Şimdi Ara

Volvo V40 Cross Country D2 mi Tiguan mı? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
144
Cevap
0
Favori
8.396
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senut

    Araba bu canım nereye gitmek isterse oraya gidebileceğim bir araç olsun diye düşünüyorum. Uçarak değil tabii.

    Subaru'nun sloganlarından biriydi "Nereye gitmek isterseniz oraya" diyordu. Eğer istediğiniz yere gitmeyi planlıyorsanız, önden çekiş yere yakın araç listeden hezimetle ve boynu bükük olarak ayrılmıştır. Önden çekiş nereye isterseniz oraya gidemez. Tecrübeyle sabittir. Yeni aracınız hayırlı olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-73181344B -- 1 Mayıs 2014; 17:15:18 >
  • ARKADAŞLAR NİSAN AYININ ORTASINDATİGUAN 14TSI C.EDTSN. ALDIM
    160 BEYGİR GÜCÜ TAMAMİ İLE HİSSETTİRİYOR,
    BU SIRADA YAKIT YAKIYOR ,
    CAM TAVAN YARIYA KADAR AÇILMASI
    GÜNEŞSİZ ORTAMDA ÇOK GÜZEL BİR SEYİR KATIYOR,
    SAKİN KULLANINDA Ş.İÇİ:9-10 LT
    ŞEHİR DIŞI:6,6LT CİARI
    ORTALAMAM:8 GİBİ...
    YAKIT FAZLA GİBİ AMA,
    ARACA BİNDİĞİNİZDE ,SİZE MUTLULUK VERİYOR.
    TSI MOTORLAR HACIMLERİNE GÖRE COK GÜÇ ÜRETİYOR.
    2000 MOTOR ALIP 140 HP BİR ARACA BİNMEKTENSE
    1,4-160HP ARACA BİNMEYİ TERCİH ETTİM.
    VERGİ AVANTAJININ KAZANCI İLE YAKIT ALIYORUM,
    KEYİFLE 160 BG OTOBANDA KULLANIYORUM...
  • malzemec kullanıcısına yanıt
    O zaman piyasada milyon dolarlara satılan arazi araçları boşuna yapılmış demektir. Duster dan arazi arabası olmaz ki. Sadece yüksek diye güvenliği olmayan yol tutuşu kötü bir arabayla dağ yoluna girersin de ordan nasıl inersin bilemem. Para önemli mutlaka ama can güvenliği yoksa önemli parayı hangi canla harcayacaksın?
  • V40 CC olsa da yere gerçekten yakın bir araç ve bunun aerodinamik katkısı çok büyük. Ama bu yakınlık onu arazide kullanımdan süratle uzaklaştırıyor. Tiguan ve XV elbette bu açıdan çok daha başarılıdır. Ama konu sahibi genellikle şehirde ve otobanda kullanacağından V40 CC tek kelimeyle mükemmel bir seçenek olacaktır. Çünkü normal V40'a göre 4cm yüksek bir araç sonuçta.

    Normal V40 hepten yere yakın, hatta benimkinde spor süspasiyon ile yere 1,5cm daha yakın. Mesela geçen gün Çengelköy Migros'un garajına giremedim. Arkamda arabalar bütün yolu mecburen geçi geri çıktım. Benden sonra millet çatır çatır girdi içeri. Dolayısıyla CC, şehir kullanımında normal V40'tan çok daha iyi bir seçim olur.




  • http://overdrive.in/reviews/2013-mini-countryman-diesel-vs-volvo-v40-cross-country/

    geçenlerde ben de bakıyordum, bu inceleme yardımcı olur sanırım.
  • Canımın istediği yere gireyim çıkayım diyorsan forester derim.







  • Arkadaşım bu bir Türkçe değil ikincisi de mini cooper ile kıyaslanmış...Benim sorunuma çare değil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senut -- 2 Mayıs 2014; 19:25:36 >
  • the_stig kullanıcısına yanıt
    Baştan beri yazılanları okumadığın için yanıtın alakasız olmuş. 2.0 değil en fazla 1.6 motor araç istiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senut -- 2 Mayıs 2014; 19:29:17 >
  • senut kullanıcısına yanıt
    Dikkat etmemişim. Forester yerive xv diyelim o zaman.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • the_stig kullanıcısına yanıt
    Tamam yanıt için teşk. Ama yok performas zayıf yok yokuşlarda sorunolur filan kafam karışıyor durmadan....
  • senut kullanıcısına yanıt
    Otobanda yokuşlarda turbo araç performansı vermiyor tabiki. Motoru yüksek devirde kullanıp bağırtmanız gerekebiliyor. En iyi kararı test edip verirsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • X-Trail bakın.
  • dag tas bayır gezmeyecekseniz v40 volvo kalitesi tartısılmaz tiguandan cok cok üstün bi arac bence güvenlik donanım konfor hersey volvoda var
  • Teşk. de arkadaşlar Tiguan çok önceden elenmişti zaten. Subaru XV ile volvo yu tartışıyoruz.
  • çok keyifli
    ama petrolcü akrabanız olması lazım,
    şehir içi 10 lt garantili yakıor.

    yeni sattım, yakıtı ve manevra zayıflığı eksileri oldu,
    bunun dışında şahane bir araç,

    tiguan 1,4tsı-160hp satıp
    12tsı golf aldım
    yakıt yarı yarıya düştü
    enteresan...
  • Sonuç ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuç Mazda CX5 te karar kıldım ve bugün kapora yatırdım. Allah mahcup etmesin .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senut


    Sonuç Mazda CX5 te karar kıldım ve bugün kapora yatırdım. Allah mahcup etmesin .

    Hocam 2 seçeneğide tercih etmemişssiniz ? Merak ettim acaba tercih etme veya diğerlerini eleme sebebi neydi ? Hayırlı olsun bu arada.Kazasız belasız binersiniz umuyorum.
  • Biri Volvo diğeri VW, eğer marka kıyaslaması yapıyorsan bence kıyaslama yapman bile yanlış olur. V40 al, en azından hem premium hem taş gibi bir arabaya binmiş olursun.
  • V40 ın içi oldukça dardı ve benim beklentilerimi karşılayacak donanımdaki bir araç için en az 130 ödemem gerekiyordu. Fazla tok satıcı tavırları ve 2. el gördüğüm volvolar düşüncemi değiştirdi. Bir de AWD denilen sürekli 4x4 olayının trafikte önemli olduğunu düşünüyorum. Tiguana gelince, kasa yenilenecek onun da yakıtı mazdadan daha fazla ve mazdadaki donanımların çoğu yok. Güvenlik Mazda da daha bir ön plandaydı .Bir de Almandansa Japonu daha tercih ederim. Dsg sorunları 6 ay sonraya gün vermeler filan da cabası .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senut -- 23 Haziran 2015; 23:09:36 >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.