Şimdi Ara

Volvo S60 vs VW PASSAT B8 - 2015 (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
242
Cevap
4
Favori
9.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir aracın D segmenti olduğunu ne belirler? Başta boyutları değil mi?
    Volvo S60 boyutlarına ve hacmine baktığımızda kağıt üzerinde C segmenti araçlarla aynı olduğunu görüyorum. Lakin bagaj hacmi Golf ile aynı.

    O zaman S60'a rahatlıkla C segmenti diyebiliriz sanırım.
    Kavga çıkar ama olsun. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furkan_Ctnts

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Furkan_Ctnts

    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    S60 ile Passat kiyaslanmaz diyen trollcu tipler bi açıklasın hele S60 madem premium algısına sahip neden bu ülkede satış yapamıyor.

    Adamlar Passat ile aylık 3000 adet satıyor bizim forumun otomotiv otoriteleri kiyaslamaya kalkani taşlıyor.

    Cebinizde o paralar olsa sizde S60 almazsiniz. Ama iş trollemeye gelince kralını yaparsınız.

    Kıyaslanamaz haşaaa

    Cidden böyle şeyler yazdığınızda kendinizi belli ediyorsunuz . Kimse kıyaslanamaması adına burda Trollük yapmıyor bunu bil önce . Bir arabının çok satılıyor olması onun daha kaliteli olduğunu belli etmez . BMW 5 serisi Passat tan az satıyorsa bu Volkswagenin ne kadar iyi araçlar yaptığının birer göstergesi değildir . Sizin gibi düşünenlerin çoğunlukta olması bu aracın satışını arttıyor sadece . Kalkmış hala satıştan bahsediyorsun . Evet bazı şeyler iyi olduğu için satılır ama Volkswagen değil .

    Farklı sınıftaki Bmw 5 ile Passat ne kadar abes bir karşılaştırma ise, s60 ile aynı sınıfta olan Passat'ın karşılaştırılınca olay yaratılması o kadar abes.

    Adamlar Passat ile birşeyleri Volvo'dan iyi yapıyorlarki, insanlar neredeyse Mercedes C fiyatlarına yaklaşan Passat'ı gözü kapalı alıyor.

    Bu sadece TR piyasasına has birşey değil, Avrupa'da da insanların tercihi farklı değil.

    Demekki Premium marka algısı, sınıfının en güvenli aracı olması insanları yeterince cezbetmiyor.

    Bu kadar cazip olmayan aracın bizim forumdaki neferlerinin Passat ile karşılaştırılmasına tahammül edememeleri kadar saçma birşey yok.






    Sanırım konuşmak için ısrarcısın . Avrupadan Türkiyeye gelen kaç tane passat gördün söylesene bana . Kaç kere yurt dışına gidip binlerce passat gördün . Burda kimseye bir şey ispatlamaya çalışma boşuna Volkswagen adı üstüne halk arabasıdır . Avrupada taksiler dahi Mercedesken bana Volkswagen tenekisinden bir şey bilmeden bahsetme . Volkswageni yücelten sizin gibi arabaya bakış açısı ikinci el algısı param olmasın Almana binerim kafasıdır . Albenisi olan tek bir tarafı da yoktur bilgine . Ayrıca örneğimi anlamayacağını bilseydim daha açık yazardım . Ben Volkswagen ile BMW karşılaştırması yapmadım zaten. Sadece şu fazla satılıyor kailtelidir algısını bırakın artık . BMW daha az satılsada Volkswagen yanında Araç dahi sayılmaz .

    Anlamakta gucluk cekiyorsun. Seninle daha fazla tartismayacagim. Hele hele Avrupaya git bak diyen adamla konustugum icin su an gercekten pismanim. Birsey bilmiyorsun anladim da bilgiye bu kadar hizli ulastigimiz bu çağda git Avrupaya bak ne demek halen anlamaya calisiyorum.

    Volkswagen birseyleri iyi yapiyorki Volvodan fazla satiyor dedim. Bmw den kalitelidir demedim. Onu bile carpitmissin. Sen kendi At gozlugunle bakmaya devam et. Veriler ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: online1

    Bir aracın D segmenti olduğunu ne belirler? Başta boyutları değil mi?
    Volvo S60 boyutlarına ve hacmine baktığımızda kağıt üzerinde C segmenti araçlarla aynı olduğunu görüyorum. Lakin bagaj hacmi Golf ile aynı.

    O zaman S60'a rahatlıkla C segmenti diyebiliriz sanırım.
    Kavga çıkar ama olsun. :)


    Öyle oturulduğu yerden otomobiller sınıflandırılmaz. Bir otomobilin segmentini aks mesafesi ve uzunluğu belirler, ACRISS ve IIHS'ye göre uzunluğu 4573 ile 4953 mm arası olan ve aks mesafesi ise 2668 ile 2794 mm olan otomobillerin hepsi midsize yani avrupa standartlarına göre D segmenti olarak sınıflandırılır. Bu duruma birkaç istisna vardır. Mesela, F30 3 serisi aks mesafesi olarak 2794 mm den fazla olsa bile uzunluğu 4953 mm den az olduğu için yine D segmentindedir.

    Passat: 4767 mm uzunluğa ve 2791 mm aks mesafesine
    S60: 4628 mm uzunluğa ve 2776 mm aks mesafesine sahiptir.

    Bu durumda iki otomobilde gayet d segmenti boyutları içerisindedir ama S60 premium model olduğu için "compact executive" olarak sınıflandırılır. Tıpkı 3 serisi, C, A4, Lexus IS gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 23 Temmuz 2015; 17:35:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Furkan_Ctnts

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: Furkan_Ctnts

    quote:

    Orijinalden alıntı: trust06


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    S60 ile Passat kiyaslanmaz diyen trollcu tipler bi açıklasın hele S60 madem premium algısına sahip neden bu ülkede satış yapamıyor.

    Adamlar Passat ile aylık 3000 adet satıyor bizim forumun otomotiv otoriteleri kiyaslamaya kalkani taşlıyor.

    Cebinizde o paralar olsa sizde S60 almazsiniz. Ama iş trollemeye gelince kralını yaparsınız.

    Kıyaslanamaz haşaaa

    Cidden böyle şeyler yazdığınızda kendinizi belli ediyorsunuz . Kimse kıyaslanamaması adına burda Trollük yapmıyor bunu bil önce . Bir arabının çok satılıyor olması onun daha kaliteli olduğunu belli etmez . BMW 5 serisi Passat tan az satıyorsa bu Volkswagenin ne kadar iyi araçlar yaptığının birer göstergesi değildir . Sizin gibi düşünenlerin çoğunlukta olması bu aracın satışını arttıyor sadece . Kalkmış hala satıştan bahsediyorsun . Evet bazı şeyler iyi olduğu için satılır ama Volkswagen değil .

    Farklı sınıftaki Bmw 5 ile Passat ne kadar abes bir karşılaştırma ise, s60 ile aynı sınıfta olan Passat'ın karşılaştırılınca olay yaratılması o kadar abes.

    Adamlar Passat ile birşeyleri Volvo'dan iyi yapıyorlarki, insanlar neredeyse Mercedes C fiyatlarına yaklaşan Passat'ı gözü kapalı alıyor.

    Bu sadece TR piyasasına has birşey değil, Avrupa'da da insanların tercihi farklı değil.

    Demekki Premium marka algısı, sınıfının en güvenli aracı olması insanları yeterince cezbetmiyor.

    Bu kadar cazip olmayan aracın bizim forumdaki neferlerinin Passat ile karşılaştırılmasına tahammül edememeleri kadar saçma birşey yok.






    Sanırım konuşmak için ısrarcısın . Avrupadan Türkiyeye gelen kaç tane passat gördün söylesene bana . Kaç kere yurt dışına gidip binlerce passat gördün . Burda kimseye bir şey ispatlamaya çalışma boşuna Volkswagen adı üstüne halk arabasıdır . Avrupada taksiler dahi Mercedesken bana Volkswagen tenekisinden bir şey bilmeden bahsetme . Volkswageni yücelten sizin gibi arabaya bakış açısı ikinci el algısı param olmasın Almana binerim kafasıdır . Albenisi olan tek bir tarafı da yoktur bilgine . Ayrıca örneğimi anlamayacağını bilseydim daha açık yazardım . Ben Volkswagen ile BMW karşılaştırması yapmadım zaten. Sadece şu fazla satılıyor kailtelidir algısını bırakın artık . BMW daha az satılsada Volkswagen yanında Araç dahi sayılmaz .

    Anlamakta gucluk cekiyorsun. Seninle daha fazla tartismayacagim. Hele hele Avrupaya git bak diyen adamla konustugum icin su an gercekten pismanim. Birsey bilmiyorsun anladim da bilgiye bu kadar hizli ulastigimiz bu çağda git Avrupaya bak ne demek halen anlamaya calisiyorum.

    Volkswagen birseyleri iyi yapiyorki Volvodan fazla satiyor dedim. Bmw den kalitelidir demedim. Onu bile carpitmissin. Sen kendi At gozlugunle bakmaya devam et. Veriler ortada.




    Ne kadar komiksin sen . Birde Avrupayla kıyaslama yapan adamla konuştuğum için pişmanım diyorsun . Attığın mesajda Avrupa da da çok satılıyor bir bildikleri var diyen sen değildin herhalde . Burda Avrupa aşkı olan biri varsa oda sensin . Hala senin önüne verdiğim örneği başka taraflara çekmeye devam ediyorsun . Şunu idrak edebilmen temennisi ile söylüyorum Markalar arasında aynı segmentte olsa dahi bir aracın çok satılıyor olması onu daha kaliteli yapmaz . Lütfen yazdıklarımı okumaktan çekinme çünkü boş konuşuyorsun . BMW örneğini de geç artık alman gerekeni almadın sen orda . Volkswagen alan insanın profili az çok bellidir servis ağı var ikinci eli var alman tenekesi sonuçta . Senin gibi tek düze düşünen insanlarında başka bir fikri olamaz zaten . Volvo nun simgesini bilen insan bile gereksizce konuşuyor burda . Bırakın bunları artık . Volvo bir nesil çıkarana kadar Volkswagen iki nesil çıkarıyor ve senin gibilerin alt yapısı tamamen aynı sadece iki krom çıta koydukları arabaya ağzınızın suyu akıyor . Bana burda birşeyler biliyormuş edasını vermeye çalışma . Bana değil kimseye vermeye çalışma . Passatın üstün iki alanı vardır biri arka koltuk diz mesafesi ikincisi büyük bagaj hacmi . Birde şu var unutmayayım onu da
    tenekist akımının simgesidir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Yukarıda yazdım yine yazayım ben s60 kullanıcısıyım eksik yanlarından bahsettim Passatın daha çok artısı olduğundan bahsettim insanlar anlamamakta ısrarcı. Benim boyum 1.85 s60 da koltuğu en geride kullanıyorum. En geride kullandığımda arkama 5-6 yaşında çocuktan başka kimse oturamaz. Passatta ise yine koltuğu kendime göre ayarladığımda kendim arkaya geçip rahatlıkla oturuyorum.

    İkisininde en kısa zamanda fotoğrafını atacağım. S60 da bagaj ve arka koltuk diz mesafesi anlamında ciddi bir mühendislik hatası var. D segmentinde olmaması gereken bir durum bu. D segmentinin en dar arka diz mesafesine sahip. Hatta ve hatta iddia ediyorum Peugeot 308 im vardı onun arka diz mesafesi S60 dan iyidi. C segmenti bir çok aracında s60 dan diz mesafesi iyi..

    Bagaj konusu yine öyle çok dar ve inanılmaz kullanışsız bagajı var s60 ların.. Diğer tüm kıyaslamaları geçtim malzeme kalitesi,dizayn zart zurt sırf insanlar bu 2 sebepten bile s60 ı tercih etmiyor.

    Bir şey daha yeni s60 ın iç dizaynı gerçekten tasarım hatası , iç dizayn anlamında ucube bir araba. İnanılmaz kullanışsız,o orta konsolun görüntüsü tam bir rezalet zaten klima bölmesinin arkasındaki boşluk filan inanılmaz kullanışsız. Oysaki passatın iç dizaynı çok daha sade çok daha kullanışlı.

    Yeni s60 ailesiyle araca binmeyenler için ideal olabilir ama yinede Türkiyede fantaziden öteye gitmez. Passat ise her kullanıcı kitlesine uygun.

     Volvo S60 vs VW PASSAT B8 - 2015

     Volvo S60 vs VW PASSAT B8 - 2015

    S60 , passatın yanında çok kargaşa içinde bir tasarım ve kullanışsız..

    Volvo S60 kullandığına emin misin ? Bende kullanıyorum da bagaj konusunda sana sonuna kadar katılıyorum . Ayrıca arka koltuk diz mesafesi anlamındada sana katılıyorum lakin şöyle bir gerçekte var . Volvo S60 ın arkaya doğru eğimine baktığında coupe izlenimi veren bir araç yani kullanıyorsan bilirsin sende . hani keskin çizgiler değilde eğimli bir şekilde inen bir çizgisi var . bu yüzden arkadaki yaşam alanı gerçekten çok dar . Hatta bak şu konuda sana katılıyorum Passat ; bir ailenin tercihine kesinlikle daha yatkın çünkü çok ferah bir araç . Volvo da önde otursan dahi coupe tarzı hatları olduğundan önde bile basık gelebiliyor sana . Bu konularda her ne kadar iyi olsa da Passat ; Volvo S60 tan daha kaliteli değil . Tasarım anlamında da kişisel görüşüm bu . Passat daha derli toplu bir iç dizayna sahip ve klasikleşmiş bir konsol var çok sıkıcı . Volvo ise daha marjinal bu konuda ki insanlar genel anlamda konsola ya aşık olur yada nefret eder . Bunun sebebi dediğim gibi marjinal bir tasarım oluşundandır . Volkswagen daha düz ve sade tasarımları olan sıkıcı araçlar üreten hangi modeline binersen bin aynı iç tasarımına sahip olan bir araç . Bizim insanlarımızın tercih sebeblerinden biride bu sade olsun düz mantık bir tasarımı olsun Alman olsun yeter . Bugün Almanların tasarımları bazı markalar hariç çok sadeleşti özellikle Alman grubuna geçen Skoda Seat tam bir Volkswagenin yandan yemiş halini aldı . Bak tüm bu konularda sana hak verdiğim yerlerde olduğu vermediğim yerlerde . Konu kalite alt yapı güvenlik ve Premium algısıysa .. Volkswagen Volvo nun çoktan elini öptü bile .




  • dedim ya kardes jettaya premium diyenle atismayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu yorumlardan sonra aracımı satıp vw polo trendline alacağım artık kesin kararlıyım.... yeter bu kadar mahalle baskısı zaten polo da e sınıfı bi araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furkan_Ctnts

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Yukarıda yazdım yine yazayım ben s60 kullanıcısıyım eksik yanlarından bahsettim Passatın daha çok artısı olduğundan bahsettim insanlar anlamamakta ısrarcı. Benim boyum 1.85 s60 da koltuğu en geride kullanıyorum. En geride kullandığımda arkama 5-6 yaşında çocuktan başka kimse oturamaz. Passatta ise yine koltuğu kendime göre ayarladığımda kendim arkaya geçip rahatlıkla oturuyorum.

    İkisininde en kısa zamanda fotoğrafını atacağım. S60 da bagaj ve arka koltuk diz mesafesi anlamında ciddi bir mühendislik hatası var. D segmentinde olmaması gereken bir durum bu. D segmentinin en dar arka diz mesafesine sahip. Hatta ve hatta iddia ediyorum Peugeot 308 im vardı onun arka diz mesafesi S60 dan iyidi. C segmenti bir çok aracında s60 dan diz mesafesi iyi..

    Bagaj konusu yine öyle çok dar ve inanılmaz kullanışsız bagajı var s60 ların.. Diğer tüm kıyaslamaları geçtim malzeme kalitesi,dizayn zart zurt sırf insanlar bu 2 sebepten bile s60 ı tercih etmiyor.

    Bir şey daha yeni s60 ın iç dizaynı gerçekten tasarım hatası , iç dizayn anlamında ucube bir araba. İnanılmaz kullanışsız,o orta konsolun görüntüsü tam bir rezalet zaten klima bölmesinin arkasındaki boşluk filan inanılmaz kullanışsız. Oysaki passatın iç dizaynı çok daha sade çok daha kullanışlı.

    Yeni s60 ailesiyle araca binmeyenler için ideal olabilir ama yinede Türkiyede fantaziden öteye gitmez. Passat ise her kullanıcı kitlesine uygun.

     Volvo S60 vs VW PASSAT B8 - 2015

     Volvo S60 vs VW PASSAT B8 - 2015

    S60 , passatın yanında çok kargaşa içinde bir tasarım ve kullanışsız..

    Volvo S60 kullandığına emin misin ? Bende kullanıyorum da bagaj konusunda sana sonuna kadar katılıyorum . Ayrıca arka koltuk diz mesafesi anlamındada sana katılıyorum lakin şöyle bir gerçekte var . Volvo S60 ın arkaya doğru eğimine baktığında coupe izlenimi veren bir araç yani kullanıyorsan bilirsin sende . hani keskin çizgiler değilde eğimli bir şekilde inen bir çizgisi var . bu yüzden arkadaki yaşam alanı gerçekten çok dar . Hatta bak şu konuda sana katılıyorum Passat ; bir ailenin tercihine kesinlikle daha yatkın çünkü çok ferah bir araç . Volvo da önde otursan dahi coupe tarzı hatları olduğundan önde bile basık gelebiliyor sana . Bu konularda her ne kadar iyi olsa da Passat ; Volvo S60 tan daha kaliteli değil . Tasarım anlamında da kişisel görüşüm bu . Passat daha derli toplu bir iç dizayna sahip ve klasikleşmiş bir konsol var çok sıkıcı . Volvo ise daha marjinal bu konuda ki insanlar genel anlamda konsola ya aşık olur yada nefret eder . Bunun sebebi dediğim gibi marjinal bir tasarım oluşundandır . Volkswagen daha düz ve sade tasarımları olan sıkıcı araçlar üreten hangi modeline binersen bin aynı iç tasarımına sahip olan bir araç . Bizim insanlarımızın tercih sebeblerinden biride bu sade olsun düz mantık bir tasarımı olsun Alman olsun yeter . Bugün Almanların tasarımları bazı markalar hariç çok sadeleşti özellikle Alman grubuna geçen Skoda Seat tam bir Volkswagenin yandan yemiş halini aldı . Bak tüm bu konularda sana hak verdiğim yerlerde olduğu vermediğim yerlerde . Konu kalite alt yapı güvenlik ve Premium algısıysa .. Volkswagen Volvo nun çoktan elini öptü bile .

    Evet eminim 1 senelik s60 kullanıcısıyım.

    Aynı şeylerden bahsediyoruz konuştuğumuz şeyler aynı aslında.

    Volvo genel anlamda kullanışsız bir araba , arka diz ve baş mesafesi yetersiz,bagaj yetersiz,kokpit dizaynı ergonomik değil. Passatta bu durumlar iyi. Fakat Volvo tabiki daha kaliteli,kabin güvenliği daha sağlam. Fakat motor anlamındada PSA nın motorlarını kullandığı için Vw nin gerisinde kaldı. 2. el konusuda öyle şuan s60 aracım satılık 1 haftadır 2 kişi anca aradı onlarda laf olsun diye konuşuyor ha illaki satılacak ama değerinde gitmiyor araba onu demek istiyorum. Vw de durum böyle değil..

    Ben Türkiye şartları için Vw nin daha uygun ve daha kullanışlı bir araç olduğu kanaatindeyim. Premium veya değil muhabbetlerini geride bırakmak lazım fiyatları hemen hemen aynı olan D segmenti 2 araç sonuç olarak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 26 Temmuz 2015; 10:22:19 >




  • merhabalar,

    VW golf 6 yıllık sahibiyim.Uçaklı bir şehirdışı gezimde gittiğim yerde s60 kiraladım.Şimdiye kadar kullandığım en konforlu araç olduğunu söyleyebilrim.S60'ı havaalanı rent a car ofisine teslim ettim ve yaklaşık 1 saatlık uçuş sonunda kendi aracımın koltuğuna oturdum.Kendi aracım tofaş kuş serisi gibi geldi s60 dan sonra..

    Bana göre S60 eksileri,

    1.Kasa ağır yakıtı etkileyecektir.
    2. kapılar çok ağır
    3.şehir içi AVM otoparklarında tek seferde manevra yapamamak(dönüş açısı)

    S60 Artıları,

    1. Yollardaki saygınlığı (golf de bana kimse yol vermezken S60 da yolda saygı görüyorsunuz)
    2. PSA 1.6 motor günlük kullanımda yakıt ekonomisi kullanıcısı iseniz gayet yeterli 100km 6-7 lt)
    3. motorun PSA ctroen ve ford tabanlı olması garanti bitmiş ise isteğin servise götürme ve yedek parça bolluğu avantajı..
    4. Muzik sistemi VW den çok daha tok ve ruh okşuyor..
    5. Yollarda bende dahil VW kullanıcısı pıtırcık'lardan olmuyorsun..farklısın abi..

    konu şudur eğer 1-2 yıl içinde araç değiştiriyorsanız Volvo size gelmez..Yok ben en az 4-5 yıl binerim diyorsanız Volvo ya hoşgeldiniz...
    saygılar,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fezafen -- 27 Temmuz 2015; 0:00:04 >




  • İkinci el de üç beş kaybedecem diye güvenliği hiçe sayanlara selamlar olsun şu Volvo modelleri yenilese de bi fark daha rahat açığa çıksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 120 beygir patlak vitesli arabayla neredeyse aynı paraya adamlar füze gibi 184 beygirlik geartronicli canavarı veriyorlar, yemişim yıllık 1000 lira vergi farkını....forum iyice coştu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu konu kaldırılsın artık her gördüğümde sinirleniyorm :) Ve hayatımda ilk defa vw motorunun psa motorundan daha iyi olduğunu okudum burada bu kadar fanatik apaçiler dolmuş ne yazık ki.
  • S60 hakkında güzel bir yorum;

    http://hayatinvirajliyollarinda.com/2015/05/02/matruska-volvo-s60-d2-fs84/


    passatın bencede artısı makyajı yeni yemiş olması..Volvo'da önümüzdeki yıllarda makyajlanırsa şartlar eşitlenir. s60 2011 den beri sadece ön far ve gösterge paneli değişikliği oldu..

    fakat kafama takılan bir konu..
    Tamam güvenlik vs.ama s60 kasanın 1650 kg olması teknoloji geriliğimi ?yoksa bıla bıla...(bu kısmı yorumlarınıza bırakıyorum)
  • Passat makyaj görmedi;2005'ten beri üretilen-B6- kasayı 2011'de makyajladıktan sonra -B7- 2014 yılsonunda tamamen yeni kasaya geçti -B8-...

    S60 2011'den beri üretiliyor,sanırım geçen yıl yada 2013 ortası makyajlanmıştı...tam tarih belli olmasa da 2016 sonuna doğru yeni kasa gelir ya da renderlar-yol testleri vs tarih netleşir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Yukarıda yazdım yine yazayım ben s60 kullanıcısıyım eksik yanlarından bahsettim Passatın daha çok artısı olduğundan bahsettim insanlar anlamamakta ısrarcı. Benim boyum 1.85 s60 da koltuğu en geride kullanıyorum. En geride kullandığımda arkama 5-6 yaşında çocuktan başka kimse oturamaz. Passatta ise yine koltuğu kendime göre ayarladığımda kendim arkaya geçip rahatlıkla oturuyorum.

    İkisininde en kısa zamanda fotoğrafını atacağım. S60 da bagaj ve arka koltuk diz mesafesi anlamında ciddi bir mühendislik hatası var. D segmentinde olmaması gereken bir durum bu. D segmentinin en dar arka diz mesafesine sahip. Hatta ve hatta iddia ediyorum Peugeot 308 im vardı onun arka diz mesafesi S60 dan iyidi. C segmenti bir çok aracında s60 dan diz mesafesi iyi..

    Bagaj konusu yine öyle çok dar ve inanılmaz kullanışsız bagajı var s60 ların.. Diğer tüm kıyaslamaları geçtim malzeme kalitesi,dizayn zart zurt sırf insanlar bu 2 sebepten bile s60 ı tercih etmiyor.

    Bir şey daha yeni s60 ın iç dizaynı gerçekten tasarım hatası , iç dizayn anlamında ucube bir araba. İnanılmaz kullanışsız,o orta konsolun görüntüsü tam bir rezalet zaten klima bölmesinin arkasındaki boşluk filan inanılmaz kullanışsız. Oysaki passatın iç dizaynı çok daha sade çok daha kullanışlı.

    Yeni s60 ailesiyle araca binmeyenler için ideal olabilir ama yinede Türkiyede fantaziden öteye gitmez. Passat ise her kullanıcı kitlesine uygun.

     Volvo S60 vs VW PASSAT B8 - 2015

     Volvo S60 vs VW PASSAT B8 - 2015

    S60 , passatın yanında çok kargaşa içinde bir tasarım ve kullanışsız..

    Sen bayağı sıkılmışsın S60 tan kardeş. Yalnız S60 tan sonra passat inanılmaz yol sesi alıyor (yeni s60). Motor sesi konusunda haklısınız. Passat o konuda daha iyi. Ayrıca yeni passatın standart süspansiyonu da S6o dan yumuşak değil. Bence volvodan sonra passat yerine audi düşünmenizde fayda var. Değiştirdiğiniz zaman üzülebilirsiniz.




  • yolcum kullanıcısına yanıt
    Hocam bu insanlar işten gerçekten anlamıyor, ben kendimi bildim bileli volvo kullanıcısıyız. Çok gücümüz yok hep s40 serisi kullanıyoruz , şuanda 2011 s40 ımız var. Allah nasip etsede s60 a binsek. Neyse geleyim asıl yazma amacıma, volvo kullanıcısı cahil değildir , cahil adam da almasın zaten volvo. Volvo'yu canı kıymetli olan adam alır (yahudiler mesela), konfor düşkünü adam alır, Eşine , çocuğuna arabayı rahat rahat korkmadan adam alır (Allah kimseye kaza bela göstermesin tabikide ancak sağlamlık farkı hiçbir şekilde tartışılmaz.). Evet benim arabam 1.6 dizeller arasındaki en kanser araba , kabul ediyorum. En hantalıda aynı zamanda , onada okey. Ancak:Standart bir arabanın girdiği viraja min. 40km/h fazla hız ile girebiliyorum. Savurmadan eser yok, araba virajlarda esnemiyor bile. Yani arabayı alıp zaten 1 sene sonra satıcaksanız 0 araba almanın hiçbir anlamı yok. Volvo alıcaksın , eskidiğini düşününce arabanı başka bir volvo ile yenileyeceksin. Bu işin kuralı budur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fezafen

    S60 hakkında güzel bir yorum;

    http://hayatinvirajliyollarinda.com/2015/05/02/matruska-volvo-s60-d2-fs84/


    passatın bencede artısı makyajı yeni yemiş olması..Volvo'da önümüzdeki yıllarda makyajlanırsa şartlar eşitlenir. s60 2011 den beri sadece ön far ve gösterge paneli değişikliği oldu..

    fakat kafama takılan bir konu..
    Tamam güvenlik vs.ama s60 kasanın 1650 kg olması teknoloji geriliğimi ?yoksa bıla bıla...(bu kısmı yorumlarınıza bırakıyorum)


    Ben şasi deki ekstra parçalara ve belkide sac kalınlığına bağlıyorum.Bildiğim kadarı ile şaside güçlendirmek için barlar var.Ama varsayım Teknoloji olarak sanmıyorum volvo da istediği vakit daha hafif üretebilir diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _SkiP_

    birkaç tane fikir fukarasi zavalli gelip burada birbiriyle alakasiz araçlari karşilaştiriyor,millet de inanip yok 2. eli iyi yok geniş bagaji var diye ortaliği trollüyor kardeşim.
    Volvo nere VW nere sorarlar adama yahu.
    Biri dünyanın sağlamlık ve güvenlik alanındaki en büyük firması,hiç bir modelinde malzemeden çalmayan,1.sınıf kaliteye sahip,turbo motor donanımında uzmanlaşmış,2020ye kadar hiç bir kazada volvolardan ölü veya ağır yaralı çıkmayacak diye slogan koymuş bir firma.
    Motorları,şanzımanları,elektronik aksamları hep 1. sınıf.
    dünyanın en güçlü 2.0 motorunu,şu an piyasa şartlarındaki en iyi aktarmayı ürettiler.
    bu işin uzmanı bmw yi bile geçtiler güç ve aktarma performansında,fordun cesaret edemediği,vw nin rezil kepaze olduğu çift kavramayı s60a v40a takıp çatir çatir kullandilar.
    bıraktım vw'yi,
    audiyi,koca mercedesi çarpışma testinde maymun ettiler,almanların baz donanımında leğen plastiği varken en ucuz arabalarına bile 1. sınıf kaliteye sahip konsol koltuk kapı içi koydular.
    Öteki de milletin altına saatli bomba gibi şanzımanı,
    yağ yakan motoru koyup denek muamelesi yapan,
    elinde şanzıman patlayan müşteriye 5 bin liralık tehdit belgesi imzalattıran,
    yurtdışında da aynı şeyi deneyince mahkeme manyağı olup 10 yıl garanti vermek durumunda kalan bir firma.
    baz modeli 0 kalite,üst modelinde kalite sunan,insanlara kaliteyi parayla satan,aylarca araba beklettirip sıraya sokan bir marka.
    Volvoyla vw yan yana yazilmaz.Kendim vag grubu araç sahibiyim gönül rahatlığıyla bunu söyleyebiliyorum.
    volvonun yanına yazilacak araba audidir.
    onun için 3 5 tane apaçinin fanboyun yazdiklariyla ilgilenip de ramazan günü sinirlerinizi yormayın kardeş



    çift kavrama da rezil olduklarını, forumlarda binlerce kişinin alcam ama dsg düşündürüyor lafını hiç umursamazlar, araba almaya gittiğinde seni dilenci gibi oralarda bekletir. Elimizde o yok bu yok şu yok havalarından geçilmez.. Hala insanların bu sempatisi, volvoyla karşılaştırma özgüveni nedir anlayabilmiş değilim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: Furkan_Ctnts

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Yukarıda yazdım yine yazayım ben s60 kullanıcısıyım eksik yanlarından bahsettim Passatın daha çok artısı olduğundan bahsettim insanlar anlamamakta ısrarcı. Benim boyum 1.85 s60 da koltuğu en geride kullanıyorum. En geride kullandığımda arkama 5-6 yaşında çocuktan başka kimse oturamaz. Passatta ise yine koltuğu kendime göre ayarladığımda kendim arkaya geçip rahatlıkla oturuyorum.

    İkisininde en kısa zamanda fotoğrafını atacağım. S60 da bagaj ve arka koltuk diz mesafesi anlamında ciddi bir mühendislik hatası var. D segmentinde olmaması gereken bir durum bu. D segmentinin en dar arka diz mesafesine sahip. Hatta ve hatta iddia ediyorum Peugeot 308 im vardı onun arka diz mesafesi S60 dan iyidi. C segmenti bir çok aracında s60 dan diz mesafesi iyi..

    Bagaj konusu yine öyle çok dar ve inanılmaz kullanışsız bagajı var s60 ların.. Diğer tüm kıyaslamaları geçtim malzeme kalitesi,dizayn zart zurt sırf insanlar bu 2 sebepten bile s60 ı tercih etmiyor.

    Bir şey daha yeni s60 ın iç dizaynı gerçekten tasarım hatası , iç dizayn anlamında ucube bir araba. İnanılmaz kullanışsız,o orta konsolun görüntüsü tam bir rezalet zaten klima bölmesinin arkasındaki boşluk filan inanılmaz kullanışsız. Oysaki passatın iç dizaynı çok daha sade çok daha kullanışlı.

    Yeni s60 ailesiyle araca binmeyenler için ideal olabilir ama yinede Türkiyede fantaziden öteye gitmez. Passat ise her kullanıcı kitlesine uygun.

     Volvo S60 vs VW PASSAT B8 - 2015

     Volvo S60 vs VW PASSAT B8 - 2015

    S60 , passatın yanında çok kargaşa içinde bir tasarım ve kullanışsız..

    Volvo S60 kullandığına emin misin ? Bende kullanıyorum da bagaj konusunda sana sonuna kadar katılıyorum . Ayrıca arka koltuk diz mesafesi anlamındada sana katılıyorum lakin şöyle bir gerçekte var . Volvo S60 ın arkaya doğru eğimine baktığında coupe izlenimi veren bir araç yani kullanıyorsan bilirsin sende . hani keskin çizgiler değilde eğimli bir şekilde inen bir çizgisi var . bu yüzden arkadaki yaşam alanı gerçekten çok dar . Hatta bak şu konuda sana katılıyorum Passat ; bir ailenin tercihine kesinlikle daha yatkın çünkü çok ferah bir araç . Volvo da önde otursan dahi coupe tarzı hatları olduğundan önde bile basık gelebiliyor sana . Bu konularda her ne kadar iyi olsa da Passat ; Volvo S60 tan daha kaliteli değil . Tasarım anlamında da kişisel görüşüm bu . Passat daha derli toplu bir iç dizayna sahip ve klasikleşmiş bir konsol var çok sıkıcı . Volvo ise daha marjinal bu konuda ki insanlar genel anlamda konsola ya aşık olur yada nefret eder . Bunun sebebi dediğim gibi marjinal bir tasarım oluşundandır . Volkswagen daha düz ve sade tasarımları olan sıkıcı araçlar üreten hangi modeline binersen bin aynı iç tasarımına sahip olan bir araç . Bizim insanlarımızın tercih sebeblerinden biride bu sade olsun düz mantık bir tasarımı olsun Alman olsun yeter . Bugün Almanların tasarımları bazı markalar hariç çok sadeleşti özellikle Alman grubuna geçen Skoda Seat tam bir Volkswagenin yandan yemiş halini aldı . Bak tüm bu konularda sana hak verdiğim yerlerde olduğu vermediğim yerlerde . Konu kalite alt yapı güvenlik ve Premium algısıysa .. Volkswagen Volvo nun çoktan elini öptü bile .

    Evet eminim 1 senelik s60 kullanıcısıyım.

    Aynı şeylerden bahsediyoruz konuştuğumuz şeyler aynı aslında.

    Volvo genel anlamda kullanışsız bir araba , arka diz ve baş mesafesi yetersiz,bagaj yetersiz,kokpit dizaynı ergonomik değil. Passatta bu durumlar iyi. Fakat Volvo tabiki daha kaliteli,kabin güvenliği daha sağlam. Fakat motor anlamındada PSA nın motorlarını kullandığı için Vw nin gerisinde kaldı. 2. el konusuda öyle şuan s60 aracım satılık 1 haftadır 2 kişi anca aradı onlarda laf olsun diye konuşuyor ha illaki satılacak ama değerinde gitmiyor araba onu demek istiyorum. Vw de durum böyle değil..

    Ben Türkiye şartları için Vw nin daha uygun ve daha kullanışlı bir araç olduğu kanaatindeyim. Premium veya değil muhabbetlerini geride bırakmak lazım fiyatları hemen hemen aynı olan D segmenti 2 araç sonuç olarak.

    İkiside D sınıfı araçlar fakat tasarım anlamında büyük farkları var Passat ın neredeyse Mercedes S kadar uzunluğu varken geniş olması çok doğal . PSA motorla gelen powershift ikilisi passattan çok daha kaliteli . Burda Passat Türkiye de çocuklu ailelerin tercihi olabilir ve bu anlamda S60 ı geride bırakabilir . Bunun dışında kalite güvenlik tasarım ve diğer detaylarda Passat hiçbir şekilde S60 ın önünde olamaz . Bu arada daha önce yedi sene kullandığım bir S40 ın çok alıcısı olmuştu o zamanlar satmaya karar verdiğim gün satılmıştı ve o gün de S60 ı almıştık bir günde hem araç satılmıştı. Ben satılmıyor polemiğine katılmıyorum.Her aracın bir alıcısı oluyor tabi ki günde Passat ın aranması kadar arama bekleyemezsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fezafen

    S60 hakkında güzel bir yorum;

    http://hayatinvirajliyollarinda.com/2015/05/02/matruska-volvo-s60-d2-fs84/


    passatın bencede artısı makyajı yeni yemiş olması..Volvo'da önümüzdeki yıllarda makyajlanırsa şartlar eşitlenir. s60 2011 den beri sadece ön far ve gösterge paneli değişikliği oldu..

    fakat kafama takılan bir konu..
    Tamam güvenlik vs.ama s60 kasanın 1650 kg olması teknoloji geriliğimi ?yoksa bıla bıla...(bu kısmı yorumlarınıza bırakıyorum)


    Hocam şimdi biraz gerilik biraz da ileri olmaktan geliyor .
    şimdi koyulan hem aktif hem pasif aşırı güvenlik önlemi var ben özellikle bu arabanın kafesine koyulan barların etkisinin olduğunu düşünüyorum .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.