayamıyorum.

    Yazdıklarımın arkasındayım.

    Bunlar benim görüşlerim. Ayrıca burası forum.

    Volvo bile kendisi demişken ben bu aracı GOLF'e rakip olarak çıkartıyorum, forumdakiler neden Mercedes BMW civarlarına bu aracı yamamaya çalışıyor anlamak güç.
  • Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle. Aracınız gerçekten çok güzel. Maşallah diyelim. Nazar boncuğu şart.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.