Şimdi Ara

VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar (84. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
7.561
Cevap
77
Favori
625.165
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • seninle tamamen aynı fikirdeyim, bu arabadan sonra binilebilecek arabaların fiyatları çok yüksek ve aynı keyfi vereceği de şüpheli,,


  • eskilerden bir video, t5 pistte cok yırtıcı görünüyor videonun son kısımlarında görebilirsiniz. bilmeyenlere söyleyeyim tiff bir profesyoneldir.
  • Bu adamın bir de s60r inceleme videosu olacak. Ayrıca bir kaç defa demişimdir "S60'ın zamana meydan okuyan bir tasarımı var" diye. Bu videoda daha iyi anlaşılıyor. Aynı dönemin Saab'ı, Audi'si hatta Mercedes ve Bmw'si bile şu günümüzde s60-I'in zamane arabaları karşısındaki tasarım, stil gibi konulardaki duruşunu sergileyemiyorlar.

    Bugün çekmiştim. Yeri geldi paylaşayım bari... Videodaki ile aynı renk...






  • quote:

    Orijinalden alıntı: eas722



    eskilerden bir video, t5 pistte cok yırtıcı görünüyor videonun son kısımlarında görebilirsiniz. bilmeyenlere söyleyeyim tiff bir profesyoneldir.

    Volvo'nun hallarad (Volvo corp. ait) pistinde tiff ile çektirdiği teaser filmi :)

    eski bir video ama bir test veya karşılaştırma değil.




  • Jeremy Clarkson Top Gear'da S60 R'yiincelemişti. En çok DSTC sisteminden ya da yine aynı işe yarayan R'ye özel bir çekiş sisteminden bahsediyordu. Bir de koltukların süper olduğundan:) Hatta bu kadar bahsetmişken o videoyu da paylaşayım.

  • Diğer Tiff dediğiniz adamın da aynı renk s60r ile videosu vardı.
  • Teşekkürler
  • Rica ederim. Şimdi ne diyor bu adamlar, beğenmişler mi? En azından kısa bir özet geçebilecek, anafikir beyan edebilecek var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Rica ederim. Şimdi ne diyor bu adamlar, beğenmişler mi? En azından kısa bir özet geçebilecek, anafikir beyan edebilecek var mı?

    hocam s60'ın özelinde pek bir şey dememiş, genelde 4C teknolojisinin ne kadar başarılı olduğundan bahsediyor,

    diğer bu tip arabalar pistte iyidir ama normal yollarda işe yaramaz diyor, su olayı ile konfor modun ne kadar fark yarattığını göstermiş,

    sonra advance modda lastiklerdeki ve direksiyondaki sensörler saniyede 500 defa ölçüm yapıp ona göre sertleşip yumuşuyormuş, fren yapınca öne yığılmayı, gaza yüklenince önün yükselmesini falan engelliyormuş, virajlarda tüm tekerleri ayrı ayrı sertleştirip yumuşatıyormuş bu sayede ne önden ne arkadan kopmuyormuş, dscyi 'de kapattı ki sistemin tek başına ne kadar etkin çalıştığı anlaşılsın.

    sonunda da 4 tekerden çekiş, 4 tekerden eğlence diye bitirdi,

    normalde bu adam 4 çeker arabalar sürüş zevkini azalttığı ve için sevmiyor.




  • Teşekkürler Can Hocam...
  • Normalde cam filmi, cam tavan görünümü veren siyah film ve tuhaf jantlara karşı olan birisi olduğumu ve aracıma böyle bir görünüm vermeyi düşünmediğimi belirterek başlayayım:)

    Ancak son dönemde o kadar popüler oldu ki bu uygulamalar, acaba nasıl görünürdü diye kendi aracım üzerinde photoshopta denedim. Sonuç bu. Çirkin olmasını bekliyordum, o kadar da çirkin olmadı ancak güzel de olmadı diye düşünüyorum. Piyasadaki beyaz c serileri ayarında ve volvo ruhundan cok uzak görünüyor. Genelde S40'ları böyle kullananları görüyorum ama s60'ı hiç görmedim. Sizin fikriniz nedir?





  • bence olmamış,, s60 ağır ve oturaklı bir araba hafif kaçmış
  • Emniyet kemeri hayat kurtarır...:))



  • Merhaba arkadaslar uzun zamandir burayi takip ediyorum ama yeni uye oldum.
    Herneyse oncelikle 2008 s60 sahibiyim ankaradayim. Arabayi eylul ayinda 54 bin tl ye aldim. 36 bin km deydi fiyat 1-2 bin tl fazla ama tertemizdi ve acimadim.
    Bazi arkadasla lpg konusunda biligi istemis, sbenim gibi arastiranlara isik tutmasi amaci ile benim sistemi rahatlikla oneririm ben prins ve teleflex arasinda cok gittim geldim. ankarada bulundugum icin teleflex in turkiye bayisini tercihettim ve yaklasik 5000 km yaptim en ufak bir problemle karsilasmadim. Ne bir ayar ne baska birseye gerek yok siddetle teleflex diyorum 3100tl ye 10 taksit. Eski arabamda atiker vardi ve ankaranin en iyi yerlerinden birine yaptirdim halde sonuc cok kotuydu Kayra diye biyerdi o yuzden farkli ve kaliteli isciligi tercih etmek istedim ve cok memnunum.
    Servise ise volana gidiyorum aslinda fiyatlari pekte ucuz sayilmaz. Benim on balatalar bitmis bugun ankadaki tum servislerden fiyat aldim.
    Yetkili servisler 300 ile 400 tl arasi + iscilik fiyat verdi orjinal balataya.
    Rotex volvo ate balataya 120tl + iscilik
    Znt trw balataya 100 tl + iscilik dedi
    Bulut trw 100 tl iscilik dahil dedi. Orjinale 180 dedi
    Volvo garage ate 140 civarinda bisey dedi

    Birde v-o-l-v-o bagaj yazisi sordum
    Znt 90 dedi
    Bulut 65
    Volan 85
    Grup volvo 90 dedi

    Evet arkadaslar bana acil on balata lazim siz ne taktirdiniz? Kaca taktirdiniz? Nerde taktirdiniz? Yazarsaniz sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birde hazir aklimdayken benim arabanin farlarinda bir buhar sozkonusu ve farlarindan hic memnun degilim iyi aydinlattigi soylenemez varmi bu konuyla ilgili birseyler yapmis bir arkadas?
    Birde on park sensoru taktiran oldumu icinizde? Ben taktirmayi dusunuyorumda biligi olan lutfen beni aydinlatsin
  • volvo fren balataların takıldığı yere kullanılabilecek balata markalarını kazımış, onlardan biri seçilebilir.
  • ateon1,

    Ate tercih edin derim, olmazsa TRW. Özel servislerden aldığınız fiyatlar uygun gibi.
  • Bir şey sormak istiyorum. Balata bitince yol bilgisayarı uyarı mesajı veriyor mu? Benim araçta frene basınca sanki balata bitmeye başladığını hissediyorum. Hafif sürtme sesi geliyor sanki...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ateon1

    Merhaba arkadaslar uzun zamandir burayi takip ediyorum ama yeni uye oldum.
    Herneyse oncelikle 2008 s60 sahibiyim ankaradayim. Arabayi eylul ayinda 54 bin tl ye aldim. 36 bin km deydi fiyat 1-2 bin tl fazla ama tertemizdi ve acimadim.
    Bazi arkadasla lpg konusunda biligi istemis, sbenim gibi arastiranlara isik tutmasi amaci ile benim sistemi rahatlikla oneririm ben prins ve teleflex arasinda cok gittim geldim. ankarada bulundugum icin teleflex in turkiye bayisini tercihettim ve yaklasik 5000 km yaptim en ufak bir problemle karsilasmadim. Ne bir ayar ne baska birseye gerek yok siddetle teleflex diyorum 3100tl ye 10 taksit. Eski arabamda atiker vardi ve ankaranin en iyi yerlerinden birine yaptirdim halde sonuc cok kotuydu Kayra diye biyerdi o yuzden farkli ve kaliteli isciligi tercih etmek istedim ve cok memnunum.
    Servise ise volana gidiyorum aslinda fiyatlari pekte ucuz sayilmaz. Benim on balatalar bitmis bugun ankadaki tum servislerden fiyat aldim.
    Yetkili servisler 300 ile 400 tl arasi + iscilik fiyat verdi orjinal balataya.
    Rotex volvo ate balataya 120tl + iscilik
    Znt trw balataya 100 tl + iscilik dedi
    Bulut trw 100 tl iscilik dahil dedi. Orjinale 180 dedi
    Volvo garage ate 140 civarinda bisey dedi

    Birde v-o-l-v-o bagaj yazisi sordum
    Znt 90 dedi
    Bulut 65
    Volan 85
    Grup volvo 90 dedi

    Evet arkadaslar bana acil on balata lazim siz ne taktirdiniz? Kaca taktirdiniz? Nerde taktirdiniz? Yazarsaniz sevinirim


    o ne balataymış öyle 300-400 lira, artık ne yapacaklarını şaşırmışlar.

    volvoların orjinal balataları ate.




  • yol bilgisayarı balata bittiğine dair bir mesaj vermez! ancak ani frenlemelerde " fren hidrolik seviyesi düşük" yazısı kırmızı ünlem işareti eşliğinde çıkabilir ..
  • 
Sayfa: önceki 8283848586
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.