Şimdi Ara

VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar (368. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.561
Cevap
77
Favori
605.261
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 366367368369370
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ek olarak bugün bir volvo s60 2005 2.0t arabayı ınceleme fırsatım oldu araçta atiker gold lpg var. araç motor ikazı yakıyor ve dikkatimi çeken ki şey oldu birincisi normal olarak ilk çalışırken devri yüksek çalışıyor ama bu bi 20-25 sn sürdü ve bu süre bana az uzun gibi geldi eski volvo t5 +zavoli tecrübemden sonra ikincisi ise bosta arabaya yuklenıpr edlıne a getırdıkten sonra araba 0,9 devre ınerken hafıf bır motor tıtremesı yasadı.

    Bu iki uyarı bana ne analtmaya calıstı :) Kullanıcısı daha ıyı bılır uzak durmamı gerektırecek bır durum var mı?
  • ilker_mania kullanıcısına yanıt
    Hocam daha açık söylemek gerekirse,

    1. Nesil S60'ların (2001-2010) hiçbirisinde powershift kullanılmamıştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan.d

    Hocam daha açık söylemek gerekirse,

    1. Nesil S60'ların (2001-2010) hiçbirisinde powershift kullanılmamıştır.

    cok cok tesekkur ederım zaten almaktan vazgectım aslında sanzumanı ıyıydı guzeldı cok dık rampada bıle zorladım gecıslerı de cok ıyıydı gerıyı de rampada da normalde de zorladım ıyıydı ama ıste arabanın camurlukları degısmıs kapı boyalı ve 4 tane de fıyat yazmayan hasar kaydı vardı ıcımde bırseyler olup bıencegıme vazgecerım dıye dusundum..

    yardımınız ıcın tesekkurler. arastırmaya devam :)))
    yalnız volvo surmeyı ozledım sahıbı yanımdayken rampada 70 ı gordum rampa da cıddı rampa 1.4 araclar falan 2. vıtese dusuruyolar :)
  • ilker_mania kullanıcısına yanıt
    Merhabalar;

    Volvo S60 I.Nesil lerde otomatik jikle vardır.Motor soğukken 1500 rpm de bir müddet çalışıp normal devrine dönerler.LPG konusunda ise arıza ışığı yakmaması lazım ben ve benim gibi birçok kullanıcı ışık yakmadan LPG ile sorunsuz kullanıyor araçlarını, Mümkünse LPG takılmamış yada kaliteli bir kit ve arıza ışığı yakmayan yani LPG dönüşümü sorunsuz olan bir S60 alın derim. Saygılar;
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Merhabalar;

    Volvo S60 I.Nesil lerde otomatik jikle vardır.Motor soğukken 1500 rpm de bir müddet çalışıp normal devrine dönerler.LPG konusunda ise arıza ışığı yakmaması lazım ben ve benim gibi birçok kullanıcı ışık yakmadan LPG ile sorunsuz kullanıyor araçlarını, Mümkünse LPG takılmamış yada kaliteli bir kit ve arıza ışığı yakmayan yani LPG dönüşümü sorunsuz olan bir S60 alın derim. Saygılar;

    Vallahi hocam teşekkürler bu tavsiyeniz için. Hani bi kere yakmasını analrım da bu sorun servisine götürülüp düzeltildikten sonra yakmasını anlamadım. Sorun kronikleşmiş o arabada zaten belki de lpg sorunu bile değildir. Aslında bogağ kelebeklerinin mahvolmasından bana kalırsa cok erken km lerde takılmış lpg ve özensiz kullanılmış o araçta. Velhasıl korkuttu. Ben de saglamını bulana akdar erteledim.




  • https://chat.whatsapp.com/G3LQI2ZPLLeICDidWsqvwe





    watsap volvo grubuna bekleriz arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam link çalışmıyor sanırım. Yardımcı olursanız sevinirim. Bende katılmak isterim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_mania


    quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Merhabalar;

    Volvo S60 I.Nesil lerde otomatik jikle vardır.Motor soğukken 1500 rpm de bir müddet çalışıp normal devrine dönerler.LPG konusunda ise arıza ışığı yakmaması lazım ben ve benim gibi birçok kullanıcı ışık yakmadan LPG ile sorunsuz kullanıyor araçlarını, Mümkünse LPG takılmamış yada kaliteli bir kit ve arıza ışığı yakmayan yani LPG dönüşümü sorunsuz olan bir S60 alın derim. Saygılar;

    Vallahi hocam teşekkürler bu tavsiyeniz için. Hani bi kere yakmasını analrım da bu sorun servisine götürülüp düzeltildikten sonra yakmasını anlamadım. Sorun kronikleşmiş o arabada zaten belki de lpg sorunu bile değildir. Aslında bogağ kelebeklerinin mahvolmasından bana kalırsa cok erken km lerde takılmış lpg ve özensiz kullanılmış o araçta. Velhasıl korkuttu. Ben de saglamını bulana akdar erteledim.

    Hocam aracının önceki sahibinin taktığı atiker gold LPG kiti var.arıza ışığı yakmıyor. Bilmek isterseniz belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_mania


    quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Merhabalar;

    Volvo S60 I.Nesil lerde otomatik jikle vardır.Motor soğukken 1500 rpm de bir müddet çalışıp normal devrine dönerler.LPG konusunda ise arıza ışığı yakmaması lazım ben ve benim gibi birçok kullanıcı ışık yakmadan LPG ile sorunsuz kullanıyor araçlarını, Mümkünse LPG takılmamış yada kaliteli bir kit ve arıza ışığı yakmayan yani LPG dönüşümü sorunsuz olan bir S60 alın derim. Saygılar;

    Vallahi hocam teşekkürler bu tavsiyeniz için. Hani bi kere yakmasını analrım da bu sorun servisine götürülüp düzeltildikten sonra yakmasını anlamadım. Sorun kronikleşmiş o arabada zaten belki de lpg sorunu bile değildir. Aslında bogağ kelebeklerinin mahvolmasından bana kalırsa cok erken km lerde takılmış lpg ve özensiz kullanılmış o araçta. Velhasıl korkuttu. Ben de saglamını bulana akdar erteledim.

    Hocam aracının önceki sahibinin taktığı atiker gold LPG kiti var.arıza ışığı yakmıyor. Bilmek isterseniz belki

    bazen prins in bıle yaktıgını duyudm ama bı kere senkronlandıgında sorun halloluyordu. bu adam ıkı uc kere sııgı d-sondurtmustu neyse zaten o da yalan oldu.

    Yalnız su an pıyasada temız s 60 yok temızlıkten kastettıgım bı ıkı boyasının olması veya az bı hasar kaydının olması degıl fıyatına gore alınabılecek bır s 60 yok malesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_mania


    quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_mania


    quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Merhabalar;

    Volvo S60 I.Nesil lerde otomatik jikle vardır.Motor soğukken 1500 rpm de bir müddet çalışıp normal devrine dönerler.LPG konusunda ise arıza ışığı yakmaması lazım ben ve benim gibi birçok kullanıcı ışık yakmadan LPG ile sorunsuz kullanıyor araçlarını, Mümkünse LPG takılmamış yada kaliteli bir kit ve arıza ışığı yakmayan yani LPG dönüşümü sorunsuz olan bir S60 alın derim. Saygılar;

    Vallahi hocam teşekkürler bu tavsiyeniz için. Hani bi kere yakmasını analrım da bu sorun servisine götürülüp düzeltildikten sonra yakmasını anlamadım. Sorun kronikleşmiş o arabada zaten belki de lpg sorunu bile değildir. Aslında bogağ kelebeklerinin mahvolmasından bana kalırsa cok erken km lerde takılmış lpg ve özensiz kullanılmış o araçta. Velhasıl korkuttu. Ben de saglamını bulana akdar erteledim.

    Hocam aracının önceki sahibinin taktığı atiker gold LPG kiti var.arıza ışığı yakmıyor. Bilmek isterseniz belki

    bazen prins in bıle yaktıgını duyudm ama bı kere senkronlandıgında sorun halloluyordu. bu adam ıkı uc kere sııgı d-sondurtmustu neyse zaten o da yalan oldu.

    Yalnız su an pıyasada temız s 60 yok temızlıkten kastettıgım bı ıkı boyasının olması veya az bı hasar kaydının olması degıl fıyatına gore alınabılecek bır s 60 yok malesef.

    Temizlik konusunda sonuna kadar hak veriyorum hocam. Takip etmeye çalışıyorum elimden geldiğince. Fiyatlar uçuk düzeylere yükselmiş çok karışık, ALLAH yardımcınız olsun. Siirt te, buradaki arkadaşlar arabamı gördükçe s60 almaya karar veriyorlar. Rakibiniz artıyor hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_mania


    quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_mania


    quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Merhabalar;

    Volvo S60 I.Nesil lerde otomatik jikle vardır.Motor soğukken 1500 rpm de bir müddet çalışıp normal devrine dönerler.LPG konusunda ise arıza ışığı yakmaması lazım ben ve benim gibi birçok kullanıcı ışık yakmadan LPG ile sorunsuz kullanıyor araçlarını, Mümkünse LPG takılmamış yada kaliteli bir kit ve arıza ışığı yakmayan yani LPG dönüşümü sorunsuz olan bir S60 alın derim. Saygılar;

    Vallahi hocam teşekkürler bu tavsiyeniz için. Hani bi kere yakmasını analrım da bu sorun servisine götürülüp düzeltildikten sonra yakmasını anlamadım. Sorun kronikleşmiş o arabada zaten belki de lpg sorunu bile değildir. Aslında bogağ kelebeklerinin mahvolmasından bana kalırsa cok erken km lerde takılmış lpg ve özensiz kullanılmış o araçta. Velhasıl korkuttu. Ben de saglamını bulana akdar erteledim.

    Hocam aracının önceki sahibinin taktığı atiker gold LPG kiti var.arıza ışığı yakmıyor. Bilmek isterseniz belki

    bazen prins in bıle yaktıgını duyudm ama bı kere senkronlandıgında sorun halloluyordu. bu adam ıkı uc kere sııgı d-sondurtmustu neyse zaten o da yalan oldu.

    Yalnız su an pıyasada temız s 60 yok temızlıkten kastettıgım bı ıkı boyasının olması veya az bı hasar kaydının olması degıl fıyatına gore alınabılecek bır s 60 yok malesef.

    Temizlik konusunda sonuna kadar hak veriyorum hocam. Takip etmeye çalışıyorum elimden geldiğince. Fiyatlar uçuk düzeylere yükselmiş çok karışık, ALLAH yardımcınız olsun. Siirt te, buradaki arkadaşlar arabamı gördükçe s60 almaya karar veriyorlar. Rakibiniz artıyor hocam

    Aynen öyle hocam yükseldikçe yükseliyor bi de şu anda piyasada olan s60 ların yüzde 80 inde hız sabitleyici bile yok..
    Herkes kısmetini hocam niyet ettik ama olamzsa da vardır bi hayır diyeceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_mania


    quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_mania


    quote:

    Orijinalden alıntı: UNIQUE ERKAM


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilker_mania


    quote:

    Orijinalden alıntı: sef_welder

    Merhabalar;

    Volvo S60 I.Nesil lerde otomatik jikle vardır.Motor soğukken 1500 rpm de bir müddet çalışıp normal devrine dönerler.LPG konusunda ise arıza ışığı yakmaması lazım ben ve benim gibi birçok kullanıcı ışık yakmadan LPG ile sorunsuz kullanıyor araçlarını, Mümkünse LPG takılmamış yada kaliteli bir kit ve arıza ışığı yakmayan yani LPG dönüşümü sorunsuz olan bir S60 alın derim. Saygılar;

    Vallahi hocam teşekkürler bu tavsiyeniz için. Hani bi kere yakmasını analrım da bu sorun servisine götürülüp düzeltildikten sonra yakmasını anlamadım. Sorun kronikleşmiş o arabada zaten belki de lpg sorunu bile değildir. Aslında bogağ kelebeklerinin mahvolmasından bana kalırsa cok erken km lerde takılmış lpg ve özensiz kullanılmış o araçta. Velhasıl korkuttu. Ben de saglamını bulana akdar erteledim.

    Hocam aracının önceki sahibinin taktığı atiker gold LPG kiti var.arıza ışığı yakmıyor. Bilmek isterseniz belki

    bazen prins in bıle yaktıgını duyudm ama bı kere senkronlandıgında sorun halloluyordu. bu adam ıkı uc kere sııgı d-sondurtmustu neyse zaten o da yalan oldu.

    Yalnız su an pıyasada temız s 60 yok temızlıkten kastettıgım bı ıkı boyasının olması veya az bı hasar kaydının olması degıl fıyatına gore alınabılecek bır s 60 yok malesef.

    Temizlik konusunda sonuna kadar hak veriyorum hocam. Takip etmeye çalışıyorum elimden geldiğince. Fiyatlar uçuk düzeylere yükselmiş çok karışık, ALLAH yardımcınız olsun. Siirt te, buradaki arkadaşlar arabamı gördükçe s60 almaya karar veriyorlar. Rakibiniz artıyor hocam

    Aynen öyle hocam yükseldikçe yükseliyor bi de şu anda piyasada olan s60 ların yüzde 80 inde hız sabitleyici bile yok..
    Herkes kısmetini hocam niyet ettik ama olamzsa da vardır bi hayır diyeceğiz.

    Hocam biraz da sabır işi bu iş. Ben 5 ay bekledim, aradım,bazen sıkıldım, yeter lan dediğim oldu ama şükür karşıma çıktı gönlümün rahat ettiği bir S60. Bekleyin sabredin, inşeALLAH sizin de karşınıza çıkacaktır. Bide gerçekçi olmak gerekirse, piyasa da S60 bi BMW 3.20, bi mersedes C Serisi kadar yok adet anlamında. Bu yüzden güzel bir S60 bulma yüzdesi de haliyle azalıyor. Sabır sabır Rabbim gönlünüze göre versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tabi tabi kesinlikle hak veriyorum. Sabır ilk şart. Adet az olanlar da sıkıntılı. Doğru ilk sahipleri gerçek bir volvo müşteri yelpazesi çerçevesinde ama bazı araçların (forumdaki arkadaşalrımı ve gerçekten de kullanıcısı olanları tenzih ederek konuşuyorum) sahipleri gerçekten de kullanıcısı/ müşterisi değil. Bunu telefonla araç hakkında bilgi alırken bile anlayabiliyorum. Böyle olunca da aracı kimden aldığının bir önemi kalmıyor dağa taşa vursa daha az hasar görmüş olabilecek araçlar bence bu yüzden piyasada varlar :)
  • 2006 model s60 ım la ik bakıma gireyim diyorum.Filtre değişimi ve balata değişimi zamanı geldi.Filtrelerde marka önemli mi? Yoksa hepsi aynı farketmez mi? Bir de ön arka balatalar için hangi markayı önerirsiniz?Tecrübeli abilerden yardım bekliyorum:) Yağ için hangi 0-30 mu alayım sizce ?tavsiyeniz nedir?Balata için özellikle ne önerirsiniz?
  • UNIQUE ERKAM kullanıcısına yanıt
    Link çalışıyo kardeş. Watsap

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://chat.whatsapp.com/G3LQI2ZPLLeICDidWsqvwe





    Volvo cu güzel kardeşlerimizi bekleriz... bilgi paylaşımı. İstifade

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VOLVO S60 2.0T OKSİJEN SENSÖR ARIZA TAMİRİ



    Cümleten selamün aleyküm.konu açmayı bilmediğim için buraya yazmak istedim.

    S60I oksijen sensörü arızalı diye yeni oksijen sensörü aldım ve değiştirdikten sonra hiçbirşeyin değişmediğini gördüm.yaklaşık 1 yıldır bu arıza ile uğraştım.beyinciye götürdüm anlam veremedi.başka beyinciye götürdüm bırakman lazım dedi günler sürebilir dedi ve maliyet olarakta ne çıkarıcaktı Allah bilir.bu yüzden elleri sıvadım.



    1-İlk olarak oksijen sensörünün sağlamlık kontrolü nasıl yapılır onu öğrendim.sağlamlık kontrolünde resimlerdeki oksijen sensörünün 3 ve 4. Ayaklarında 4-5ohm gibi bi değeri ölçü aletimizin omaj kısmında ölçüyoruz.bu değeri görüyorsak oksijen sensörümüz %90 sağlamdır.

    2- oksijen sensörümüze 12v gerilim gidiyor mu? Buna bakılması lazım.öncelik sigortalar à bakılır.aracın sigorta şemasına bakılarak oksijen sensörünün sigortası kontrol edilir.sağlam ise; oksijen sensörünün 3. Ayağına 12V geliyor mu? Gelmiyorsa hatta sorun vardır.hattı şemadan takip edin.eğer 12 volt geliyor amma eksi negatif gelmiyor ise, negatif aracın ecusundaki MOSFET transistörler yardımıyla aç kapa yapılarak geliyor.

    3- ecu tamiri:öncelikle MOSFET bozuk olabilir.bunu ölçmek lazım.MOSFET ecm nin içinde.MOSFET sağlam ise bosch 30553 numaralı entegre bizim oksijen sensörümüzün akım-gerilim değerlerini alıp işleyen bir enteğredir.yine resimlerdeki şemalar 41-42-24-28 pin numaralı beyne gelen hatları ölçü aleti ile kontrol ediyoruz.sağlam mı değil mi? Daha sonra ise aracın beynini aküyü söktükten sonra araçtan söküyoruz.ölçmek için uygun bir yere geçiyoruz.pin bağlantıları 41-41-24-28 pinlerini 30533 nolu enteğreye gelen yolların sağlam olup olmadığını ölçüyoruz.şahsen ben enteğreyi sökmeden ölçemedim.enteğreyi pürmüz ve yahut havalı havye ile söküyoruz.en kesin yöntem bu.daha sonra cj125(30533) iki adet şemadan bakarak yolları ve hangi ayağa gidiyorsa şemayı kontrol ederek ölçüyoruz.eğer yollar sağlam ise tek çare enteğreyi değiştirmek.bosch 30533 nolu enteğreniz arızalıdır.

    Benim arızam 30533 nolu enteğrede çıktı.İstanbul Perpa da bi dükkanda buldum.fiyatı 45 tl.çinde ise 5 dolara geliyor.2-3 haftaya.seçim sizin.

    İnş bu yardımcı olmuştur.

    Unutmadan söyliyeyim arıza kodlarım;

    ECM 244D

    ECM2450

    P1646
    P0031 diyede geçiyor.

    İnş bi arkadaşımın işine yaramıştır.Dualarınızı bekliyorum.



     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _djfunky_ -- 23 Mayıs 2017; 8:25:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • temizi 40 lira üstünde deniliyor ama ilanlara bakıyorum temizi 200.000 km aşmamışı yok 40-45 e. düzgün temizi 50 lira altında yok. ederinden çok fazla istiyorlar. almaya niyetliyim ama bu gidişle almayacağım
  • Herkese selamlar, ben de accord mu a4 mü falan derken 2010 sports modeli ile sizlerin arasına katıldım. Arabayı kullandıkça çok doğru bir seçim yaptığıma emin oldum. Ankara'da servis için kimleri tavsiye edersiniz? Bir de çocuklar taş atıp arka stopların camlarını kırmışlar bantladım şimdilik ama içime sinmiyor bunu en uyguna nereden tedarik edebilirim, bir kaç yere fiyat sordum tanesine 600-700 arası fiyat verdiler.
  • sneakersnack kullanıcısına yanıt
    merhaba ankarada servis için önerim volvo park cihan usta dır. kendisi adaşımdır. en uyguna en güzel işçiliği yapar. Parça için de sizleri yönlendirebilir.
  • 
Sayfa: önceki 366367368369370
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.